REKLAMA
donskis

L.Donskis. Kodėl Lietuvoje mažėja laisvės?


Ketvirtadienis, 2009-09-10 22:46        Be temos    |    65 komentarųkomentarai

Leonidas Donskis

 

Arvydas Šliogeris neseniai rašė, kad Lietuvos centrinės valdžios silpnumas, lydimas provincijos vadukų ir kunigaikštukų nebaudžiamo siautėjimo, gali būti paaiškintas užšaldytos patirties efektu: esą tai feodalinės galios lauko bruožai, išlindę iš po plono Lietuvos moderniosios politinės patirties luobelio. Įdomi prielaida, bet, man regis, galima viską paaiškinti dar paprasčiau. O kuo mes, tiesą sakant, šiuo požiūriu skiriamės nuo silpnų valstybių, kuriose vos ne vos kvėpuoja demokratija arba kurios tolydžio nuslysta į oligarchinį ar oligopolinį valdymą? Tai Lotynų Amerikos ir Rytų Europos valstybių tikrovė – jas valdo korupcinės grupės, lengvai infiltruojančios ir užvaldančios centrinę valdžią, teismus ir žiniasklaidą, o valdžia jose tampa arba vienijančiu pusiau kriminalinių grupuočių veiksniu, arba tiesiog bejėgiška viso proceso stebėtoja.

 

Lietuvoje šiuo metu vis labiau įsibėgėja politikos kriminalizacija ir kriminalinio pasaulio politizacija. Arūno Valinsko, „Ąžuolo“ ir TPP nuotykiai yra anaiptol ne rimta šio proceso apraiška, o veikiau jo karikatūra. Tikroji Lietuvos valstybės kriminalizacijos tragedija ir kulminacija buvo Vytauto Pociūno žūtis ir po jos sekusi nužudyto Lietuvos karininko makabriško šmeižto kampanija, kurios metu buvo galima pagalvoti, kad esi ne ES ir NATO valstybės pilietis, o Putino Rusijos arba Chavezo Venesuelos bauginamas ir propagandos sąmoningai kvailinamas beteisis gyventojas. O juk pataikavimas niekšams ir baimė juos įvardyti yra tos pačios niekšybės dalis ir sykiu jos stiprybės šaltinis.

Po šitos tragedijos, kurią atskleisti ir tiesą visuomenei pasakyti mūsų šalies politinė klasė neturi nei valios, nei drąsos, visa kita tėra farsas – ir skambūs iš Lietuvos atvirai besityčiojančių politikų-verslininkų jubiliejų šventimai, ir Arūno Valinsko įtikėjimas, kad jis yra rimtas politikas ar net valstybės veikėjas, ir vis labiau link gatvės leksikono artėjantys verslo ir politikos klikų viešųjų ryšių atstovai, vadinantys save žurnalistais.

Lietuvoje akivaizdžiai mažėja laisvės ne dėl „hibernuoto“ feodalizmo atšildymo efekto, o dėl akyse silpnėjančios demokratijos. Jei mūsų politikai neabejoja, kad jų telefono pokalbių klausosi VSD, bet po to nieko neįvyksta; jei VSD vadovas šalies premjerui paaiškina, su kuriais žurnalistais pavojinga bendrauti, ir po to nieko neįvyksta; jei prabylama apie valdžios kritikos pavojus valstybei tuo pat metu nereaguojant į neonacistines idėjas skleidžiantį ir Lietuvos reputacijai ne vieną smūgį jau sudavusį oficialų mūsų šalies antisemitą Vitą Tomkų – apie kokią demokratiją mes kalbame?

Pridurkime neegzistuojančią savivaldą, atvirą regionalizmo atmetimą ir hipercentralizuotą valstybę, o tada paklauskime – kiek yra laisvės ir demokratijos Lietuvoje? Antanas Kulakauskas jau įspėjo net ne apie viešosios erdvės ar viešo kalbėjimo krizę (kuri yra jokių abejonių nekeliantis, bet greičiausiai išvestinis reiškinys), o apie pačią tikriausią demokratijos krizę Lietuvoje. Belieka tik prisijungti prie jo ir paminėti kitus jos simptomus. Kulakauskas taikliai komentavo mūsų švietimo sistemos vis akivaizdesnį gravitavimą link centralizuotos kontrolės ir atvirai autoritarinės pačios edukacijos sampratos, bet man dabar norėtųsi plačiau aptarti kitą simptomą.

Dalykas, per pastaruosius metus persmelkęs visą mūsų politinį ir viešąjį gyvenimą – tai absoliutus kritikos ir kitokios nuomonės netoleravimas. Šiuo požiūriu prie Vakarų bent kiek rimčiau nepriartėjome, o toliau nuo Rusijos taip pat nenukeliavome. Galime kalbėti ką norime apie save ir laikyti mūsų klikas ir jų vietines intrigas bei aferas kosminio masto reiškiniu, bet užmetęs akį į Rusijos Nezavisimaja gazeta ar www.grani.ru, suvoki, kad Rusija, nepaisant jos skaudžių dramų ir putinizmo, turi komentatorių ir žurnalistų, kuriems tiesa nėra tuščias garsas.

O pas mus įsigalėjęs absoliutus kritikos netoleravimas privedė prie to, kad aštriausi pastarųjų metų politinio gyvenimo įvykiai buvo susiję su mėginimu užčiaupti oponentus ir įtvirtinti vieną – paprastai grupinę – poziciją. Vienos tiesos konstravimo meistrai LRT ir Lietuvos ryte padarė viską, kad sušaržuotų žmones, kurių asmenybės ir veiklos masto nei suvokia, nei atpažįsta. Šiuo požiūriu Dariaus Kuolio apšmeižimo ir atleidimo iš LRT istorija yra tiesiogiai susijusi su Algio Tilindžio pseudonimu pasirašiusios grupės draugų paskviliais apie Darių Kuolį Lietuvos ryte.

Tikra mūsų šalies ir ypač inteligentijos gėda laikau faktą, kad „grupei draugų“ buvo leista nebaudžiamai susidoroti su iškilia vieša figūra. Tai, ką apie Darių Kuolį prirašė ir prikalbėjo LRT vadovybė, primena ir tobulai iliustruoja Benedicto Spinozos mintį, kad iš to, ką A pasako apie B, mes daugiau sužinome apie A, o ne apie B. Jie pasakė apie save daugiau nei norėjo. Šaržavimas ir melas nelimpa prie iškilios figūros, tad neverta stengtis dorotis su ja kalba ir kriterijais, kurie tinka tik jiems patiems, o ne už juos didesnei asmenybei. Iš to, kas buvo parašyta apie Darių Kuolį, mes nieko nesužinojome apie Darių Kuolį, bet viską sužinojome apie LRT vadovybę ir Algį Tilindį.

O juk viskas prasidėjo nuo labai paprasto dalyko – kitokios pozicijos atmetimo. Visa kita tėra konflikto logika – įspeistas į kampą žmogus desperatiškai gina savo agresyvų melą ir griebiasi dar didesnio ir agresyvesnio melo. Kodėl dvidešimtaisiais nepriklausomybės metais kitaip mąstantis žmogus Lietuvoje laikomas priešu ir kodėl mėginama aiškintis, kas finansuoja jo tiesą ir poziciją? Tai klausimas ne apie klikas ir jų kovas bei retorikas, o apie tai, kas atsitiko Lietuvos valstybei.

Tad kodėl gi mūsų valstybė negina demokratinio polilogo ir nuomonių pliuralizmo? Kodėl ji nieko nedaro, kad vieną kartą būtų demaskuota vieša paslaptis – šantažas, kurio spaudos magnatai griebiasi prieš politikus, kad jie užsisakytų sau palankias publikacijas? Kur dingsta mūsų šaunusis VSD būtent šiame bare? Kodėl leidžiama dezinformuoti piliečius ir valstybės instrumentais kažkam kovoti savo privačias ir grupines informacines kovas? Už tokius dalykus demokratinėje valstybėje šitie veikėjai būtų tiesiog teisiami. O pas mus viso labo tik tyliai palaiminama viena ar kita klika, su kuria politikai ir verslo grupės nedelsiant pradeda megzti ryšius ir tuo ją galutinai įteisina.

Ar galima demokratija deformuotoje viešojoje erdvėje, kurioje ne informuojami piliečiai, o kovojamos korporatyvinės kovos? Ar galima ji ten, kur bendrapilietis tampa tuščia sąvoka, jei jis netampa bendraminčiu arba lojaliu rinkėju? Ar galima demokratija ten, kur organizuotai ginama ne žodžio ir minties laisvė, o privilegijuotų grupuočių munduro garbė ir neliečiamybė? Juk garbingi ir profesionalūs žurnalistai Lietuvoje tampa išnykstančia populiacija – jų vietoje vis dažniau matome užsakomuosius rašeivas ir apgailėtinų feljetonų bei paskvilių autorius. O demokratija neįmanoma ne tik be kritinės demokratiškų politikų masės, bet ir be pliuralistinės, nuomonių įvairovę, tiesą ir paprastą žmogų labiau už korporatyvinį interesą ginančios žurnalistikos.

Belieka nesunkiai paspėlioti, link kur mes būtume gravitavę, jei nebūtume ES valstybė. Jau seniai būtume įsivedę ir cenzūrą, ir vieną privalomą nuomonę ginančias institucijas. Kita vertus, jei patys neatsikvošėsime, ir ES mums nepadės. Europos institucijos mūsų mentalinių įpročių ir elgesio nepakeis, jei patys juos laikysime vieninteliais teisingais ir niekuo nepakeičiamais.

Laima Kalkauskienė

Penktadienis
2009-09-11 02:03
AČIŪ. STRAIPSNIS PUIKUS. VISKAS, DEJA, YRA TAIP. GYVENAM ATSILIKUSIOJE IR KRIMINALINĖJE VALSTYBĖJE. TIESOS, GARBINGUMO NE TIK NESIMATO, BET JI DAUGELYJE ŽMONIŲ NET NEGYVENA. PASIGENDU JŪSŲ TELEEKRANE. LAUKDAVAU. DAR KARTĄ AČIŪ. IR PRAŠAU JŪSŲ PAGALBOS. Mano rankose yra unikali medžiaga. Tai Lietuvos piliečio, vienintelio šalyje akademiko-mediko, kuris 25 metus dirbo savarankiškai, Stanislavo Mezencevo atradimas. Jo esmė - individualios, genetiškai korektiškos, kiekvieno konkretaus orgamizmo ląstelėms tinkamos mitybos parinkimo metodas, kurį autorius išdėstė vadovėlyje, o šiuo metu kuria metodą parodantį akivaizdžai videofilmą. Galima drąsiai teigti, kad normalizuojant individualią mitybą ir ją optimizavus, galima normalizuoti sveikatą bei išsivaduoti iš daugelio ligų. Medžiagą bandžiau siūlyti ne vienai leidyklai, bet jos atsisakė. Juk šis metodas - tai akivaizdus įrodymas, kad sveikatos palaikymui ir grąžinimui vaistų dažniausia net nereikia, o maitinimasis "kaip ir visi" veda prie sveikatos praradimo, farnacininkų kišenių pildymo. Tokia pozicija Lietuvoje ir Rusijoje - autorius į Lietuvą persikraustė prieš 22 metus - pritarimo,žinoma, nesulaukė, Gal Europoje sveikata vertinama labiau ir į metodiką bus atkreiptas tinkamas dėmesys? Mano el pašto adresas yra: laima.369@gmail.com Prašau, parašykite man savo el. pašto adresą ir aš atsiūsiu jums daug unikalios medžiagos, vadovėlius ir videofilmą, suvesiu su metodo autoriumi ir, duok Dieve, reikalas pajudės iš aklavietės. AČIŪ.
Laima Kalkauskienė

Penktadienis
2009-09-11 02:04
AČIŪ. STRAIPSNIS PUIKUS. VISKAS, DEJA, YRA TAIP. GYVENAM ATSILIKUSIOJE IR KRIMINALINĖJE VALSTYBĖJE. TIESOS, GARBINGUMO NE TIK NESIMATO, BET JI DAUGELYJE ŽMONIŲ NET NEGYVENA. PASIGENDU JŪSŲ TELEEKRANE. LAUKDAVAU. DAR KARTĄ AČIŪ. IR PRAŠAU JŪSŲ PAGALBOS. Mano rankose yra unikali medžiaga. Tai Lietuvos piliečio, vienintelio šalyje akademiko-mediko, kuris 25 metus dirbo savarankiškai, Stanislavo Mezencevo atradimas. Jo esmė - individualios, genetiškai korektiškos, kiekvieno konkretaus orgamizmo ląstelėms tinkamos mitybos parinkimo metodas, kurį autorius išdėstė vadovėlyje, o šiuo metu kuria metodą parodantį akivaizdžai videofilmą. Galima drąsiai teigti, kad normalizuojant individualią mitybą ir ją optimizavus, galima normalizuoti sveikatą bei išsivaduoti iš daugelio ligų. Medžiagą bandžiau siūlyti ne vienai leidyklai, bet jos atsisakė. Juk šis metodas - tai akivaizdus įrodymas, kad sveikatos palaikymui ir grąžinimui vaistų dažniausia net nereikia, o maitinimasis "kaip ir visi" veda prie sveikatos praradimo, farnacininkų kišenių pildymo. Tokia pozicija Lietuvoje ir Rusijoje - autorius į Lietuvą persikraustė prieš 22 metus - pritarimo,žinoma, nesulaukė, Gal Europoje sveikata vertinama labiau ir į metodiką bus atkreiptas tinkamas dėmesys? Mano el pašto adresas yra: laima.369@gmail.com Prašau, parašykite man savo el. pašto adresą ir aš atsiūsiu jums daug unikalios medžiagos, vadovėlius ir videofilmą, suvesiu su metodo autoriumi ir, duok Dieve, reikalas pajudės iš aklavietės. AČIŪ.
Dovydas Sankauskas

Penktadienis
2009-09-11 02:38
Kaip paprastas pilietis aš nežadu politikai ir viešajam gyvenimui skirti daugiau savo asmeninio laiko negu užtrunka balsavimas per seimo/prezidento/savivaldos rinkimus. Kitokių poveikio įrankių paprastas pilietis nelabai ir turi.
Magdė

Penktadienis
2009-09-11 10:53
Ir aš žinau labai daug įvairių skanaus ir visapusiškai subalansuoto maisto receptų. Jeigu gerbiamas Donskis norėtų, galėčiau atsiųsti. Manyčiau, kad mano receptai nė kiek neblogesni už ponois Laimos, jie gaminami iš vietinių lietuviškų natūralių ir nebrangių ingredientų. Tai vat ponas Donski, manau, kad mes su ponia Laima dar gana teisingai supratome jūsų mintis, mes bent nepykstame, jeigu su kai kuriom mintim nevisai pilnai sutinkame, kas pas lietuvius labai reta.
Martynas Stankovičius

Penktadienis
2009-09-11 13:09
sveiki gerbiamas Leonidai, visalaika malonu skaityti Jūsų taiklias ir aktualias įžvalgas. Turėdamas progą pasistengsiu išdėstyti ir savo mintis. Mano nuomone laisvos minties ir tiesos supratimo trūkūmas pastebimas ne tik Lietuvos politiniame gyvenime ar spaudoje, bet ir mokykloje, universitete, darbo santykiuose tarp darbdavio ir darbuotojo, kasdieniniame bendravime ir daug kur kitur kur tik vyksta žmonių bendravimas ar bendradarbiavimas. Tam kad surasti šios problemos sprendimus reiktų surasti problemos ištakas. Kiekvienas žmogus savo požiūrį į aplinką ir joje vykstančius reiškinius formuoja nuo pat kūdikystės. Pradžioje jam padeda tėvai, vėliau darželis, dar vėliau mokykla, universitetas. Apie 25 gyvenimo metus mes turime pakankamai tvirtai suformuotą asmenybę kuri savo įgytus socialinius sugebėjimus panaudoja veikdama visuomenėje kurioje gyvena. Prisiminkime kaip buvo formuojamas mūsų požiūris į pasaulį. Kūdikystės ir vaikų darželio etapą dabar palikime ramybėje, keliaukime truputį toliau ir pabandykime prisiminti mokyklą kurioje mokinomės. Asmeniškai aš turėjau tik kelis tikrus Mokytojus iš daugybės pas kuriuos teko mokintis. Tokius pačius (dažniausiai blogus)mokytojus turėjo ir mano klasiokai, bei mokyklos draugai. Aš tikiu kad pas tokius pačius mokytojus mokinosi visi Lietuvos moksleiviai. Mano vadinami blogi mokytojai - tai socialistiniu pažiūrų pedagogai kurie dėl savo politinės ir pedagoginės pozicijos negalėjo ugdyti laisvų, demokratiniais principais mąstančių moksleivių, kurie baigę mokyklą būtų pilnaverčiai nepriklausomos valstybės piliečiai. Mokykloje daugybę kartų tako patirti neteisybę iš mokytojų pusės. Ir kiekvieną kartą bandydamas kovoti su ta neteisybe,ar išsakyti savo nuomonę skaudžiai nukentėdavau. Taigi man tekdavo rinktis arba kiekvieną kartą nudegti pirštus (mokyklos atvėju gauti dvejetų, eiti su tėvais į direkcinį, ar būti išmestam iš mokyklos) arba tylėti ir kęsti neteisybę giliai viduje. Lygiai tas pats budavo ir universitete. Tekdavo rinktis ar kiekvieną kartą sakyti ka galvoju ir lėkti iš universiteto, ar nuryti karčią piliulę ir taip pabaigti studijas. Mokykloje ar universitete yra įsigalėjusi hierarchinė sistema kurioje mokytojas ar dėstytojas yra valdovas kuriam dažniausiai priekaištauti negalima, o moksleivis ar studentas yra vergas kuris turi ateiti išklausyti jo dėstomą kursą ir jį atsiskaityti. Tačiau mokinys neturi teisės pažeminti savo mokytojo įžvalgiais pastebėjimais ar klausimais(bet čia jau kita tema). Taigi esant tokiai hierarchinei sistemai formuojasi keli mokinių elgesio tipai: 1) pataikautojai. Tai tokie mokiniai kurie stengiasi bet kokiu būdu įtikti mokytojui tam kad gauti gera jo įvertinimą; 2) abejinguoliai. Tai tokie mokiniai kurie supranta mokytojo neteisybę, bet nenori patys kentėti, todėl užsidaro savyje ir nerodo iniciatyvos palaikant kažkurią pusę; 3) pavieniai kovotojai. Tai mokiniai kurie stengiasi bent retkarčiais pakovoti už teisybę ir įkąsti "valdovui" kuris būna neteisus. Tačiau jie supranta kad dėl to nukentės todėl jų pastangos nebuna labai didelės. Dabar pažvelkime į šiandieninę Lietuvą, ir męs pamatysime lygiai tokius pačius tipus žmonių. Vieni yra valdantieji kurie naudojasi savo privilegijomis neatsižvelgdami į kitų problemas, nuomones ar pageidavimus. Kiti yra pataikūnai, kurie bet kokiu atveju stengiasi įsitikti valdančiajam dėl kąsnio duonos ir vykdo savo valdovo bet kokius pageidavimus neatsižvelgdami į tai ar tai ką jie daro yra teisinga ar ne. Yra žmonių kurie užsidarę savyje stengiasi išgyventi, ir abejingai žiūri į viską. Ir aišku yra pavienių kovotojų kurie nagali sudaryti daugumos tam kad pasipriešinti valdovui. Jie kovoja, bet jų pastangos per mažos, be to jie dažnai nukenčia. Iš to galima daryti išvadą kad ugdymo įstaigos suformuoja asmenybę kuri vėliau savo pažiūras atsineša į darbuovietę kurioje dirba(verslo įmonė, aukštoji mokykla, dienraštis, televizija, medicinos įstaiga, Lietuvos respublikos seimas ir t.t.), šeimą kurią kuria, bendruomėnę kurioje gyvena. Taigi vieni tiesos matyti nenori, nes jiems ji nenaudinga. Kiti ją mato,bet jai abejingi, nes jiems ją sakyti yra nenaudinga. Treti neturi palaikymo ir sąlygų ją sakyti ir už ją kovoti. Dar trumpai pasisakysiu apie šios problemos sprendimo būdą. Švietimo pagrindai. 1) Geros sąlygos būsimiems pedagogams mokintis ir mokytojams dirbti. Pedagogo profesija turi būti gerbiama visuomenėje, jis turi jausti valstybės paramą (geras atlyginimas, medicininė priežiūra, geros darbo salygos ir kita). Švietimo reforma turėtu būti pradedama ne skirstant mokinių krepšelius, branginant mokslus , o užtikrinant mokytojams ir dėstytojams pakankamą atlyginimą, kad perspektyvūs jauni žmonės rinktūsi ne vadybos ar verslo administravimo studijas, o pedagogiką(dauguma studijuojančių pedagogiką, studijuoja vien todėl kad kitur neįstojo. Jam tas darbas net nėra įdomus) . Taip pat reiktų pakelti reikalavimus norintiems studijuoti pedagogikos specialybes. Taip bet kuriam vos baigusiam mokyklą būtų užkirstas kelias eiti dirbti su vaikais. 2) akcentuoti visapusiską asmenybės ugdymą, o ne prikišti kuo daugiau metodinės savo dalyko informacijos. Kiekvienas mokytojas galėtų pradėti nuo paprastų taisyklių savo pamokoje įvedimo. Taisyklės tokios : negalima keiktis, negalima apsivardžioti ant draugo, negalima peštis ar muštis. neleisti nepagarbiai elgtis su kitu mokiniu. Taip pat akcentuoti ir pabrėžti: rezultato priklausomybę nuo idėto darbo, bei bendradarbiavimo būtinybę siekiant bendro tikslo. Aš manau kad tik tikslingai nukreiptas švietimas gali išvesti iš susidariusios situacijos. Aš pats dirbu su vaikais, visą tai ką parašiau apie švietimą atlieku praktikoje, ir susilaukiu labai gerų rezultatų. Dėkui už sugaištą laiką. Pagarbiai , Martynas Stankovičius
Gintaras

Penktadienis
2009-09-11 13:18
Dėl LT "žurnalistų" su gerb.Donskiu šimtu procentu sutinku.Tiek jie,tiek jų darbdaviai žiniasklaidos priemonių savininkai įsivėlę į negražius politinius žaidimus.Jų sukaupta kompromatų bazė ko gero kelis kartus didesnė negu panašios duomenų bazės VSD ar STT kompuose.Skaidrių politikų jiems nereikia,nes tik "susitepusius" galima "tampyti už virvelių".O aplamai LT tokios kategorijos kaip "laisvi ir nepriklausomi žurnalistai" nebeliko.Vien šiandien pasiklausius per LR Dapkaus vedamos laidos"Akiračiai",kurioje vedėjas su tokių politikų kaip Jagminas,šlovino "pirmąjį istorinį didžiausio EU demokrato Lukašenkos vizitą" į Lietuvą.Įdomu,ką pasakytų gerb.Dapkui tų Lukašenkos spectarnybų nužudytų politinių oponentų artimieji? O šiaip gerb.Donskiui dėkoju už spausdinamas mintis bloge ir lauksiu naujų.Sėkmės!
Egidijus

Penktadienis
2009-09-11 13:45
Idomus straipsnis, tačiau visgi paties požiūrio kontekstas yra labai siauras, lyginant su procesais, kurie vyksta mūsų visuomenėje. O kas joje vyksta? Manau, kad lyginimas su viduramžiškąja Lietuvos visuomene yra tam tikra prasme labai vykęs. Visuomenėje yra aiškūs "išrinktieji", kitaip "elitas" ir visi likę. Vidurinio sluoksnio nebuvo nei tuomet, nei dabar, nei nusimato, kad susiformuos artimiausiu metu. Rašydamas, kad jo nėra, turiu omenyje, kad vidurinė klasė visiškai neturiu jokių ryškesnių poveikio priemonių politiniams bei socialiniams procesams įtakoti. Politinėj arenoje žaidžia ne žaidėju (interesų) grupės, bet pavieniai žaidėjai (interesantai), politinės partijos labiau panašėja į tokių žaidėjų klubus, o ne politines organizacijas, turinčias aiškią visuomenės raidos viziją bei keliančios konkrečius siekiamus tikslus. Jei šiandieninę Lietuvą prilygintume laivui, kurio šonose atsivėrė skylės, kaip atrodytu jos įgula ir keleiviai? :) Mano matymu, tos komandos kapitonas karštligiškai vadovautų skylių užkamšinėjimui, nors jo tiesioginis darbas stebėti, kad laivas nenukryptu nuo nustatyto kurso. O ką tai reiškia? Laivas yra nebevaldomas ir nešamas srovių ir vėjo, o tie kurie tai mato ir supranta begioja susiėmę už galvos ir bando visaip atkreipti kapitono ir komandos dėmesį. Suprantama, kad tokioje situacijoje, pavienių komandos narių veiksmai,siekiant grąžinti laivą į reikiamą kursą, yra beveik beverčiai. Dar daugiau, tai, ką pastebi gerbiamas L. Donskis, šioje sumaištyje vyksta "paslaptingi įvykiai" ir nieko keista, kad kažkas atsiduria už borto audringoje jūroje. Taigi, peršasi išvada, kad kai kam ši sumaištis yra labai naudinga, o naudingiausia tiems, kurie tuom naudodamiesi švarina keleivių kajutes ir kelia dar didesnį sąmyšį, ketindami nugvelbti ir laivo krovinį. Šioje situacijoje, padėtį ištaisyti gali tik žmogus, mokantis valdyti laivą ir duodantis aiškias komandas, kurias reikalui esant gali vykdyti ir patys keleiviai be komandos pagalbos. Visa ši situacija, mano manymu, aiškiai iliustruoja padėtį Lietuvoje, kurioje niekada neegzistavo teisinė valstybė. Užuomazgos, tiesa, buvo pradėjusios formuotis XIV -XV a. prdžioje, kai valstybės valdovas savo asmeniu įkūnijo valstybės teisingumą, tačiau sunykus centralizuotam valdymui, išnyko ir teisingumas, kaip priemonė verčianti absoliučią daugumą visuomenės laikytis priimtų įstatymų. Ir nors teisė kaip tokia, XVI a. pasiekė LDK savo klestėjimo viršūnę, tačiau įstatymo viršenybės principas (norisi tikėti, kad toks visgi buvo) pradėjo nykti kartu su Vytauto Didžiojo mirtimi. Mano nuomone, išlikusi teisės tradicija, buvau naudinga sprendžiant tik kolektyvinius ginčus, tačiau teisė, kaip elgesio sistema, neįsitvirtino. Beje, tai būdinga ne tik Lietuvai, bet ir visam Vidurio Europos regionui, kuriame, niekada nebuvo sukurta griežtai centralizuotos valstybės, kaip pagrindo įstatymo viršenybės sąmpratai visuomenės sąmonėje įsitvirtinti.
Hmmmm....

Penktadienis
2009-09-11 14:12
Autorius astrai puola neoleruojanciu kirtikos ir kitos nuomones, pretenduojancius i tiesos monopoli, bet pagautas poleminio ikarscio nepastebi, kad…pats apsinuogina sergantis tom,is paciomis ligomis, kurios jam taip bado akis, kai jas eksponuoja kiti :-) Kaip cia neprisiminsi tos patarles apie sapa svetimoje akyje ir rasta savojoje… :-) Sta budingas siuolaikiniam Donskiui (gan smarkiai besiskirianciam nuo "ano Donskio", pries 5-6 metus) pareiskimas: "Tikroji Lietuvos valstybės kriminalizacijos tragedija ir kulminacija buvo Vytauto Pociūno žūtis ir po jos sekusi nužudyto Lietuvos karininko makabriško šmeižto kampanija,.." SIC! "Nuzudyto"! p.Donskis vienareiksmiskai ir negincytinai "zino", kad Pociunas buves nuzudytas. Smalsu, is kur tos zinios? Kuo paremtos? Tik jo "nuojauta" ar gal net "visi ta zino!" tipo argumentais? Bent keli tyrimai, iskaitant pasitelktu ceku patologoanatomu isvadas, nerado jokiu nuzudymo liudijimu, o stai Donskis - ZINO! Na, ar ne stebuklingus mes turime filosofus (dabar dar pretenduojancius vadintis politikais)? Aiskiaregystes dovana apdovanoti - cia tai bent! :D
Hmmmm....

Penktadienis
2009-09-11 14:20
Ir dar: jau antrame savo laiske Donskis inirtingai gina D.Kuoli ir piktinasi siojo netekimu _vienpuses_ tribunos (priminusios "vienos tiesos, vienos partijos" laikus) LRT. Sikart - netgi pasitelkdamas toki "neatremiama argumenta", kaip Kuolio kritiku "prigimtini" neigaluma: ("jo asmenybės ir veiklos masto nei suvokia, nei atpažįsta"). Oho! Tai bent demokratiska diskusija (kurios esme "ka cia su jumis, neismaneliais ir nebrendilomis kalbeti!"). Juokingiausia, kad ir vel Donskis daro ta pati, uz ka jis puola "grupe draugu", kuriai nepriimtinas Kuolio laidu vienpusiskumas, zaidimas "i vienus vartus". Agresyviai peikdamas "grupe draugu", Kuoli gina ir liaupsina jo _draugas_ Donskis. Tai…koks skirtumas? Draugai pries kitu(s) draugus? :-)
dalia

Penktadienis
2009-09-11 14:20
kur nueitume, jei nebutume ES? Man negera buvo matyti seimo nare, dainuojancia su 50-meciu rusu verslininku, bet jau ne tik susipainiota vertybese…kai kurie seimo nariai giliai isitikine savo sventumu…Zinoma, pinigai kalba, pinigai-tyli…Bet kas toliau?
dalia

Penktadienis
2009-09-11 14:23
o del Pociuno-Jus neteisus…Tik neaisku, ar samoningai cia rasinejate, ar is nesuvokimo.
dalia

Penktadienis
2009-09-11 14:25
14:23 komentaras skirtas to hmmmmm
modestas

Penktadienis
2009-09-11 15:29
Žinoma, p. Donskiui nepritarti negalima, o aš Jam pritariu. Esu jo ir gerbėjas. Tačiau labai gaila, kad Jis pasinaudojo viena iš tų grupuočių per rinkimus į ES parlamentą ir "pasiplove". Tai irgi manau nėra etiška ir pan. Reikia juk čia burti visuomeninius judėjus ir skatinti viešajį gyvenimą. Pritardamas toms mintims noriu paklausti, ką reikia daryti praktiškai? Prirašyti mes galim daug, o ypač blogai, nes jis yra akivaizdus ir mes visi žinom. Mūsų visuomenėje nebeliko nei kovotojų, nei kurėjų. Rusijoje dar liko kovotojų. Toks ir skirtumas. Pagarbiai, bet su mažesne pagarba, kadangi per sistemą Jūs tapot sistemos dalis. Reikėjo čia kovoti ir kurti.
CataclysmMansion

Penktadienis
2009-09-11 15:29
Na ka as galiu pasakyti? Aciu. Bet… DRAUGAS ar PRIESAS? Ankstesniais laikais buvo aiskiau, nes tuedavai rinktis - GYVENIMAS(tampi draugu) ar MIRTIS(tampi priesu). O pusiu buvo daug - tie, kas sugebejo tinkamai pasirinkti ar laviruoti tarp pasirinkimu - isgyveno. Ir stai atejo nauji laikai. O cia issiblaive nuo laisves svaigulio mes ir vel esame priversti rinktis: PINIGAI, VALDZIA ar TIESA. Kadangi esame dar TIE is ANU laiku, tai griebiame viska kartu… Ir neislaikome… O gaila - juk tokus idealius principus turejome anksciau (gal prie 20 metu) - zmones butu rinkesi tiesa, rinke zmones i valdzia, o verslininkms butu palikti pinigai. Bet dabar… Zmones nebenori tiesos - jie nori KRAUJO uz tiesa, isrinktieji gave valdzia nori dar daugiau valdzios ir pinigu, o verslininkai nori DAUG DAUG DAUG PINIGU. Ir isivaizduokite taip besikankinanti viena zmogu - tapome savo nepamatuotu NORU ikaitais… Argi ne geda? Per 20 metu neismokome saikingai noreti.
Krokodilas kriaučius

Penktadienis
2009-09-11 16:08
Dėl žiniasklaidos… Paskaičiau šiandienos lenkiškus laikraščius, po to nuvariau į ambasadą paskaityti lietuviškų, kurių neskaičiau apie dvi savaites . Kaip čia gražiau išsireiškus… Palyginimas, švelniai tariant, ne Lietuvos naudai. Ne mažiau negu pusė mūsiškių straispnių tai panegirkos tam tikriems važdžios veikėjams arba Donskio minėti paskviliai. Kita pusė - cinizmu persmelkti mokyklinio lygio straipsniukai savo keliolika šimtų ASCII ženklų mėginantys perduoti vienintelę ir neginčytiną tiesą vienu ar kitu klausimu, sporto naujienos bei rašinukai emocijų ištroškusiems - kriminalinės naujienos ir pan. Ir tai didžiausiuose ir ‘prestižiškiausiuose’ LT laikraščiuose! Pripratus prie lenkų spaudos (kurios lygis, pripažinkim, visgi toli nuo pvz. britų), sugrįžimas prie lietuviškos yra šokas. Lenkų didžiausi ir ‘prestižiškiausi’ dienraščiai turi gausius priedus socialine, kultūrine, ekonomine ir kt. tematika, apie įvairius politinius skandalus (o anų pas juos tikrai ne mažiau negu pas mus) rašoma ramiai ir profesionaliai, visi ginčai ir nesutarimai (tarkim, tarp left ir right-wing dienraščių), sprendžiami galantiškai ir be šmeižimo. Kiekvieną mielą dieną spausdinami interviu su šalies ir užsienio intelektualais ir įvairių sričių profesionalais (miesto planavimo ekspertai, sociologai, Spauda inicijuoja mėnesiais vykstančias ir politikus įtraukiančias debatas visuomeninėmis temomis, skaitytojai (senukai, studentai, moksleiviai irgi!) rašo laiškus, kurių forma, turinys ir įžvalgumas Lietuvoje jiems pelnytų Metų Straipsnio premiją. IR VISA TAI LENKIJOJE! Po velnių, Lenkijoje - kur krašto istorija panaši į mūsų, žmonių likimai ir kasdieniniai rūpesčiai beveik visiškai tokie patys. Atsiprašau, kad nelabai į temą, bet turėjau "išsilieti".
N. Vasiliauskaite

Penktadienis
2009-09-11 16:34
Puikus straipsnis! LT antidemokratinės tendencijos ryškėja, deja, jau seniai, bet dauguma intelektualų iki šiol nieko nemato..
Audrius

Penktadienis
2009-09-11 17:28
Puikios mintys. Prideciau dar viena. Ne tik svietime, bet ir medicinoje panasi situacija. Teise i nuoome yra uzurpave du profesoriai. Visa kita - tik isdava. Naujosios pertvarkos ideja gal ir nieko - taciau ji tik dar labiau sustiprins centralizacija ir nuomones uzurpavima.
--

Penktadienis
2009-09-11 17:33
kaip čia vis NATO ir ES gėrio atskaitos taškas gaunasi ne pas vieną rašytoją?
Europa

Penktadienis
2009-09-11 17:36
kaip čia vis NATO ir ES gėrio atskaitos taškas gaunasi ne pas vieną rašytoją?
Valentinas

Penktadienis
2009-09-11 17:51
Teisingai sakė senoliai, kad užsiveisus parazitams tvenkinyje nereikia griebti jų gaudyti.Tai beviltiška.Vienintelė išeitis-keisti tvenkinyje vandenį, t.y. keisti aplinką kuriuoje atsirado ir subujojo parazitai.Matyt jau ir pas mus pats laikas keisti vandenį valdžios tvenkinyje, t.y. iš esmės keisti aplinka.Turėtų būti sudaryta tokia aplinka, kuri neleistų gyventi ir dirbti parazituojant , kitų sąskaita.Tik tokios aplinkos sukūrimas išvalys valdžios tvenkinį ir nebeliks tų, kuriems reikės duoti, duoti, duoti.Normaliai mąstantis ir sveikas žmogus pats turi sugebėti užsidirbti pragyvenimui, o nebūti išlaikytini .Jeigu taip nėra, tai reiškia, kad kažkas ne taip, vadinasi senoji nomenklatūrinė sistema savo tikslų pasiekė, vadinasi pas mus vyrauja išlaikytinių visuomenė.Jeigu mes to dar nesupratome per 19 nepriklausomybės metų, gaila- gyvensim ir aiškinsimės toliau. Gal mūsų proteliai per silpni suprasti atrodo tokią paprastą problemą.?.. Trumpai pakalbėkime apie Lietuvos žaizdą- pensijas.Pensijos yra uždirbtos sunkiu darbu [abejoju, ar nebus eilinį kartą pažeista Konstitucija? jas mažinant], o ne mokamos už gražias akis.Jas reikia didinti,o ne mažinti, kad garbaus amžiaus žmonės nenorėtų eiti dirbti.Niekas nesusimąsto, kad ne iš gero gyvenimo ar dėl malonumo eina dirbti pensininkai, juos tai daryti priverčiame mes , buvusios santvarkos vaisiai ir jų palikuoniai.Mes vadovaujamės tokia šiuo metu išbujojusia idėja, o būtent "KĄ ČIA REIKĖTŲ PADARYTI, KAD NIEKO NEDIRBANT UŽSIDIRBTI"?.O reikėtų iš jų, pensinikų pasimokinti kaip dirbti, kaip mylėti savo kraštą.Juk be jų ir mūsų nebūtų, o gal aš neteisus?Mokėkime jiems tokias pensijas,kurios jiems užtikrintų orų, garbingą gyvenimą, kad apie darbą jiems ir minčių nekiltų, o jei kuris ir norėtų dirbti, tai tokius atvejus reikėtų tik sveikinti.Juk žmogus dirbdamas papildo ne tik savo asmeninį biudžetą, bet ir valstybės bei tos pačios SODROS, kuri jam moka penciją, biudžetą.Vyriausybės pagrindinis tikslas turėtų būti NAUJŲ DARBO VIETŲ KŪRIMAS, žmonių skatinimas dirbti sau ir Lietuvai, tuo pačiu papildant savo asmeninius, valstybės ir Sodros biudžetus, o ne būti išlaikytiniais.O kas darosi dabar?Žmonės neskatinami išsaugoti savo darbo vietų, didėja bedarbių skaičius, labiau apsimoka gauti bedarbio pašalpą ir nieko nedirbti, negu dirbti už minimalią algą,- kitokio darbo deja Darbo Birža nesugeba pasiūlyti, kam reikalinga tokia pseudo- neįgali Darbo Birža?.Štai kur mūsų rezervai.Klausimas yra tik vienas, ar yra vyriausybėje taip mąstančių žmonių, jeigu jų nėra, reikia surasti.Kito kelio manau nėra…Nereikėtų pamiršti vieno išminčiaus pasakytų žodžių, kad KAS SENATVĖS NEGERBIA, JOS IR NESULAUKIA. Nenorėčiau, kad tai galėtų būti pritaikyta dabartinimams mūsų vadovams.Dirbkit , stengkitės, o jei nesugebat ,garbingai užleiskit savo postus tiems, kurie sugebės.Juk nuo to visiems tik geriau bus.O kaip norisi tikėti, kad taip ir bus nors širdies gilumoje man tai atrodo nelabai realu.Bet tiek to, būkime optimistais… Ir baigdamas noriu pastebėti, kad išlaikytinių visumenei LAISVĖ ne pagrindinė vertybė.Dėl to tenka tik apgailestauti…
egovis

Penktadienis
2009-09-11 18:03
Europos institucijos mūsų mentalinių įpročių ir elgesio nepakeis, jei patys juos laikysime vieninteliais teisingais ir niekuo nepakeičiamais. Na, tai cia mazdaug bandymas primesti kazka, mums, pagal es ir panasiai, bet saip jeigu neisime i visokius mums geresne ateiti nusprendziancius lyderius, kaip autorius. Pagal funkcionalizma, zmogus zino kas jam geriua, ir jeigu mes manom, kad mums cenzura ir panasiai yra gerai, vadinasi yra gerai ir nereikia cia komunistiniu lozungu, kad kazkas zino geriau, jeigu manysim kad cenzura negerai, ja panaikinsim ir panasiai…
rimas

Penktadienis
2009-09-11 18:59
Donskis raso protingus straipsnius, bet budamas valdancios koalicijos atstovas, europarlamentaras galetu ir daugiau nuveikti ne tik rasydamas ir pykdamas ant visu. Kas gi negali ko nors paskelbti kad ir apie Pociuna? kas jei ne valdzia ta turi padaryti ? Gerbiamas Leonidai, tai imk ir padaryk ka nors. Juk zmones tam tave isrinko i valdzia. Ne opozicijoj gi dabar. Ir dar gerb. Leonidai noreciau paklausti kaip Tu reaguosi kai i Lietuva atvyks Lukasenka ?
nerimta

Penktadienis
2009-09-11 19:02
tendencingas ir vienpusis straipsnis, o p. Donskis yra ne kiek nemaziau isiveles i purvinus politinius zaidimus nei tie, kuriuos taip aistringai puola. Tikrai erzina vis ta pati teisuolio kauke ir apeliacijos i etika ir morale. Akivaizdziai susikompromitaves zmogus, kurio tikrosios vertybes yra jo paties siauri, egoistiniai interesai. ir daug daug nepatenkintu ambiciju. Visai jis ne toks zmogus, koks kazkada atrode ir kokiu vis dar dedasi esas.
tikras lietuvis

Penktadienis
2009-09-11 19:03
Tas pats per tą patį - vėl apie Kuolio "nepaprastą gerumą". Ar neatsibosta? O gal jokios rimtos temos nesugebate nagrinėti?
V.Gl.

Penktadienis
2009-09-11 20:10
Gerai, kad Lietuvoje buvo Donskis, viemas is keliu ( a few) intelektualu, kuris nuolat judindavo rastingaja lietuviu dali. Blogai, kad jis panaudojo savo autoriteta ne tam, kad ka nors pakeisti. Ar jis ikure Inteligentu partija? Ar inicijavo nauja rastingu zmoniu Sajudi? Ne. Jis savo autoriteta panaudojo rinkimuose tam, kad dingti is Lietuvos. Visi supranta, kad tokiu kaip Donskis, reikia Lietuvoje ( kad ji pasikeistu) o ne Briuselyje ( kokia Lietuva jis ten atstovauja?)
kostia

Penktadienis
2009-09-11 21:29
Labai dziaugiuosiu nebalsaves uz Donski. Didesnio demagogo nesu mates.
Kaimietis

Penktadienis
2009-09-11 22:19
USA POWER
Ivanuska

Penktadienis
2009-09-11 22:20
Kai tapsiu europarlamentaru ir iskeliausiu i briuseli, tada galesiu pareiksti savo nuomone apie viena sali - siaip jau delfyje nuomone reiksti neeuroparlamentarams pavojinga - kaip mat prades tampyti prokuratura ar policija…
Vitalis

Šeštadienis
2009-09-12 00:26
Egidijui 2009-09-11 13:45 : Jeigu prakalbote apie laiva,tada paskaitykite Prospero Merime apsakyma "Tamango".Analgiska situacija pas mus,tik laivas ne burinis, o su jegaine.Plius esame paimti ant buksyro dielio laivo.Bet kas is to,kad kuras,tepalai,net verzles is pertvaru isvogtos(ir iskeistos i blizgucius ir "ugnini vandeni") ir vanduo jau semia masinu skyriu.Kai dabartine laivo "komanda" isipo is triumu, o izuliausieji uzeme kapitono tilteli protingiausieji iskart soko uz borto numatydami tolesnius ivykius,kiti tik dabar pradeda slinkti link gelbejimosi valciu.Puikiai gi supranta ,kad emus skesti laivui buksyro jureiviai be skrupulu kirs trosa ,o pavelave bus itraukti sukurio susidarancio grimzdant laivui.
azuolas

Šeštadienis
2009-09-12 01:15
Ir vėl apokalipsė. Kas čia tiems Lietuvos intelektualams užėjo - vienas po kito skelbia demokratijos ir šviesos pabaigą, o po to vienas kitą cituoja. Netikiu, kad kur nors yra neoligarchinių valstybių. Tiesiog, mūsų valstybė yra tokia maža, kad skirtingos grupės sunkiai beišsitenka, informacijos nepaslėpsi, o besiriejančiųjų lygis labai žemas. Bet kuri gi čia ta valstybė, kuria mums reikėtų sekti? Kur yra iš esmės kitaip? Taip kaip ankstesniais istoriniais periodais tam tikros grupės turėjo valdžią ar lemiamą įtaką (pav., bažnyčia, kariuomenė, diduomenė etc.), taip dabar stambusis kapitalas. Kas tas Kuolys? Nesuprantu, kodėl taip užsiciklinote prie vieno žmogaus. Nei jis iškili asmenybė, nei čia labai kam rūpi jo išvarymas iš LRT. Jei šis vienas atvejis turi iliustruoti, kad Lietuvoje nebėra nuomonių pliuralizmo, tai jūsų logika šlubuoja. Su vienu tik straipsnyje sutinku - kad nepirklausomų žurnalistų populiacija nyksta:) Bet vėlgi - skaitykite kokį Chomsky ir sužinosite apie dar blogesnę situaciją JAV. Pas mus situaciją pablogina maža rinka ir žemas lygis. Neradau nieko straipsnyje, kas nors kiek pagrįstu pagrindinę mintį. Nemažėja laisvės, liko lygiai tiek, kiek buvo, ir kiek turi būti.
dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com

Šeštadienis
2009-09-12 05:35
Na paskaitau profesoriaus ir europarlamentaro Leonido Donskio straipnsneli…..nu plepys ir gana. Kada surimtes? Na jei uzsidave sau viena klausimele "Kodėl Lietuvoje mažėja laisvės?", tai ir ATSAKYK. Prie ko cia A.Sliogerio kalbejimas ar net nusikalbejimas? Gal jis demokratijos autoritetas su savo nuostata: "Patriotai - idiotai" ? Bando kazka pasakyti….lieka tik proto konstrukcijos darinys, kuris neirodomas ir tiek. O juk profesorius taip pat. Turetu suprasti kalbejimo prasme, mokslo ziniu vieta, na ir prasmanymu vieta. Na joks ne centrine figura ir Darius Kuolys….kiek galima apie ji kalbeti?! Mano nuomone Lietuvoje laisves mazeja todel, kad ja uzvalde vagys ir prie to prisidejo taip vadinamas dabartinis "politinis elitas". Ir stai kaip tai atsitiko. Kai tik ivede puse sarasiniu rinkimu i Seima, is karto pradejo formuotis tu paciu veidu "politinis" elitias, kuris sau ir uzsitikrino pozicijas politikoje tokiu budu. Tas labai naudinga ir perkantiems….viena karta nupirkai, antra karta nenoredamas susikompromituoti ko gero uz dyka atsiduos! Kadangi taip vadinamasis politinis elitas dantimis, nagais ir visomis galimybemis yra isikibes i puse sarasiniu rinkimu, tai toji istatymine nuostata ilgainiui ir formuoja laisves mazejima…. Keista ir toji politine kultura….gaujomis (partijomis) pasiskirsto ir kautynese tarpusavyje uz turta formuoja Lietuvos vidaus politika. Tai reiskia sprendzia savo klausimus, viena karta vieni, kita karta kiti. O turetu buti uzdrausta istatymu formuoti grupuotes (kas gali paneigti ,kad jos nenusikalstamos?), frakcijas Seime. Turi buti diskutuojami klausimai, sprendziamos problemos….aiskinamasi ir balsuojama… gi dabar jei ir pats geriausias pasiulymas. ,…..mat ne tos gaujos pasiulytas….niekada nebus priimtas! Stai ka reiskia gaujinis principas. Na gauju principo nebus atsisakyti artimiausioje ateityje….o gal ir veliau. Na L.Donskis profesorius, tai profesorius. Na gal galetu atsakyti prie ko siame straipsnyje, kuriame turi buti kalbama "Kodėl Lietuvoje mažėja laisvės?" yra minimi tokie asmenys kaip Putinas, Chavezas, Tomkus, Kuolys, Sliogeris….Tilindis, Valinskas, Pociunas, Kulakauskas……koks cia jovalas? Gal cia jie yra domokratijos saukliai, formuotojai ar Lietuvos istatymu darytojai? O jeigu jie darytojai, formuotojai….tai reikia parodyti ju konkretu indeli….o ne etiketes klijuoti! Zinau, Leonidas Donskis neatsakys! Ne tas lygis. Mes esame jam "dziaugsmingai aplojantys banderlogai". Cia is to pacio persmelkimo, kuriuo persmelktas ir patsai Donskis "Dalykas, per pastaruosius metus persmelkęs visą mūsų politinį ir viešąjį gyvenimą – tai absoliutus kritikos ir kitokios nuomonės netoleravimas." Tegu sis asmuo sklaidosi kaip nori, taciau pagal tas sarasines "demokratines" nuostatas ir pats prastume savo projekta "europarlamentaras" ant ka nori ta darau liberalaus arkliuko. Sausai ismaude….na taip ir reikia. Su tuo ir sveikinu. O gal per daug Lietuvoje laisves? Ar ne per daug isigalejo laisvos rinkos apologetai, ar ne per daug sulaukejo kapitalizmas? Viskas, net , kultura, svietimas ir mokslas ant to pacio kurpalio, kaip Gariunu prekyviete, maunama! Taigi laisve laisvei nelygu, nuzsifilosofuok! Laisve vogti kazin ar gerai? Laisve naikinti, susidoroti su mokslininkais VDU Senate….tai irgi laisve….ir laisve Vytauto Didziojo universiteto zemgrobiams…..tikra laisve!!! Tai uz kokia cia laisve ratuoji Leonidai Donski?
kostia tdr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com o

Šeštadienis
2009-09-12 08:58
Cia ir yra garsioji Lietuvos kairuoliu "tolerancija" . Butent jie sau suteike ( nezinia kieno igalioti ) monopolija i Tiesa, ir budami patys didziausi " Tolerantai" vaikiskai nuosirdiziai nekencia kitaip mastanciu - va cia ir yra lietuviskojo liberalizmo tragedija. Nes arba as toleruoju viska,kas priimtina kitam individui, arba as netoleruoju, bet jeigu as negaliu toleruoti kokio nors fenomeno - tada jau savaime as negaliu vadintis tolerantisku zmogumi.
Klausimas

Šeštadienis
2009-09-12 10:22
Pone Donski, kodėl ES parlamente neatstovaujate Lietuvos, neginate Lietuvos valstybės interesų?
Hmmmm.... ( daliai)

Šeštadienis
2009-09-12 15:02
Sakote, del Pociuno as neteisus? Ar turite kuo pagristi si teigini? T.y., ar turite TIKRU argumentu (besiremianciu irodymais, o ne nuojautomis, arba "kas galetu paneigti" ), rodanciu, kad teisus Donskis, skelbdamas Pociuno nuzudyma, o ne teismu ekspertai (musu ir uzsienio) bei prokurorai, vis prieinantys isvados apie nelaiminga atsitikima? Bukite maloni, pateikite tuos savo turimus argumentus viesai diskusijai, nesplekite ju, nebukite buoze! :-)
Hmmmm....

Šeštadienis
2009-09-12 15:07
Stai sis pono Modesto sakinys nuostabiai atskleidzia L.Donskio ir jo salininku mastysena: "Žinoma, p. Donskiui nepritarti negalima, o aš Jam pritariu". :-) :-) "Nepritarti NEGALIMA"! Ir baigtas kriukis. :) Taigi taigi, kaipgis. Dar atsimenu laikus, kai viesai nepritarti buvo negalima kitoms "tiesoms" (ir jas skelbusioms "Tiesoms":). Juokingiausia, kad sitokios "tezes" skelbiamos garsiai snekanciuju apie tolerancija kitai nuomonei….. :D :D
Skersinis

Šeštadienis
2009-09-12 16:32
Nereikia būti nei filosofu, nei europarlamete sėdėti, kad suprasti tiesas, kurias autorius išdėstė raštu. Viskas aišku ir taip. Bet baigiasi taip - paplepėjom, ir viskas tuo pasibaigė. Tiesa dar gali Seimas kokią komisiją sukurti, kuri pajėgi įrodyti bet ką, ko reikia pilkiesiems Lietuvos kardinolams.
Tadas

Šeštadienis
2009-09-12 17:17
Cituoju: Belieka nesunkiai paspėlioti, link kur mes būtume gravitavę, jei nebūtume ES valstybė(1). Jau seniai būtume įsivedę ir cenzūrą(2), ir vieną privalomą nuomonę ginančias institucijas(3). Kita vertus, jei patys neatsikvošėsime, ir ES mums nepadės(4). Europos institucijos mūsų mentalinių įpročių ir elgesio nepakeis(5), jei patys juos laikysime vieninteliais teisingais ir niekuo nepakeičiamais(6). 1- Tai čia su Jumis sutinkti lengva. Bet ar mes nenugravitavome? Maxima, LEO, Telekomas, Mažeikių nafta, ir be abejo BANKAI, mūsų mielieji mumis besirūpinantys bankai… O jei mūsų nacionalinė idėja, nugravituotų mus, į šalį be bankų, be prekybos centrų… Nusišnekėjau - atsiprašau ;) 2- O jos nėra?aišku ji netotaslitarinė, bet juk ji akivaizdžiai yra. 3- Amm.. istitucija… a tai toks valstybei priklausantis ir išlaikomas objektas kuris gina ……….. (irašyti savo variantą) teises? Taigi prezidentūra gina turtingūjų teises, o Seimas dar turtingesnių. Ka Jūs praleidote p. Donski?? 4- Atsikvošėt tai gal ir atsikvošėtume, tiktais kad Niekas ES valdžioje tuo nesuinteresuotas, Niekas mūsų valdžioje nesuinteresuotas, joks bankas, jokia maxima, joks telekomas, joks omnitelis. Mes ES ir visma pasauliui esam naudingesni kai esame buki skolininkai. 5- Kaiptai??? jau pakeitė. Neturėti kredito - nerimta. Siekti mokslo ne "del popieriaus" - neperspektyvu. Vaikai turi krūvą teisių ir nė velnio pareigų. Nenorėti atiduoti savo sunkia uždirbtus pinigus narkomanams globai - nesocialu. Nesiūsti savo žmonių gelbėt/įkurinėt demokratijos svetimose šalyse - nedraugiška. Viešai nesutikti su valdžios noru apriboti mūsų laisvę - nepatriotiška. Neprikaustys savęs prie televizijos , kuri atima iš mųsų 1/4 mūsų gyvenimo, kaip minimum - KEISTA… ir t.t. … 6- o kas pasakykyte yra "TEISNIGI mentaliniai įpročiai"? Kas yra TEISINGAS elgesys? Viosa tai ką aprašiau ties punktu nr5? Labai abejoju ar dekalogas yra ES norma. Žmonių gyvenimo norma ir vertybė… Galų gale visada galima apšaukti, kad tas žmogus netiki TUO TEISINGU Dievu ir jo gyvenimo normos, priesaikos ir vertybės tampa niekinės. Ir jis turi teisintis, nes jis apkaltintas. Teisme nekaltumo prezumpcija dar galioja, bet ne spaudoje, ne televizijoje, ne žmonių tarpe. Juk mes ieškome tiesos autoritetuose. Juk tai parasciau, nei pačioje tiesoje atrasti autoritetą. Nes tiesa - ateina į mūsų akis labai sunkiai, o dar sunkiau ji pasiekia mūsų smegenis. O kiek pasamonę?
Felicija

Šeštadienis
2009-09-12 18:06
Manau, kad Šliogerio ir Donskio pastebėjimai vienas kitą papildo. Demokratija mūsuose todėl ir smunka, kad niekada jos dorai nebuvome išmokę. Tikrai valstybinio mąstymo augimas baigėsi su Gediminaičiais. O paskui kelis amžius buvo klaninė Lietuvai, kuriai karalius-didysis kunigaikštis tebuvo formalumas. Tai, kaip neseniai buvo pagerbti vieno iš galingiausių klanų atstovų palaikai, puikiausiai atskleidžia, kieno paveldėtojai esame. Įtakingos giminės, kad ir kokios didžios, visada mąsto ne valstybės ar tautos, bet vietinių interesų ir savo įsitikinimų mąsteliu. O tokios santvarkos baigtis visiems žinoma: atėjo kaimynai ir kraštą paprasčiausiai pasidalino, be karo ir netgi be mūšio. Žiūrėkit, dabar tas pats kartojasi ekonominiam lygmeny - strateginiai objektai dalijami saviems ir svetimiems piniguočiams. Nacionalinės savigarbos nelabai teturime. Mūsų lietuviškumas - folklorinis. Be to demokratijos nuosmūkiui padeda kultūrinis nuosmūkis. Renginiai, meno kūriniai tėra kultūros išraiška. Jos turinys yra etinis, t.y. santykis su žmogumi (su savimi ir su kitais) ir su tuo, kas žmogų pranoksta. Kokia gali būti demokratija, kai daug pasipūtimo, bet mažai pagarbos žmogaus orumui, jo gyvybei ir laimei, kai labiau vertinamas vartotojiškumas nei teisybė, kai godumas ir garbėtroška skinasi kelią visur, o tauta tuo nesipiktina? Na, tik truputį pabamba kiekvienas savo kampe. Kažkas yra pastebėjęs, kad nebūna tironijos be savanoriškų vergų. Kol Lietuvoje žmonės neišmoks realiai pasipiktinti savo pačių situacijos ydingumu, tol ir nebus jokios demokratijos.
PЄTRVS

Šeštadienis
2009-09-12 18:20
Aš galiu tik paantrinti rašiusiam > Hmmmm…. Penktadienis 2009-09-11 14:20 Donskis yra ober demagogas pučiantis tą patį žydiškosios propagandos dūdą, kaip ir jo tautietis A.Vinokuras. Nori plyšk iš juoko, nori spjaudyk pykčiu, bet tas pats "veikėjas", kuris apsiseilėjas skalijo kad būtina kriminalizuoti taip vadinamo "holokausto" neigimą, dabar pragydo lakštingala ir kelia retorinį klausimą "kodėl Lietuvoje laisvės mažiau"?
algis

Šeštadienis
2009-09-12 18:45
"Belieka nesunkiai paspėlioti, link kur mes būtume gravitavę, jei nebūtume ES valstybė." Absurdiška tezė. Jeigu blogai elgiasi Lietuvos politinis elitas, tai dar blogiau elgsis Eurosojuzo elitas - nes valdžios gedimo logika ta pati. O gedimo galimybės Briuselio komisariato aplinkoje yra daug platesnės. Donskis niekina mūsų politines galias tam, kad visas politines galias mūsų atžvilgiu įgytų Eurosojuzo ir galiausiai tarptautinė valdžia. Tada jau tikrai bus sukurtas Orvelo gyvulių ūkis. Donskis yra Lietuvos priešas.
J.Radovičius

Šeštadienis
2009-09-12 23:07
Reali valdžia Lietuvoje jau daug metų priklauso slaptųjų tarnybų (vadovaujamų VSD) visuminei agentūrai. Jos skaičius Lietuvoje gali siekti ir 20 tūkst. asmenų. Ji persmelkia visą visuomenę ir valstybę nuo pačių viršūnių iki bomžų. Tai yra šešėlinis valstybės perversmas. Visiems pilietiniai susirūpinusiems skelbiu sąrašą agentų, kurių pavardes pavyko nustatyti. Pone Leonidai, gal apie TAI baugu išgirsti? Dar daug yra dalykų, apie kuriuos visuomenė visiškai nenumano. Nes ir žiniasklaidą kontroliuoja slaptosios tarnybos. Demonstratyviai sąlyginiu elgesiu Jurijui Radovičiui (tel. 8 5 2616425) atskleistų terorizuojančių arba epizodiniai terorizavusių LR VSD, PD prie VRM ir kitų slaptųjų tarnybų slaptų bendradarbių ir talkininkų CHRONOLOGINIS SĄRAŠAS Eiliškumas pagal agento pirmą pasirodymą. Nuolat papildomas. Kai nėra visai aišku, ar veikė asmuo kaip provokatorius, po jo pavardės dedamas klaustukas. Išskirtos žinomų asmenų pavardės. 1. ZITA ŠLIČYTĖ, advokatė, Tarptautinis Vilniaus visuomeninis tribunolas, skirtas komunizmo nusikaltimams įvertinti, 2000.06.12-14; 2000.09.04-08 2. Egidijus Kuprusevičius, VU Fizikos f-to stud., Tarptautinis Vilniaus visuomeninis tribunolas, skirtas komunizmo nusikaltimams įvertinti, 2000.06.12-14 3. Mykolas Okulič-Kazarinas, programuotojas, Tarptautinis Vilniaus Visuomeninis tribunolas, skirtas komunizmo nusikaltimams įvertinti, 2000.09.04-08 4. Vytautas Prunskus, VGTU bib-kos ūkio direktorius, 2001-2005 5. Alvydas Karaška, Enciklopedijų redakcijos darbuotojas, 2005 vasara 6. ALGIRDAS STATKEVIČIUS? buv. politkalinys, buv. LLL narys, 2006.01.06, 03.12 7. Violeta Medvedeva , Vilniaus odos ir veneros ligų centro gydytoja, 2006.01.20 8. Silva Prusak , Vilniaus odos ir veneros ligų centro laborantė, 2006.01,20 9. Sigita Umbražiūnienė ?, LR Sveikatos apsaugos m-jos Priimamojo ved., 2006.01.23 10. A.Kvekšaitė, UAB Impeks Medicinos diagnostikos centro (Grybo g. 32/10, Vilnius) registratorė, 2006.01.23 11. Sigutė Burokienė, UAB Impeks Medicinos diagnostikos centro procedūrinio kabineto laborantė, 2006.01.23 12. Džordžas, Šri Lankos pil., Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijos budėtojas, 2006 m. pavas. 13. VIKTORAS PETKUS, buv. politkalinys, Lietuvos Helsinkio grupės pirm-kas, Lietuvos žmogaus teisių asoc-jos garbės pirm-kas, 2006.02.14, 02.24, 09.18; 2007.07.11 14. Jasiūnienė, pensininkė, J.Tumo-Vaižganto 9/1-44, (mano gyv. name), 2006.02.20, 03.07, 11.23, 09.07; 2007.02.07; 2008.04.01 15. AURIMAS DRIŽIUS, “Laisvo laikraščio” vyr. red., 2006.02.21, 10.24; 2007.09.27, 10.05 16. Artur Marčiuk, pensininkas,2006.02.21 ar 22, 2008.11.22, 12.13; 2009.01.26, 01.29, 07.29 ar 08.03 17. Algimantas Dėdinas, psichiatras, 2006.02.24 18. Juozas, Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijos vienuoliktokas, 2006 vasaris-balandis 19. Idalija Zagurskienė ?, Vilniaus m. Psichikos sveikatos centro (Vasaros g. 5) direktoriaus pavaduotoja medicinai, 2006.03.10 20. JUSTAS VINCAS PALECKIS ? Europos Parlamento narys, LSDP, 2006 pavas. bei 03.29 21. Svetlana Klyčiova, Lietuvos mokslų akademijos bib-kos valytoja, 2006.03.31; 2008.06.10, 06.27 22. Bronius Bernackas, LSDP Vilniaus m. vieno iš skyrių pirmininkas, 2006.04 23. Lidija Motiejūnienė,Lietuvos mokslų akademijos bib-kos rūbininkė, 2006.04.05 24. Marius Koženevskis, Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijos vienuoliktokas, 2006 bal.-geg. 25. Algimantas Levickis, LSDP Vilniaus skyriaus būstinės (Basan. g. 16), darbuotojas, 2006.05.09, 07.11 26. Algimantas Medelis, LSDP teisininkas, 2006.05.09. (Perėjo į “Fronto” partiją) 27. Justinas Sadauskas, Vilniaus m. Vytauto Didžiojo gimnazijos tikybos mokytojas, 2006.05.10 28. Asta Molnikienė, Lietuvos mokslų akademijos bib-kos bibliotekininkė, 2006.05.11; 2007.05.11 29. Aušra Rakauskienė, Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijos dir. pav. personalui, 2006.05.10, 05.15, 05.29 30. Lekavičienė, Vilniaus apygardos teismo priimamojo ved., 2006.05.11 31. Asta Markevičienė, LR Seimo NSGK padėjėja, 2006.05.12 32. Virgilijus Kubilius, LTV režisierius, 2006.05.18, 08.28 33. Danutė Puchovičienė, Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijos dir., 2006.05.29 34. Žana Barzdžiuvienė ? Lietuvos mokslų akademijos bib-kos bibliotekininkė, 2006.05.29; 2007.01.02 35. ALGIMANTAS NASVYTIS, prof., architektas, 2006.06.07 36. Jonas Jasiulevičius, Vilniaus m. 1-mos advokatų kontoros advokatas, 2006.06.15 37. Ingrida Botyrienė, Vilniaus m. 2-os advokatų kontoros advokatė, 2006.06.16 38. Juozas Marcinkevičius, Liet. Mokslų akademijos bib-kos dir., 2006.06.19; 2008.02.01 39. Stanislovas Buškevičius ?„Jaunosios Lietuvos“ vadas, 2006.06.21 40. Anton Mackevič, Hansabanko Vilniaus KAC (Gedimino prosp. 26) apsaugininkas (Falck security), 2006.06.27 41. Gražina Jakimavičienė, Lietuvos mokslų akademijos bib-kos rūbininkė, 2006.06.30, 09.20 42. Saulius Sarcevičius, LMA Istorijos in-to archeologas, 2006.07.05, 11.21 43. Algirdas Grigaravičius, archyvų darbuotojas, 2006.07.14 44. Ženė, “Laisvo laikraščio” maketuotoja, 2006.08.08 45. Birutė Railienė, Lietuvos mokslų akademijos bib-kos bibliografė, 2006.08.09, 08.11 46. Mordechai Kulvenski, rabinas iš Izraelio, 2006.08.09 47. Sergei Rapoport, Lietuvos mokslų akademijos sociologas, lydėjo M.Kulvenskį 2006.08.09 48. VLADAS ŽUKAS, prof., kalbininkas, J.Tumo-Vaižganto 9/1-51, Vilnius(mano gyv. name), 2006.08.20, 08.21; ?2009.05.14, ?05.27 49. Valerija Purlytė, Lietuvos mokslų akademijos bib-kos budėtoja, 2006.08.22, 08.24; 2007.07.31 50. Nerijus Valentinas Bagdanavičius, advokatas, 2006.08.24, 09.30, 11.21; 2007.08.02 51. MARIJA NIJOLĖ STAČIOKIENĖ, Lietuvos žmogaus teisių lygos prezidentė, 2006.08.31, 09.05 52. Jasiūnaitė, VU darbuotoja, J.Tumo-Vaižganto 9/1-41 (mano gyv. name), 2006 ruduo, 2007.09.10, 09.12, 09.19; 2008.06.02 53. Apolinarijus Šulus, pensininkas, buv. LKP (TSKP platforma) narys, J.Tumo-Vaižganto 9/1-49 (mano gyv. name), 2006.09.13; 2007.08.01; 2008.06.25, 08.21 54. Julija Breivytė, pensininkė, J.Tumo-Vaižganto 9/1-39 (mano gyv. name), 2006.09.14, 10.18, 11.21; 2007.02.19, 02.24, 04.13, 11.03, 11.05; 2008.09.20; 2009.02.12, 05.09 55. VIRGINIJUS SAVUKYNAS, LTV žurnalistas, 2006.09.18 56. Vytautas Bežan ? inžinierius, J.Breivytės sūnus, J.Tumo-Vaižganto 9/1-39 (mano gyv. name), 2006 ruduo, 2007.02.03, 05.22 57. Ronaldas Vaitkevičius, Spaudos rūmų Vilniuje apsaugininkas, 2006.09.19 58. Birutė Pilypavičienė, Liet. Mokslų akademijos bib-kos fondų vedėja, 2006.09.20; 2007.08.28, 10.25 59. MINDAUGAS CICĖNAS, LTV teleoperatorius, 2006.09.22 60. Agnė Masionytė, padavėja, prie restorano „Rytai“ Vilniuje (Neprikl. a.), 2006.09.27; 2009.03.01 61. Akvilė Džiautaitė, LR Seimo priimamojo darbuotoja, 2006.10.10; 2008.12.18 62. Halina Lasevič, Maximos VCUPe kasininkė, 2006.10.12; 2007.03.10 63. Jelena Ivanova, Vilniaus Centro poliklinikos Lukiškių filialo registratorė, 2006 spalis ar lapkritis 64. Edvardas Eurikas Jančiauskas, Lietuvos mokslų akademijos darbuotojas, gyvenęs J.Tumo-Vaižganto 9/1-5 (mano gyv. name), 2006.11.01; 2007.02.03, 02.15, 02.27, 03.05, 03.15 65. EDUARDAS VILKELIS, buv. Finansų min., buv. Bankininkų asoc-jos pirm., 2006.11.16 66. STASYS KAŠAUSKAS, žurnalistas, 2006.11.30 67. VYTAUTAS ZABIELA ? advokatas, 2006.12.27 68. Nikitenko, buv. policininkas, J.Tumo-Vaižganto 9/1-45 (mano gyv. name), 2006.12.30, 12.31; 2007.04.27, jo nepilnametis sūnus: 09.23; jis: 09.26; 2008.04.24, 04.27; jo nepilnametis sūnus: 2008.05.11, 07.14; jis 2009.03.09, 07.19 69. TATJANA JASINSKAJA, žurnalistė, Rusų kultūros centro Vilniuje direktorė, 2007.01.26 70. ZIGMAS SLUŠNYS, LR Seimo nario Rimanto Dagio padėjėjas, 2007 vasaris arba kovas; 2008.01.03 71. “Stasė Klibavičienė” (taip prisistatė), pensininkė, 2007.02.07 72. Edgaras Kuročkinas (Falck Security), raštinės prekių pard-vės Daily Service (Vienuolio g.14, Vilnius) apsaugininkas, 2007.02.27, 03.08, 03.15, 07.24, 08.01 73. Eglė Šimanskienė, Hansabanko (dabar Swedbank) Vilniaus regiono skyriaus KAC (Gedimino prosp. 26) vadovė, 2007.02.28 74. Angelė Kazlauskienė, Vilniaus Centrinio pašto Skundų skyriaus vyr. spec-stė, 2007.03.29 75. ARNOLDAS PIROČKINAS, prof., kalbininkas, 2007.04.03, 05.11, 05.29 76. Aldona Baronienė, Medicinos bib-kos Vilniuje bibliotekininkė budėtoja, 2007.04.13, 06.15, 07.20 77. EGIDIJUS KŪRIS, J.Tumo-Vaižganto 9/1-35, Vilnius (mano gyv. name), LR Konstitucinio teismo pirm-kas, 2007.07.04, 07.20; 2008.03.08, 03.13, po atsistatydinimo: 2008.05.19, 07.25, jo nepilnametis sūnus Aleksandras 2008.10.14, jo sutuoktinė 2009.01.28, jis su sutuoktine 2009.01.30, jis vienas 2009.04.09, 04.11, 04.18, 04.22 78. Romalda Abromaitienė, Hansabanko Vilniaus regiono KAC (Gedimino prosp. 26) kasininkė, 2007.04.18, 06.06; 2009.03.20 79. RIČARDAS DOVEIKA, Vilniaus Arkikatedros bazilikos klebonas, 2007.07.09, 07.24 80. Galina Vainbergienė, knygyno „Russkaja kniga“ (Rudininkų g. Ū, Vilnius), kasininkė, 2007.06.26 81. ALBERTAS SEREIKA, 1992-2004 m.m. VSD Alytaus apygardos skyriaus virš., LR Seimo LSDP frakcijos narys, 2007.07.02; 2008.03.19 82. Apolonija Urvinienė, Vilniaus Centrinio pašto operatorė, 2007.07.03 83. Audrius Grigas, psichiatras, Respublikinės Vilniaus psichiatrijos ligoninės (Parko g. 15) Klinikinių konsultacijų skyriaus ved., 2007.07.17 84. JONAS KRONKAITIS, dimisijos generolas, 2007.07.31 85. Mindaugas, Lietuvos kino studijos filmų prodiuseris, 2007.08.08 86. Stefanija Levickienė, Baltic Tours gen. direktorė, 2007.08.03, 08.30 87. Ričardas Glinskas (Falck Security), Hansabanko (Gedimino prosp. 26, Vilnius) apsaugininkas, 2007.08.17 (pritaikė man smurtą); 2008.03.18 (sulaužė man pirštą), 07.29 (demonstravo sekimą mieste) 88. Irina Nikitenko, pensininkė, Nikitenko (žr. Nr.65) motina, J.Tumo-Vaižganto 9/1-45 (mano gyv. name), 2007.09.21; 2008.04.17 89. JUOZAS IVANAUSKAS ?,“Laisvo laikraščio“ žurnalistas, 2007.09.27, 10.05 90. ALVYDAS NIKŽENTAITIS, prof., LMA Istorijos in-to dir., 2007.10.07, 10.19 91. Stasys Brimeris, Vilniaus darbo biržos darbuotojas, 2007.10.17 92. Sergejus Bulyginas, Vilniaus darbo biržos darbuotojas, 2007.10.17 93. JULIJA ŠLIAŽIENĖ, teležurnalistė, 2007.11.05 94. STASYS STUNGURYS, buv. politkalinys, Lietuvos žmogaus teisių gynimo asociacijos narys, 2006 pavasaris, 2007.11.24 95. Nijolė Navaglauskienė, vertimų biuro Ad litteram (Kaštonų g. 4, Vilnius) vertėja, 2007.11.29 96. Danguolė Blauzdžiuvienė, notarė (Kaštonų g., Vilnius), 2007.11.30 97. Arūnas Vizickas, J.Tumo-Vaižganto 9/1-34 (mano gyv. name), 2007.12.01; 2008.07.25 98. Laimis Vidžiūnas, režisierius, psichiatrų nusikaltėlių ir VSD palaužtas asmuo, 2007.12.03 99. Skaidrė Virbickienė, Vilniaus 4 apylinkės teismo posėdžių sekretorė, 2007.12.19 100. JONAS PALIONIS, prof., kalbininkas, J.Tumo-Vaižganto 9/1-27 (mano gyv. name), 2008.01.25, 01.26, 01.28, 01.30, 02.06, 04.05, 04.10, 04.11, 04.14, 04.23 101. Kęstutis Ragaišis, advokatas, 2008.02.07, 05.10 102. AUDRIUS AŽUBALIS, LR Seimo narys (Tėvynės Sąjunga), 2008.02.20 103. Rimvydas Verbus, Lietuvos advokatų kolegijos ūkvedys vairuotojas, 2008.02.20 104. Solomon Žukovskij, savaitraščio “Litovskij kurjer” neetatinis darbuotojas, 2008.02.25 105. Virginija Adomaitienė, doc., Kauno klinikų Psichiatrijos klinikos vadovė, 2008.05.08 106. B.Burba, doc., Kauno klinikų Psichiatrijos klinikos gydytojas psichiatras, 2008.05.08 107. Regina Satkevičiūtė, doc., Kauno klinikų Psichiatrijos klinikos psichiattrė, 2008.05.08 108. Danutė, partijos “Tvarka ir teisingumas” buhalterė, 2008.05.19, 05.22 109. Romas Jankauskas, partijos “Tvarka ir teisingumas” atstovas spaudai, 2008.05.19 110. Modestas Kulikauskas, Dukštų g. 2-62, Vilnius, išprovokavo manęs sulaikymą 2008.05.27 111. Konstantin Kolmakov, pradėjo manęs sulaikymą kaip apsimestinis praeivis, spėjamai policijos operatyvinis darbuotojas, 2008.05.27 112. Eduardas Zaleskis, kaip apsimestinis praeivis dalyvavo manęs sulaikymo provokacijoje 2008.05.27 113. Aleksandra Gadeckaja, kaip apsimestinė praeivė dalyvavo manęs sulaikymo provokacijoje 2008.05.27, spėjamai susieta su kelionių firma „Vilniaus Svebas“ J.Tumo-Vaižganto 9/1-33 (mano gyv. name), iš kurios patalpų tam tikslui iškviesta K.Kolmakovo 114. Vytautas Radavičius, LR SAM Asmens sveikatos apsaugos skyriaus ved., 2008.06.11 115. Romas Jokimaitis, LR Švietimo ir mokslo m-jos darbuotojas, 2008.06.27 116. ZENONAS JUKNEVIČIUS, teisininkas (Rasos Juknevičienės vyras), 2008.08.06 117. Povilas, 1988-1990 sąjūdininkas, dab. apsaugininkas, dgn. “Šizofrenija”, 2008.08.20 118. GIEDRĖS GORIENĖS, „Karšto komentaro“ vyr. red., dėdė, 2008.08.23 119. Agnė Chšanauskaitė, “Fronto” partijos Vilniaus m. koordinatorė, 2008.08.26 120. EGIDIJUS BIČKAUSKAS, advokatas, 2008.09.01 121. ALGIMANTAS VALANTINAS ? LR Gen. prokuroras, (miesto kieme), 2008.09.03 122. Kazlauskas, pensininkas, 2008.09.03 123. Jūratė Kuršėnaitė, STT bendradarbė, 2008.09.11, 11.29 (prisistatė telefonu) 124. Jevgenijus Kiuras, STT bendradarbis, 2008.11.29 (prisistatė telefonu) 125. VIDAS URBONAVIČIUS, Vilniaus m. saviv-bės tarybos narys, Mykolo Riomerio un-to dėstytojas, 2009.03.07 , (?)05.21 126. Asta Rutkauskienė, VU Onkol. in-to med. slaugytoja, 2009.05.04 127. Vadimas Bendorius, Aukštaičių g. 30-34, Ignalina, VU Onkologijos in-to pacientas, išprovokavo antivėžinio švitinimo man atšaukimą 2009.05.25 128. KĘSTUTIS URBA, buv. Sąjūdžio iždininkas (1990 m.), 2009.07.14 129. Rūta Tuomaitė, mokytoja lituanistė, prisistato kaip psichotroninio ginklo auka, 2009.07.23, 07.27, 07.28, 07.31 130. Marius Miliukas, prisistato kaip psichotroninio ginklo auka, 2009.07.27 131. Valentas Taraila, firma “Albikon” (taip prisistatė), 2009.07.27 Ir dar. Narkotikai Lietuvoje gaminami (ir, atitinkamai, platinami po Lietuvos policijos globa. Tą dengia Generalinis policijos komisaras V.Tėlyčėnas (iki jo V.Grigaravičius), ir visa teisėsauga (teismai, prokuratūra). Konkrečiau: Kauno raj. policijos virš. Romas Oželis, Domeikavos (Kauno raj.) policijos nuovados virš. Artūras Maisuraitis. Viso Lietuvoje turėtų būti kelios dešimtys narkotikų dirbtuvių. Na, piliečiai, ką darysite? Į V.Tėlyčėną kreipsitės? Aš asmeniškai kreipiausi jau net į senesnės kadencijos Lietuvos ir ne Lietuvos europarlamentarus dėl kitko, - dėl man taikomo teroro (už landsbergizmo demaskavimus). Ir įsitikinau, kad ir visi europarlamentarai, taip pat Strasbūro teismas nepageidauja ginti žmogaus teisių. Tariant kitaip, valstybės perversmai yra įvykę ir ten. Su konstitucinių institucijų PRITARIMU. Tegul p. A.Šliogeris paieško apie tai Platono raštuose. Arba K.Girniaus. Taigi, padėtis yra daug blogesnė nei naiviai vaizduoja A.Šliogeris, L.Donskis ir kiti. Ir dar daug galima būtų apie tai pridurti. Ką darysite, pilietiškiai nusteikę bent šito blogo skaitytojai? Jeigu kuris nebijote, mano tel. Vilniuje 8 5 2616425, el. paštas: jurij.radovich@gmail.com Atsiprašau už per ilgą komentarą. Skaitytojus prašau atskirti policijos provokatorius, kurie čia jau reiškiasi (užpuldinėdami L.Donskį demagogiškai) ir gali vadinti mane čia pamišėliu.
Laimis

Šeštadienis
2009-09-12 23:20
Tai, kad Donskis nesuprato apie ką rašė Šliogeris. Šliogeris rašė apie senovės graikų demokratiją. Ten buvo tiesioginė demokratija, valdė visas demosas, t.y. visi piliečiai. O Donskis kalba apie šių dienų demokratiją, t.y. atstovaujamąją demokratiją. Tai du skirtingi dalykai. Donskis pasisako už dabartinę demokratiją ir ją bando ginti, Šliogeris gi protingesnis, jis iš tokio demokratijos gynimo tik pasijuoktų. :)
ho

Sekmadienis
2009-09-13 06:43
va kas Donskio gerbejai - J.Radovičiaus komentaras viska ir pasake :) remsiuos patarle - " pasakyk kas tavo draugai ( gerbejai ), pasakysiu kas tu". Liudna jums diagnoze pagal sia patarle ponas Donski.
arturas

Sekmadienis
2009-09-13 11:41
aišku lietuvis bus ne lietuvis, jei dėl visų bėdų apkaltins sociolizmą, o neieškos problemų savyje … čia atsakas į kai kuriuos komentatorius … Šį kartą L.Donskio nuomonė sutapo su manąja … Reikia nepamiršti, kad tokie patys dalykai tik kur kas stambesniu mastu vyksta ir vakarų pasaulyje … Nes ten, kur sukasi dideli pinigai, sukasi ir dideli interesai … Moralė ir pinigai - du nesuderinami dalykai.
Auksinis kardas

Sekmadienis
2009-09-13 12:24
Gerų minčių yra straipsnyje, labai gerų. Kad ir vietomis pilnai sutikti neišeina, o kalbėjimas painokas, pretenzingas.
aurelija

Sekmadienis
2009-09-13 14:25
aciu uz straipsni. Ypatingai patinka A.Piontkovskio ir Novadvorskajos straipsniai grani.ru nera pas mus is tolo prilygstanciu jiems zurnalistu.nera tokio lygio asmenybiu.O gaila, dvasiniai lyderiai daug reiskia
aurelija

Sekmadienis
2009-09-13 14:31
Aciu uz straipsni. Ypatingai patinka A.Piontkovskio ir Novadvorskajos straipsniai grani.ru. Gaila, pas mus nera tokio lygio asmenybiu, ir mokanciu taip smaiksciai, aiskiai, astriai rasyti. tokie dvasiniai lyderiai daug reiskia ,ikvepia zmones.
aurelija

Sekmadienis
2009-09-13 14:41
Aciu uz straipsni. Ypatingai patinka A.Piontkovskio ir Novadvorskajos straipsniai grani.ru Gaila, pas mus nera tokio lygio asmenybiu , ir mokanciu taip aiskiai, smaiksciai, astriai rasyti. ir turinciu tokia stipria vertybiu sistema. Dvasiniai lyderiai tautai daug reiskia
Audrius

Sekmadienis
2009-09-13 16:37
Kodel visi nori buti itakingi, galingi bei reiksmingi?
Andrew

Sekmadienis
2009-09-13 18:47
Žmonės renkami iš visuomenės, todėl manau reikia pažiūrėti į save - kai mes abejingai stovime kai kitas pkliūna į bėdą, mokame kyšį kelių policininkui, parduodame paaugliui alkoholį, slepiame mokesčius, apgauname klientą, neatlyginame už darbą…. - MES blogi ne tik JIE.
kariunas13

Pirmadienis
2009-09-14 10:50
Galiu pasakyti visur net ekonomikoje mes esam Afrikos valstybe EU . Kol nepasikeistupizmas ir mastymas uzpakaliais kaip V.Liaucius mini, tai mums iki tokiu kaip skandinavai ar sveicarai lygio toli.
nijoks

Pirmadienis
2009-09-14 12:05
Hm, na ko reikia musu valstybei? daugiau tokiu asmenybiu, kaip Donskis Kulikauskas Kuolys Laucius, ju yra, negali sakyt, kad jie neturi galimybiu buti isgirstais, tereikia dazniau tai daryti, ieskoti salycio su masemis, padeti jiems organizuotis i klubus organizacijas judejimus, ir taip ir bus, tiesiog ekonomine situacija ne ta, dauguma nemasto taip globaliai, pernelyg daug laiko atima kova uz buvi, pernelyg plonas vidurinysis sluoksnis. Bet ziuriu optimistiskai, viskas susidelios i savo vietas, nereikia noreti visko ir iskart, juk ta nama, vadinama valstybe, mes kapitaliai nutareme remontuoti, taigi, tenka susitaikyti su laikinu chaosu betvarke ir nesvara, tame tarpe ir sirdyse. Be to valstybe - tai ne namas, reikia laiko ir kantrybes, ir daugiau samoningu pilieciu, tokiu kaip autorius ir panasiai. Tik labai jau tamsiom spalvom viska dazo, gyvenimas juda pirmyn, juda teisinga linkme, kad ir letokai, sekmes, zmogiukai
AG

Pirmadienis
2009-09-14 21:20
Jeigu zmogaus vertybes yra TIK Laisve ir Demokratija, tai tuomet… mes galbut sitai jau turime??? - Tereikia nukeliauti i kita ES valstybe (keli simtai, ar koks tukstantis km) ir… volia! Tuomet… kas lieka Lietuvoje? Ir is tikruju - kam ta Lietuva is viso? Kokia ideja? Del ko kovot, kariaut???
AG

Pirmadienis
2009-09-14 21:21
Pridesiu: negio tik naciai tegali dar ka nors pasiulyti???
arturas b

Antradienis
2009-09-15 11:53
p.Donski, aciu uz gera, kaip visada, straipsni.Lauksiu kitu ir tikiuosi,kad Jus EP taip pat aktyviai reiksites Lietuvos ir ne tik labui.Balsavau uz Jus ir stebesiu.Sekmes
marmlo

Antradienis
2009-09-15 15:33
Įdomus straipsnis. Įdomus, kaip dar vienas mėginimas suprasti, paaiškinti, atiduoti margam kompiuterių pasauliui tai, ką mato akys ir girdi ausys. Ar jau atėjo tas laikas, kai mes turėtume džiaugtis galimybe kalbėti ir įvardinti bent jau požymius, kol tokia galimybė yra ? Žiūrėdamas į tai, kas vyksta aplinkui, aš mėginu užduoti vieną klausimą, kurį nesuskaičiuojama daugybė tokių kaip aš jau uždavinėjo: "KOKS TIKSLAS ?" Galima pamanyti, kad viską, ko norėjome mes… pasiekėme per vieną naktį. Nepriklausomybė, Europa, pasaulis. Kur toliau ? Kai nėra tikslo didesnio už žmogų, žmogus linkęs tikslu laikyti patį save. Kiekvieną prieštaraujantį tada laikys ne oponentu, padedančiu išgryninti tiesą, bet mirtinu priešu. Taip įlipama į uždarą ratą, kuriame dideli pinigai dar labiau didina jų poreikį, kur kiekvienas už save dantimis ir nagais. Tada tiesa niekam nereikalinga, ir visos priemonės geros tikslui - savo susireikšminimui - pasiekti. Mes galime kalbėti apie ekonomikos, demokratijos, alkoholizmo ar dar kokią nors krizę, bet pirmiausia krizė krizena mumyse dantis iššiepus nagus išviepus baksnoja ir verčia suktis kaip tą voverę rate, nematant nei nusiraminimo nei išeities. Šiandien graži šilta rugsėjo diena. Ar tikrai dangus vienodai žydras visiems?
dennis

Trečiadienis
2009-09-16 13:22
Tikrai šauniai.Aš visada sakiau kai vinį kali ir kali galiausiai ją įkali. Taip ir toliau, sėkmės.
YoJoe-

Ketvirtadienis
2009-09-17 16:15
Lietuvoje laisves mazeja todel, kad visokie Donskiai ja grobia ir isveza is Lietuvos YoJoe-
Juste

Trečiadienis
2009-09-23 13:03
Todėl, kad globalizacija, kad laukinis kapitalizmas, kad griūna paprastoji darbininkų ekonomika, mažėja galinčių ir norinčių sau leisti padirbus, pavalgius ir pamiegojus pagalvoti ir išreikšti savo mintis lietuviškai lietuvių labui, daugėja vertinančių tik pinigus ir malonumus už pinigus savanaudžių, mažėja vertinančių žmogiškumą, gerbiančių kitus žmones, o ne jų pinigus. Mažėja ir laisvės. Žmonės daromi robotais visuotinai. Ypač nežinantys kaip praturtėti žmonės, bet ne tik. Reklama visus daro robotais. Sukčių visuomenė nevertina žmogiškumo, taigi ir laisvės. Sukčių visomenė vertina tik gerus sukčiavimo rezultatus - pinigus ir malonumus už tuos pinigus. O jei sukčiavimo rezultatai bus ne gėris sukčiui, tai Lietuvos sukčius sugebės pasirinkti tik kitą sukčių kompaniją ir dar suktesnį sukčiavimą, dar didesnį dviveidiškumą.
Vis dėlto reikia atsakyti Justei

Ketvirtadienis
2009-10-01 16:32
Globalizacija, laukinis kapitalizmas – ne tik Lietuvoje. Vertinančių tik pinigus ir malonumus už pinigus savanaudžių daugėja ir dėl to, jog lietuviškoje spaudoje tematome „užsakomuosius rašeivas ir apgailėtinų feljetonų bei paskvilių autorius“. Netikiu,kad reklama visus daro robotais. Na, ir akivaizdu jog beveik nieko negaminanti sukčių visuomenė labiausiai vertina gerus sukčiavimo rezultatus – pinigus ir malonumus. Visų pirma ginama privilegijuotų sukčių munduro garbė ir neliečiamybė. Daugeliui kažkodėl tokia tvarka patinka, kitokios jie nelabai įsivaizduoja.
Giedrius

Trečiadienis
2009-10-07 15:34
Ka p. Donski padarete gelbedamas mazos mergaites gyvenima? Kalbu apie D. Kedzio siusta medziaga…Gal informavote kolegas ES? Ka padarete …Lietuva atstovaujantis zmogau?
Jonas

Trečiadienis
2009-10-14 09:17
Dekui, deja- tai reali tiesa! Uz apzvalga- dekui!
Dalius

Trečiadienis
2009-10-21 12:00
12 + vienas Lietuva trypiama Strasbūre (71) 2009 rugsėjo mėn. 18 d. 09:15:05 Perskaitė 2596 Danas NAGELĖ, zinios@vakarozinios.lt Jau seniai ekonominiais klausimais Lietuva nebegali priimti savarankiškų sprendimų. O dabar be ES žinios net nebegali nuspręsti, kad mūsų nepilnamečiai turi būti auklėjami krikščioniškąja, o ne homoseksualiąja dvasia. Jei tokia yra. Iškraipyta tiesa Vakar Strasbūre posėdžiavęs Europos Parlamentas (EP) nemaža balsų persvara patvirtino rezoliuciją, kuria Lietuva raginama propaguoti homoseksualizmą tarp vaikų. Už tokį sprendimą balsavo net 349 europarlamentarai, prieš buvo 218, dar 46 susilaikė. Rezoliucijoje akcentuojama, kad liepos viduryje Seimo priimto Nepilnamečių apsaugos nuo neigiamo viešosios informacijos poveikio įstatymo vienas sakinys pažeidžia seksualinių mažumų teises. Tiesa, tame sakinyje tėra pasakyta, kad agitacija už homoseksualius santykius nepilnamečius veikia neigiamai. Nepaisydami to, europarlamentarai nusprendė, kad šis sakinys iš Lietuvos teisės aktų privalo išnykti. Skundikas - L.Donskis Nors EP niekada nevertina, ar gerai, kad Lietuvoje mažinamos pensijos, uždaromos mokyklos, skriaudžiamos ir kitos socialinės grupės, homoseksualų reikalams skirta ypač daug dėmesio. Svarstymas vyko ne tik vakar, bet ir užvakar. Lietuvą Europai apskundė homoseksualams prijaučiantis Lietuvos atstovas Leonidas Donskis. Jis ir per EP posėdį klaidino visus, esą mūsų šalyje skriaudžiami netradicinės seksualinės orientacijos asmenys. “Šis įstatymas buvo smūgis žmogaus teisių gynėjams”, - tvirtino homoseksualų gynėjas. Jis pamiršo, kad ir vaikai turi savo teises, bei sprendimą juos saugoti nuo žydrosios propagandos pavadino “gėdingu”. Prieš Lietuvos interesus stojo ir Vilija Blinkevičiūtė, kuri kritikavo Seimo sprendimą, o Justas Vincas Paleckis pareiškė, kad Lietuva “grįžta atgal, vos ne į viduramžius”. Blaivaus proto šį kartą neprarado Vytautas Landsbergis: “Ar jūs norėtumėte, kad jūsų atžalos būtų skatinamos tokia skatinančia informacija?” Gresia sankcijos Tačiau vienas iš savo homoseksualumo neslepiančių europarlamentarų, britų atstovas Maiklas Kašmanas džiūgavo, kad EP ketina pasmerkti Lietuvą, ir ragino visus už tai balsuoti. Keli nuovokesni europarlamentarai pažymėjo, kad EP kišasi į nacionalinę Lietuvos teisę ir taip peržengia savo kompetencijos ribas, tačiau liko neišgirsti. Į Lietuvos reikalus ketina kištis ir Europos Komisija, kuri dėl draudimo vaikus auklėti homoseksualizmo dvasia pasiruošusi mūsų šaliai taikyti net sankcijas. Tačiau ne dabar. Dar bus duodama laiko Lietuvai “pasitaisyti”. “Komisija yra įkūrusi darbo grupę ir bendradarbiauja su prezidente Dalia Grybauskaite, nes ji turi imtis iniciatyvos, kad šis įstatymas būtų pakeistas. Tai turėtų būti padaryta spalio mėnesį. Komisija palauks”, - - sakė teisingumo eurokomisaras Žakas Baro. EP nusprendė prezidentės sudarytos darbo grupės rezultatų nelaukti. VŽ Info Oficialus Europos Parlamento tinklalapis paskelbė, kad balsavime dėl Lietuvą smerkiančios rezoliucijos nebalsavo 3 iš 12 mūsų europarlamentarų. Kiti balsavo taip: Už Vilija Blinkevičiūtė Zigmantas Balčytis Justas Vincas Paleckis Leonidas Donskis Prieš Valdemaras Tomaševskis Vytautas Landsbergis Radvilė Morkūnaitė Algirdas Saudargas Susilaikė Laima Liucija Andrikienė Pinigai europarlamentarams yra viskas Romualdas OZOLAS - Filosofas, Nepriklausomybės Akto signataras: Tokie nurodymai mūsų jurisdikcijos klausimais, kaip reikalavimas atšaukti homoseksualizmo propagandos tarp nepilnamečių draudimą, yra visiškai neleistini tarptautinės teisės požiūriu. Kultūros, vertybių reikalai yra nacionalinis reikalas. Kišimasis net dėl tokių klausimų vykdomas tik todėl, kad EP yra virš nacionalinių nuostatų teigimo ir įteisinimo. Jei nacionaliniai parlamentai nesugebės atsilaikyti, dėl spaudimo nacionalinės vertybės ir toliau bus dekonstruojamos ir degraduojamos, visuomenė supriešinama. O tai, kad Lietuva nuolat skundžiama savų atstovų… Pažiūrėkit, ką ir išsirinkome. Aš buvau TSRS liaudies deputatas, tai mes važiavome į Maskvą su aiškiu uždaviniu: apginti nacionalinį interesą. Dabar gi nacionalinio įpareigojimo europarlamentarai neturi. Jie užsiima Europos komisarų sukonstruotų dokumentų legalizavimo veikla. Už tai gerai moka. Labai gerai moka. Jiems šito visiškai pakanka, kad galėtų dirbti prieš savo valstybę. Gaila, kad taip yra, bet tai dar kartą parodo, iki kokio laipsnio Lietuvos nacionalinė sąmonė yra smukusi ir iki kokio laipsnio yra degradavę jos atstovai. Parengta pagal dienraštį "Vakaro žinios"
Dalius

Trečiadienis
2009-10-21 12:01
12 + vienas Lietuva trypiama Strasbūre (71) 2009 rugsėjo mėn. 18 d. 09:15:05 Perskaitė 2596 Danas NAGELĖ, zinios@vakarozinios.lt Jau seniai ekonominiais klausimais Lietuva nebegali priimti savarankiškų sprendimų. O dabar be ES žinios net nebegali nuspręsti, kad mūsų nepilnamečiai turi būti auklėjami krikščioniškąja, o ne homoseksualiąja dvasia. Jei tokia yra. Iškraipyta tiesa Vakar Strasbūre posėdžiavęs Europos Parlamentas (EP) nemaža balsų persvara patvirtino rezoliuciją, kuria Lietuva raginama propaguoti homoseksualizmą tarp vaikų. Už tokį sprendimą balsavo net 349 europarlamentarai, prieš buvo 218, dar 46 susilaikė. Rezoliucijoje akcentuojama, kad liepos viduryje Seimo priimto Nepilnamečių apsaugos nuo neigiamo viešosios informacijos poveikio įstatymo vienas sakinys pažeidžia seksualinių mažumų teises. Tiesa, tame sakinyje tėra pasakyta, kad agitacija už homoseksualius santykius nepilnamečius veikia neigiamai. Nepaisydami to, europarlamentarai nusprendė, kad šis sakinys iš Lietuvos teisės aktų privalo išnykti. Skundikas - L.Donskis Nors EP niekada nevertina, ar gerai, kad Lietuvoje mažinamos pensijos, uždaromos mokyklos, skriaudžiamos ir kitos socialinės grupės, homoseksualų reikalams skirta ypač daug dėmesio. Svarstymas vyko ne tik vakar, bet ir užvakar. Lietuvą Europai apskundė homoseksualams prijaučiantis Lietuvos atstovas Leonidas Donskis. Jis ir per EP posėdį klaidino visus, esą mūsų šalyje skriaudžiami netradicinės seksualinės orientacijos asmenys. “Šis įstatymas buvo smūgis žmogaus teisių gynėjams”, - tvirtino homoseksualų gynėjas. Jis pamiršo, kad ir vaikai turi savo teises, bei sprendimą juos saugoti nuo žydrosios propagandos pavadino “gėdingu”. Prieš Lietuvos interesus stojo ir Vilija Blinkevičiūtė, kuri kritikavo Seimo sprendimą, o Justas Vincas Paleckis pareiškė, kad Lietuva “grįžta atgal, vos ne į viduramžius”. Blaivaus proto šį kartą neprarado Vytautas Landsbergis: “Ar jūs norėtumėte, kad jūsų atžalos būtų skatinamos tokia skatinančia informacija?” Gresia sankcijos Tačiau vienas iš savo homoseksualumo neslepiančių europarlamentarų, britų atstovas Maiklas Kašmanas džiūgavo, kad EP ketina pasmerkti Lietuvą, ir ragino visus už tai balsuoti. Keli nuovokesni europarlamentarai pažymėjo, kad EP kišasi į nacionalinę Lietuvos teisę ir taip peržengia savo kompetencijos ribas, tačiau liko neišgirsti. Į Lietuvos reikalus ketina kištis ir Europos Komisija, kuri dėl draudimo vaikus auklėti homoseksualizmo dvasia pasiruošusi mūsų šaliai taikyti net sankcijas. Tačiau ne dabar. Dar bus duodama laiko Lietuvai “pasitaisyti”. “Komisija yra įkūrusi darbo grupę ir bendradarbiauja su prezidente Dalia Grybauskaite, nes ji turi imtis iniciatyvos, kad šis įstatymas būtų pakeistas. Tai turėtų būti padaryta spalio mėnesį. Komisija palauks”, - - sakė teisingumo eurokomisaras Žakas Baro. EP nusprendė prezidentės sudarytos darbo grupės rezultatų nelaukti. VŽ Info Oficialus Europos Parlamento tinklalapis paskelbė, kad balsavime dėl Lietuvą smerkiančios rezoliucijos nebalsavo 3 iš 12 mūsų europarlamentarų. Kiti balsavo taip: Už Vilija Blinkevičiūtė Zigmantas Balčytis Justas Vincas Paleckis Leonidas Donskis Prieš Valdemaras Tomaševskis Vytautas Landsbergis Radvilė Morkūnaitė Algirdas Saudargas Susilaikė Laima Liucija Andrikienė Pinigai europarlamentarams yra viskas Romualdas OZOLAS - Filosofas, Nepriklausomybės Akto signataras: Tokie nurodymai mūsų jurisdikcijos klausimais, kaip reikalavimas atšaukti homoseksualizmo propagandos tarp nepilnamečių draudimą, yra visiškai neleistini tarptautinės teisės požiūriu. Kultūros, vertybių reikalai yra nacionalinis reikalas. Kišimasis net dėl tokių klausimų vykdomas tik todėl, kad EP yra virš nacionalinių nuostatų teigimo ir įteisinimo. Jei nacionaliniai parlamentai nesugebės atsilaikyti, dėl spaudimo nacionalinės vertybės ir toliau bus dekonstruojamos ir degraduojamos, visuomenė supriešinama. O tai, kad Lietuva nuolat skundžiama savų atstovų… Pažiūrėkit, ką ir išsirinkome. Aš buvau TSRS liaudies deputatas, tai mes važiavome į Maskvą su aiškiu uždaviniu: apginti nacionalinį interesą. Dabar gi nacionalinio įpareigojimo europarlamentarai neturi. Jie užsiima Europos komisarų sukonstruotų dokumentų legalizavimo veikla. Už tai gerai moka. Labai gerai moka. Jiems šito visiškai pakanka, kad galėtų dirbti prieš savo valstybę. Gaila, kad taip yra, bet tai dar kartą parodo, iki kokio laipsnio Lietuvos nacionalinė sąmonė yra smukusi ir iki kokio laipsnio yra degradavę jos atstovai. Parengta pagal dienraštį "Vakaro žinios"
Nijolė

Trečiadienis
2009-10-21 12:05
Nors EP niekada nevertina, ar gerai, kad Lietuvoje mažinamos pensijos, uždaromos mokyklos, skriaudžiamos ir kitos socialinės grupės, homoseksualų reikalams skirta ypač daug dėmesio. Svarstymas vyko ne tik vakar, bet ir užvakar. Lietuvą Europai apskundė homoseksualams prijaučiantis Lietuvos atstovas Leonidas Donskis. Jis ir per EP posėdį klaidino visus, esą mūsų šalyje skriaudžiami netradicinės seksualinės orientacijos asmenys. “Šis įstatymas buvo smūgis žmogaus teisių gynėjams”, - tvirtino homoseksualų gynėjas. Jis pamiršo, kad ir vaikai turi savo teises, bei sprendimą juos saugoti nuo žydrosios propagandos pavadino “gėdingu”. Prieš Lietuvos interesus stojo ir Vilija Blinkevičiūtė, kuri kritikavo Seimo sprendimą, o Justas Vincas Paleckis pareiškė, kad Lietuva “grįžta atgal, vos ne į viduramžius”. Blaivaus proto šį kartą neprarado Vytautas Landsbergis: “Ar jūs norėtumėte, kad jūsų atžalos būtų skatinamos tokia skatinančia informacija?” Gresia sankcijos Tačiau vienas iš savo homoseksualumo neslepiančių europarlamentarų, britų atstovas Maiklas Kašmanas džiūgavo, kad EP ketina pasmerkti Lietuvą, ir ragino visus už tai balsuoti. Keli nuovokesni europarlamentarai pažymėjo, kad EP kišasi į nacionalinę Lietuvos teisę ir taip peržengia savo kompetencijos ribas, tačiau liko neišgirsti. Į Lietuvos reikalus ketina kištis ir Europos Komisija, kuri dėl draudimo vaikus auklėti homoseksualizmo dvasia pasiruošusi mūsų šaliai taikyti net sankcijas. Tačiau ne dabar. Dar bus duodama laiko Lietuvai “pasitaisyti”. “Komisija yra įkūrusi darbo grupę ir bendradarbiauja su prezidente Dalia Grybauskaite, nes ji turi imtis iniciatyvos, kad šis įstatymas būtų pakeistas. Tai turėtų būti padaryta spalio mėnesį. Komisija palauks”, - - sakė teisingumo eurokomisaras Žakas Baro. EP nusprendė prezidentės sudarytos darbo grupės rezultatų nelaukti. VŽ Info Oficialus Europos Parlamento tinklalapis paskelbė, kad balsavime dėl Lietuvą smerkiančios rezoliucijos nebalsavo 3 iš 12 mūsų europarlamentarų. Kiti balsavo taip: Už Vilija Blinkevičiūtė Zigmantas Balčytis Justas Vincas Paleckis Leonidas Donskis Prieš Valdemaras Tomaševskis Vytautas Landsbergis Radvilė Morkūnaitė Algirdas Saudargas Susilaikė Laima Liucija Andrikienė Pinigai europarlamentarams yra viskas Romualdas OZOLAS - Filosofas, Nepriklausomybės Akto signataras: Tokie nurodymai mūsų jurisdikcijos klausimais, kaip reikalavimas atšaukti homoseksualizmo propagandos tarp nepilnamečių draudimą, yra visiškai neleistini tarptautinės teisės požiūriu. Kultūros, vertybių reikalai yra nacionalinis reikalas. Kišimasis net dėl tokių klausimų vykdomas tik todėl, kad EP yra virš nacionalinių nuostatų teigimo ir įteisinimo. Jei nacionaliniai parlamentai nesugebės atsilaikyti, dėl spaudimo nacionalinės vertybės ir toliau bus dekonstruojamos ir degraduojamos, visuomenė supriešinama. O tai, kad Lietuva nuolat skundžiama savų atstovų… Pažiūrėkit, ką ir išsirinkome. Aš buvau TSRS liaudies deputatas, tai mes važiavome į Maskvą su aiškiu uždaviniu: apginti nacionalinį interesą. Dabar gi nacionalinio įpareigojimo europarlamentarai neturi. Jie užsiima Europos komisarų sukonstruotų dokumentų legalizavimo veikla. Už tai gerai moka. Labai gerai moka. Jiems šito visiškai pakanka, kad galėtų dirbti prieš savo valstybę. Gaila, kad taip yra, bet tai dar kartą parodo, iki kokio laipsnio Lietuvos nacionalinė sąmonė yra smukusi ir iki kokio laipsnio yra degradavę jos atstovai. Parengta pagal dienraštį "Vakaro žinios"
Vardas (būtina):
El. paštas (neskelbiamas) (būtina)
Puslapis
Komentaras
neburnok.lt
 
PERŽIŪRĖTI ARCHYVĄ
Kovas 2010
P A T K P Š S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
DRAUGŲ BLOGAI