REKLAMA
DELFI

Dažniausiai užduodami klausimai apie DELFI


Penktadienis, 2007-04-27 21:26        Uncategorized    |    124 komentarųkomentarai
Tiek žiniasklaidoje, tiek lietuviškojoje blogosferoje, tiek DELFI komentaruose dažnai užduodami klausimai apie vieną ar kitą DELFI veiklos aspektą. Šį kartą atsakėmė į dažniausiai užduodamus klausimus apie portalą ir jo veiklą. IŠ KO DELFI GAUNA PAJAMAS? 100 proc. DELFI pajamų sudaro reklama – reklaminiai skydeliai. DELFI NESPAUSDINA REKLAMINIŲ TEKSTŲ. KOKIA YRA DELFI AUDITORIJA? 60 proc. DELFI auditorijos sudaro vyresni nei 24 m. Daugiausiai tai - išsilavinę, didesnes nei vidutines pajamas turintys skaitytojai. KAIP SUSIKŪRĖ DELFI? DELFI istorija Lietuvoje prasidėjo 1999 metų rudenį, kai bendroves „Skaitmeninės komunikacijos“ ir „Taidė“ įsigijusi kompanija „Microlink AS“ jas sujungė (dalį „Taidės“ verslo pardavė kitai įmonei) ir bendrą įmonę pavadino UAB DELFI. Tuo metu DELFI teikė interneto paslaugas – ryšį, tarnybinių stočių priežiūros bei kitas paslaugas. Dar 1999 metais, sausio mėn. „Microlink“ Estijoje atidarė portalą online.ee (portalą valdė įmonė pavadinimu „Neti Värav“ - 50 proc. akcijų turėjo „Microlink“ ir 50 proc. - BNS). Tais pačiais metais BNS pardavė savo „Neti Värav“ akcijas naujai įkurtai įmonei DELFI AS. „Neti Värav“ tikslas buvo sukurti panašius portalus Latvijoje (online.lv) ir Lietuvoje (online.lt), tačiau vėliau buvo nuspręsta sukurti naujus projektus, pavadintus DELFI. Latvijoje DELFI įkūrė interneto ryšio tiekėjas „Parks LvNet AS“ jų portalo navigators.lv pagrindu. Delfi.ee ir Delfi.lv buvo paleisti 1999 m lapkričio mėn. 2000 m. vasario mėn. 3 d. startavo naujienų portalas www.delfi.lt. 2001 m. „Microlink“ nusprendė reorganizuoti įmones DELFI ir išskaidyti pagal veiklos rūšis – taip DELFI tapo „DELFI Internet“ (visos su interneto ryšiu susijusios paslaugos), atsirado „DELFI Interactive“ (svetainių kūrimo bei priežiūros paslaugos), „DELFI Netcoms“ (tinklų diegimas) bei įkurta nauja bendrovė pavadinimu DELFI, UAB, kuri dabar administruoja portalą www.delfi.lt. 2004 metų sausio mėn. „Microlink“ pardavė visus trijose šalyse (Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje) veikiančius portalus benrovei „Findexa“, kuri vėliau dar tais pačiais metais pakeitė pavadinimą į „Interinfo Baltic OU“. Ši bendrovė priklauso amerikiečių kontroliuojamai finansinių investicijų kompanijai TPG (Texas Pacific Group). DELFI STARTAS LIETUVOJE IR V. PALUBINSKAS 1999 m. vasarą „Neti Värav“ Lietuvoje ketino paleisti naujienų portalą pavadinimu online.lt. Tačiau įmonės atstovai vis dėlto nusprendė leisti portalą pavadinimu DELFI.lt. Bendrovė „Skaitmeninės komunikacijos“, kurios pagrindu vėliau buvo įkurta UAB DELFI, dar 1996 m. buvo užregistravusi srities vardą (domeną) online.lt ir neatlygintinai pasiūliusi jį naudotis Vladui Palubinskui. Prieš DELFI startą bendrovės atstovai bandė tartis su juo dėl bendradarbiavimo. Nepavykus susitarti, jis buvo perspėtas, kad toliau šiuo domenu naudotis nebegalės. Tuometiniai DELFI akcininkai nusprendė peradresuoti lankytojų srautą, einantį į online.lt, į naująjį DELFI portalą pačią pirmą dieną, kai tik portalas bus paleistas. 2000 m. vasario mėn. 3 d. startavus www.delfi.lt, domenas buvo peradresuotas, tai truko keletą dienų. Šis žingsnis papiktino tuo metu dar nedidelę interneto bendruomenę. Teisiškai „Skaitmeninės komunikacijos“ naudojosi jai priklausančia nuosavybe, t.y. domenu, tačiau tuometiniai DELFI akcininkai pripažino padarę klaidą nukreipdami online.lt vartotojus į DELFI. Bendrovė atsisakė domeno online.lt nuosavybės teisių ir jas teisiškai įformino p. V. Palbinskui. Taip pat atsiprašė dėl iškilusių nesusipratimų bei, tarpininkaujant asociacijai „InfoBalt“, sumokėjo piniginę kompensaciją, kad atlygintų moralinę žalą. Dabartiniai DELFI akcininkai bei vadovybė prie šių sprendimų niekaip neprisidėjo ir su tuo neturi nieko bendra. KAS YRA DELFI AKCININKAI? 100 proc. DELFI akcijų priklauso bendrovei „Interinfo Baltic OU“, kurią valdo amerikiečių kontroliuojama finansinių investicijų kompanija TPG (Texas Pacific Group).
Invisible

Šeštadienis
2007-04-28 08:06
Na tikėjausi daugiau klausimų/atsakymų ir ne tokių pasikartojančių. Bet buvo smagu sužinoti šį tą naujo.
Invisible

Šeštadienis
2007-04-28 08:06
Na tikėjausi daugiau klausimų/atsakymų ir ne tokių pasikartojančių. Bet buvo smagu sužinoti šį tą naujo.
Anonimas

Šeštadienis
2007-04-28 08:20
O cia kas per nauja pora kaliosu, man rodos kad www.delfi.lt pakeite pavadinima i www.delfis.lt.? Nesupratau bajerio… A?
Anonimas

Šeštadienis
2007-04-28 08:20
O cia kas per nauja pora kaliosu, man rodos kad www.delfi.lt pakeite pavadinima i www.delfis.lt.? Nesupratau bajerio… A?
Anonimas

Šeštadienis
2007-04-28 08:45
O gal vis tik pasitaiko reklaminių tekstų, a? Na, užslėptos reklamos.
Anonimas

Šeštadienis
2007-04-28 08:45
O gal vis tik pasitaiko reklaminių tekstų, a? Na, užslėptos reklamos.
rasa

Šeštadienis
2007-04-28 12:06
Dar vienas klausimas- kur Delfi redaktoriai ziuri, kad i puslapi patenka daug neprofesionaliu ir nevykusiu straipsniu?
rasa

Šeštadienis
2007-04-28 12:06
Dar vienas klausimas- kur Delfi redaktoriai ziuri, kad i puslapi patenka daug neprofesionaliu ir nevykusiu straipsniu?
skaitytojas

Šeštadienis
2007-04-28 13:11
Ar tiesa, kad jusu redaktore Monika darba "Verslo ziniose" paliko ne savo noru? Noreciau redakcijos komentaro siuo klausimu. Aciu
skaitytojas

Šeštadienis
2007-04-28 13:11
Ar tiesa, kad jusu redaktore Monika darba "Verslo ziniose" paliko ne savo noru? Noreciau redakcijos komentaro siuo klausimu. Aciu
Anonimas

Šeštadienis
2007-04-28 19:11
Ei, tu žiniuoni, geriau įsižiūrėk į abu portalus ir suprasi, kad pasikeitė ne tik portalo adresas, bet ir savininkas. Dabar www.delfi.lt akcijos priklauso kažkokiam Anton Tunylai, o jis zaraza nesnaudžia ir jau revoliucijas kelia, net pavadinimą pakeitė į delfis .lt
Anonimas

Šeštadienis
2007-04-28 19:11
Ei, tu žiniuoni, geriau įsižiūrėk į abu portalus ir suprasi, kad pasikeitė ne tik portalo adresas, bet ir savininkas. Dabar www.delfi.lt akcijos priklauso kažkokiam Anton Tunylai, o jis zaraza nesnaudžia ir jau revoliucijas kelia, net pavadinimą pakeitė į delfis .lt
:|

Sekmadienis
2007-04-29 18:29
Nepriklausė online.lt tuo metu Skaitmeninėms komunikacijoms, neprilausė… Tik jie taip temanė, taigi nereikia pūsti miglos.
:|

Sekmadienis
2007-04-29 18:29
Nepriklausė online.lt tuo metu Skaitmeninėms komunikacijoms, neprilausė… Tik jie taip temanė, taigi nereikia pūsti miglos.
skaitytojas

Sekmadienis
2007-04-29 19:42
jau antra diena laukiu Jusu atsakymo i paprasta klausima. Ar tiesa, kad jusu redaktore Monika darba "Verslo ziniose" paliko ne savo noru? Noreciau redakcijos komentaro siuo klausimu. Aciu
skaitytojas

Sekmadienis
2007-04-29 19:42
jau antra diena laukiu Jusu atsakymo i paprasta klausima. Ar tiesa, kad jusu redaktore Monika darba "Verslo ziniose" paliko ne savo noru? Noreciau redakcijos komentaro siuo klausimu. Aciu
tikras lietuvis

Pirmadienis
2007-04-30 00:11
Delfi yra žydomasonų - štai kodėl čia yra blokuojami LR Konstitucijos gynėjai.
tikras lietuvis

Pirmadienis
2007-04-30 00:11
Delfi yra žydomasonų - štai kodėl čia yra blokuojami LR Konstitucijos gynėjai.
skaitytojas

Pirmadienis
2007-04-30 08:45
kodel isstrinate mano klausima? jau trecia diena laukiu paprasto atsakymo. Kartoju: Ar tiesa, kad jusu redaktore Monika darba "Verslo ziniose" paliko ne savo noru? Noreciau redakcijos komentaro siuo klausimu. Aciu
skaitytojas

Pirmadienis
2007-04-30 08:45
kodel isstrinate mano klausima? jau trecia diena laukiu paprasto atsakymo. Kartoju: Ar tiesa, kad jusu redaktore Monika darba "Verslo ziniose" paliko ne savo noru? Noreciau redakcijos komentaro siuo klausimu. Aciu
churchill
churchill

Pirmadienis
2007-04-30 11:37
tai kad kartojiesi
churchill
churchill

Pirmadienis
2007-04-30 11:37
tai kad kartojiesi
paulius

Pirmadienis
2007-04-30 11:52
Ar is tikruju straipsnis apie tai, kad Gaumina sukure svetaine ISM universitetui yra vertas delfio? Daugelis kitu imoniu sukuria geresniu svetainiu ir portalu, bet kazkodel apie juos nera rasoma. Issklaidykit mano itarimus.
paulius

Pirmadienis
2007-04-30 11:52
Ar is tikruju straipsnis apie tai, kad Gaumina sukure svetaine ISM universitetui yra vertas delfio? Daugelis kitu imoniu sukuria geresniu svetainiu ir portalu, bet kazkodel apie juos nera rasoma. Issklaidykit mano itarimus.
paulius

Pirmadienis
2007-04-30 11:52
Ar is tikruju straipsnis apie tai, kad Gaumina sukure svetaine ISM universitetui yra vertas delfio? Daugelis kitu imoniu sukuria geresniu svetainiu ir portalu, bet kazkodel apie juos nera rasoma. Issklaidykit mano itarimus.
paulius

Pirmadienis
2007-04-30 11:52
Ar is tikruju straipsnis apie tai, kad Gaumina sukure svetaine ISM universitetui yra vertas delfio? Daugelis kitu imoniu sukuria geresniu svetainiu ir portalu, bet kazkodel apie juos nera rasoma. Issklaidykit mano itarimus.
mediatorius
mediatorius

Pirmadienis
2007-04-30 15:46
Tai praneškite mums, ką sukūrėte - paskelbsime. "Gaumina" matyt nėra tokia kukli, kaip kiti svetainių kūrėjai ir visada pakankamai profesionaliai informuoja apie savo veiklą.
mediatorius
mediatorius

Pirmadienis
2007-04-30 15:46
Tai praneškite mums, ką sukūrėte - paskelbsime. "Gaumina" matyt nėra tokia kukli, kaip kiti svetainių kūrėjai ir visada pakankamai profesionaliai informuoja apie savo veiklą.
mediatorius
mediatorius

Pirmadienis
2007-04-30 15:50
Nurodykite konkrečius atvejus, tuomet galėsime atsakyti.
mediatorius
mediatorius

Pirmadienis
2007-04-30 15:50
Nurodykite konkrečius atvejus, tuomet galėsime atsakyti.
mediatorius
mediatorius

Pirmadienis
2007-04-30 15:51
Kas, Jūsų nuomone, yra neprofesionalus ir nevykęs straipsnis?
mediatorius
mediatorius

Pirmadienis
2007-04-30 15:51
Kas, Jūsų nuomone, yra neprofesionalus ir nevykęs straipsnis?
mediatorius
mediatorius

Pirmadienis
2007-04-30 15:55
Man, kaip tuo metu nedirbusiam DELFI ir viską stebėjusiam iš šalies atrodo, kad abi pusės elgėsi pakankamai nekorektiškai viena kitos atžvilgiu. Jeigu ponas V.Palubinskas tuomet jautėsi teisus, mano nuomone, jis turėjo kreiptis į teismą.
mediatorius
mediatorius

Pirmadienis
2007-04-30 15:55
Man, kaip tuo metu nedirbusiam DELFI ir viską stebėjusiam iš šalies atrodo, kad abi pusės elgėsi pakankamai nekorektiškai viena kitos atžvilgiu. Jeigu ponas V.Palubinskas tuomet jautėsi teisus, mano nuomone, jis turėjo kreiptis į teismą.
churchill
churchill

Antradienis
2007-05-01 10:24
Tarkim pramogu skiltyje galima rasti daug perspausdintu LT laikrascio bulvariniu strp apie zvaigzdes, o sis laikrastis zurnalistu sajungos pripazintas kaip nesilaikantis zurnalistu etikos. Tad ar delfi perspausdindama tuos pacius strp nepazeidzia savo etikos ir morales normu?
churchill
churchill

Antradienis
2007-05-01 10:24
Tarkim pramogu skiltyje galima rasti daug perspausdintu LT laikrascio bulvariniu strp apie zvaigzdes, o sis laikrastis zurnalistu sajungos pripazintas kaip nesilaikantis zurnalistu etikos. Tad ar delfi perspausdindama tuos pacius strp nepazeidzia savo etikos ir morales normu?
Mikalojus

Antradienis
2007-05-01 12:13
O ka reiškia "priklausė"? Straipsnyje, atrodo, labai aiškiai ir tiksliai pasakyta - užregistravo savo vardu ir neatlygintinai leido naudotis. Ir palubinsko katalogą hostino nemokamai. O į teismą palubinskas eit negalėjo - teliko garsiai rėkti ir drabstytis purvais. O pas mus, kaip žinia, nesvarbu kas teisus, sarbu kas garsiau rėkia.
Mikalojus

Antradienis
2007-05-01 12:13
O ka reiškia "priklausė"? Straipsnyje, atrodo, labai aiškiai ir tiksliai pasakyta - užregistravo savo vardu ir neatlygintinai leido naudotis. Ir palubinsko katalogą hostino nemokamai. O į teismą palubinskas eit negalėjo - teliko garsiai rėkti ir drabstytis purvais. O pas mus, kaip žinia, nesvarbu kas teisus, sarbu kas garsiau rėkia.
Anonimas

Antradienis
2007-05-01 13:44
Ar matėte, chebryte, kad www.dellfi.lt pakeitė adresą į www . delfis . lt? Šikniai, pakeitė ir tyli…
Anonimas

Antradienis
2007-05-01 13:44
Ar matėte, chebryte, kad www.dellfi.lt pakeitė adresą į www . delfis . lt? Šikniai, pakeitė ir tyli…
Anonimas

Antradienis
2007-05-01 14:23
Ar tiesa, kad jusu redaktore Monika darba "Verslo ziniose" paliko ne savo noru? Noreciau redakcijos komentaro siuo klausimu. Aciu
Anonimas

Antradienis
2007-05-01 14:23
Ar tiesa, kad jusu redaktore Monika darba "Verslo ziniose" paliko ne savo noru? Noreciau redakcijos komentaro siuo klausimu. Aciu
mediatorius
mediatorius

Antradienis
2007-05-01 15:37
Visas gaunamas medžiagas, kurios yra parašytos kitų žiniasklaidos priemonių, mes, prieš spausdindami, perskaitome. Jeigu mums iškyla abejonių dėl vieno ar kito rašinio etikos ir teisėtumo, mes jų tiesiog nespausdiname.
mediatorius
mediatorius

Antradienis
2007-05-01 15:37
Visas gaunamas medžiagas, kurios yra parašytos kitų žiniasklaidos priemonių, mes, prieš spausdindami, perskaitome. Jeigu mums iškyla abejonių dėl vieno ar kito rašinio etikos ir teisėtumo, mes jų tiesiog nespausdiname.
Anonimas

Antradienis
2007-05-01 16:05
Nemalkit š… ir pasakykit ar čia rimtas bajeris, kad delfi.lt keičia pavadinimą į delfis.lt? Ar čia tik nevykęs eilinis delfi bajeriukas… Bandymas apdumti liaudžiai akis ir lankytojų reitingus pakelti???????
Anonimas

Antradienis
2007-05-01 16:05
Nemalkit š… ir pasakykit ar čia rimtas bajeris, kad delfi.lt keičia pavadinimą į delfis.lt? Ar čia tik nevykęs eilinis delfi bajeriukas… Bandymas apdumti liaudžiai akis ir lankytojų reitingus pakelti???????
Auksinis kardas

Antradienis
2007-05-01 19:36
Būtų išties smalsu paskaityti apie jūsų vadovus - galbūt pokalbio su jais forma. Kaip atsirado DELFI gretose, kaip dirba ir vertina patį DELFI sumanymą. Kiek savistovūs esate sprendimuose, kiek siejatės veikloje su kitų šalių šakomis. Gal randate kažkur sektinų pavyzdžių, kurie skatina kažką perimti, kas jie? Kaip vertinate savo skaitytojus - kokių priekaištų ar pamaloninimų jiems turite? Atrodote sklandžiai vadovaujami, o žinių apie vadovus mažoka (bent jau ten, kur tenka matyti).
Auksinis kardas

Antradienis
2007-05-01 19:36
Būtų išties smalsu paskaityti apie jūsų vadovus - galbūt pokalbio su jais forma. Kaip atsirado DELFI gretose, kaip dirba ir vertina patį DELFI sumanymą. Kiek savistovūs esate sprendimuose, kiek siejatės veikloje su kitų šalių šakomis. Gal randate kažkur sektinų pavyzdžių, kurie skatina kažką perimti, kas jie? Kaip vertinate savo skaitytojus - kokių priekaištų ar pamaloninimų jiems turite? Atrodote sklandžiai vadovaujami, o žinių apie vadovus mažoka (bent jau ten, kur tenka matyti).
Babytės Bronės anūkas

Antradienis
2007-05-01 19:42
Iš kur delfis traukia tokius neprofesionalius darbuotojus? Vos ne kiekviename straipsnyje po "blyną". Ypač apgailėtini reikalai su vertimais. Taip pat ir lietuvių kalbos mokėjimas - žemesnis nei vidutinis, dažnokai tampantis nusišnekėjimu. Susidaro įspūdis, kad delfyje dirba ne lietuvių tautybės darbuotojai arba darbuotojai nesugebėję įgyti vidurinio išsilavinimo. Na, dėl nelietuvių, tai čia gal būtų suprantama - pas mus teisės lygios ir t.t. Bet negi negalima būtų jiems pagelbėti ir pataisyti akivaizdžius nusišnekėjimus? Kita vertus dažni nusišnekėjimai tokie, kur akivaizdi ne rašybos kultūros, bet aplamai kultūros stoka. Visas portalas man atrodo labai pigus, neprofesionalus ir geltonas. Ir vienintelė jo populiarumo priežastis yra ta, kad galima komentuoti. Perskaičius laikrašti ir pajutus, kad straispnio autorius yra kvailys arba melagis, nebelieka nieko daugiau, kaip tiktai vienam sau pačiam pasipiktinti. O delfyje turi galimybę išsakyti autoriui arba portalo vadovybei, ką galvoji apie jų darbą. Atimkite iš delfio galimybę sąlyginai laisvai komentuoti - po poros savaičių jame niekas nebeapsilankys. Čia - garantuotai. O jeigu kalbėti apie straipsnių kokybę ir objektyvumą, tai delfis niekuo nesiskiria nuo pačių pigiausių geltonųjų tualetlaikraščių. Tas pats manipuliavimas, tos pačios turinio neatitinkančios ir žmones juodinančios straipsnių antraštės, tie patys užsakymų vykdymai. Žodžiu, Lygis!
Babytės Bronės anūkas

Antradienis
2007-05-01 19:42
Iš kur delfis traukia tokius neprofesionalius darbuotojus? Vos ne kiekviename straipsnyje po "blyną". Ypač apgailėtini reikalai su vertimais. Taip pat ir lietuvių kalbos mokėjimas - žemesnis nei vidutinis, dažnokai tampantis nusišnekėjimu. Susidaro įspūdis, kad delfyje dirba ne lietuvių tautybės darbuotojai arba darbuotojai nesugebėję įgyti vidurinio išsilavinimo. Na, dėl nelietuvių, tai čia gal būtų suprantama - pas mus teisės lygios ir t.t. Bet negi negalima būtų jiems pagelbėti ir pataisyti akivaizdžius nusišnekėjimus? Kita vertus dažni nusišnekėjimai tokie, kur akivaizdi ne rašybos kultūros, bet aplamai kultūros stoka. Visas portalas man atrodo labai pigus, neprofesionalus ir geltonas. Ir vienintelė jo populiarumo priežastis yra ta, kad galima komentuoti. Perskaičius laikrašti ir pajutus, kad straispnio autorius yra kvailys arba melagis, nebelieka nieko daugiau, kaip tiktai vienam sau pačiam pasipiktinti. O delfyje turi galimybę išsakyti autoriui arba portalo vadovybei, ką galvoji apie jų darbą. Atimkite iš delfio galimybę sąlyginai laisvai komentuoti - po poros savaičių jame niekas nebeapsilankys. Čia - garantuotai. O jeigu kalbėti apie straipsnių kokybę ir objektyvumą, tai delfis niekuo nesiskiria nuo pačių pigiausių geltonųjų tualetlaikraščių. Tas pats manipuliavimas, tos pačios turinio neatitinkančios ir žmones juodinančios straipsnių antraštės, tie patys užsakymų vykdymai. Žodžiu, Lygis!
mediatorius
mediatorius

Antradienis
2007-05-01 21:25
Ačiū už Jūsų išsamią kritiką. Manau Jūsų pasisakymas atrodytų solidžiau, jei pateiktumėte konkrečius faktus, ypač ties šiais punktais: 1. Manipuliavimas. 2. Žmones juodinančios straipsnių antraštės. 3. Užsakymų vykdymas. Taip pat būtų įdomu sužinoti Jūsų nuomonę ir pavyzdžius, kokia žiniasklaida yra ne "pati pigiausia, geltonoji, tuoletlaikraštinė". Linkiu Jums gyvenime įžvelgti daugiau pozityvių dalykų, dažniau šypsotis ir pasaulis nušvis daug šviesesnėm spalvom! Sėkmės!
mediatorius
mediatorius

Antradienis
2007-05-01 21:25
Ačiū už Jūsų išsamią kritiką. Manau Jūsų pasisakymas atrodytų solidžiau, jei pateiktumėte konkrečius faktus, ypač ties šiais punktais: 1. Manipuliavimas. 2. Žmones juodinančios straipsnių antraštės. 3. Užsakymų vykdymas. Taip pat būtų įdomu sužinoti Jūsų nuomonę ir pavyzdžius, kokia žiniasklaida yra ne "pati pigiausia, geltonoji, tuoletlaikraštinė". Linkiu Jums gyvenime įžvelgti daugiau pozityvių dalykų, dažniau šypsotis ir pasaulis nušvis daug šviesesnėm spalvom! Sėkmės!
Anonimas

Trečiadienis
2007-05-02 00:03
Gandai sklando, ir uzkulsiuosse jau kalbama, kad delfi akcijas nupirko eks lietuvis, dabar vokietis Anton Tunyla… Ar taip gali buti?
Anonimas

Trečiadienis
2007-05-02 00:03
Gandai sklando, ir uzkulsiuosse jau kalbama, kad delfi akcijas nupirko eks lietuvis, dabar vokietis Anton Tunyla… Ar taip gali buti?
babytės Bronės anūkas

Trečiadienis
2007-05-02 05:05
Na, gal aš vistik susilaikysiu neįsivėlęs su Jumis į ilgas ir nesibaigiančias Kas_Yra_Kas diskusijas. Nežinau, sąmoningai ar ne, Jūs mėginate su manimi prasukti labai pigų triuką :D DDD. Esu įsitikęs, portalo kokybė turėtų pirmiausia rūpėti pačiam portalui. Man tai kas - visada galiu nusispjaut ir nueiti kitur. Arba parašyti komentaruose, ką apie visą tai manau (ir užsidirbti gal kokį 1000-ąjį baną). Už linkėjimus esu dėkingas, Jums linkiu to paties. O ne vien tiktai kurstyti ir eksploatuoti skaitytojų nepasitenkinimą gyvenimu.
babytės Bronės anūkas

Trečiadienis
2007-05-02 05:05
Na, gal aš vistik susilaikysiu neįsivėlęs su Jumis į ilgas ir nesibaigiančias Kas_Yra_Kas diskusijas. Nežinau, sąmoningai ar ne, Jūs mėginate su manimi prasukti labai pigų triuką :D DDD. Esu įsitikęs, portalo kokybė turėtų pirmiausia rūpėti pačiam portalui. Man tai kas - visada galiu nusispjaut ir nueiti kitur. Arba parašyti komentaruose, ką apie visą tai manau (ir užsidirbti gal kokį 1000-ąjį baną). Už linkėjimus esu dėkingas, Jums linkiu to paties. O ne vien tiktai kurstyti ir eksploatuoti skaitytojų nepasitenkinimą gyvenimu.
mediatorius
mediatorius

Trečiadienis
2007-05-02 07:27
Internetas tuo ir nuostabus, kad visada gali rinktis :)
mediatorius
mediatorius

Trečiadienis
2007-05-02 07:27
Internetas tuo ir nuostabus, kad visada gali rinktis :)
mediatorius
mediatorius

Trečiadienis
2007-05-02 07:29
Internetas tuo ir nuostabus, kad visada yra ką pasirinkti :)
mediatorius
mediatorius

Trečiadienis
2007-05-02 07:29
Internetas tuo ir nuostabus, kad visada yra ką pasirinkti :)
mediatorius
mediatorius

Trečiadienis
2007-05-02 07:33
:) Rūpinamės ir toliau rūpinsimės portalo kokybe. Tiesiog visada yra daug maloniau girdėti argumentuotą, faktais pagrįstą kritiką, o ne vien teorinius samprotavimus.
mediatorius
mediatorius

Trečiadienis
2007-05-02 07:33
:) Rūpinamės ir toliau rūpinsimės portalo kokybe. Tiesiog visada yra daug maloniau girdėti argumentuotą, faktais pagrįstą kritiką, o ne vien teorinius samprotavimus.
Anonimas

Trečiadienis
2007-05-02 07:59
O tai, sakykit kaip čia kas. Ką tik sukūriau puslapy apie savo šunį. Jei jau parašot kas ką sukūrė, tai gal ir apie mane parašykit IT skilty ? Ką manote? „Apple“ produkcija - „BMS Megapoliuose“ (102) „MicroLink Lietuva“ verslo centruose didina interneto spartą iki 10 Mbps (42) cituoju: "ML pasiūlymas nuo 2007 m. gegužės 1 d. taikomas esamiems ir būsimiems „Metro“ optinio ryšio klientams. Visas sutartis dėl spartesnio interneto ryšio su esamais „Metro“ klientais planuojama perrašyti per artimiausią pusmetį." Duokite man per galvą su plyta, nepatikėsiu, kad šie straipsniai nėra užsakyti. Labai tingiu ieškoti daugiau, bet tai yra akivaizdi reklama. Va jums ir baneriai.
Anonimas

Trečiadienis
2007-05-02 07:59
O tai, sakykit kaip čia kas. Ką tik sukūriau puslapy apie savo šunį. Jei jau parašot kas ką sukūrė, tai gal ir apie mane parašykit IT skilty ? Ką manote? „Apple“ produkcija - „BMS Megapoliuose“ (102) „MicroLink Lietuva“ verslo centruose didina interneto spartą iki 10 Mbps (42) cituoju: "ML pasiūlymas nuo 2007 m. gegužės 1 d. taikomas esamiems ir būsimiems „Metro“ optinio ryšio klientams. Visas sutartis dėl spartesnio interneto ryšio su esamais „Metro“ klientais planuojama perrašyti per artimiausią pusmetį." Duokite man per galvą su plyta, nepatikėsiu, kad šie straipsniai nėra užsakyti. Labai tingiu ieškoti daugiau, bet tai yra akivaizdi reklama. Va jums ir baneriai.
Mediatorius 2

Trečiadienis
2007-05-02 09:15
taip, tiesa. Ji musu galvos skausmas.
Mediatorius 2

Trečiadienis
2007-05-02 09:15
taip, tiesa. Ji musu galvos skausmas.
mediatorius
mediatorius

Trečiadienis
2007-05-02 09:39
Tai yra kompanijų pranešimai spaudai ir jei mums atrodo, kad vienos ar kitos kompanijos atsiųstas pranešimas, gali būti įdomus ir aktualus mūsų skaitytojams, mes juos paskelbiame. Šie straipsniai nėra užsakyti. Galite netikėti. Į galvą su plyta neduosime :)
mediatorius
mediatorius

Trečiadienis
2007-05-02 09:39
Tai yra kompanijų pranešimai spaudai ir jei mums atrodo, kad vienos ar kitos kompanijos atsiųstas pranešimas, gali būti įdomus ir aktualus mūsų skaitytojams, mes juos paskelbiame. Šie straipsniai nėra užsakyti. Galite netikėti. Į galvą su plyta neduosime :)
mediatorius
mediatorius

Trečiadienis
2007-05-02 10:28
Visi DELFI darbuotojai savo buvusias darbovietes paliko savo noru ir į DELFI atėjo savo noru :)
mediatorius
mediatorius

Trečiadienis
2007-05-02 10:28
Visi DELFI darbuotojai savo buvusias darbovietes paliko savo noru ir į DELFI atėjo savo noru :)
Anonimas

Trečiadienis
2007-05-02 12:29
taip. Bet ji juk eme pinigus is stambiu reklamos uzsakovu uz informacijos publikavima "Verslo ziniose". Ar tikrai to ji nedaro "Delfyje"?
Anonimas

Trečiadienis
2007-05-02 12:29
taip. Bet ji juk eme pinigus is stambiu reklamos uzsakovu uz informacijos publikavima "Verslo ziniose". Ar tikrai to ji nedaro "Delfyje"?
Anonimas

Trečiadienis
2007-05-02 13:04
O kaip jus reaguojate i "Respublikos" vykdoma antikampanija pries jus? Ar neketinate imtis teisiniu priemoniu, kai ant jusu pilamos tokios paplavos, kuriomis neturetu tiketi bet kuris nors kiek issilavines zmogus. Visi, manau, turetu suprasti, koks populistinis laikrastis tai yra (Respublika). Nepasiduokite, prasau, tokiems sudlaikrasciams kaip "Respublika". Sekmes jums.
Anonimas

Trečiadienis
2007-05-02 13:04
O kaip jus reaguojate i "Respublikos" vykdoma antikampanija pries jus? Ar neketinate imtis teisiniu priemoniu, kai ant jusu pilamos tokios paplavos, kuriomis neturetu tiketi bet kuris nors kiek issilavines zmogus. Visi, manau, turetu suprasti, koks populistinis laikrastis tai yra (Respublika). Nepasiduokite, prasau, tokiems sudlaikrasciams kaip "Respublika". Sekmes jums.
Anonimas

Trečiadienis
2007-05-02 15:59
Kodel nerodo mano pranesimu?
Anonimas

Trečiadienis
2007-05-02 15:59
Kodel nerodo mano pranesimu?
Paulius

Trečiadienis
2007-05-02 16:04
Pasakykit prasau kas ten tokio idomaus, kad Gaumina sukure svetaine ISM universitetui? Tokiu svetainiu su intranetu anksciau nebuvo Lietuvoje? Kas jums cia tokio idomaus?
Paulius

Trečiadienis
2007-05-02 16:04
Pasakykit prasau kas ten tokio idomaus, kad Gaumina sukure svetaine ISM universitetui? Tokiu svetainiu su intranetu anksciau nebuvo Lietuvoje? Kas jums cia tokio idomaus?
Monika Garbačiauskaitė

Trečiadienis
2007-05-02 18:12
sveiki, siūlau pabandyti nusipirkti :) . Aprašykite po to, kaip sekėsi, išspausdinsim.
Monika Garbačiauskaitė

Trečiadienis
2007-05-02 18:12
sveiki, siūlau pabandyti nusipirkti :) . Aprašykite po to, kaip sekėsi, išspausdinsim.
vau

Trečiadienis
2007-05-02 21:25
oi prisiprasysit su tokiu tusciazodziavimu:) matyt tikrai teks paieskoti "perliuku", kur pazodinis (bet nelogiskas) vertimas, grubios rasybos klaidos ar straipsniai "apie nieka" (kazkas persistenge trumpindamas pranesima ziniasklaidai ar pan.) :) ) siaip nejau sunku pripazinti, kad ne visi darbuotojai profesionalai, ir kai kurie dar tik mokosi?:)
vau

Trečiadienis
2007-05-02 21:25
oi prisiprasysit su tokiu tusciazodziavimu:) matyt tikrai teks paieskoti "perliuku", kur pazodinis (bet nelogiskas) vertimas, grubios rasybos klaidos ar straipsniai "apie nieka" (kazkas persistenge trumpindamas pranesima ziniasklaidai ar pan.) :) ) siaip nejau sunku pripazinti, kad ne visi darbuotojai profesionalai, ir kai kurie dar tik mokosi?:)
churchill
churchill

Trečiadienis
2007-05-02 21:54
Kokiu emeilu reikia rasyti pasiulymus norint prisijungti prie delfi gatves komandos ?
churchill
churchill

Trečiadienis
2007-05-02 21:54
Kokiu emeilu reikia rasyti pasiulymus norint prisijungti prie delfi gatves komandos ?
mediatorius
mediatorius

Trečiadienis
2007-05-02 23:16
Taip, mes kartais klystame ir stengiamės iš klaidų pasimokyti ir jų nebekartoti. Tai pripažinti tikrai nėra sunku :)
mediatorius
mediatorius

Trečiadienis
2007-05-02 23:16
Taip, mes kartais klystame ir stengiamės iš klaidų pasimokyti ir jų nebekartoti. Tai pripažinti tikrai nėra sunku :)
mediatorius
mediatorius

Trečiadienis
2007-05-02 23:19
Rašykite DELFI gatvės redaktorei Kristinai Karnickaitei elektroniniu paštu - kristina.karnickaite@delfi.lt
mediatorius
mediatorius

Trečiadienis
2007-05-02 23:19
Rašykite DELFI gatvės redaktorei Kristinai Karnickaitei elektroniniu paštu - kristina.karnickaite@delfi.lt
Anonimas

Ketvirtadienis
2007-05-03 00:24
Jus geriau man paaiskinkite, kodel taip staiga iš delfi.lt atsirado delfinas.lt? ar tik eilini karta nebus prisidirbusi panele Garbaciauskaite?
Anonimas

Ketvirtadienis
2007-05-03 00:24
Jus geriau man paaiskinkite, kodel taip staiga iš delfi.lt atsirado delfinas.lt? ar tik eilini karta nebus prisidirbusi panele Garbaciauskaite?
buratinas

Ketvirtadienis
2007-05-03 18:58
Kazkoks „ateivis“ ar „iseivis“- anton tunyla nusipirko delfi? Oho… Kam jam tas portalas ir dar lietuviskas…. ???
buratinas

Ketvirtadienis
2007-05-03 18:58
Kazkoks „ateivis“ ar „iseivis“- anton tunyla nusipirko delfi? Oho… Kam jam tas portalas ir dar lietuviskas…. ???
tusas

Penktadienis
2007-05-04 11:12
Tai final ką išsiaiškinot? Ar delfi.lt portalas uždaromas ir paleidžiamas kitas delfis.lt, o dar geriau delfinas.lt.
tusas

Penktadienis
2007-05-04 11:12
Tai final ką išsiaiškinot? Ar delfi.lt portalas uždaromas ir paleidžiamas kitas delfis.lt, o dar geriau delfinas.lt.
JT

Penktadienis
2007-05-04 16:10
Įtartinai man skamba ta istorija su online.lt. Ar aš teisingai supratau? Delfi įsigijo domeną, perdavė jį naudoti Palubinskui, paskui paprašė grąžinti, o tas neatidavė, tuomet vietoj to, kad kreiptųsi į teismą, padovanojo domeną galutinai Palubinskui, atsiprašė ir dar kompensaciją sumokėjo ? Na, netikiu :) Nebūna taip.
JT

Penktadienis
2007-05-04 16:10
Įtartinai man skamba ta istorija su online.lt. Ar aš teisingai supratau? Delfi įsigijo domeną, perdavė jį naudoti Palubinskui, paskui paprašė grąžinti, o tas neatidavė, tuomet vietoj to, kad kreiptųsi į teismą, padovanojo domeną galutinai Palubinskui, atsiprašė ir dar kompensaciją sumokėjo ? Na, netikiu :) Nebūna taip.
verslas

Penktadienis
2007-05-04 21:43
Ir vel uzsienietis musu lietuviukams is panoses nusvilpė gera kasneli?? A ja jai kaip dabar grauziasi musu didieji verslininkai… Uzuojauta, nevykeliai…. O Tunylai rispektas
verslas

Penktadienis
2007-05-04 21:43
Ir vel uzsienietis musu lietuviukams is panoses nusvilpė gera kasneli?? A ja jai kaip dabar grauziasi musu didieji verslininkai… Uzuojauta, nevykeliai…. O Tunylai rispektas
Anonimas

Šeštadienis
2007-05-05 12:45
Palaukit, palaukit, vakar buvo delfis.lt, o šiandien jau delfinas.lt. Nieko nesuprantu, o gal jau man vaidenasi…
Anonimas

Šeštadienis
2007-05-05 12:45
Palaukit, palaukit, vakar buvo delfis.lt, o šiandien jau delfinas.lt. Nieko nesuprantu, o gal jau man vaidenasi…
Anonimas

Sekmadienis
2007-05-06 01:24
Mielieji komentatoriai, paskaitykit Respublika, ten juodu ant balto parasyta, kad ji gera lape sugebėjo dar ir vagyste ivykdyti. O tai tau ir Monika, nepescia moteriske?
Anonimas

Sekmadienis
2007-05-06 01:24
Mielieji komentatoriai, paskaitykit Respublika, ten juodu ant balto parasyta, kad ji gera lape sugebėjo dar ir vagyste ivykdyti. O tai tau ir Monika, nepescia moteriske?
Anonimas

Pirmadienis
2007-05-07 11:41
Gal kas žinote, tai ar išliks defi portalas, ar šiam portalui jau dainelė sudainuota?
Anonimas

Pirmadienis
2007-05-07 11:41
Gal kas žinote, tai ar išliks defi portalas, ar šiam portalui jau dainelė sudainuota?
zinau

Pirmadienis
2007-05-07 14:32
Ar nekaltosios veidelio savininkė Monikute iš tikrųjų galėjo įvykdyti vagystę? TAIPPPPP. Juo labiau, kad ir iš buvusios darbovietes buvo atleista uz visokius nešvarius darbelius….
zinau

Pirmadienis
2007-05-07 14:32
Ar nekaltosios veidelio savininkė Monikute iš tikrųjų galėjo įvykdyti vagystę? TAIPPPPP. Juo labiau, kad ir iš buvusios darbovietes buvo atleista uz visokius nešvarius darbelius….
vlnz

Antradienis
2007-05-08 18:20
Po velnių, visai susipainiojau…;) Ar kas nors galite paaiškinti kas čia per košė užvirta tarp Delfi ir Delfino? Ar šie portalai kaip nors tarpusavyje susiję, gal priklauso tiems patiems savininkams? Nes delfino portale nurodyta, kad Delfi yra Delfino draugai??????
vlnz

Antradienis
2007-05-08 18:20
Po velnių, visai susipainiojau…;) Ar kas nors galite paaiškinti kas čia per košė užvirta tarp Delfi ir Delfino? Ar šie portalai kaip nors tarpusavyje susiję, gal priklauso tiems patiems savininkams? Nes delfino portale nurodyta, kad Delfi yra Delfino draugai??????
Anonimas

Penktadienis
2007-05-11 16:02
Ar tai reiškia, kad Delfi portalas keičia savo "Veidą" ir pereina į bulvarinių portalų gretas?… Kodėl? Iš to, ką čia perskaičiau tokia mintis kilo? Turbūt ne kaip versliukas sukasi, kad jau link bulvaro traukia?????
Anonimas

Penktadienis
2007-05-11 16:02
Ar tai reiškia, kad Delfi portalas keičia savo "Veidą" ir pereina į bulvarinių portalų gretas?… Kodėl? Iš to, ką čia perskaičiau tokia mintis kilo? Turbūt ne kaip versliukas sukasi, kad jau link bulvaro traukia?????
Babytės Bronės anūkas

Šeštadienis
2007-05-12 18:31
Delfyje pilna paslėptos ir ne visai paslėptos reklamos. Paskutinis šedevras - pasirodo, čiulpti yra saugu tik tuo atveju, jeigu būni pasiskiepijęs kažkokia tai ten vakcina, priešingu atveju - vėžys :D DDD Straipsnių antraštės labai dažnai būna atvirai nekrofiliškos, stengiantis skaitytojus patraukti tokiais žodžiais kaip "pritrėškė", "sutraiškė", "ištaškė" ir pan. Nieko tokio, žinoma. Delfis - geltonas leidinys. Tik nei šiaip nei taip atrodo, kada vyr. redaktorė skelia straipsnį, kaltinantį kitas žiniasklaidos priemones "geltonumu" (čia po to, kai užsimušė H.Grušnys). Ir dar. Atrodo, kad delfis dirba pagal rusų dūdelę. Nieko naujo, prie šito mes jau irgi priprantame. Parsiduoda visi. Aš nežinau, kaip tai yra daroma - ar pinigai pervedami tiesiogiai, ar per tarpininkus, ar delfio darbuotojai (šeimininkai) išreiškia savo asmeninę pilietinę poziciją, ar čia toks marketingo ėjimas, - šitų dalykų aš nežinau. Bet bendras delfio rašinių tonas, faktų atrinkimas ir interpretavimas - viskas labai dažnai atitinka Rusijos varomos propagandos dvasią. Nors galbūt čia reikalai žymiai paprastesni (ir nekaltesni) - nemokėdami kitos užsienio kalbos, delfio "umnicos" išverčia straipsnius iš rusiškų naujienų ir bulvarinių portalų.
Babytės Bronės anūkas

Šeštadienis
2007-05-12 18:31
Delfyje pilna paslėptos ir ne visai paslėptos reklamos. Paskutinis šedevras - pasirodo, čiulpti yra saugu tik tuo atveju, jeigu būni pasiskiepijęs kažkokia tai ten vakcina, priešingu atveju - vėžys :D DDD Straipsnių antraštės labai dažnai būna atvirai nekrofiliškos, stengiantis skaitytojus patraukti tokiais žodžiais kaip "pritrėškė", "sutraiškė", "ištaškė" ir pan. Nieko tokio, žinoma. Delfis - geltonas leidinys. Tik nei šiaip nei taip atrodo, kada vyr. redaktorė skelia straipsnį, kaltinantį kitas žiniasklaidos priemones "geltonumu" (čia po to, kai užsimušė H.Grušnys). Ir dar. Atrodo, kad delfis dirba pagal rusų dūdelę. Nieko naujo, prie šito mes jau irgi priprantame. Parsiduoda visi. Aš nežinau, kaip tai yra daroma - ar pinigai pervedami tiesiogiai, ar per tarpininkus, ar delfio darbuotojai (šeimininkai) išreiškia savo asmeninę pilietinę poziciją, ar čia toks marketingo ėjimas, - šitų dalykų aš nežinau. Bet bendras delfio rašinių tonas, faktų atrinkimas ir interpretavimas - viskas labai dažnai atitinka Rusijos varomos propagandos dvasią. Nors galbūt čia reikalai žymiai paprastesni (ir nekaltesni) - nemokėdami kitos užsienio kalbos, delfio "umnicos" išverčia straipsnius iš rusiškų naujienų ir bulvarinių portalų.
churchill
churchill

Šeštadienis
2007-05-12 23:16
As kazkada savo bloge rasiau priesiska rusu blogiems veiksmus estijoje irasa ir neistryne. Po to pats delfis viename is strp pareklamavo akcija uz estija. Taigi tos kalbos kad remiami rusu manes neitikina
churchill
churchill

Šeštadienis
2007-05-12 23:16
As kazkada savo bloge rasiau priesiska rusu blogiems veiksmus estijoje irasa ir neistryne. Po to pats delfis viename is strp pareklamavo akcija uz estija. Taigi tos kalbos kad remiami rusu manes neitikina
Babytės Bronės anūkas

Sekmadienis
2007-05-13 09:53
Sakau, greičiausiai pila straipsnius nuo rusiškos žiniasklaidos. Kita vertus, reikėtų būti visiškai kvailiems, kad pradėti blokuoti bet kokius "priešiškus blogiems rusų veiksmams" komentarus ar nebepateikinėti informacijos apie "akcijas". Kas tokį beskaitytų? Aš kalbu apie bendrą pateikiamos informacijos toną, kryptį, atrinkimo kriterijus… Kažkada lioviausi skaitęs laikraščius dėl nuolat pilamo purvo ir kurstomo nepasitenkinimo. Gyvenimas niekada nebūna vienos spalvos ir pateikiama vien tiktai juoda informacija manes ėmė nebetenkinti - pasirodė nepatikima. Dabar matau, pribrendo laikas "tepti slides" iš delfio. Jaunimėlis truputėli užsižaidė visagaliais blogiukais, viską be išimties pateikdamas išimtinai vien negatyviai. Žinoma, mūsų valstybėje ir gyvenime esama daugybės trūkumų. Bet šitoks totalus "nurašymas" ir išbrokavimas jau rodo pačių straipsnių autorių dvasinę ligą, kažkokį nu(iš)krypimą. Lietuvoje yra saitų ir portalų, kuriuose dirba labiau subrendę žmonės ir tokiais dalykais maniakiškai nesismagina. Delfis atrodo labiau orientuojasi į pikčiausią, nelaimingiausią, gyvenimo gatavai nuskriaustą auditoriją. Tik ne siekdamas padėti, bet kurstydamas ir gilindamas tą būseną. Aš savęs tokiai auditorijai nepriskiriu. Žinoma, delfyje darbuojasi išties žalias (ta prasme, kvailokas) jaunimėlis, kuriam toli iki atsakomybės už savo veiksmus ir už kitus žmones. Toli ir iki elementarių gyvenimo dėsnių supratimo. Pavyzdžiui, kad kvailindamas kitus, kvailiu pavirsti pirma jų.
Babytės Bronės anūkas

Sekmadienis
2007-05-13 09:53
Sakau, greičiausiai pila straipsnius nuo rusiškos žiniasklaidos. Kita vertus, reikėtų būti visiškai kvailiems, kad pradėti blokuoti bet kokius "priešiškus blogiems rusų veiksmams" komentarus ar nebepateikinėti informacijos apie "akcijas". Kas tokį beskaitytų? Aš kalbu apie bendrą pateikiamos informacijos toną, kryptį, atrinkimo kriterijus… Kažkada lioviausi skaitęs laikraščius dėl nuolat pilamo purvo ir kurstomo nepasitenkinimo. Gyvenimas niekada nebūna vienos spalvos ir pateikiama vien tiktai juoda informacija manes ėmė nebetenkinti - pasirodė nepatikima. Dabar matau, pribrendo laikas "tepti slides" iš delfio. Jaunimėlis truputėli užsižaidė visagaliais blogiukais, viską be išimties pateikdamas išimtinai vien negatyviai. Žinoma, mūsų valstybėje ir gyvenime esama daugybės trūkumų. Bet šitoks totalus "nurašymas" ir išbrokavimas jau rodo pačių straipsnių autorių dvasinę ligą, kažkokį nu(iš)krypimą. Lietuvoje yra saitų ir portalų, kuriuose dirba labiau subrendę žmonės ir tokiais dalykais maniakiškai nesismagina. Delfis atrodo labiau orientuojasi į pikčiausią, nelaimingiausią, gyvenimo gatavai nuskriaustą auditoriją. Tik ne siekdamas padėti, bet kurstydamas ir gilindamas tą būseną. Aš savęs tokiai auditorijai nepriskiriu. Žinoma, delfyje darbuojasi išties žalias (ta prasme, kvailokas) jaunimėlis, kuriam toli iki atsakomybės už savo veiksmus ir už kitus žmones. Toli ir iki elementarių gyvenimo dėsnių supratimo. Pavyzdžiui, kad kvailindamas kitus, kvailiu pavirsti pirma jų.
Anonimas

Sekmadienis
2007-05-13 10:43
Ir kam lietuviams dar vienas identiskas portalas? Juk jie panasūs isvaizda, kaip du vandens lasai… Sakyciau broliai dvyniai…. Ir tiek. Kaip nuobodu, negi nesugebama didieji protai ką nors originalaus sukurti.
Anonimas

Sekmadienis
2007-05-13 10:43
Ir kam lietuviams dar vienas identiskas portalas? Juk jie panasūs isvaizda, kaip du vandens lasai… Sakyciau broliai dvyniai…. Ir tiek. Kaip nuobodu, negi nesugebama didieji protai ką nors originalaus sukurti.
Strujus

Penktadienis
2008-05-16 23:43
DELFI tai langas į lietuvos gyvenimą ir netik…, Pagarbiai,
Strujus

Penktadienis
2008-05-16 23:43
DELFI tai langas į lietuvos gyvenimą ir netik…, Pagarbiai,
Anon

Ketvirtadienis
2008-09-11 12:16
Kodėl visi komentarai kartojasi du kartus?
Tomas - http://www.padovanok.com

Penktadienis
2009-05-01 12:47
nerealu ir iskur atsiranda tokiu straipsniu spaudziu ranka sio blogo autoriui ;)
Tomas - www.padovanok.com

Penktadienis
2009-05-01 21:33
eina sau dar ir tokiu nuostabiu straipsniu buna spaudziu ranka blogo kurejui;)
Dok

Trečiadienis
2009-06-17 16:26
Gėda ir Delfi.lt ir Visai pro Vilnietiškai politikai. Pirmadienį Klaipėdoje mirė garsus Lietuvos muzikas Romas Malinauskas - bosistas, docentas…… Šlykštu,kai portale pastoviai rašoma apie kokois nors Vilnietiškos "įžymybės" nulaužtą nagą ar Rimiškio suvargusią nugarą, ar atsinaujinusią ligą. o apie Vakarų Lietuvos daug kartų žinomesnio žmogaus mirtį - nė eilutės. IŠVADA: kol bus Vilnius ir Lietuva (kaip Maskva ir Rusija) tol ir kils noras kaip buvo ruso laikais Palangoje "mušti’ korumpuoto Vilniaus atstovus…Galima daugel pavyzdžių pateikti apie ir Delfio ir centrinės spaudos vienpusiškumą, ribotumą - o kaip nebūtų gaila - provincialumą. GAILA
Vardas (būtina):
El. paštas (neskelbiamas) (būtina)
Puslapis
Komentaras
neburnok.lt
 
PERŽIŪRĖTI ARCHYVĄ
Atgal Kovas 2010
P A T K P Š S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
DRAUGŲ BLOGAI