REKLAMA
pilkasis_ruonis

E.Vareikis CŽV kalėjimai – Lietuvos politinės negalios veidrodis


Antradienis, 2009-10-27 16:21        Be temos    |    44 komentarųkomentarai

Įdomi ta Lietuvos politika. Joje niekas tampa svarbiausiu diskusijų objektu.

 

Turiu galvoje tuos mistinius CŽV kalėjimus, apie kuriuos niekas nenutuokia, bet visi kalba.

 

Prisipažinsiu, kad žinau apie juos šį bei tą ir net daugiau. O daugiau todėl, kad CŽV kalėjimų klausimas iškeltas ir išspręstas Europos Tarybos Parlamentinės Asamblėjos (ETPA) Teisingumo ir žmogaus teisių komiteto posėdžiuose, kuriuose Lietuvą atstovauju būtent aš.

 

Tai šiaip. Įdomu, kad šiandien Lietuvoje visi viską žino ir nieko neklausia. O vertėtų paklausti ir bent jau pasiskaityti raportus apie menamus CŽV kalėjimus, kurie buvo parašyti iki šiol, kuriuos teko skaityti ir aprobuoti komiteto posėdžiuose. Tai aš esu tas, kuris pildė anketą apie kalėjimus ir visose grafose apie jų buvimą rašė žodį NE.

 

Matydamas tai, kas vyksta, su skaudančia širdimi turiu pripažinti, kad kalėjimų “afera” yra ne kas kita kaip šiandienos Lietuvos politinės negalios, ar poliurinės distrofijos veidrodis.

 

Nekalbėsiu apie kalėjimus, o apie mūsų negalią.

 

Kalėjimų nebuvo. Tai tiesa, nebuvo kamerų, grotų, prižiūrėtojų, kalinių pasivaikščiojimų, laiškų artimiesiems, pasimatymų ir kitų kalėjimų atributų. Nebuvo. Žinau tai.

 

Tačiau kai taip pasakau, liūdinu didelė visuomenės dalį, o ypač didžiąją žiniasklaidos dalį, kuriai ach kaip reikia, kad kalėjimai būtų. Jie nebuvo, tai yra puiki proga juos išgalvoti, puiki proga apkaltinti valstybės vadovus ir apdergti visą mūsų valstybingumą. Puiki proga pafilmuoti saugomus pastatus ir išspausti iš to “žurnalistinį tyrimą”.

 

Gerai pažįstu pagarsėjusių raportų apie “kalėjimus” autorių, šveicarą Dick Marty. Žmogus gal ir mielas, tačiau sergantis paranoiška neapykanta Amerikai ir viskam, kas amerikietiška. Ypač prezidentui Bushui. Žinia, neapykantos Bushui virusas gana greit paplito Europoje. Mes gi, užuot išreiškę pagarbą žmogui prisidėjusiam prie mūsų NATO narystės, skubame prisidėti prie Busho ir Amerikos niekinimo. Marty nieko neįrodė iki šiol, parašė raportą apie prielaidas, kad Lenkijoje ar Rumunijoje tai galėjo būti. Paprovokavo ir lietuvius, matyt nujausdamas, kad pastarieji provokacijai pasiduos… Pasidavė. Ir dar kaip… Bushas, pirmasis ir kol kas vienintelis pasakęs, kad Lietuvos priešai yra ir Amerikos priešai, turi būti sumaišytas su mėšlu. 

 

O jei taip imti ir išsiaiškinti, ką blogo ta JAV padarė. Blogai, kad kovoja su teroristais? Mes irgi su jais kovojame. Blogai, kad izoliuoja jų lyderius? Mes juk irgi Afganistane juos izoliuojame… Kodėl taip dergiame amerikiečius, kaip koks paranoiškas šveicaras? Nes sergame savais nepilnavertiškumais, ir manome, kad bet koks politinis įvykis yra klasta ir turi slaptą “tikrąjį motyvą”. Čia viena mūsų politikos bėdų. Mūsų antiamerikietiškai kvailybei reikia kažkokių kalėjimų. Tokia jau mūsų savižudiška natūra. Dergsime savus, kad ateitų svetimi. Prisiimame kaltumo prezumpciją, prisiimame visi - nuo prezidentės iki gatvės politiko. Prisiimame, nes būtent tai mus atrodo įdomu, būtent tai galima kažką “mušti” ir nepasigailėti. O juk mušame tai tik patys save.

 

Norėjome padėti sąjungininkams, o mus bado už kažkokius kalėjimus. Kažkas įtarė, kad mes pernelyg draugiški amerikiečiams, tai dabar kalame save prie kryžiaus ir ieškome kaltės ten, kur nenusikaltome. Norėjome apginti vaikus, tačiau doras ketinimas sudužo į homoseksualų cinizmą. Dabar vaikų gynimo įstatymu ginsime seksualines mažumas. Ko čia baimintis visiems kitiems pedofilams: gali miegoti ramiai, jie Lietuvoje turi daugiau teisių nei vaikai, nes mums norisi ne ginti Lietuvą, o ją griauti.

 

Šiandien Lietuvoje galima dergti ant Amerikos, galima nemylėti Švedijos, nekęsti Lenkijos ar tyčiotis iš latvių. Tačiau negalima kritikuoti Rusijos, negalima ginti tibetiečių, nes tai kenkia Kinijai… Lietuva yra NATO, tačiau galvoja, kad ji maža ir atlieka tik skuduro misiją – skuduro Lukašenkai nusivalyto kojas. Na, jei tai Briuselio projektas, tai ir reikėjo sakyti, dabar atrodo, kad tai Lietuvos tūpsnis ir susiskudrinimas yra mūsų pačių sugalvota.

 

 

Su kuo mes? Prieš lemtingus 1940-sius Lietuva laikėsi vadinamo absoliutaus neutraliteto, kuris praktikoje reiškė nuolaidžiavimą diktatoriams ir pataikavimą neteisėtumui. Pasėkmės tęsėsi penkis dešimtmečius. Kodėl ir vėl lipame ant to paties grėblio? 

 

Ar atsiras žiniasklaida, kuri ims ir gis Lietuvą. Lietuvą, kaip šalį ir kaip idėją, Lietuvą, su jos prisiminimais apie sovietinį terorą, su jos pažiūromis į sveiką šeimą, su jos tradiciniais sąjungininkais ir bičiuliais, su tiesa apie tai, kad Rusija yra grėsmė, o Kinijos gerovė – apgaulė.

 

Laisvė ir tiesos sakymas sugražino mus į pasaulį, baimė ir saviapgaulė pražudys, kaip buvo anuomet.

 

Panašu, kad Amerikos lėktuvai aplenkė savo sąjungininkės Lietuvos teritoriją, ir leidosi kitose valstybėse, panašu, kad nepasiryžo pas mus statyti priešraketinio skydo. Gaila, kad taip, matyt jau nebelaiko mūsų patikimais sąjungininkais. O jei taip, tai nepykime, kad kas nors kada nors geopolitiniuose svarstymuose mus pamirš. Patys to norime.
Žigis

Antradienis
2009-10-27 19:32
Manau šitas "kalėjimų skandalas" yra labai geras strateginių priešų būdas išviešinti NATO valstybių paslaptis jų pačių rankomis. paleidžiamas blefas "sakė-pasakė", dar pridedama sąmokslo teorijų ir jūs ginkitės kad taip nebuvo. Ginkitės su argimentas, smolkmenomis, detalėmis, nes viską turi visi žinoti. Kas praleis pro ausis, o kažkas viską kruopščiai susiregistruos. Beje, kodėl užkliuvo Rumunija, Lenkija ir Lietuva? Ar tik ne šios šalys yra Rusijai didžiausios rakštys? Apie Lietuvą ir Lenkiją abejonių nekyla. Na o Rumunijos vis kišasi į Moldovos reikalus, o ten juk Padnestrė ir Rusijos nelegalūs armiijos pulkai.
Algis

Antradienis
2009-10-27 23:44
Labai pritariu autoriui, kas bus su Lietuva?.. ji tyliai okupuojama, paciu lietuviu rankomis padedant homikams, kuriuos be galo myli ziniasklaida, dar ir prezidente uz ju teises vaiku apsaugos istatyme karstai pasisako
rimtas

Trečiadienis
2009-10-28 10:58
Šaunuolis, Egidijau. Puikiai išdėstei tiesą, kurią Lietuvoj, deja, daugelis bijo pasakyti.
viiig

Trečiadienis
2009-10-28 12:04
Ačiū, Egidijau, už puikų straipsnį.
gintautas

Trečiadienis
2009-10-28 12:09
Vareiki, eilinį kartą mali š…ą. Tikėt tavimi, žinant, kad tau ką bedarytų jankiai- viskas ok, viskas pateisinama, tai ir tavo atžymos NE apie ČŽV kalėjimus Lietuvoje - sudilusio grašio nevertos
Makumba

Trečiadienis
2009-10-28 12:13
Ir ąš pritariu autoriu, ir keista, kad neįgalūs esame patys, bet ir daug stipresnės valstybės, kodėl niekas negali sutramdyti tų burbulus pučiančių žurnalistų, kodėl niekas konkrečiai nepareikalauja įrodymų ar pan.
Rūta

Trečiadienis
2009-10-28 12:40
delfio" žurnalistai, kaip ir visi kiti, užsiiminėja psichologine prievarta, siekdami įstumti į depresiją ir tuo pačiu pas psichiatrus mane, nes nenori prisipažinti, kad taiko mind control programą kartu su psichotroniniu, transiniu ir emociniu ginklais. Jiems plaukia pinigai už bandymus su mano fizine ir psichine sveikata, todėl, nors tas slaptų ginklų taikymo dalykas jau seniausiai paviešintas, tačiau su konservų ir socdemų palaimininmu psichinės sveikatos prievartavimas tęsiamas juodai: kiekvieną naktį miegas pertraukiamas mažiausiai tris kartus, dažniausiai leidžiama miegoti 4 valandas, paskui įtempta darbo diena - dirbu mokykloje, kur klasėms liepta per pamokas klykti, šaukti, ignoruoti mano darbą, laidyti chamiškas replikas ir kitaip vesti iš proto. Į tą "veiklą" įtraukti mokytojai, mokiniai ir kai kurie įtakingi arba asocialūs tėvai. Ne pirmi metai tai tęsiasi. Psichologiniam terorui plačiai taikytas ir tebetaikomas šmeižtas. Nuo svaigių kliedesių apie prostituciją, pedofiliją ar homoskesualizmą iki skleidžiamų kaltinimų žmogžudyste. Svarbiausias daykas - laikyti už įstatymo ribų, kad teisnis apsigynimas nebūtų pasiekiamas, bet atkakliai siūloma kreiptis į psichiatrą. Vienos - Aukštadvario mokyklos direktorius - net įsakymą parašė, kad dėl mano rašomų komentarų internete apie taikomas operatyvines priemones pasitikrinčiau sveikatą pas psichiatrą. Pasitikrinau,. papasakojau, kaip direktorius kyšio reikalavo, kaip parašiau apie tai straipsnį į "respubliką", kaip keršydami už tai neleido rasti darbo visoj respublikoj, nes patikrinę (neoficialiai) rajoną, pamatė, kiek ten finansinės tvarkos pažeidimų, tad politinei aferai dengti tiks, ypač kai duomenys apie jų machinacijas bus aferistų rankose. Niekas taip vagies negina, kaip bendras. Politiniai aferistai aprūpinti palydovine sekimo sistema, slaptais elektromagnetiniais ginklais, skirtais veikti žmogaus CNS ir tokiu būdu paversti jį VALDOMU ROBOTU. Einama į karinėmis priemonėmis - psichotroniniu ginklu (su daugybe jo atmainų) - valdomą visuomenę. Tai ir yra svarbiausias dalykas. Ypač ciniška, kai žurnaliūgos, juos remiantys politikai, jų palaikomi mokytojai žmogui, reikalingam teisinės pagalbos, siūlo kreiptis į psichiatrą.
pil

Trečiadienis
2009-10-28 12:42
Pagal ankstesnius šalies spec. tarnybų sugebėjimus ištirti Pociūno žūtį, pagal tai, kokiu "operatyvumu" buvo tiriama Kedžio dukters byla, žmonės žino atitinkamų tarnybų ir asmenų Lietuvoje sugebėjimus. Neužtenka, įkurti tarnybą ir sukviesti darbuotojus, reikia SUGEBĖTI dirbti, o tam reikia gabumų. Tai ką čia slapti CŽV kalėjimai ar operacijos ar žinios apie tai Lietuvoje. Neatsistebiu, kad Seimo komiteto atstovai mano, kad jie kažką GALI ŽINOTI. Tada CŽV nebūtų CŽV. JAV nemėgstama ne šiaip - tai bjaurios ir gilios dabartinės krizės šaknys, 25 m. JAV su TVF ir PB spaudžiant pasaulio tautas, per PPO privilegijas, atsisakyti finansinių rinkų priežiūros, liberalizuoti įvairius aferistiškus finansinius instrumentus ir t.t. O Buš’o karo Irake priežastys? Daugiau graudu negu juokinga. Ir už ką gerbti tą žmogų? Pliurpimas, tai dar ne priežastis pagarbai. O spausdinami milijardais JAV doleriai, sunkia našta gulantis ant kitų pasaulio tautų pečių. Reikia gerai nusimanyti ekonomikoje ir finansuose ir tik tada rašinėti panašius straipsnius. Sociologija ir politika tik pasekmės. Jūsų laimė, kad didžioji dalis Lietuvos žmonių tuose pasaulio (ir Lietuvos) finansuose ir ekonomikoje menkai nusimano, o tai nušluotų kai ką nuo paviršiaus.
Rūta

Trečiadienis
2009-10-28 12:52
Politinė negalia pasireiškia tuo, kad žinote apie mind control, psichotroninį ginklą, jo neteisėtą išbandymą su žmogum sufabrikavus kažkokius kaltinimus, vadinas, įtraukus į savo juodąją sistemą ir teismus, TYLITE, nes taip patogiau.
+ingelrii+

Trečiadienis
2009-10-28 13:16
Puikus straipsnis. Nėr ko bepridėti.
Juozas

Trečiadienis
2009-10-28 13:31
Gerb. E.Vareiki, esu dėkingas Jums už atvirą žodį ir patriotinę atsakomybę už Lietuvos valstybės garbės ir orumo gynimą. Deja,ko nesusilaukiu iš mūsų prezidentės.Turiu pasakyti,kad už tokį užsienio kursą nebalsavau ,todėl esu nemaloniai nustebintas,kai prezidentė leidžiasi ,kad ant jos, kaip valstybės prestižo gynėjos galvos, pilamos pamazgos ir ji samprotauja ,kad tai pagrįstai.. Valstybės politikos tęstinumo ignoravimas Lietuvą pastato į neprognozuojamų valstybių gretą. Greitai partnerius keičia tik prostitutės. Ir žinome,kaip jos vertinamos. Taip atrodo mūsų užsienio politika. Užsienio politikos kursas, grindžiamas demokratinėmis vertybėmis, negali būti kardinaliai keičiamas .Naujas prezidentas gali užsienio kursą tik pakoreguoti, suaktyvinti ar praplėsi jo veikimo lauką . Toks blaškymasis užsienio politikoje dabartiniu metu primena Barbę Devyndarbę. Daug darbų pradedama ir nei vieno iki galo padaryto. Keletą žodžių norėčiau tarti ir neatsakingiems žiniasklaidos atstovams ,kurie žaidžia su" ugnimi".Jie turėtų suprasti,kad tie skandalai ne šiapsau atsiranda.Tam dirba atskiri padaliniai tam tikrose struktūrose ,t.y. pasinaudodami informacijos priemonėmis,kuria politines provokacijas. Tai ideologinis karas.Žiniasklaidos pagalba įgyvendinami geopolitiniai tikslai,formuojami tiems tikslams įgyvendinti mąstymo stereotipai. Teroristiniai išpuoliai prieš civilinius gyventojus,tai viena iš labiausiai iškrypusių,brutaliausių, niekšiškiausių informacinės kovos priemonių, įtakoti ,veikti mąstymą. Jie naudojami išanksto užsibrėžtiems visuomenės stresinės sąmonės pokyčiams formuoti,siekiant kardinaliai pakeisti tos visuomenės tikslus. Todėl sakau žaidžiame su ugnimi,nes tai akivaizdu ,kad tam tikros jėgos bando Lietuvą padaryti teroristų taikiniu. O mūsų žiniasklaida ir ,deja, kai kurie valdžios atstovai aktyviai toms jėgoms talkina.Todėl, jeigu neduosime laiku ir tinkamo tvirto atkirčio,nenustebkime,kad išgirsime ne tik kaltinimų bet ir sprogimų Lietuvoje. Todėl, prieš reikšdami mintį ,pasverkime ant kieno malūno vandenį pilame ir ar nuo to Tau saugiau bus gyventi Lietuvoje.
Eug

Trečiadienis
2009-10-28 14:27
pagaliau bent vienas politikas isdriso drasiai ir aiskiai isdestyti savo pozicija, kitokia nei visu kitu politiku. Iki siol dauguma politiku CZV klausimu tylejo, o juk tylejimas reiskia sutikima. Arba sake: nemaciau, nezinau, bet Vakarai sako, kad buvo… Taip paprastai kalba ibauginti, savo nuomones neturintys vaikai - ar tokie zmones valdo musu sali? Todel p. Vareikio pasakymas apie Lietuvos politine negalia daugiau nei taiklus. Aciu uz viesai issakyta nuomone.
Kęstas

Trečiadienis
2009-10-28 15:19
Nemeluok Lietuvai ir nepatlaiužiauk Amerikai, ponuli. Tamsta preini prie biurokratinių poierių ir įsivaizduoji, kad dėl to žinai realią padėtį. Geriausiu atveju Tamsta klysti, kur kas blogiau, jeigu sąmoningai meluoji. Drįsiu pasakyti, kad aš tuos dalykus žinau, kiek giliau nei Tamsta ir mano žinios ne iš popieriukų perrašinėjimo atsirado. Kalėjimai buvo. Nemeluok Tamsta ir neklaidink žmonių. Kur kas geriau būtų jei tie tyrėjai nuvyktų į YPT karinę mokymo bazę Raudondvaryje ir ten pašniukštinėtų. Apklaustų gen. Guzevičių, plk. Jauniškį, prezidentės Grybauskaitės patarėją Markevičių. Tai būtų realūs žingsniai, o šiaip pats tik diteranbus Bušui giedi, tokie skiedalai nei vieno mąstančio žmogaus neįtikina.
Kęstas

Trečiadienis
2009-10-28 15:42
Liaukitės padlaižiauti. Vemt verčia.
Kiti-ket

Trečiadienis
2009-10-28 16:06
Vareikis rašinėja ką nori. Ir NE jam parašyti nesunku, jeigu to reikalauja politinė konjunktūra. Esmė ta, kad jokiu valdžiažmogiu tauta nebetiki. O dėl kalėjimo - jeigu jo nebuvo, tai tik dėl to kad jankiai jo nestatė, o ne dėl to, kad moraliai supuvę politikai nebūtų to leidę daryti. Vareikis pats pirmas tokį kalėjimą būtų palaiminęs, o paskui Europarlamente būtų nuoširžiai gynęs žmogaus teises. Taip, kad šita rašliava skirta tik keliems dar kažkuo tikintiems durneliams.
ške

Trečiadienis
2009-10-28 16:57
abejoju ar Vareikis blaivas rašė.
Šamil vediot otrjad

Trečiadienis
2009-10-28 18:50
Net 17 durnelių (aš tarp jų) skaito ir komentuoja šito vaflisto kliedesius. kai kurie dar sugeba ir pritarti jo jo, vareiki, puikus straipsnis…:D:D:D nu negaliu, kokiu pridurku reikia būti, kad nesuprastum, jog tapkę į postą pasodinusi klika ne tai kad cžv kalėjimą, o ir patį Huseiną būtų pakorusi, jaučiu, meldė leidimo jį pakabinti, bet jankis ne durak, nepatikėjo asilams tokio svarbaus darbo. Absoliučiai pritariu Kęstui. Apie jo minimą centrą ir aš žinau ne iš vadovėlių, bet kur tau buvusio LTSR NKVD vado anūkas tiesą pasakys. į jo vadovaujamą tarnybą nepateksi vien už tai, kad tavo pavardė rusiška, ar giminėje buvo teistų, nors iki tol atrankoje pasirodei puikiai. O pats sau kodėl nepritaiko tokių taisyklių ir kaip vieno iš pirmųjų koloborantų anūkas nepasitraukia į „ramesnę“ vietą??
Tylenis.

Trečiadienis
2009-10-28 20:16
Nematau ryšio tarp homoseksualų reakcijos į išgarsėjusį įstatymą ir pedofilų galimybių Lietuvoje. Autorius tikriausia žino, kad tik dalis pedofilų yra homoseksualios orientacijos. Kodėl visuomenė domisi antraeiliais dalykais? Todėl, kad mūsų politikai daro tą patį. Europos Parlamentas sukritikavo įstatymą, nors jo galios šioje srityje yra nulinės. Ko tada kreipti į tai dėmesį? Tačiau mūsų poltikams patinka raustis tokiose šiukšlėse, nes rimtų klausimų spręsti jie nesugeba. Tas pats ir su CŽV kalėjimais. Pasiūlyti kaip spręsti ekonomines problemas sunku, tačiau visi įsivaizduoja, kas yra kalėjimas ir gali pasamprotauti apie jų buvimą ar nebuvimą, žalą ir ryšius su globalia politika. Buvęs JAV prezidentas nėra ypatingai gerbiamas ir mylimas pačiose JAV. Tai, kad šis politikas prisidėjo prie JAV ir Lietuvos santykių stiprinimo, nerodo jo ypatingos kompetencijos ar moralumo. Lengva susidraugauti su asmeniu, kuris pasaulyje ne ką daugiau mylimas nei Sadamas Huseinas. Kita vertus, prie ko čia tas Dž. Bušas? Kaip Lietuvos spaudos pasamprotavimas apie slaptų kalėjimų buvimą ar jų nebuvimą paniekina buvusį JAV prezidentą? Manau, kad autoriui būdingas per didelis Lietuvos tarptautinio vaidmens sureikšminimas. O prieškario įvykių vertinimas visiškai nesuprantamas. Lietuva neutralitetą paskelbė berods 1939 m. sausio mėnesį. 1938 m. kovo mėn. Lenkija (Prancūzijos ir Jungtinės Karalystės sąjungininkė) privertė Lietuvą priimti jos ultimatumo sąlygas, 1939 m. kovo mėn. Vokietija privertė atiduoti Klaipėdos kraštą, o 1939 m. spalio mėn. TSRS privertė priimti jos karines bazes. Galiu paklausti su kuriomis iš didžiųjų valstybių Lietuva turėjo draugauti, kad nebūtų okupuota?
turbo

Trečiadienis
2009-10-28 20:30
manau, kad šis skandalas - rusų GRU inspiruota provokacija, kad ateityje būtų galima prisidengti po stambios diversijos pvz avialinijose
egidijus

Trečiadienis
2009-10-28 20:34
Sveiki, Teisiais laikau visus komentatorius, sakančius, kad tas skandalas mums primestas. Primestas, kad patys savyje ieškotume problemų. O tai todėl, kad nebemokame ginti savęs, ginti ir tada, kai esame ne visai teisūs, ginti, nes mes esame mes. Nėra čia ko slėpt, kad Rusija džiūgauja dėl mūsų klimpimo į tą kalėjimų aferą. O tie, gerbiamieji, kurie vėl kandžiojatės, pagalvokite dėl ko. Kartais man regis dėl paprasčiausio noro pasikeikti ten, kur keiktis galima. Na, ir keikitės, jūsų laisvė, laimė, ne visi jūsų klauso.
ags

Trečiadienis
2009-10-28 20:43
Tokiu liberalu ir nuruzavejusiu pilna visur pasaulyje,kurie serga antiamerikonizmu-,ir jie ne suvisai geranoriskais tikslais stengiasi formuoti kitokia nuomone,-tai ju stipriausia israiska,kai nieko pozityvaus savo elgsena nuveikti nepajegia. Dekoju Parlamentarui uz konkretuma.
oijojoj

Trečiadienis
2009-10-28 21:35
kas per skambus zodziai : matot jisai buvo tas kuri pilde anketas….morka dejau ant taves ir tavo anketu,jus net paaiksinti paprastu faktu negalite o tik tvirtinti,smarve be sudo nebuna…as taip pat tvrtinu kad jie buvo ir mano naudai daugiau faktu kurie tai patvirtina nei tavo kurie tai paneigtu,siknolaizi hrenavas…
kęstui

Trečiadienis
2009-10-28 21:52
Vemk, tik ne pas mus, ne Lietuvoj :) . Tačiau aš ne apie tai, o apie Bushą, kurį čia autoriaus kritikai peizoja. Vienas iš argumentų - jis ir Amerikoj nepopuliarus! Tokias klišes kartoja daugelis -nuo eilinio Delfi komentatoriaus -iki Kęstučio Girniaus. Bet kodėl mums svarbiausia turėtų būti jo (ne)populiarumas? Ar ne svarbiau, ką jis padarė mums? Tą puikiai išdėstė autorius -t.y NATO ir ta įžymioji kalba Vilniuje. Kas iš užsienio veikėjų yra daugiau mums padėjęs? Todėl visi Busho nekentėjai yra kartu NATO ir JAV nekentėjai (nesiūlau jų mylėti, bet galima būtų bent kiek respektuoti tą, kuris tave, mažesnį gina). Žinant, kokios kitos šalys labai nemėgsta/bijo NATO, kas galėtų paneigti… Ką Kęstai?
Kęstutis

Trečiadienis
2009-10-28 22:07
Pritariu autoriui ta prasme, kad LT kai kurie politikai su prezidente priešakyje kalėjimų klausimu elgiasi mažiausiai nesolidžiai…taip pat menkinami ankstesnių Seimo įgaliotų komitetų, atskirų narių oficialūs atsakymai. Įsiveliama į niekuo nepagrįstas spėliones ir daromi politiniai demaršai: kaip prezidentė dėl galimų kalinių globos. Turiu abejonių dėl JAV elgesio su kaliniais, kad ir kritiniu atveju ir dėl karo prieš Iraką oficialios versijos ir LT dalyvavimą JTO neaprobuotose misijose.Bet tam ir yra DIPLOMATIJA.
...

Trečiadienis
2009-10-28 22:55
su autorium nepasigincysi, nes logikos desniai jam negalioja
...

Trečiadienis
2009-10-28 22:56
vareikis zino, kad kalejimu nebuvo, nes jis - patriJotas
Auksinis kardas

Ketvirtadienis
2009-10-29 01:23
Man irgi džiugu, kai atsiranda galinčių anketoje įraityti tvirtą NE!
Dalia

Ketvirtadienis
2009-10-29 02:03
Lietuviškasis totalitarizmas - Vareikis bijo nert komentarų apie save, ir neabejoju jkad daro didelę žala Lietuvai
Dalia

Ketvirtadienis
2009-10-29 02:28
Koks žavus tas Vareikis
Dalia

Ketvirtadienis
2009-10-29 02:29
koks puikus straipsnis!
Dalia

Ketvirtadienis
2009-10-29 02:32
Visai kaip sovietiniai psichiatrai - bijo komentarų apie savo pseudomokslinius darbus…
Dalia

Ketvirtadienis
2009-10-29 03:27
Žmonės seniai nepasitiki tokiais kai Vareikis… Dabar tai įrodo straipsnio komentarų blokavimas… Ko gi siekiat ir tikitės pasiekti? Kai rusų kariuonmenė , galima skayti, ant slenksčio - žmonių paklusnumo? Sulauksit tik neapkantos… O Lietuvos konstituciją vertėtų gerbti, pone Vareiki. Pagarbiai
Dalia

Ketvirtadienis
2009-10-29 03:29
Savim patenkintas kvailys… Nespausdinat , bet gi pasiskaitot ką rašo… Man to ir pakanka
pilkasis_ruonis
pilkasis_ruonis

Ketvirtadienis
2009-10-29 08:12
oh miela dalia…. is kur tas nekantrumas? čia jau tikrai emocijų pliūpsniai. gal pabandykite ramiai ir logiškai pasakyti, kas negerai.
Auksine

Ketvirtadienis
2009-10-29 08:51
Gerbiamas E.Vareiki. Jus geriau apie alkoholio zala, apie alkoholio zala, pasakokit, pasikeisdami su Vidziunu. Ten nearti dirvonai, ten Jusu pasaukimas ir likimas:)
pilkasis_ruonis
pilkasis_ruonis

Ketvirtadienis
2009-10-29 08:58
mieloji auksine, matau, kad esate priklausoma… liudna, kad niekaip negalite pakilti iki elementaraus mandagumo. bet niekada nevelu
VLADIMIR

Ketvirtadienis
2009-10-29 09:17
VAREIKI- KAUNE DAUIGIAU KONSERVATORIUS ŽMONES TIKRAI NE RINKS -UŽ JUSU ,,GERA DARBA LIETUVOS ŽMONEMS GEROVEI,,-IR NEVAŽIOK AGITUOTI-PATARIMAS …
Antanas

Ketvirtadienis
2009-10-29 09:28
Tikiu , kad Lietuvoje kalėjimų nebuvo . Pikta , kad mūsų laikraščiai ir televizija , pakibę ant to jauko , kraunasi sau negarbingą populiarumą . Straipsnis labai geras .
pilkasis_ruonis
pilkasis_ruonis

Ketvirtadienis
2009-10-29 09:37
sakykite, o kas čia blogai, jei sugauname ir įkaliname savo priešus. ir mindaugas ir vytautas (didysis, beje) taip darė. Kodėl gėdijamės laimėti karą?
cia_cool

Ketvirtadienis
2009-10-29 09:43
puikiai parašyta.Lietuvai reik galų gale apsispręst su KUOM jai pakeliui-su visais tais prorusiškais euroidiotais-diku marčiu,gaetano čieso,joške fišeriu ar ivanu šrioderiu-ar su pro-vakarietiškais europolitikais ir JAV.Keista būt stot į vieną gretą su euroidiotais ir kartu spajudyt ant JAV-gi puikiai numanom kad tokie politikanai su didžiausiu malonumu parems Rusijos siekį susigrąžint Lietuvą.Jei tokio scenarijaus nenorime-elkimės pagal principą "kuo daugiau Europoje Amerikos tuo mažiau joje Rusijos".Dėl kalėjimų-CŽVistams niekada į galvą nebūt atėjus 2rna mintis statyt slaptą kalėjimą neslapčiausioje Europos vietoje Lietuvoje.Bet pati slaptų kalėjimų idėja buvo puiki ir efektyvi,ir tai neabejotinai pasitarnavo mažinant terorizmo grėsmę pasauliui,tad kodėl reikėtų iš esmės šūkaut kad tai kažkuom negerai?Tegu tik kuo daugiau alkaedų pabūna tuose kalėjimuose,mums visiems nuo to tik geriau.
Auksine

Ketvirtadienis
2009-10-29 10:54
Ipilkim egidijui. egidijau, tavo anekdotas paskaitose apie tuos zoofilus nekrofilus bendraujancius su saldytu visciuku, kuri mums studentams pasakodavai per savo paskaitas, buvo verciausia medziaga is viso, ka pasakojai. Taigi ipilkiim egidijui, parasiusiam "Ne" anketose, ant kurio "Ne" padejo visi, kas tik galejo. Padekime ir mes. Cheers, egidijau. P.s. Kol neatsistaydinsi, kaip daro Vakaru Europoje dori, saziningi politikai pateke i tokia padeti, kaip tu, butent "tu", is mazosios, tol pagarbos tau nebus ne per nago juodyma. Linkejimai nuo studentu, egiduk. Tavo anekdota prisimenam. O tu nuvylei visus. Savo elgesiu, savo bailumu, bijai prisiimt atsakomybe ir atsakyt uz savo veiksmus. ir tu dar dedi anketose "Ne"?:))Tuzmoniu kloune nejuokink, kaip tu dristi atstovaut Lietuva? Geda.
egidijus

Ketvirtadienis
2009-10-29 11:20
miela auksine, bailumas yra ne klysti, o slapstytis už kampo, už netikro adreso ir netikro vardo. Jei turite savo nuomonę apie CŽV ir Ameriką, tai ją ir pasakykite, pasakykite drąsiai ir atvirai, kaip darau aš ir kaip mokiau studentus. Panašu, kad prastai mokėtes ir mažai išmokote. Gaila. galite ir jūs atstovauti Lietuvą, tik iš džiaugsmo neužpilkite akių alkoholiu ir pykčiu. Tiesa sakant, anekdoto aie šaldyta viščiuką nepamenu, gal tikrai ne mano paskaitose buvote, jei jau jūsų adresas blaivykla.lt… Atsiprašau…
Auksine

Ketvirtadienis
2009-10-29 11:57
Blaivykla tau, egidijau:))) Ziuriu nekerti tu nieko, kaip taburetes koja. egiduk, kalba eina apie tave ir tavo situacija. O ne apie mane dabar.
Auksine

Ketvirtadienis
2009-10-29 12:07
P.s.Ir cia dar kazkas apie akiu uzpylima drista kalbet. (Geda, egiduk). Tik ja matyt tamstai isoperavo dar vaikystej. Ir sitas zmogus pasirasineje "Ne" apie kalejimu buvima arba "Ne":)))??Kas tokio zmogaus zodziu gali patiket, kuriam neuztenka vyriskumo ir garbes atsistatydint, kaip tai daroma Vakaru demokratijos salyse? Tau egidijau pas Lukasenka, arba pas Putina but, gersi is granionu, vobla uzkasdamas, ten naturaliai isipaisysi.
Vardas (būtina):
El. paštas (neskelbiamas) (būtina)
Puslapis
Komentaras
neburnok.lt
 
PERŽIŪRĖTI ARCHYVĄ
Vasaris 2012
P A T K P Š S
   12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829