REKLAMA
gediminas_kirkilas

G.Kirkilas. Homeriškas rusų juokas


Ketvirtadienis, 2010-02-25 13:14        Be temos    |    74 komentarųkomentarai

Lietuvai, dar ir savo pačios rankomis sugriovus planus statyti atominę elektrinę (kartu su Latvija, Estija bei Lenkija), rusai realiai pradėjo savos jėgainės statybas Kaliningrade. Tai padarę, jie laimėjo labai reikalingą jiems laiką, kurį dėl minėtų priežasčių praradome mes, automatiškai pabranginę dar teoriškai įmanomas tokias statybas Lietuvoje. Dar daugiau, anksčiau pradėję, rusai neabejotinai pritrauks į statybas ir labai reikalingus specialistus iš Lietuvos, o gal net ir investuotojus, ką jie jau mėgino daryti susitikime su Prezidente D.Grybauskaite.


    Nes jie taip pat planuoja pritraukti ir investuotojus iš užsienio, kas neabejotinai  apsunkina ir A.Kubiliaus Vyriausybės ne tik strateginio užsienio investuotojo paieškas, bet dar labiau tam reikalingų finansinių resursų. Bet kuriuo atveju, jei dar pridėsime galimas AE statybas Baltarusijoje, mūsų projektas bus daug brangesnis Lietuvai, nei ją statytų buvusi valstybės valdoma įmonė LEO, juolab kartu su lenkais, latviais bei estais dalijantis su jais finansine našta, kaip buvo ankstesnės Vyriausybės sutarta. Jau nekalbant apie tai, kad buvo sutarta ir dėl būsimos naujos AE elektros eksporto į šias šalis.
Todėl ir keista, jei ne juokinga, jog A.Kubiliui neaišku, “kam ir kur Rusija ruošiasi pardavinėti Kaliningrado atominėje elektrinėje būsimą pagamintą elektrą”. Iš tiesų pačiai Kaliningrado sričiai tiek elektros nereikia, tačiau neabejoju, kad rusai neinvestuos beveik 2 mlrd dolerių, apie tai nepagalvoję. Tinkama srities geografinė padėtis, pakankama infrastruktūra, kuri dar bus ir plėtojama, akivaizdžiai leidžia eksportuoti elektrą ir Lenkijai, ir Baltarusijai, ir net Vokietijai. Taip pat, aišku, o gal visų pirma, ir į Lietuvą bei Latviją. Konservatoriai tai galėtų nesunkiai sužinoti iš savo rėmėjų elektros importuotojų, kuriems Kaliningrado AE projektas taip pat objektyviai naudingas.


Nevykusiai mėgindamas teisintis, A.Kubilius teigia, jog “Rusijos sprendimai dėl Kaliningrado AE statybos suaktyvėja, Lietuvai darant pažangą dėl atominės jėgainės statybos Visagine”.  Jei Premjeras tai supranta, neaišku kam reikėjo griauti ankstesnės Vyriausybės projektą, prarasti daug laiko ir pakibti dabar nuo galimos ar o gal ir nelabai realios užsienio investuotojų malonės? Pagaliau pagrindinis klausimas yra kaina – už kiek, kokiomis sąlygomis užsienio investuotojas sutiks statyti Lietuvoje AE? Nuo to priklausys ir elektros energijos kaina gyventojams, ar apskritai ši kaina bus konkurencinga su elektros importuotojų atgabenama iš Rusijos ir pan.


Šių klausimų Premjeras ir naujai sukurtoji energetikos ministerija akivaizdžiai vengia. Šiuo metu svarbiausia pasiteisinti, kodėl sugriautas projektas statyti Lietuvoje AE šalies valstybinės įmonės pajėgomis kartu su Latvija, Estija ir Lenkija.


Todėl naivokas pasimetusio Premjero A.Kubiliaus klausimas, kam rusai pardavinės elektros energiją iš Kaliningrado AE, neabejoju, sukelia šypsenas bent kiek rimtesniems energetikos ekspertams Lietuvoje. Na, o patiems rusams, matyt, kelia homerišką juoką.
Nesusilaikau nepacitavęs šiai istorijai tinkamo Renatos Šerelytės teksto (“Iš ko juokiasi arklys”)– “Bet išliko vienas mitinis dalykas – homeriškas juokas. Ausylesni žiūrovai  gali išgirsti jį specifinėje erdvėje Seimo posėdžių salėje”…

Daugiau mano straipsnių: www.kirkilas.eu

MM

Ketvirtadienis
2010-02-25 23:51
Kirkilai, melagi tu. Buvau investuotoju susutikime su LEO LT. Visas ju projektas buvo pagristas elektros tarifu didinimu, Tai buvo akivaizdu is ju CFO, R. Biciulaicio, prezentacijos. Dabar gi projektas bus labiau pagristas pinigais is uzsienio, ir elektros pardavimu i uzsieni. Zymiai pranasesnis poziuris. Gal jau laikas pripazinti klaidas ir negaivinti senu demonu?
kurkului

Penktadienis
2010-02-26 00:14
O tu dar ne kalėjime?
lietuvis

Penktadienis
2010-02-26 00:16
Ponas Kirkilas racionaliai ir logiskai isaiskino ‘lochovedams’, ka prameteme ir uz ka ilgai mokesime. ‘ Beretems’, pries rasant, reiktu nors sekundei pamastyti keliant ‘intelektualines dulkes’. Saunuolis, pone Kirkilai.
vladimiras

Penktadienis
2010-02-26 02:05
draugas gediminai,esate vienas is prastesniu melagiu.gal pakeiskit atsibodusia plokstele ir supelijusi tabaka.
:)

Penktadienis
2010-02-26 03:54
tačiau neabejoju, kad rusai neinvestuos beveik 2 mlrd dolerių, apie tai nepagalvoję :) kirkilas visiskai neseka siuolaikiniu Rashkes realiju. ten popilit’ 2mlrd zaliu, tai kai du pirstus i asfalta. labai jau cia keistai gaunasi: ir Belarusijoje statys, ir Kaliningrade. chares nesprogs? ;)
Jonas

Penktadienis
2010-02-26 04:11
Kliedesiai… keista ir kiek liūdna, kad toks iš pažiūro respektabilus ir solidus politikas rašo Pakso ar Uspaskicho lygiu.
bbbbb

Penktadienis
2010-02-26 08:15
bbbbble…
imho

Penktadienis
2010-02-26 09:40
Visiskai pritariu Kirkilui. Pamastykime nesaliskai - budami uzsienio investuotoju vietoje (tarkime prancuzu, vokieciu, kanadieciu), kur rinktumetes investuoti - i LT ar i RU Kaliningrado srityje statoma AE? Akivaizdu, kad rusu projektas lenkia visais aspektais - itin didele patirtis atomineje energetikoje, finansinis ir inzinerinis pajegumas, elektros rinka ne tik RU, bet ir PL ir LT. O elektros jungtys yra tik nedidele problema, lyginant su AE statyba. Taip kad Kubilui pats laikas arba pradeti realiai mastyti arba pasitraukti is posto, kaip neigalinciam to daryti. Nes dabar yra esminiu pasirinkimu metas, kuris nulems daugelio metu vystymasi.
Vitas

Penktadienis
2010-02-26 09:44
Premjero pareiga daugiau ukininkavimas,negu politika.Is tikruju gaunasi atvirksciai.Del to Lietuvai ir krenta visos nelaimes-kad tik ne su Rusija.As pavadinciau tokia politika-neostalinizmas.Kada po karo Marsalo planas buvo siulytas ir Rusijai,bet Stalinas atsisake-kad tik be vakaru.Kas is to gaunasi reikia visiems gerai zinoti.Kam tos aukos…
nepasirases

Penktadienis
2010-02-26 09:44
Komentatoriai - visiški dundukai. Kad Kirkilas sako daug tiesos - tai faktas, tik nuo rusų AE nebūtų išgelbėjęs net ir LEO. Nes net ir LEO buvo beviltiškai pavėluotas projektas. Susiklosčius tokioms aplinkybėms, matyt geriausia jokios AE Lietuvoje nestatyti.
graudu...

Penktadienis
2010-02-26 09:57
lietuviai eilini karta apsilazalino… : (
Logikos myletojas

Penktadienis
2010-02-26 10:02
"Todėl naivokas pasimetusio Premjero A.Kubiliaus klausimas, kam rusai pardavinės elektros energiją iš Kaliningrado AE, neabejoju, sukelia šypsenas bent kiek rimtesniems energetikos ekspertams Lietuvoje." Kiek žinau Sekmokas irgi išreiškė abejones apie statomos elektrinės galingumą ,neturinti jokių jungčių išskyrus Lietuvą. Taip reikėtų suprasti, kad Sekmokas Kirkilui nėra "bent kiek rimtesnis energetikos ekspertas". Tikroviškesnė versija, kad ekspertai ,kuriems buvo sukeltos šypsenos , nėra "bent kiek rimtesni ".
Hm-zas > imho

Penktadienis
2010-02-26 10:14
"O elektros jungtys yra tik nedidele problema" Tos nedidelės problemos Lietuva nesugebėjo išspręst per visus nepriklausomybės metus, nes tiek lenkai tiek švedai nelabai norėjo iš mūsų pirkt elektros. Kažkas pasikeitė ir staiga užsinorės pirkt iš Kaliningrado?
kestas

Penktadienis
2010-02-26 10:26
mums reikėtų rimtai svarstyti siūlymą dalyvauti Kaliningrado AE statyboje, tuo pačiu Lietuvos AE projekte turėtų dalyvauti kaimynai.
Reda

Penktadienis
2010-02-26 10:38
8 metus socdemų vyriausybė griovė Lietuvos užmojus atsijungti nuo Rusijos energetikos. Kirkilas lakstė į Briuselį, kad neuždarytų Ignalinos. Tai kas kaltas , kad dar nestatoma elektrinė? Tegul Kirkilas nekvailina Lietuvos žmonių.
Vida

Penktadienis
2010-02-26 11:31
Tegyvuoja marksistinis-lenininis Kirkilo mokslas ir pamokymai, ura.
Homeras

Penktadienis
2010-02-26 12:00
Homerišką juoką sukelia ne tiek LEO sukurpimo istorija, kiek visų reikalų meistro Kirkilo diplomo įsigijimo istorija.
LEO LT

Penktadienis
2010-02-26 12:03
Pagarba tautos gelbėtojui ir jo klikai… 2K rullez :D , Vardan tos, MAXIMOS dirbkime visi :D
:)

Penktadienis
2010-02-26 12:36
Juokiasi puodas, kad katilas juodas. Ką nuveikė ponas Kirkilas ir jo socialdemokratų partija tiek metų sedėdama valdžioje energetikos klausimais? Ogi nieko. Puikiai žinojo Ignalinos uždarymo datą ir nieko apart sprendimų ir darbų vilkinimo nieko nedarė - nesugebėta net laiku įsisavinti Ignalinos uždarymo lėšų, nekalbant apie svarbius energetikos klausimus - tiltus, naujos šiluminės Elektrėnuose statybos, perėjimo prie atsinaujinančių energijos šaltinių. Apie Lietuvos dujų privatizaciją išvis patyliu. Būtent socialdemokratų neveiklumas (o kas gali paneigti, kad ir tyčinis) sudarė Rusijai puikias sąlygas pradėti naujos AE Kaliningrade statybai, su tuo tikslu,kad Lietuva pilnai liktų priklausoma nuo Rusijos, energetikos sektoriuje. Ir tada kaip dujos dabar už dvigubą kainą, taip ir elektra į Lietuvą tekės - už tokį pat tarifą - dvigubą.
JO

Penktadienis
2010-02-26 12:45
GALIMA ANT KIRKILO KALBETI KA NORITE,BET JIS TEISUS………BENT JAU SIUO ATVEJU….ZINANT LIETUVIUS,NET IR PASTACIUS AE LIETUVOJE,PAS MUS ELEKTRA KAINUOS MAZIAUSIAI DVIGUBAI BRANGIAU NEI RUSU…..TODEL LENKAI,LATVIAI IR KITI RAMIAI PIRKS NE IS MUSU…..NEBENT VIENA ISEITIS-LIETUVIAI SAVO PACIU ELEKTRA PIRKS KETURGUBAI BRANGIAU ,NEI PARDAVINES EKSPORTUI….(KAIP JAU BUVO SU EKSPORTU I BALTARUSIJA)
Kybartietis

Penktadienis
2010-02-26 12:48
Kirkilas arba meluoja arba iš vis nesupranta šio reikalo. LEO neturėjo nei kapitalo nei patirties statyti lauko išvietes bet matai būtų pastatę atominę elektrinę. Ir tada ir dabar dar nėra jokių garantijų kad kažkas pirks tos būsimos elektrinės perteklinę elektrą ir už kokią kainą. Jeigu atominės statybos kaina yra iš piršto išlauštas skaičius, taip pat neturint potencialių pirkėjų už suderėtą kainą, meškeriojimas "strateginių investuotojų" yra meškerės užmetimas dar neiškasus prūdo. Daryti viską atvirkščiai mūsų premjerai tikrai moka, nežiūrint kuriai partijai jie priklauso ir kuriems oligarchams jie tarnauja.
jone

Penktadienis
2010-02-26 14:25
Bravo — ponas Kirkilas dar karteli tvojo mazgote per kubiline plike…
dainius

Penktadienis
2010-02-26 14:35
na kubiliaus sapaliojimai tiesiog kvailumo virsune, o prarastas laikas atsirugs stipriai. Sekmokas ne tas zmogus kuris dabartineje situacijoje gali padeti..
:)

Penktadienis
2010-02-26 14:36
Ar ne prie Kirkilo rusai iš Ignalinos darė puikų biznį - pirkdami už savikainą iš Lietuvos elektrą ir ją parduodami Suomijai. Rusams kuklus 100 milijonų dolerių pelnas per metus. Ne kas kitas - o Lietuvos Ignalinos AE uždirbo pinigus Kaliningrado AE statybai. Vietoj to, kad pastatyti elektros tiltus ir 10-15 metų eksportuoti elektrą už normalią rinkos kainą - visi Lietuvos premjerai sedėjo ir piršto nepajudino - tame tarpe ir ponas Kirkilas su savo partiečiais. Per 10-15 metų būtų ir tiltai būtų jau atsipirkę ir dar fondas naujos AE statybai pradėtas kaupti. Bet to nereikėjo, geriau rusų malonei pasiduoti ir paskutinius centus iš Lietuvos žmonių nulupti, o patiems po 30 sidabrinių už tai gauti.
kas turi geresnį diplomą

Penktadienis
2010-02-26 14:59
homeriškas lietuvių juokas: partškolos absolventas su vogtu diplomu mėgina vaidint ekspertą….
skaldyti

Penktadienis
2010-02-26 15:18
yra tiesos straipsnyje,yra protavimo .Tiktai kvailai padaryta kai buvo suskaldyta socdemų partija ir rinkėjai - kai nuo partijos su ‘’Frontu ‘’ buvo atskelta aktyviausių žmonių grupė. Dėl to ir liko po rinkimų ta jėga už borto
borto

Penktadienis
2010-02-26 15:22
manai kad jei nebūtų į ‘’Frontą'’ nustūmę iniciatyviausių socdemų žmonių- nebūtų po Seimo rinkimų už borto
jei

Penktadienis
2010-02-26 15:29
sakai jei konservatoriai nebūtų prisidėję prie socdemų ir balsavę už LEO sukūrimą tai jiems būtų lengviau dabar kaltinti ir kritikuoti Kirkilą ?
MM

Penktadienis
2010-02-26 16:07
o tipo dabar nepadidejo tarifai? tikiu, kad kazkada bus ivertintas koncervu LEO griovimas ir VST grubus atemimas. tai perzengia absoliuciai visas sveiko proto ribas. gal sekantis busi tu, kai jie ateis ir nusavins tavaji turta, a?
bus didelis šnypštas

Penktadienis
2010-02-26 16:33
Teisybės teisingumas ir netiesos neteisingumas nepriklauso nuo to kas tai teigia. Net jei blogiausias žmogus teigs kad diena saulė šviečia, o nakti yra tamsu - tai bus teisybė, o atvirkščias teiginys, kad ir iš angelo lūpų bus nesamonė. Todėl tai kas sakoma šiame tekste yra VISIŠKA TEISYBĖ nepriklausomai nuo to kas kaltas ir kas nekaltas dėl susidariusios padeties.Tiesa ir tai, kad LEO buvo geriau negu nieko ir dabar prasktiškai garantuota, kad Lietuva (dėka Briuselio pageidavimų) liks be savo atominės elektrinės ir tuo pačiu be pigios elektros energijos. Svaičiojimai apie "atsinaujinančius" vėjo malūnus liks tik vėjo malūnais
Rimas

Penktadienis
2010-02-26 17:42
Ponas Gediminai, ką Jūs padarėte vystant Lietuvos energetiką per savo kadenciją????? Manau, kad viską, kad ji nebūtų vystoma. Reikia manyti, kad Leo įsteigėte ne Lietuvos energetikos plėtojimui - priešingai - kad ji nesivystitų. Jūsų tikslas pilnai pasiektas.Ką gi gali tugodumas padaryti, kad net aukštąsis mokslas jam neįkandomas, o tik partškola….
as

Penktadienis
2010-02-26 17:55
parasyk geriau ponuli kiek i kisene gavai is LEO ?
Nutautas

Penktadienis
2010-02-26 18:24
Kubilius nėra strategiškai mąstantis politikas, net kol-ūkiui vadovauti jis vargu bau ar galėtų. Kai tik jis patenka prie Vyriausybės vairo, prasideda totali, valstybinio masto, destrukcija. Mes praradome vieną galimybę po kitos išvesti Lietuvą į pasaulyje pripažįstamų ir gerbiamų šalių gretas. Tik dėl savo slunkiško charakterio mes dar vis pakenčiame regėti Kubilių Premjeru. Jeigu jis to pats nesusipranta, jam reikia paaiškinti prieinama net adaptuotiesiems kalba.
Pats

Penktadienis
2010-02-26 18:27
sugalvojai ar Putinėlis užsakė?
Greg

Penktadienis
2010-02-26 18:33
matosi iskart kur raso technikai, ir kur politikai. man labiausiai patiko, kai konkursuose del energetikos reikia ne technini issilavinima turincius specialistus, o butent politikus. todel ir kelia sypsena musu energetikos ministro kalbos. Vietoj rimtos analizes eina populizmas. klausiu is ekologines puses, kur laidosim atliekas? kaip suprantu po 1991 m. rusai nebepriima atliekas laidojimui savo saugykluose. TSRS laikais tai buvo salies svarbumo (butent salies) objektas, o ne respublikos. iki siol atlieku problema neisspresta. tik sio poziuriu lietuvos atomine bus nesaugi. bet kiek pamenu 1991 m. ankedota kuriam viena bobute kitai sake "O kam mums ta eletrine? juk telelaida ir su zvake paziureti imanoma"
Rinkėjas

Penktadienis
2010-02-26 19:44
Kirkilai, tu esi nuobodybių nuobodybė ;)
justas

Penktadienis
2010-02-26 21:52
Fe. Blevyzgos.
a

Penktadienis
2010-02-26 23:37
prorusiskas berastis
bedievis materialistas

Šeštadienis
2010-02-27 01:36
Jei Kirkilas toliau reikšis, socdemams gerų reitingų nesapnuot. Būtų žmogui gėda už tai ką pridirbo būdamas premjeru- bet ne, dar į eterį lenda- ir kas įdomiausia- kaltina už savo sukeltų bėdų taisymą. Apie tokius sakoma "durnius su inicialyva", ir kas blogiausia- įtakingas..
tomas

Šeštadienis
2010-02-27 02:39
tai kad dar pats pries metus saket kad cia rusu blefas, tos statybos karaliauciuje…
JONAS

Šeštadienis
2010-02-27 07:42
Ar jis dar tebeturi DIPLOMĄ?
g

Šeštadienis
2010-02-27 09:39
as niekaip nesuprantu sito izulaus veikejo, jau niekas jo pasakom netiki, uztenka jau prisipasakojo ir prisidirbo tevynes labui, ilgai mums visiems teks srebti jo ir jo sebru kose, o jis vis dar cia vaidenasi
stanislovas

Šeštadienis
2010-02-27 09:40
Pasigirdo Gedimino Kirkilo juokas arkliškas. Kodėl vietoj "ankstyvesnė vyriausybė" neparašius MANO VYRIAUSYBĖ. Kaip nenusižvengus, bėras žirgely, šitokį vežimą palikus šalia kelio? Tiek susišlavus pinigų, galima pasistatyti visą miestą ptie naujos AE, o kur dar panašūs projektai "Drąsi Lietuva"? Taip ir liksite Tamsta Trojano arkliu Lietuvos istorijoje, brangus Lietuvai bemoksli, šunadvokataujantis Rusijai savo rašliavomis internete…
saul

Šeštadienis
2010-02-27 09:42
jis glavoja, kad lietuvoje besmegeniai gyvena ir nieko nesupranta, prisidirbo valstybes labui daug, o dabar savo darbeliu nuopelnus krauna ant siandienos valdzios. Gali skiesti pasakas kiek tik nori, vistiek tavo demagogija niekas nepatikes. Durniu jau neliko.
arunas

Šeštadienis
2010-02-27 09:45
kiek zinau is istorijos bolsevikai buvo labai geri melagiai ir demagogai
Kurčias muzikantas

Šeštadienis
2010-02-27 10:53
Nepavyko aptikti VIII a.p.m.e. aklo poeto Homero juokų pavyzdžių - kūrė vien tragiškus dalykus (Iliada, Odisėja). O štai Homeras Simpsonas dirba atominėje elektrinėje ir juokiasi kai neėda mėsainių. Gal Kirkilšerelyčiai neskiria Homeriško nuo Sardoniško?
kada

Šeštadienis
2010-02-27 10:56
rusai pradejo statyt ? Kol kas state tik plepalais ta AE. Kirkilai issiaiskink ar pradejo statyt o paskui rasyk.
Ladas

Šeštadienis
2010-02-27 13:37
Gal Lietuva kažką,,, praras jei neturės savo atominės jėgainės, bet negalima buvo leisti, kad grupė draugų , buvę ir naujieji nomenklatūrininkai, įskaitant kubilininkų, bei lansbergininkų šutvę, dar ir ateityje nepelnytai pelnytusi
Silvestras

Šeštadienis
2010-02-27 13:39
p. Kirkilo rašinys ir jame pateiktos mintys – lyg tas numirėlis leidžiantis burbulus iš geros vietos… Perskaičius ta rašinėlį kyla vienas vienintelis klausimas: KODĖL KIRKILAS SU COMPANIJA BŪDAMAS VALDŽIOJE REALIAI NET PIRŠTO NEPAJUDINO, KAD LIETUVA TURĖTŲ SAVO ATOMINĘ ELEKTRINĘ, KAD PER JO PREMJERAVIMĄ BŪTŲ SURASTI REALŪS INVESTUOTOJAI, PASIRAŠYTOS SU JAIS SUTARTYS, SUTARTYS SU PARTNERIAIS, PARENGTAS PROJEKTAS IR PRADĖTI ĮVADINIAI ŽEMĖS DARBAI???? KODĖL SUGEBĖTA TIK LEO LT PADOVANOTI LIETUVOS TURTĄ???? KODĖL??? KAS TAMSTAI TAIP PATARĖ??? bIELINIS??? jONUŠKA??? rAIMIS?
vilnietis

Šeštadienis
2010-02-27 14:02
tiesiog bjauru skaityti sito prastos reputacijos veikejo sapaliones, kai buvo valdzioje tai su savo sebrais vare viska ka tik sugebejo i savo kisenes, viska isvale ir sodra ir valstybes rezerva, negana to dar lietuvos valstybes ir jos zmoniu turta uz pusdyki isdalino savo chebrantams. Man niekaip neaisku, kodel dar nesedi kaliuzeje.
TT

Šeštadienis
2010-02-27 14:03
Atėjo geri laikai LEO. Galima investuoti tiek į Kaliningrado AE , tiek į Baltarusijos AE. Gali net susipykt Putinas su Lukašenka dėl tokio strateginio invastuotojo kaip LEO.
zZz

Šeštadienis
2010-02-27 14:21
Kirkile blem tau vieta Kaliuzei ,o ne viesose diskusijose!!!!
rimas

Šeštadienis
2010-02-27 14:31
labai gerai, kad zmones jau pradeda mastyti ir daryti isvadas, o tokio veikejo sisteminga laikysena, tai labai gerai atskleidzia kokios jo ir jo serbu vertybes, tas visas ardymasis labai gerai parodo nepaprastai liguista nora sugrizti prie lovio, niekas nepatikes, kad mela ir demagogija skleidziantis veikejas tikrai lietuvai nori gero.
izulus ponulis

Šeštadienis
2010-02-27 14:43
nu bicas per daug gerai apie save galvoja, manydamas kad zmones juo patikes, ne tokie kvaili tie zmones, puikiai supranta, kad vakaru tinklai buvo atiduoti uz dyka, ju pirkimas ivyko pacios perkamos imones pinigais, tiesiog faantastika kas per afiora, o liutas dar grazesne afiora atiduotas buvo zulikams beveik visas energetikos ukis. Ir jis dar kazka blevyzgoja. Labai laukiu kol sitas "nusipelnes veikejas" ziures i saule per grotuota langa.
kaubojus

Šeštadienis
2010-02-27 15:13
Kur pats buvai, mulki, kai premjeru buvai? Dabar gudrų vaidina, nedamuštas komunistas. Tik jums, sumautiems komunistams ir reikia dėkoti už visus tokius "pasiekimus" ir visas duobes. Tik per jus Euro neįsivedėme, dabar dar drįsta kalbėti šitas išdėlis.Tfu.
marius

Šeštadienis
2010-02-27 16:14
o kas yra tos beretes, visur komentaruose sutinku, cia kariskiai, ar cia pensininkai su beretemis kurie raktais kiemuose masinas apdrasko? prasau paaiskinti kas zino, aciu!
Veronika

Šeštadienis
2010-02-27 16:27
partinės M O K Y K L O S ! baigimas - labai jau didelis išprusimas -:))
už Kirkilą

Šeštadienis
2010-02-27 16:33
Vaje vaje, kiek aistrų dėl Kirkilo:-) Kaip bežiūrėtum, Kirkilo laikais lietuviai gyveno geriausiai materialine prasme per visą taip vadinamos nepriklausomybės 20-metį. Darbą susirasti problemų nebuvo, net eilinis pijokėlis nesutikdavo dirbti už minimalią algą, emigracija sustojo ir emigrantai jau pradėjo sugrįžti į Lietuvą, paskolą gauti buvo juokų darbas, verslas klestėjo. Vargu ar kada nors Lietuva pasieks buvusį lygį, ypač vadovaujami kubiloidų. Ir jūsų verkšlenimai apie praskolintą Lietuvą nieko nekeičia.
Greg

Šeštadienis
2010-02-27 16:48
gal pradedam nuo tuo, kad uzteks kaltintinti Kubili su jo veiksmais. Aferistai esate abu. Praktiskai galima kaltinti bet ka, bet … Gal galima priminti jusu laikais vykstancius konkursus i URM? Tada nebuvo Energetikos ministerijos, buvo toks uzsienio reikalu mistras, kuris energetini sauguma, kaip ir dabartinis mate pirma , kad esame NATO aljanse , o po to jau minejo ES. Praktiskai kaip tas, taip ir sitas atrodo neskyria karinio ir ekonominio aljansu skirtumu. Be griztam prie konkurso, Energetinio saugumo specialistas kas sipo metu pagal issilavinima? O juk sis konkursas vyko jusu valdzios laikais? Politologija baiges asmuo, praktiskai nesuprantantys apie technika nieko. Tai kodel jus dabar kaltinate Kubiliu, kai jam palikote savo sukurta "specialistu" sioje sryties komanda? dabartinio metu kubilius kartoja Jusu laiku tezes. Pries jusu apie tai kalbejo kitas politikas ir … kokia mano neigiama nuomone nebutu apie premjera ir prezidenta, bet juk pagrinda sukurete jus su tais laikais veikianti prezidentyura su vyriausybe. Be to jei rimtai sakant Jus pats gerai pravedete zaidima, kurio pabaiga esate patenkintas. Visi viska savo gavo. ir dabartiniai jusu zodziai puikiai rodo, kad lietuvoje daugiapartinis zaidimas primena Loviopartijos kova. kam kasnelis gardenis bus.
Ekonomistas{iš Rusijos}

Šeštadienis
2010-02-27 19:59
P. Kirkilai turėtumėt žinoti Rusų propogandinius triukus. Jie žymiai viršija net jusiškius, juo labiau Pakso ar Uspaskicho. Pažiūresim, ką sakysit po 2-3 metų. Ko gero savo žodžių ir vėl išsiginsit.
Ambrozija

Šeštadienis
2010-02-27 20:47
Lietuvai su elektrines statyba baigsis taip pat, kaip pasibaige su seskyno stadionu-state, nepastate, isvoge, tad nusprende uzkonservuoti.Bet nekonservuos, nes neturi pinigu
Algirdas

Sekmadienis
2010-02-28 06:30
Kirkyla,kai jaunystėje nusišnekėdavau,mano teta Antanina (tu ją prisimeni?) sakydavo:" Nebūk Kirkyla",tai jos jūsų giminės vertinimas.Iš tavo straipsnelių matau,kad kuo jau kuo o Kirkyla likai. Visų pirma šneki apie dalykus kurių nesuvoki (turiu galvoje techninę pusę ),antrą -tai tas,kad LEO tavo aborto vaisius eiliniam Lietuvos žmogui atnešė tik skurdą..Kadangi save laikai lyg tai istoriku,lyg tai žurnalistu,priminsiu istoriją: Kai prie Vaterlou Napoleonas gavo į kailį,jis surinko generolus norėdamas sužinoti pralaimėjimo priežąstį.Pakilęs generolas pasakė:"Buvo daug sužeistų." "Karuose būna sužeistų",-atsakė vadas.Kitas pasakė,kad buvo daug žuvusių."Taip jau būna,kad karuose žūstama"-atsakė imperatorius. Kilo ir kilo generolai.Galop vienas atsistojęs tiesiai šviesiai pasakė:"Laiku neatvežė sprogmenų". "Sėskitės,pralaimėjimas įvyko dėl to,kad nebuvo sprogmenų". Kodėl tą pasakoju? Ogi todėl,kad rezultate likome be elektros.Jau sutartyje privalėjote įrašyti punktą` apie tai,kad reikalaujantys uždaryti atominę elektrinę prisiima ekonominius įsipareigojimus saugiai elektrinei pastatyti ( aš inžinierius-elektrikas,pabandyk man įrodyti,kad ji nesaugi),priešingu atveju aš priverstas vėl paleisti ją eksploatacijon. Manau atėję į valdžią tai bus priversti padaryti.
Vismantass

Sekmadienis
2010-02-28 09:01
Kaip paskaitai komentarus, tai atrodo, kad cia raso vien Kubiloido aparato darbuotojai. Arba gera iliustracija to, ka gali padaryti per metus propoganda. Kubilius sako ir aiskina daug. Ir ko gero todel, kad zino nebus jam antros kadencijos, nei jam nei kitiems konservams. Visiskai sutinku su p.Kirkilu, kad prarastas svarbiausias komponentas - laikas ! O Kubiliaus gerbejams linkiu nepaspringti, kai po geguzes 1 isaiskes, kad visi skurdziai gyvenantis, dar liko skolingi biudzetui! O toks siurprizas jau paruostas. Va tada ir pasijuoksim kartu.
WEST

Sekmadienis
2010-02-28 10:25
Jus visi siek tiek juokingi. Komunistai valde Lietuva po nepriklausoybes mazdaug 15 metu. Nei investicijos, nei atomine neatejo. Britai sako labai aiskiai: KADA RUSAI PAIMS JUSU PROTUS-JIE PAIMS IR JUSU ZEME!
Evaldas

Sekmadienis
2010-02-28 10:38
Aš nežinau, ar Kirkilas turėtų būti teisiamas. Jis buvo valstybės nelaimė, tai tikra tiesa. Bet kita vertus, jis maždaug atitiko valstybės piliečių mentalitetą, supratimą. Juk daugelis iš mūsų džiaugiamės, turėdami galimybę "prasukti" reikaliuką, galėdami nesunkiai nusipirkti aukštojo mokslo diplomą. Manau, Kirkilas - tikras AMBinės/abonentinės Lietuvos sūnus. Turėtume pripažinti savo pačių trūkumus. Ieškoti kaltų - tas neveda į priekį. NETYLĖK, KIRKILAI - RAŠYK, KALBĖK. KAD NEPAMIRŠTUME, KOKIE ESAME. KAD STENGTUMĖS BŪTI KUO NEPANAŠESNI Į TAVE.
Tomas

Sekmadienis
2010-02-28 11:07
Nelabai suvokiu,kaip šitas tautos išdavikas,naktį paskirtas premjeru tokių pačių judošių sueigoje ir pardavęs mus krautuvininkų monopolijai,po to išvytas kaip šuo nuo lovio,drįsta lysti į viešumą.Gnyda tu,kaip tu nesupranti,kad mums šlykšti tavo išdavikiška barzdelė netgi tada,kai tu sakai,kad karvės ėda šieną.
Anonimas

Sekmadienis
2010-02-28 12:15
turetum sazines isvis politiko svraka nusimestum. bet matyt tikri partiniai kiaules tokio jausmo neturi. taip ir nesupratau, tai krize yra Lietuvoj, ar kaip cia?…..
zz

Sekmadienis
2010-02-28 12:17
matau tikri partiniai kiaules sazines neturi… tai vis yra krize Lietuvoj, ar kaip cia? turbut dabar jau yra, kai LEO sugriuvo!
vijole

Sekmadienis
2010-02-28 13:29
politrukai,apie viska pagalvota ar ne?tik kur pinigai? sveicarijoje ar kaimanuose?
Vidas

Sekmadienis
2010-02-28 20:06
Pries kokius 3 metus elektros kaina buvo branginama 2 centais, kad surinkti pinigus elektros tiltui i Lenkija. Tai apie 800 milijonu per metus. Kur dabar sie pinigai? Idedu sena delfi skaitytojo komentara. D, 2007 09 06 18:02 O jei atvirai, tai naujos AE greiciausiai nebus. Kam reikia to giganto? Lietuvai tikrai nereikia. LEI dalyvavo mazu branduoliniu reaktoriu projekte (300 MW) pagal amerikieciu programa. Nepamenu kada, bet netolimoje atityje tuos reaktorius turejo licencijuoti. Statybos laikas zymiai trumpesnis nei planuojamu ginantu. Saugumo lygis daug kartu didesnis nei tradiciniu ir t.t. Tai buvo relus dalykai. Dabar kazkokie 3000 MW, linijos, latviai, estai, lenkai, pirkimo kvotos ir t.t. Jau vien is verslo rizikos tasko toki sudetinga projekta sudelioti reikia buti genijumi, o kur dar mase kitu dalyku. Absurdo teatras. Arba labai "gudrus" zaidimas. Tik nepamirskit, kad kertat saka ant kurios sedit ir padarysit Lietuva Lotynu Amerikos salimi, kai gali vazineti tik sarvuotu automobiliu ir be apsaugos nenuvesi vaiko i mokykla. Butu apmaudu del LEO, jeigu projekte dalyvautu lietuviai, latviai, baltarusiai. Gal dar estai. Ka reiskia susideti su lenkais zinome is padeties Vilniaus kraste, reikalavimus Klaipedos naftos bazei… Geriau jokiu LEO kad tik Lietuvoje nebutu lenku. Priminsiu, kad iki XVI amziaus lenkams Lietuvoje buvo draudziama tureti NT.
Vidas

Sekmadienis
2010-02-28 20:08
Lietuva galetu ir turetu islikti atomine valstybe "Siūloma atominę elektrinę statyti Kaune" 3w delfi.lt/news/economy/energetic s/article.php?id=22779973 – Profesorius Gediminas Petrauskas įtikinėjo miesto politikus, kad tokia koegeneracinė atominė jėgainė kainuotų pigiau, negu dabar "Gazpromo" siūlomas naujos elektrinės pastatymo projektas, vertinamas milijardu litų. Ji sumažintų Lietuvos energetinę priklausomybę nuo Rusijos duju, o Kaunui duotų ne vieną milijardą litų pelno. Gediminas Petrauskas, 2009 06 30 13:49 Ar yra kitų galimybių apsirūpinti pigesne elektra bei apsirūpinti šiluma nenaudojant rusiškų dujų? Lietuvos energetinis saugumas – mažo galingumo kogeneracinės branduolinės jėgainės (KBJ) gaminančios elektrą ir šilumą su ~30 metų kuro naudojimo periodu. Situacija: - Gyventojų išlaidos už elektrą 2008m. siekė 640 mln. Lt, už būsto šildymą ~2000 mln. Lt - Naujos atominės elektrinės gal ir reikia, tačiau svarbiausias dabar klausimas , ar reikia tokių galingų blokų, kokie planuojami? - Jėgainė kainuos keliolika milijardų litų, kuriuos privalės padenti vartotojai. Elektrą eksportuosime, žinoma už mažesnę kainą; - Kaimyninėse šalyse planuojama statyti savas atomines jėgaines; - Šilumos ūkį planuojama tvarkyti pagal šilumos ūkio specialiuosius planus ir palaipsniui įrengiant termofikacines elektrines pasiekti, kad iki 2020 m. kogeneracinėse elektrinėse pagaminama šilumos energija sudarytų ne mažiau kaip 75 % bendro centralizuotai tiekiamos šilumos balanso, t.y. dar daugiau padidinti priklausomybę nuo vienintelio dujų tiekėjo – Rusijos; - Elektros tiltus į Vakarus turėsime negreitai; - Gamtinių dujų talpykla dar nepradėta projektuoti; Siūloma: - Lietuvoje statyti mažus, saugius, novatoriškus, metalu aušinamus reaktorius elektrai ir ypač šilumai gaminti gyventojų ir pramonės reikmėms; - Vietoje planuojamų dujas vartojančių kogeneracinių elektrinių pastatyti kogeneracines branduolines jėgaines (KBJ). Tuomet, pastačius mažas (iki 50 MWe ir 135MWt) KBJ būtų vykdomas decentralizuotas energijos tiekimas, atsirastų galimybė ženkliai sumažinti nuostolius perdavimo ir skirstymo tinkluose, o tuo pačiu ir elektros kainą (~ du kartus), kuri nekistų ~30 metų (įskaitant ir šilumą), kadangi per šį laikotarpį nereikės keisti branduolinio kuro. - KBJ elektrai ir ypač šilumai gaminti statyti Kaune, Panevėžyje, Šiauliuose, Klaipėdoje, Alytuje, Marijampolėje (o gal ir Vilniuje, tam reikalinga studija). Tuomet šildytume ne Drukšių ežero vandenį bet Lietuvos gyventojų radiatorius už mažesnę ir 30 metų pastovią kainą! - Mažų jėgainių akcininkais galėtų tapti savivaldybės ir jų gyventojai; Nereikėtų: statyti naujų radioaktyvių atliekų saugyklų, kas taip pat sumažins elektros ir šilumos gamybos kaštus. Mažų reaktorių branduolinio kuro talpyklos grąžinamos gamintojui. KBJ statyba užtikrina žemą finansinę riziką, kadangi investicijos į reaktorių palyginus mažos, bus panaudotas modulinis standartinis projektas ir specializuota fabrikinė gamyba su geros kokybės garantija. Pasyvi sauga išeliminuoja fizinį reaktoriaus pažeidimą. Patikima sauga įgalina KBJ statyti šalia esančių centralizuotų šilumos tiekimo tinklų, o atliekinę šilumos energiją panaudoti promonės įmonėse. KBJ statybas galima būtų pradėti 2013 - 2015 metais. Jėgainės statybos trukmė 16 mėn. Mažų kogeneracinių atominių jėgainių strategijos įgyvendinimas trumpiausiais terminais ir sąlyginai mažiausiomis investicijomis įgalintų: - sumažinti valstybės priklausomybę nuo įvežtinių energetinių resursų; - sumažintų gamtos, žemės ir oro taršą; - padidintų elektros tiekimo patikimumą ir tiekiamos energijos kokybę; - sumažintų investicijas, reikalingas elektros tiekimo sistemai atnaujinti bei įgalintų sukurti „SmartGrids“ elektros tinklus;
Pilietis

Sekmadienis
2010-02-28 22:49
Atskvošėk, Kubiliau, dar nevėlu prisidėti prie rusų AE statybos, vistiek mes savo AE nepastatysim, kai tokie kubilai vadovauja
Vasia

Pirmadienis
2010-03-01 14:12
Na lanzbergistai-kubilistai cia smarkiai reiskiasi, bet nesupranta kad jie visiski glusai. Dar visai neseniai varydavo, kad rusai jokios AE nestatys, kad provokacija ir pan. O kaip bus kaip pastatys? O gal mes pastatysim greiciau? Eiline karta ablomas. Kaip su "nord strem" . Irgi nenorejo lietuva, kad per jos teritorija eitu dujotekis- ka laimejo? Paleido rusai per jura. Pradejom santazuoti, kad tai sukels ekologine katastrofa. Vel ka laimejom??? Taigi kur tokia politika mus nuves? Prie zmoniu skurdinimo ir emigracijos???????????
Simona

Antradienis
2010-03-02 11:52
Pasirodo veikia spaudos laisvė.
Vardas :
El. paštas (neskelbiamas)
Puslapis
Komentaras
neburnok.lt
 
PERŽIŪRĖTI ARCHYVĄ
Vasaris 2012
P A T K P Š S
   12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  
DRAUGŲ BLOGAI