REKLAMA
donskis

L.Donskis. Nepastebėtas fašizmas ir melo politika


Pirmadienis, 2009-10-05 09:12        Be temos    |    82 komentarųkomentarai

Leonidas Donskis

Rugsėjo 29-30 dienomis mano pakviestas Europos Parlamente viešėjo didis rusų disidentas ir žmogaus teisių gynėjas Sergejus Kovaliovas. Jis dalyvavo EP Užsienio reikalų komiteto Žmogaus teisių pakomitetyje vykusiame posėdyje, skirtame žmogaus teisėms Rusijoje apžvelgti. Rugsėjo 29 dienos vakare žiūrėjome rusų režisieriaus Andrejaus Nekrasovo filmą Rusų pamokos. Sukrečiantis drąsaus ir oraus ruso filmas, atveriantis makabrišką situaciją Pietų Kaukaze.

Istorikai yra ne kartą teigę, kad dėl nacių atėjimo į pasaulinės politikos avansceną ir Antrojo pasaulinio karo metu įvykdytų nusikaltimų Europa kažkaip ėmė ir „nepastebėjo“ ankstesnių baisių karo nusikaltimų Rusijoje – pakanka paminėti, kad kone pusės milijono žydų išnaikinimas nuo Kišiniovo pogromo ir kitų pogromų bangos 1903-1905 metais iki pilietinio karo pabaigos Rusijoje vėliau buvo tiesiog nustelbtas ir užtemdytas nacių nusikaltimų.

Šitas vieno smurto sluoksnio užklojimas kitų, kaip pasirodė, dar baisesnių žudynių sluoksniu paliko neįvardytą ir net simboliškai dorai nepasmerktą fašizmo gimimą Rusijoje – nuo garsiosios Rusų tautos sąjungos (Sojuz russkogo naroda), liaudyje žinomos „juodašimčių“ pavadinimu, iki „baltųjų“ rusų karininkų, kurie po Pirmojo pasaulinio karo ir savo pralaimėjimo pilietiniame kare emigravo į Berlyną ir nacių ideologui (beje, Taline gimusiam) Alfredui Rosenbergui padovanojo 1917 metais Rusijoje išleistą slaptosios rusų policijos „Ochrankos“ falsifikatą Siono išminčių protokolai, kuris pasirodė kaip pamišusio vienuolio Sergejaus Niluso antisemitinio ir apokaliptinio opuso Didybė menkystėje (Velikoje v malom) priedas. O Rosenbergas jau žinojo ką daryti – jo dėka Protokolai atsidūrė dėkingo ir uolaus jų skaitytojo Adolfo Hitlerio rankose.

Kodėl primenu šią istoriją? Todėl, kad Andrejus Nekrasovas savo filme iškėlė labai panašią hipotezę: ar nėra tik taip, kaip Sovietų Sąjungos ir Boriso Jelcino epochos užliūliuoti Vakarai ėmė ir nepastebėjo kylančio fašizmo ir baisių nusikaltimų žmonijai bangos Rusijoje ne tik dėl pergalės Šaltajame kare sukeltos euforijos, bet ir dėl prasidėjusio Jugoslavijos žlugimo, lydimo Slobodano Miloševičiaus karo nusikaltimų bangos? Srebrenica tapo pokomunistinio pasaulio metastazių ir baisių nusikaltimų simboliu, su kuriuo Vakarų Europos ir Šiaurės Amerikos politikų ir intelektualų moralinėje vaizduotėje niekaip nepajėgtų konkuruoti Groznas, Beslanas ar spektaklis Maskvoje Nordost – kitaip tariant, Rusijos metodiškai naikinti ne tik jos ideologiniai ar sisteminiai „priešai“, bet paprasti ir niekuo nenusikaltę rusai – Rusijos žmonės ir jos piliečiai. (Beje, ir apie „priešus“ bei jų nuodijimą Andrejus Nekrasovas sukūrė filmą – apie FSB nužudytąjį Aleksandrą Litvinenko.)

Tad sunku dabar įtikinti Vakarus, kad Vladimiro Putino vieta turėjo būti ne buvusio JAV prezidento George’o W. Busho rančoje ar Gerhardo Schröderio ir Tony Blairo draugams skirtuose vakarėliuose, o Hagos tribunolo teisiamųjų suole. Itin sunku, nes būtent S. Miloševičius vakariečių moralinėje vaizduotėje tapo blogio ir smurto Rytų Europoje įsikūnijimu, nepalikdamas vietos karo nusikaltėliui ir rusiško fašizmo atgaivintojui Vladimirui Putinui – neabejoju, kad ateityje tik taip jis bus apibūdinamas, bet šiandien Andrejus Nekrasovas ir saujelė kilnių, bebaimių rusų lieka vienišu balsu, šaukiančiu tyruose.

Rusų pamokos atvėrė viską – ir Rusijos ilgametes provokacijas Gruzijoje (deja, vienai iš jų ėmė ir pasidavė Gruzijos prezidentas Michailas Saakašvilis), ir pačios rusų kariuomenės sunaikintą Cchinvalį, ir nusikaltimus prieš civilius Goryje. Baisiausia, kad Vakarų Europoje buvo patikėta kadrais, kuriuose esą gruzinų karo lėktuvai bombarduoja Cchinvalį, o juk tai buvo autentiški ir jau įrodyti rusų aviacijos atakuoto ir subombarduoto Gorio kadrai…

Šalia šitos Rusijos telefašizmo ir agresyvaus melo grimasos pridurkime dar vieną. Osetinas Valerijus Gergijevas, talentingas muzikas ir vienas iš pačių garsiausių dirigentų pasaulyje, skiria koncertą rusų sugriauto Cchinvalio aukoms, audringai pasmerkia gruzinų karo nusikaltimus ir… atlieka Dmitrijaus Šostakovičiaus Septintąją simfoniją (Leningrado simfoniją), kurią visas pasaulis iškart atpažįsta kaip Leningrado blokados didvyriams skirtą muziką. Andrejaus Nekrasovo frazė už kadro niūri ir lakoniška – tai gėda (eto pozor)…

Todėl man lengvai suprantamos Sergejaus Kovaliovo pastabos po filmo ir kitą dieną, kai jis analizavo žmogaus teisių padėtį Rusijoje. Man prakalbus apie Vakarų Europos naivų nesusivokimą situacijoje ir apgailėtinas knygines klišes komentuojant nusikaltimus, kurių masto net nesuvokiama, Sergejus Adamovičius staiga mane nutraukė: „Ką jūs… Viską jie puikiai supranta. Jūsų minimas jų naivumas – tai kaukė ir patogi širma, kuri juos atpalaiduoja nuo sąžinės ir atsakomybės. Ar jie nesuprato, kas vyksta 1937-aisiais, kada Lionas Feuchtwangeris aprašė Rusiją kaip nuostabią ir pažangią šalį, o Staliną – kaip didį antifašistą?“.

Kovaliovas tęsė paprastą mintį, kuri netrukus nuskambėjo ir iš tribūnos – jis pakartojo šią mintį visiems. Kai kas jam plojo, o kai kas susigūžė ir tylėjo – man ne kartą yra tekę matyti, kaip Europoje reaguojama į rusų disidentų kalbas. O Kovaliovas kalbėjo. Apie Europos politikus, kuriuos jis drastiškai apibūdino kaip moralines ir politines prostitutes.

Naivumas – kaukė. Viską jie suprato ir supranta. Jie tiesiog išmoko (su)gyventi su svetimu fašizmu, jie netoleruoja tik nuosavo fašizmo savo žemėje – iš čia ir teigiamas šiaip jau gero rašytojo antifašisto Feuchtwangerio palankumas „antifašistui“ Stalinui. Kovaliovui kalbant susimąsčiau apie įdomią rusų mąstytojų minčių sąšauką – juk Andrejus Piontkovskis dabartinius „naivius“ Europos politikus ir kultūros veikėjus yra pavadinęs kolektyviniu Feuchtwangeriu.

Ir pabaigoje – kito rusų žmogaus teisių gynėjo Stanislavo Dmitrijevskio mintis apie melo politiką Rusijoje ir Vakaruose: anot jo, vakariečių pozicija – „aš žinau, kad jie (t.y. Rusija) meluoja, o jie žino, kad aš suprantu, jog jie meluoja“.

Aš jo mintį tyliai sau išplėtojau. Melo nuspėjamumas verčia jį patogiu politikos instrumentu. Jei aš meluoju, tu manęs nedemaskuosi ir leisi man veikti – nes ir tu pats nori laisvai ir nevaržomai meluoti, nestabdomas ir netrikdomas nejaukių pastabų ar faktinių įrodymų. Mat melas pagreitina veiksmą. O tiesa ir jos paieškos priverčia viskuo abejoti ir viską kruopščiai ištirti. Tiesa mus stabdo ir atima iš mūsų brangų laiką ir jėgas. Melas skatina veiksmą ir produktyvumą, o tiesa viską sustabdo.

Veiksmo ir efektyvumo pasauliui tiesa tampa nemalonia kliūtimi.

Saulius Kavaliauskas

Pirmadienis
2009-10-05 10:33
Šaunuolis, Leonidai, man taip pat dabartinė situaciją primena 1939 metus, nes Lietuvos respublikos prezidentė koketuoja su kaimyninės šalies diktatoriumi Lukašenka, o užsienio reikalų ministras ją pavadina ‘Motina". Dar, kaip Lietuvos kūno kultūros akademijos dėstytojas, pastebiu labai sparčiai plintančias homofobijos ir rasizmo nuostatas tarp studentų. Belieka laukti kibirkštėlės, įžiebsiančios pogromus ir susidorojimus su "kitokiais"… Kažkaip viskas kartojasi…
Jaunius

Pirmadienis
2009-10-05 10:39
Solidarizuojuosi su autoriumi ir komentatoriumi. Belieka sutikti…
Vaiva

Pirmadienis
2009-10-05 11:08
Tiksliai įvardintas jausmas apie patogesnį gyvenimą su melu. Ne tik politikoj. … Tačiau baugina mintis, kad jis "pagreitina vaiksmą". Neramu dėl masinės epidemijos…
marionas

Pirmadienis
2009-10-05 11:22
<šis komentaras, kaip kurstantis tautinę nesantaiką, buvo pašalintas>
miško brolis

Pirmadienis
2009-10-05 11:26
Rusai ant tie yra prisišikę istorijoje, kad jei iškiltų faktai viešumon, tektų ilgai ir skaudžiai už juos atsakyti. Todėl jie taip viską slepia.
Vytautas

Pirmadienis
2009-10-05 11:29
kaip padaryti, kad filmas būtų rodomas pagrindinėse Europos televizijose
Jevgenij

Pirmadienis
2009-10-05 11:31
" niekaip nepajėgtų konkuruoti Groznas, Beslanas ar spektaklis Maskvoje Nordost – kitaip tariant, Rusijos metodiškai naikinti ne tik jos ideologiniai ar sisteminiai „priešai“ " Manau už šiuos žodžius autoriui galima drasiai, stipriai ir ilgai daužyti veidą. Taip lengvai apverčia faktus ir kaltininkus ir dar kažką "analizuoja" apie melą. ! "Andrejaus Nekrasovo frazė už kadro niūri ir lakoniška – tai gėda (eto pozor)…" T.y. tai kad osetinui jo tautos tragedija yra jo asmeninė tragedija kažkam pasirodo geda ? Kokias išvadas nori padaryti autorius iš šios išdaviko logikos ir žodžių ? Man 6ефш geda kad aš perskaičiau šį straipsnį ir geda už tai kad mūsų šalyje tokie rašomi ir tai kad žmonės net sutinka su tokia rašliava.
teisybė

Pirmadienis
2009-10-05 11:33
O aš manau, kad "Siono išminčių protokolai" ne falsifikatas ir skaitant tą kurinėlį tik toks įspudis ir susidaro - hasidų-žydų nacistų darbas, tų pačių Rusijos revoliucijos autorių. Taip lazda turi du galus, ne vien tik amžinai engiamuosius ir skriaudėjus. Na koks velnias litvakus skatino 1940 Lietuvoje susidėti su tais pačiais rusų okupantais ir būti tokiais pat raudonskūriais komunistais, kaip ir daugelis Rusijos revoliucijoje dalyvavusių žydų. Pagal p. Donskio logiką gaunasi, kad pati Rusijos ochranka ir tą komunistinę Rusijos revoliuciją sufalsifikavo ir inspiravo ir savo tautos elitą išsiskerdė :-) Vaivachvach - na neginų aš tų kacapų abu vienodi, batas kurpalį atitiko - tiesiog sionizmo ideologai rado palankia terpę Rosijoje įgyvendinti savo geopolitinius planus ir tai pavyko ir tai ėmė plisti juodojo maro tempais, - tam reikėjo tikrai geros pasaulinės organizacijos, o ne caro ochrankės. Tas p. Donskiui patikęs terminas "Naivumas - kaukė" pačiam autoriui labai tinka, kai jis žydus, ar sugyvulėjusius seksualinius orientalistus, bando vaizduoti amžinai ujamus ir visų skriaudžiamus nekaltus Jahvės avinėlius.
Villi

Pirmadienis
2009-10-05 11:47
Puikus, šviesus pastebėjimas. Tik ar spalio 29-30 dienomis? Gal rugsėjo? Gal čia iš pernai?
Villi

Pirmadienis
2009-10-05 11:50
Spalio 29 dienos vakare žiūrėjome rusų režisieriaus Andrejaus Nekrasovo filmą Rusų pamokos. :) :) pataisykite ir čia, sėkmės!
jj

Pirmadienis
2009-10-05 12:31
labai gera paskutine fraze - tikras, taiklus sios dienos pasaulio apibudinimas. Ne vien del rusu, naciu ar kok kito - del visko.
jj

Pirmadienis
2009-10-05 12:33
tik pats Donskis nesirys pasakyti, kad tiesa siandien nebeteko prasmes - juk tiesos zmogaus supratime kaip ir nebeliko. Zmogus dabar masto kitomis kategorijomis, tiesos kaip vienos tikroves savokai vietos neliko.
vava

Pirmadienis
2009-10-05 12:40
100% procentu chia Donskiui pritariu - fashizmas bet kuriame pavidale turi butu kertamas ish pat pradziu - zmonija labai brangiai sumokejo uz flirtavima su juo.
teisybė to Žygeivis

Pirmadienis
2009-10-05 12:46
Tamsta maišai terminus, - "pederstai", tai išprotėję patinai, kurie bando daugintis per išeinamają angą, nors jiems nieko nesigauna, jie teisinasi neva tai darą iš meilės. O va pedofilai pasirodo tai tie kurie pastaruoju metu maskuodamiesi euro gėjais- pederasais, bando visaip itikinti Europą apie vaikų homoseksualinio švietimo butinybę ir naudą. Nors pedofilai daugelį šalių gaudomi už vaikiškos pornografijos platinimą, pastarieji gudriai maskuodamiesi tarp kairiūjų ir liberaliūjų politinių jėgų, aktyviai propaguoja neoliberalizmu užmaskuotą hedonizmą- primityvų kiaulišką juslių tenkinimą, nieko bendra neturinčio su dvasingumu, dora, darna, padorumu.
Tiesa

Pirmadienis
2009-10-05 12:47
Apie rusų melagystes ir europiečių aiškų norą jomis tikėti tikra teisybė parašyta. Juk už rusų naftą ir dujas tie vargšai europiečiai pasiruošę putinui užpakalį laižyti. Jei ką agresyvaus padaro, kaip gruzijos atveju, tai tik piršteliu pagrūmoja ir pasako: Nu, nu, nu, kaip negražu. O toliau leidžia elgtis beveik nebaudžiamai. Apskritai pasaulis ritasi baision duobėn, ne tik ekonominėn, bet ir moralinėn. Užtenka vien pasižiūrėti mūsų TV programas, ar pavartyti žurnalus. Totalus liaudies bukinimas, žemųjų instinktų skatinimas. Išmirs senoji karta, sunyks kaimas, dings ir Lietuva. Ko rusai nepadarė per okupacijos 50 metų, tą padarys mūsų valdžia(inspiruojama pasaulinės valdžios) …
aaa

Pirmadienis
2009-10-05 12:57
Donski, atsibodai jau :D DD
Arūnas

Pirmadienis
2009-10-05 12:59
Stiprus straipsnis. Jau vien tuo, kad reikia daug ko mokyti is Europos, bet ne visko - tiesa, ko gero, visada svarbiau už "sotų" gyvenimą arba tiksliau - jo regimybę. AČIU AUTORIUI.
Antanas

Pirmadienis
2009-10-05 13:06
Nesupratau teiginio "Melas skatina veiksmą ir produktyvumą, o tiesa viską sustabdo" . Manau, būna ir atvirkščiai. Nors nemačiau filmo, tačiau, logiškai mąstant, su autoriaus mintimis tenka sutikti.
troleibuso vairuotojas

Pirmadienis
2009-10-05 13:22
Puse milijono per Kisiniovo pogroma? Gal propiesorius suklydo? gal visdelto PUSE TUKSTANCIO? o kodel propiesorius Donskis neparaso apie zydu dalyvavima krikscioniskame pogrome Mogiliove(dabartineje Baltarusijoje). Kaip teigia Solzenycinas, zydai ten steige sukarintas zydu grupuotes ir renge saudymo pratybas uz miesto :) Aleksandras Solzenicynas. Dvesti let vmeste(Du simtai metu kartu) onlinedisk.ru/file/204089/
Jaunas inteligentas - Donskiui

Pirmadienis
2009-10-05 13:44
Įžūlesnio melo negu Jūsų opusuose reikėtų ieškoti labai labai ilgai. Ir dar ne faktas, kad kur nors pavyktų rasti.
idmantas

Pirmadienis
2009-10-05 13:55
Autorius šaunuolis, bet paskutinis komentatorius ne. Aš nematau nieko blogo, kad mūsų prezidentė susitiko su Lukašenka. Taip kaimynai ir turi gyventi, o ne izoliuotis. Ji (Dalia)laikėsi šauniai, na o kad Lukašenka savo stiliui būdinga liaupsinimo maniera ją kažkaip pavadino tai jau taip svarbu.
Ir dar draugiškas patarimas Donskiui

Pirmadienis
2009-10-05 13:55
Donski, gydykitės nuo grafomanijos. Žinant, kad tamsta esate tituluojamas "filosofu" ir skaitant paties raštus, apima net nebe gėda, o siaubas.
Žygeivis

Pirmadienis
2009-10-05 13:55
Ponui Donskiui - Donskojui Kaip matau, mano komentaras jau ištrintas - teisybė akis bado?
Marius

Pirmadienis
2009-10-05 13:58
Jevgenij’au, va čia prasiveržia tipiškas neįgalaus sovietiko mentalitetas - jei nėra argumentų, daužyti veidą. Aš suprantu, kad tamstai skaudu, bet reik pripažinti - Nord Oste teroristai nenužudė nė vieno įkaito, įkaitai žuvo dėl gelbėjimo operacijoje panaudotų dujų. Beslane taip pat galėjo viskas baigtis kitaip. Tada Putinas matė, kad jis neįgalus išspresti tokios sudėtingos situacijos, o kadangi reikėjo paglostyti savo infantilišką savimeilę, tai išprovokavo teroristus skaudžiausiam smūgiui. Beje, kas detonavo sprogmenis iki šiol nėra aiškaus atsakymo… Tai gi, ponas Ženia, gal verčiau neskaitykite jūsų nusmurgusią savimeilę užgaunančių straipsnių ir nereiks grąsinti LR europarlamentarui, nes į snukį galite gauti pats. Ir skaudžiai.
Vidmantas

Pirmadienis
2009-10-05 14:00
Autorius šaunuolis, bet nepritariu paskutiniam komentarui. Manau, kad susitikimai su kaimynais turi vykti.
nijoks

Pirmadienis
2009-10-05 14:02
Pergyvenu del to kas vyksta Rusijoje, beveik neislendu is exo moskvy, labai skaudu, kad tai vyksta, o ypac nepriimtinas Vakaru elgesys… Kaip taip galima, nejaugi istorija ismoko tik to, kad is jos niekas nesimoko… Dekui, didelis didelis Dekui, Leonidai, sekmes Jums…Tik vieno bijau, kad per mazai tokiu asmenybiu, kaip KOvaliovas Senderovicius Novadvorskaja, o atstovaujantiems Vakarus, kaip Jus… su pagarba - nijoks
Mariui

Pirmadienis
2009-10-05 14:18
Kai tau siūlo į snukį, tai nusmurgusio sovietiko mentalitetas, o kai siūlai į snukį tu pats, tada tai kieno mentalitetas, turbūt apsišvietusio europarlamentaro?
Einaras Vildė, LONDONAS

Pirmadienis
2009-10-05 14:22
Aš gyvenu 7 metai Londone. Turiu galimybę matyti, kaip sakoma - abi pasaulio puses. Aš nesutinku su Jūsų nuomone gerbiamas Leonidai. Nei Jūs nei aš nebuvome tuo metu nei tada, kai konfliktas pradėjo megstis, nei tada kai jis įgavo naująją fašizmo atmainą BUŠIZMĄ. Konflikto šaknys turi jau daugiau nei šimtmečio istoriją. Aš pilnai tikiu, kad ateis laikas, kada bus pasmerktas viešai BUŠIZMAS IR JO PADARINIAI NE TIK GRUZIJOJE. Ir jis bus vienodai vertinamas didžiaja dalimi kartu su STALINIZMU, FAŠIZMU, APARTAIDO BEI PINOČETO režimais. Aš jau nekalbu apie Lietuvos buvusių aukščiausių valdžios atstovų subinlaižystę AMERIKOS PSEUDO LAISVĖS IDEALAMS. Būtų įdomu šiais klausimais padiskutuoti Jūsų laidose viešame eteryje. Aš tam esu pasiruošęs. Bet aš labai abejoju, ar tai būtų įmanoma "NEPRIKLAUSOMOJE LIETUVOJE". Ne dėl to, kad Jūs neturėtumėt noro, o dėl to kad kas jums tai leis padaryti. Nes spaudos laisve Lietuvoje aš labai smarkiai abejoju. Kaip pavyzdį galima pateikti LIETUVOS TELEVIZIJOS uzurpuotą TV kanalą LTV WORLD, kuris buvo pradžioje numatytas kaip ruporas LIETUVIŲ IŠEIVIJAI. Deja, kaip nebūtų gaila jis tapo viešosios informacijos įrankiu tik iš vienos varpinės - LIETUVOS VALDŽIOS. Šiame kanale LIETUVOS IŠEIVIJOS nuomonės bei gyvenimas jame net neegzistuoja.
Dar Mariui

Pirmadienis
2009-10-05 14:25
"Nord Oste teroristai nenužudė nė vieno įkaito" Turbūt užtenka ir to, kad jie juos paėmė ir iškėlė neįgyvendinamus reikalavimus. Dėl Beslano išvis tyliu. Bet kadangi liberalams mariams rusai, osetinai ir visokie ten runkeliai - ne žmonės, tai ir čečėnų teroristai jau nebe teroristai. Ko gero, net nebe "juodaš… islamofašistai", o beveik košerni demokratai ir Jahvės išrinktieji. Beveik.
nelabs

Pirmadienis
2009-10-05 14:25
Autorius labai lengvai įsidarbintų grani.ru, ko jam ir linkėčiau. Ta proga galėtų susikrauti čemodaną ir išvykti kur nors. Gruzijon pvz, arba Šuškevičiaus pėdsakais. Kur krizės nėra, kur gyventi gera.
Rūta

Pirmadienis
2009-10-05 14:30
Labai malonu, kad Donskis pagaliau prisipažįsta viešai, kodėl jis ir jo sėbrai tyli žinodami apie neteisėtą psichotroninio ginklo, minčių skaitymo aparatūros taikymą. O kaip iš to turima naudos, geriausiai rodo jo paties atvejis - už tylėjimą, taikstymąsi su grubiais žmogaus teisių pažeidimais ir pataikavimą politiniams nusikaltėliams kaip padėka vieta Briuselyje.
Rūta

Pirmadienis
2009-10-05 14:32
Kokia šlyktšti demagogiška išvada padaryta: melas neskatina nei veiksmo, nei produktyvumo (pvz., melas apie krizę). Tiesa daro mūsų gyvenimą ne tik šviesesnį, padoresnį, bet ir turtingesnį. Žinoma, ne meluojantiems valdžios atstovams.
Žygeivis

Pirmadienis
2009-10-05 14:54
Ponui Donskiui-Donskojui. Jei jau uoliai trinate mano komentarus, paklausiu ir dar vieną paprastą klausimą: kodėl, kalbėdamas tik apie žydus, iki šiol vartojate atgyvenusį ir absoliučiai klaidingą terminą "antisemitizmas"? Nejaugi iki šiol manote, kad žydai yra vienintelė semitų tauta pasaulyje? O kas tada yra arabai ir dar dešimtys kitų semitų tautų? Beje, šiais laikais jau arabai, o ne žydai yra gausiausia semitų tautinė mažuma Europoje ir JAV, o ne žydai, kaip buvo iki 20 amžiaus vidurio. Bet mūsų europarlamentaras, matyt, vis dar gyvena tų laikų atsiminimais, kada europiečiai dar nebuvo susidūrę ir su kitais semitais - ne tik su žydais…
Justė

Pirmadienis
2009-10-05 15:17
Taip, čia 100 procentų tiesa, kad Vakarai - jų politikai - viską žino ir nekreipia dėmesio arba net palaiko žudynes ne Vakaruose. Jiems juk ekonomiškai naudinga meluot. Ir Miloševičiaus gi "nepastebėjo", nestabdė, nebaudė už melą ir neapykantos visiems buvusios Jugoslavijos ne serbams propagandą, kol neprasidėjo ir daugmaž nesibaigė karas, kol kai kurie žurnalistai neparodė karo žiaurumų. Diplomatai ir politikai neišsidavė, ką žinojo. Ir buvo tipiškai taikinamos, nuginkluojamos visų pirma karų aukos, o paskui tik pirminis ir didžiausias agresorius - Belgrado politikai ir kariškiai, praplautom smegenim serbų nacių būreliai…
Justė

Pirmadienis
2009-10-05 15:19
Parašykit šitą ir angliškai, Leonidai…;) Laukiu to filmo.
Justė

Pirmadienis
2009-10-05 15:28
Beje, nelabs yra rusas, tikintis Putinu, ir tai matosi.
Rūta

Pirmadienis
2009-10-05 15:37
Iš visų prostitucijos rūšių pati bjauriausia - moralinė. Ir Donskis nemato fašizmo Lietuvoj, ir meluoja, nes jam taip patogu ir smagu.
Rūta

Pirmadienis
2009-10-05 15:37
Iš visų prostitucijos rūšių pati bjauriausia - moralinė. Ir Donskis nemato fašizmo Lietuvoj, ir meluoja, nes jam taip patogu ir smagu.
Rūta

Pirmadienis
2009-10-05 15:41
Veiksmo ir efektyvumo pasauliui tiesa tampa nemalonia kliūtimi. Vis kliūva ta demagogijos kupina eilutė. Kaip tiesa gali tapti kliūtimi ir kam? Jei turimi omeny nusikaltėliai, taip, tada tiesa pasidaro bjaurus dalykas, trukdantis vogti ir toliau. Vagystės dangstomos melais. Iš melavimo ir vagysčių jokio efektyvumo - nei kultūrinio, nei ekonominio, juo labiau socialinio - rastis negali.
:)

Pirmadienis
2009-10-05 17:57
yra dar toks apibudinimas kaip "poleznyje idioty" (Leninas). labai neblogu straipsniu apie oficialuji kremliaus mela ir propaganda yra parasiusi J.Latynina. kaip pavyzdys cia: www . ej . ru/?a=note&id=8789 o A.Pionkovskis- valdo! paskutinis jo straipsnis grani.ru superliuks! www . grani . ru/War/Chechnya/m.160065.html priesistore: www . yabloko . ru/Publ/Book/Fire/fire_040.html cia straipsniai del namu sprogdinimo Maskvoje 1999m. gerb. Donski, jus kaip europarlamentaras tiesiog privalote veikti taip, kad kremliniai gebistai turetu kuo maziau laisves manevrui ir kad kuo maziau europieciu butu panaudojami krembliadziu reikalams
Balalaika

Pirmadienis
2009-10-05 17:58
"…Istorikai yra ne kartą teigę, kad dėl nacių atėjimo į pasaulinės politikos avansceną ir Antrojo pasaulinio karo metu įvykdytų nusikaltimų Europa kažkaip ėmė ir „nepastebėjo“ ankstesnių baisių karo nusikaltimų Rusijoje – pakanka paminėti, kad kone pusės milijono žydų išnaikinimas nuo Kišiniovo pogromo ir kitų pogromų bangos 1903-1905 metais iki pilietinio karo pabaigos Rusijoje vėliau buvo tiesiog nustelbtas ir užtemdytas nacių nusikaltimų…"———————————————————————————————- Tikras žydas, kalbą bet kuria tema pradeda nuo žydų naikinimo faktų, todėl, straipsnio toliau ir nebeskaičiau. O pats traipsnio pavadinimas "Nepastebėtas fašizmas ir melo politika" labai tinka apibūdinant pačius žydus gyvenančius drauge su talmudo mokymais…
2 nelabs

Pirmadienis
2009-10-05 18:04
tu, gbistine utele, nesiulyk cia niekam niekur vykti ir niekas tau nesiulys eiti ten kur daug kartu buvai pasiustas (t.y. na*uy).
CataclysmMansion

Pirmadienis
2009-10-05 18:29
Na ka as galiu pasakyti? Kas yra mitas? Ar mitas yra pasaka? Ar mitas yra legenda? Ar siais laikais yra mitu, pasaku, legendu? Ko daugiau siais laikais realiu faktu ar "kazko tokio, kuo zmones tiki"? Ar tik nori tiketi? O kaip su tais, kurie netiki - su tais kurie isdrista iskelti mito tikrumo klausima? Ar jie yra atskalunai? O gal tiesos ieskotojai? Ir kas yra tiesa, jei viskas yra melas? Nejau tiesa ir yra melas? Ar melas yra tiesa? Tai kas tada yra mitas? Nejau tai mano poziuris? O gal kitu - jei kiti meluoja? Atsakymas tik vienas - mitas yra tai, kuo norima, kad butu tikima - pasiekimo priemones nera svarbios. O tiesos ieskotojus lengva atmesti kaip "blogo kvapo skleidejus". Ir tai nesikeicia nuo senu senu laiku… Nuo Tutanchamono laiku iki pat XX a. JAV…
Leonidui Donskiui

Pirmadienis
2009-10-05 18:37
Geras ir aktualus straipsnis. Todėl linkiu jums, Leonidai, ir pačiam kartais nesusisaistyti patogaus melo pančiais, kaip, deja, neretai įvyksta. Turėtumėte būti nuoseklesnis ir principingesnis.
to 2 nelabs

Pirmadienis
2009-10-05 19:36
O aš - tau pačiam pasiūlysiu ten nueiti, kėpėesesine erke.
Nuosaikus

Pirmadienis
2009-10-05 20:08
Straipsnis yra per daug radikalus,skatinantis nesantaiką tarp tautų.Visa laimė,kad tokių straipsnių pasitaiko nedaug.
dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com

Pirmadienis
2009-10-05 21:40
Straipnis nenuoseklus ir tiketina is esmes klaidinantis. Kalbama apie pogromus, fasismus tiesa ir mela, o taip pat apie TAUTYBES. Taigi is teksto: "Osetinas Valerijus Gergijevas……rusas Andrejus Nekrasovas.." Jeigu vienas straipnio vardu yra pazymetas tautybe, tai taip pat turetu puti aiskiai pazymeta ir Adofo Hitlerio tautybe, Sergejaus Niluso tautybe, Rosenbergo tautybe, na ir visu kitu straipsnyje paminetu asmenu tautybes. Kodel…..todel, kad nagrinejant tautiniu aspektu tuos klausimus pasidarys aisku, kad cia ko gero nieko nera bendro su tautiskumu, o turi glaudzias sasajas su ispazistama ideologija. Manau, kad tokio nenuoseklumo priezastis yra Leonido Donskio noras ipirsti mela tarp tiesos eiluciu. Juk "melas" pagreitina veiksma, taip rasoma. O kokio gi veiksmo gali tiketis Leonidas? Ne naujiena, iskilti aukstybesna Europarlamente. Grojo muzika seksualines orientacijos klausimu, dabar Rusijos smerkimo klausimu…..tai jau beveik ir yra patikimas? gauti ausktesnes pareigas? Na ne, dar keleta straipsneliu bolsevizmo ir fasizmo tema ir ziurek tikroje valdzioje. Cia tai bet. Na jei jau tokia melo politika yra produktyvi, tai ar ja jau tvirtai isisavino Donskis? Speju, kad taip.
tikras lietuvis

Pirmadienis
2009-10-05 21:53
Prie ko čia mums ta Rusija? Ar ne laikas pasirūpinti Lietuvos reikalais?
Lionginas

Antradienis
2009-10-06 00:32
Kai buvau namuose, ziuredavau visas Jusu laidas. Labai patiko. Ka paraset dabar - irgi. Bet ‘Kas priklauso tautai ir ką tautos nariai privalo surasti savo sielose?’. Vis gi islenda - Lygesnis uz Lygius, Geresnis uz Geresnius. LIUDNA MAN. ISTIES LIUDNA. LIUDNA, kai PROTAI patampa …….. . Atleiskit, net nerandu neuzgauliu zodziu, kaip tai pasakyti. P.S. Citata , Jusu ‘Veiksmo ir efektyvumo pasauliui tiesa tampa nemalonia kliūtimi. , - pritariat Kovaliovui, Jus beveik zvaigzde, o balsuojat priesingai, irgi, beveik zvaigzde. Tik dabar supratau, kad Jums, -BLA, BLA, BLA - svarbiau uz viska. Bet TAI - ne filosofija, tai homosovietiskas PRISITAIKELISKUMAS, nesvarbu, ka becituotumet. Visada surasi gera minti. Galu, gale. Su Sergejum Adamovicium, esam pakele ne viena cierkute. Todel NEMANAU, kad su savo marksistinem filosofijom, galite JUO remtis.
adata

Antradienis
2009-10-06 00:50
kokia priezastis, kad Europoj pastoviai gimsta cemberlenai? kodel autorius ne zodzio neraso apie nauja islamo invazija? vel ziopso, zaidzia naivuolius… juk paskui bus velu! gal jau per velu?
mintis

Antradienis
2009-10-06 01:01
sutinku su tikru lietuviu! savi marskiniai… manau, kad Lietuvai reiktu sprukti is ES. kol ne velu. ir prisijungti prie Caveso! jis musu ateitis.
Y.R.

Antradienis
2009-10-06 02:07
P. Donski, Yra absoliučiai groteskiška ir neregėtai pretenzinga, kad Jūs drįstate vertinti Valerijaus Gergievo nuomonę apie Kaukazą, net tik todėl, kad jis yra nepalyginamai artimesnis tam regionui, bet ir todėl, kad Jums apskritai derėtų būti truputį kuklesniam kalbant apie talentus, kurių mąsto vienam procentui Jums prilygti būtų gyvenimo pasiekimas. Be to, man beveik pritrūksta žodžių komentuoti jūsų pastebėjimus apie blokadinį Leningradą - nevelkite blokadininkų į savo neapykantos kupiną rašinėlį. Ir tikrai ne Jums vertinti kur gėda ir kur negėda atlikti Šostakovičių. Y.R.
Jurgis

Antradienis
2009-10-06 08:48
GAL PONAS DONSKIS NESKAITE ? KNYGA,H.KARDEL HITLERIS IZRAELIO ĮKŪRĖJAS .KNYGA BUVO GALIMA O GAL IR DABAR ISIGYTI LIETUVIU KALBA LIETUVOS KNYGINUOSE.
Giedrė

Antradienis
2009-10-06 08:56
Oh, gerb.Donskis,visad toli mątantis,mąstantis, negaliu juo atsigėrėti, straipsnis - iki skausmo teisingas.
bbdd

Antradienis
2009-10-06 09:14
Pritariu "teisybe".Karai,o su juo susije ziaurumai,tai tik vienos tautos darbas.Kas slepiasi uz lenino,trockio,stalino,hitlerio,putino busho kaukiu nesunku nuspeti.Teisia tik "kaltuosius",bet apie tikruosius kaltininkus neuzsimenama.Ivykiai Rusijoje t.y.namu susprogdinimai Volgodonske,Maskvoje ir kt. parode kaip yra nebaudziamas "politinis elitas".Prisiminkit ir Niujorka,Wasingtona.Zmonems dar iki siol muilina akis jog tai teroristu darbas.Masonu planas naikinti gojus isisuko taip,kad patys gojai save naikina nesusimastydami.Keista LT pozicija prisidedant prie NATO banditu šaikos .Gal saugo aguonu plantacijas Afgane,O Irake naftos vogima amerikos masonams.
Tomas J.

Antradienis
2009-10-06 09:32
"Apie Europos politikus, kuriuos jis drastiškai apibūdino kaip moralines ir politines prostitutes." - Čia autoriaus paminėtas "jis" - Sergejus Kovaliovas. Donskis Kovaliovui pritaria. Tad kyla klausimas, kodėl Donskis pats buvo ir yra UŽ Lietuvos narystę ES, šitoje "moralinių ir politinių prostitučių" sąjungoje?
nwnt

Antradienis
2009-10-06 10:52
Man tai į akis krinta kitas tos pačios problemos kampas - rusai kaip rusai, bet kodėl būtinai turim ieškoti tiesos apie ką pridirbo rusai, kodėl ne kabintis amerikonam į kulnus? Statistiškai palyginus kiek per pastarąjį dešimtmetį civilių aukų pareikalavo amerikoniškos pasaulio darkymo programos ir rusų kuitimasis savo pasieniuose… Rusijos įvykiai tėra lašas jūroje. Tai taip pat savotiškai parodo ir lietuvių filosofų tunelinę viziją - 3 kilometrai už savo pasienio pasaulis neegzistuoja. Todėl iš esmės nemanau kad europiečiai nesupranta ar nenori analizuoti - tiesiog manau kad europiečiai mato rusų disidentus kaip įkyrius vaikus, kurie lenda su savo smėlio dėžės problemom į suaugusiųjų pokalbį. Galų gale, žvelgiant atgal į istoriją, lietuviškame mąstyme linkstama arba mindžikuoti ties II pasaulinio karo išvakarėmis, arba mąstyti lietuviai vs kryžiuočiai masteliu. Tuo tarpu, šiuolaikinei Europai nei viena nei kita nėra aktualu, Europa gyvena krikščioniški vakarai vs musulminiški rytai savokomis, o šia prasme Rusija yra sena Europos sąjungininkė.
Tomas J.

Antradienis
2009-10-06 11:13
"Europa gyvena krikščioniški vakarai vs musulminiški rytai savokomis" - suprask Europai nepatinka musulmoniški rytai? Ir kaigi Europa tai parodo praktikoje? Įsileisdama milijonus musulmonų pas save?! :)
tikras lietuvis

Antradienis
2009-10-06 15:01
"Minčiai". Prie ko čia Čavesas? Ir prie ko čia Rusija, kada Lietuvoje problemų tiek ir tiek? Gal atsisukim veidu į Lietuvą ir pabandykime jai ką nors gero nuveikti, vietoj to, kad pliurzyti visokius niekus apie viską ir apie nieką?
Viktor

Antradienis
2009-10-06 15:10
Nesitikejau kad toks zmogus kaip Donskij gali tureti kazka bendro su Kovaliovu … .
hm

Antradienis
2009-10-06 17:38
Ar nepastebite desningumo? kai tik zydas, tai garantuotai pries rusija :) garis kasparovas, leonidas donskis, RTVi, echo moskvy, ir dar daug kitu… O jei dar pridetume nemaza dali bolseviku, leninus, trockius, marksus… tuo tarpu kai kas nors vyksta vakaruose - jam jau nerupi
Grazina

Antradienis
2009-10-06 17:39
Manyciau, S.Kovaliovas yra teisus del Vakaru politiku apsimetinejimo. Rusu fasizmas visada buvo "inconvenient truth". G.W.Bush’o politika, Irako invazija ateme is Vakaru moraline teise efektyviai kritikai. Baime del Rusijos ir Irano suartejimo irgi vercia daryti nuolaidas. Politika yra nesvarus biznis, gaila ,kad tyresnes sielos kulturiniai veikejai, kaip L.Feuchtwangeris, ar V.Gergijevas isivele i ta sukuri, lieka apgauti.
to nwnt

Antradienis
2009-10-06 18:36
na iš kur tu ištraukei, kad per USA "darkymą" žuvo daugiau žmonių, negų nuo rusiškų inmperialistų ??? Kiek žinasu, vien civilių Čečėnijoj kukliais paskaičiavimais žuvo 70 tūks. kiti sako kad 200 tūks., o kur dar kitos Kaukazo aukos. Jų yra kiekvieną dieną. Kokius skaičius tu gali pateikti apie USA karų aukas ? Ar namatai visai priešingo požiūrio į žmogaus gyvybę Vakarų pasaulyje ir azijoj ? Per Beslano "įkaitų išlaisvinimo operaciją" buvo panaudoti : tankų artilerija, liepsnosvaidžiai, granatsvaidžiai, žuvo daugiau kaip 330 žmonių, iš jų daugybė vaikų. Derybos net nebuvo pradėtos, pakeliui į Beslaną , dabar jau nužudyta, Ana Politkovskaja buvo apnuodyta, vos liko gyva…. Tai puikiai parodo kremliaus "rūpinimąsį rosijanais"
Prodigy

Antradienis
2009-10-06 22:30
Sergejus Kovaliovas tėra toks pat žydas kaip ir Donskis-visa šeima su dviem vaikais išvežta į JAV o "disidentas degeneratas" atidirbinėja 30 sidabrinių CŽV ir Tarptautiniam Kahalui.Siono Protokolai kuriuos sionistai vadina klastote jau 100 metų vykdomi paraidžiui-bet kokia teorija yra patikrinama praktika-viskas vyksta taip kaip parašyta.Tuose Siono Protokoluose yra svarbi mintis-"Sionistai niekada nepasieks Pasaulio valdžios kol nevaldys milžiniškų Rusijos gamtos resursų"Todėl Kaukazas turi tapti Rusijos Kosovu-po jo atėmimo iš Rusijos subyrės valstybė į 20 gubernijų-ir sionistai paims pigiai į savo rankas naftą ir dujas.Taip vadinma demokratija juos domina mažiausiai.Svarbiausia kad švonderiai Sorošai ir Berezovskiai valdys naftą ir dujas o Rusija taps slavų getu.Kaukaze masiškai dirba Mosadas,CŽV ir Britanijos žvalgyba.Beslano teroristinio akto metu Britanijos žvalgyba pieš 3 dienas žinojo apie būsimas vaikų skerdynes ir davė finansų taip pat BBC nusiuntė korespondentą žydą Davidą Chezaną transliuoti vaikų skerdynes nuo pat pirmų minučių.Prieš Gruzijai puolant Cchinvalį-Sočio mieste susprogdinta pliaže bomba-3 žmonės žuvo 10 sužeista-tai padarė Mosado smogikai,tie patys kurie sprogdino bombą Minske per Lukašenkos paradą po metų.Jie nustatyti.Net 3 parlamentarai iš 12 nuo Lietuvos yra žydai-Donskis,Liandzbergiz,Paleckis.Šie kvislingai parodė kad tautiečiai visada yra 5 kolona tautoms kuriose gyvena,panašiai kaip litvakai išėję pasitikt 1940 m tarybinius tankus.
xar

Trečiadienis
2009-10-07 01:20
Skiriu Donskiui „Tūkstančio teisybių vaivorykštės" ordiną už nuopelnus išdėstyti bet ką ir maloniai atrodyti.
Varda

Trečiadienis
2009-10-07 03:18
Idomu butu suzinoti, kas Leonidui Donskiui moka atlyginima…tada zinociau, apie lokia TIesa ir Teisybe gerbiamas Leonidas Donskis kalba….. Vienas aisku, kas Leonidui Donskiui truksta savygarbos, jam iki Noam Chomsky - labai toli….
Saulis

Trečiadienis
2009-10-07 08:43
Ačiū už straipsnį.Labai tiksliai pasakyta apie vakarų "demokratus".
Giedrius

Trečiadienis
2009-10-07 10:10
Teisingai…kada žmogus nesugeba analizuoti padėties Lietuvoje (beje, žmogus, atstovaujantis LIEUVĄ:), tai imasi patikrintos priemonės… "mušti Rusiją". Kiek žmonių Lietuvoje netektų darbo, jeigu staiga dingtų "Rusijos grėsmės", kiek pamatytumėmė verkiančių "pliurpologų"…Esame ir NATO, ir ES, tačiau BLOGAI…Naivus skaitytojas galėtų prisiminti, jog 1989 m. Lietuvoje buvo ir tarybinė armija, ir KGB, ir partinis aparatas…ir nieko nepadarė:) Kažkodėl tada žmonės nieko nebijojo:) Gal todėl, kad nebuvo etatinių bailių, nuolat šmėžuojančių TV ekranuose? Jūs tik bijokite, jūs tik drebėkite, o mes neturime laiko bijoti rusų : mes tylomis…pasigrobsime įmones, žemę, ežerėlius ir t.t. O jūs tik BIJOKITE…
Vulfas

Trečiadienis
2009-10-07 10:36
"tiesa ir jos paieškos priverčia viskuo abejoti ir viską kruopščiai ištirti" Butent dėl to raguotas vyras visada paskutinis apie savo ragus sužino - jam tiesiog patogiau, ramiau nežinoti. Taip ir "solidus" vakariečiai politikai - jiems taip ramiau. Ir fašistams taip ramiau. Tik mums neramu.
mumukas

Trečiadienis
2009-10-07 10:56
Gal Siono Isminciu protokolai ir falsifikatas, gal autorius ir teisus, tik va nedidele problemele. Gerbiamas autoriau ir visi kiti, jei jus susirastumete dvieju euru moneta, isleista Prancuzijoje, tai nedidelis "sutapimas" negaletu likti nepastebetas jusu izvalgiai sakalo akiai ir astriam protui. Ant jos iskalta identiska fraze kaip ir Siono Isminciu protokoluose: LYGYBE, LAISVE, BROLYBE. Keistokas sutapimas, tiesiog akis reziantis. Kaip ten jie raso: mes meteme si suki i mases, o gojai ji pasigavo ir mano, kad tai tiesa. Laisve ir demokratija, tik grazi fraze, o ne faktas….
mumukas

Trečiadienis
2009-10-07 11:08
Gal Protokolai ir falsifikatas (kazkodel nuolat bandoma tai pabrezti), tik va nedidele detale is siu dienu, kuri vercia tuo suabejoti. Jei paimtumete dvieju euru moneta isleista Prancuzijoje, tai ant jos iskalta identiska fraze, kaip ir atspausdinta Protokoluose (atsiprasau toj falsifikuotoj versijoj, nes jie zinojo, kad Prancuzijoj bus isleista tokia moneta): LYGYBE, LAISVE, BROLYBE. Kaip jie ten dar raso, kad tai yra tik grazi fraze, bet ne faktas. O skaitytojams spresti patiems apie tai kas yra melas ir kas ir kas apskritai.
Rimantas

Trečiadienis
2009-10-07 11:26
Tai kodėl mes į tą apsimelavusią ir moraliai degradavusią EU taip norėjome patekti? nejau tik dėl - citata: "Melas skatina veiksmą ir produktyvumą, o tiesa viską sustabdo". Norėjome meluoti ir daug visko turėti. Manau, kad tai tik pradinė egoistinių poreikių tenkinimo stadija. Po jos arba atsikvošėsi arba galutinai degraduosi.
Rimantui

Trečiadienis
2009-10-07 11:50
Vyksta globali manipuliacija zmoniu samone. Paziurekit tik i paskutini atveji su Airijos balsavimu del Lisabonos sutarties. Pires metus gyventojai buvo radikaliai pries ja, o staiga visi eme ir su dziaugsmu sutiko. Per tuos metus buvo vykdomas labai kryptingas smegenu plovimas liaudziai. Gana idomus ir aktualus filmukas: www.theorionconspiracy.com. jis yra ir rusu kalba www.rutube.ru Taip ir su EU mums isplove smegenis, nors is kitos puses tokios nedideles salys nelabai kuo gali pasipriesinti. svarbiausias musu ginklas visais laikais buvo dvasios nepalauziamumas, o siuo metu tokie autoriai kaip Donskis ir pan, masiniu info priemoniu pagalba visaip stengiasi sudirbti tai, kas liko is tautos genofondo.
Denmarks

Trečiadienis
2009-10-07 12:16
Donski, keik tu gali apie tuos zydus cia kriokti? Is tavo verkslenimu atrodo, kad pasaulyje bzydu butu daugiau nei kinu ir indu kartu sudejus ir visi jie nuskriausti yra. Esi LIETUVIS tai gal maziau cia kr proto mums visiems ir ka nors normalaus, o ne amzino kriokimo parasyk, atsbidoai jau su tais savo zydais ir ju kisimu kaip auku ir vargsu. Jei jau esi lietuvis tai buk objektyvus ir parasyk apie zydu nusikaltimus pries arabu tautas…..
Antanas -Sauliui Kavaliauskui

Trečiadienis
2009-10-07 12:49
Ponas Sauliau ir kiti taip manantys. Su kaimynais reikia elgtis taip, kaip sako sveiko proto logika - su jais reikia stengtis sugyventi. O turėti apie juos savo nuomonę tai visai kas kita. Jeigu esi stiprus - gali ir kaimynus gal būt ir ignoruoti. Deja mes kol kas esame iš esmės limifrofinė valstybė, tik dėka buvusios valdžios viršūniuų. Jeigu visi būsim Prezidentai elgsis taip, kaip D. Grybauskaitė - yra vilties mūsų valstybės statusą tarptautinėje arenoje pakeisti. Jau net ir profesorius V. Landsbergis suprato, kad kaimynų agresijos nei NATO nei ES nesustabdytų. Nusiaubtų ir pasitrauktų, kaip kad Gruzijos atveju. Taigi užsienio politikoje vadovaukimės ne emocijomis, o sveiko proto logika, vadovaudamiesi savo Valstybės [nemaišykime su valdžia] interesais.
Mantaz

Šeštadienis
2009-10-10 10:20
Mane tiesiog liūdina visa tai. Tada ir supranti, kad viskas bent politikos lygmeniu tėra fantomai ir realiai valdo interesas. Jokios išminties, tiesa vėl paliekama istorijai. Beprasmė ta politika, visiškai beprasmė.
šįkart čia visai nyku

Sekmadienis
2009-10-11 14:21
Ir kalčiausias dėl to sąmoningai erzinąs publiką autorius. „Varymas ant rusų ir Prezidento Putino ar Lukašenkos“ nedaugelį šiandien Lietuvoje domina. Drąsiaus Kedžio istorija kur kas įdomesnė. Ir komercinės TV, ir baigą negausius skaitytojus prarasi didieji dienraščiai visą savaitę tenkino publikos smalsumą…
neverta erzinti pasakojimais

Sekmadienis
2009-10-11 15:01
apie kone pusės milijono žydų išnaikinimą 1903-1921 m. ir aiškinti, jog Europa kažkaip ėmė ir „nepastebėjo“ ankstesnių baisių karo nusikaltimų Rusijoje. Pastebėjo, bet pamiršo. Pilietinį karą Rusijoje ir juo labiau atskirus jo epizodus Ukrainoje ir Baltarusijoje nustelbė pasaulinė ūkio krizė ir neiįvengiamai artėjančio karo nuojautos. Bet vis dėl to „raudonoji“ propaganda, pvz., ————————————————————————————————————www.oldgazette.ru/lib/pogrom/index.html ———————————————————————————————————— nukreipta prieš „ponų Lenkiją“, Denikiną, Petliurą ir visą ukrainiečių tautinį sąjūdį buvo gana veiksminga. Petliuros žudikas Švarcbardas išteisintas 1927 m. „Antisovietinis“ virto kone „antisemitinio“ sinonimu. Ne be pagrindo ir „baltoji“ rusų emigracija, ir mūsų 1944 m. išeivija laikomos didele dalimi antisemitinėmis dėl to, jog pilietiniame ir antrajame pasauliniame karuose jos atsidūrė pralaimėjusių pusėje.
per didelė garbė

Sekmadienis
2009-10-11 15:18
vadinti V. Putiną karo nusikaltėliu ir rusiško fašizmo atgaivintoju. Visą laiką ir Jelcino valdymo metu, ir dar anksčiau, kai atsirado tokia organizacija „Pamiatj“: ———————————————————————————————————— Деятельность этих структур и лиц мониторится и контролируется. Но не пресекается. Борцы за русское дело нужны. Нужны для разных целей. Скажем, чтобы канализировать деструктивную («протестную») энергию. Чтобы устрашать «фашистской альтернативой». Да мало ли для чего еще!.. Может быть, кое-кому в верхах (там ведь тоже имеются славные русские люди, правда!) эти ребята просто лично симпатичны… ———————————————————————————————————— o-proskurin.livejournal.com/151175.html
savaitgaliais čia ramu

Sekmadienis
2009-10-11 16:29
Tarnybinio interneto vartotojai ilsisi. Ir kiti aktyvistai turbūt rinksis tik rytoj. Ir kodėl jie sujuda, kai tik pastebi „žydą“ ypač neigiamam kontekste: ———————————————————————————————————— 50. > Karo metai vokiečiams niekaip nepavyko Lietuvoje suformuoti SS divizijos. Lietuviai nėjo tarnauti vokiečiams. Bet dabar po visų šitų žydyškų išpuolių prieš lietuvą- zurofų , alperavičių ir kitų kruvinų KGB-istų veiklos. -manau vokiečiai Lietuvoje surinktų net keletą savanoriškų SS divizijų kovai su bolševikiniais kremliaus apmokomais žydais. ———————————————————————————————————— www.lrytas.lt/?id=12539604841251693092&view=9&p=3 Kuo čia dėti žiniasklaidos magnatai? Jie tik panašiems personažams suteikia tribūną…
Ant.

Pirmadienis
2009-10-12 10:51
Visom savo keturiom pritariu gerb.Justinai.Ačiū prof.L.Donskiui už jo viešai pateikiamas mintis.Seniai jau buvo pribrendęs būtinumas atsirasti jo blogui. Pagaliau jis jau YRA !
vakar klausiausi per LTV

Pirmadienis
2009-10-12 15:20
pas Bumblauską Č.Laurinavičiaus opuso ————————————————————————————————————www.tekstai.lt/index.php/zurnalas-metai/542-2009-nr-07-liepa/5369-ceslovas-laurinavicius-klausimai-minint-lietuvos-vardo-tukstantmeti.html ———————————————————————————————————— aptarinėjimo ir tuo pačiu metu po truputį nagrinėjau diskusiją ———————————————————————————————————— mike67.livejournal.com/259922.html ———————————————————————————————————— Kitų aktyvių lankytojų čia neatsirado. Pasirodė naujas blogo autoriaus įrašas. Vengiu komentuoti pirmas, bo tai primena pokalbius su savimi. Ber išvados gana liūdnos: ———————————————————————————————————— обычный нацбилдинг - как везде. Ну просто национальное государство так пахнет – особенно в начальной стадии – пока говно не устоялось и не покрылось корочкой и традициями. ———————————————————————————————————— Betgi atodytų, jog per dvidešimt metų beveik visi praeities vertinimai turėtų nusistovėti, tradicijos (liepos 6 ir pan.) – susiformuoti. Iki kokių 2000 buvo panašu, jog taip ir įvyko: vertinimų revizija nekvepėjo. Bet štai atsirado „naujoji politika“ Kokie pagrindiniai jos bruožai? Pirmas ir svarbiausias: formaliai tarpusavyje kovojančius politikos veikėjus sieja vadinamasis pragmatizmas, kuris išstūmė bet kokius principus, vertybes, idealus. Tarp humanitarų „naujosios politikos“ šaukliais įvardinčiau mažaraštį istoriką Česlovą Laurinavičių, įkyriai raginantį nebekelti klausimo dėl sovietinės okupacijos žalos atlyginimo ir net peržiūrėti esmines tautinės tapatybės sąvokas; suprantama, tai „naujo uolaus tarnavimo ir veikmo būdo“ – lopatologijos įkūrėjas buv. tarpt. santykių ir politikos mokslų instituto direktorius „kaliningradistas“ Raimundas Lopatą, pasisakąs už keistoką Lietuvos kaip tarpininko tarp Rusijos ir Vokietijos vaidmenį, ir pagaliau buv. Lietuvos istorijos instituto direktorius Alvydas Nikžentaitis, kuris teigė, jog mūsų šaliai nenaudinga nei Lenkijos strateginė partnerystė nei bet bet kokie glaudesni santykiai su šia šalimi. Panašiai mąsto ir kiti nepaminėti lopatologai. Matyt tą visą jų smarvę reikės uostyti dar ilgai
Vardas (būtina):
El. paštas (neskelbiamas) (būtina)
Puslapis
Komentaras
neburnok.lt
 
PERŽIŪRĖTI ARCHYVĄ
Kovas 2010
P A T K P Š S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
DRAUGŲ BLOGAI