Kelionė kainavo 20 JAV dolerių ir užtruko apie 22 minutes. Tokia pati kelionė su „Uber“ arba „Lyft“ kainuotų tokiu metu šiek tiek pigiau, apie 14–16 dolerių. Nuvažiuotas atstumas – 6 mylios (9,6 km).

Nors mašina iš išorės apkabinta įvairiais radarais, bet viduje jaučiasi tarsi įprasta mašina. Išskyrus tai, kad ant vairo užrašyta, jog negalima liesti vairo.

Pati kelionė panaši į „Uber“, tačiau programėlė pasiūlo įlipimo ir išlipimo vietas. Man teko apie 100 metrų paeiti iki įlipimo vietos ir laukiau apie 5 minutes. Išlipimas buvo gretimo pastato parkavimo aikštelė, kas šiek tiek neįprasta, nes mūsų name beveik tokio pačio dydžio aikštelė.

Visos kelionės metu grojo maloni muzika. Kompiuteris pasveikino tik įlipant ir išlipant. Informavo, kad vidaus kameros kelionės metu išjungtos ir bus įjungtos tik jei kreipsiuosi į kelionės asistentą.

Mašina pasirinko gan neįprastą kelionės maršrutą, nes važiavo ne pagrindinėmis gatvėmis. Kelionės metu stresinių situacijų nebuvo, nors mašina puikiai susitvarkė su tokiomis situacijomis kaip išlipantis vairuotojas į gatvę, posūkiai sankryžose tiek į kairę, tiek į dešinę, praleidžiant kitas mašinas ir pėsčiuosius.

Mašina kelionės metu matė nuo 3–5 automobilių į visas puses, ko įprastas vairuotojas nemato.

Išsikvietus automobilį tikėjausi, kad bus kažkoks žmogus nenumatytiems atvejams, todėl atvažiavus automobiliui ir supratus, kad nieko nėra viduje apėmė jaudulys. Pradžioje šiek tiek buvo baisu, pirmas kelias minutes jaučiau kaip širdis plaka iš jaudulio, vis tik mašinoje nėra nieko, bet pavažiavus kelias minutes jaučiausi saugus, nes mašina važiavo labai atsargiai.

Ačiū, kad dalijatės savo pasakojimais. Norite pranešti naujieną ar išsakyti nuomonę? Kviečiame rašyti el. paštu pilieciai@delfi.lt