REKLAMA
plexter

Formulė 1: Nesamonės prasideda!(Atnaujinta)


Penktadienis, 2007-07-13 19:48        Uncategorized    |    127 komentarųkomentarai
Sveiki visi. Esu Formulės 1 fanas ir štai šiame bloge norėčiau išreikšti savo nuomone dabar esama situacija Formulėje 1. Galbūt daug kas ir nesuprantą apie ką eina kalbą tad apie viską trumpai: Ferrari kartu su FIA (Tarpautine Automobilių Federacija) pradėjo tyrimą dėl jos F2007 bolido brėžinių vagystės bei nutekinimo ir sabotažo. Šioje istorijoje kuo toliau tuo linksmiau. Taigi pradedame. Vienas iš buvusių Ferrari darbuotojų N. Stepeny, kuris buvo atsakingas už bolido vystymą manė eisiąs į kitą ekipą su dar keliais savo darbuotojais, tačiau jam ketinant išeiti prasidėjo kaltinimai. Visų pirmą šis specialistas buvo kaltinamas sabotažu. Nutilus šiai versijai paaiškėjo, kad McLaren darbuotojas M. Coughlanu turi Ferrari F2007 brėžinius kurios galėjo perduoti McLaren ekipai, kad pastaroji vystytu bolidą. Viskas pradėjo panašėti į Ferrari sukurtą šou… Padarius tariama kratą, brėžiniai buvo rasti. McLaren tik ką kilus įtarimams Coughlaną atleido, bei minėjo nieko nežinanti apie jokius brėžinius. Buvo žinoma, kad N. Stepeny ir M. Coughlanas žadėjo eiti į Honda. Tai patvirtino ir pati Honda. Viskas atrodė aišku. Šie veikėjai pavogė duomenis vien tam, kad juos panaudoti perėjus į Honda. Nei iš šio nei iš to M. Coughlanas ir Ferrari susitarė ir pastarajam buvo nutraukti kaltinimai, kad pastarasis viską pasakys Ferrari ir toliau su jais bendradarbiaus. McLaren nuo pat pradžių teigė norintys bendradarbiauti šiuo reikalu ir jie nieko nežinojo. Tačiau be jokio prespėjimo FIA paskelbė, kad svarstys McLaren ir jos veiksmus. Tai išties ir man pasirodė kvaila. Teigiama, kad McLaren komanda neteisėtai disponavo Ferrari ekipai priklausančiais dokumentais bei slapta informacija, kuri naudojama kuriant vystant ir naudojant 2007 metų modelio Ferrari bolidą. Iš kur tokie kaltinimai tikrai lieka tik spėlioti. Kol kas tenka laukti posėdžio. Jau seniau besidomintys Formule vienas gali patvirtinti, kad FIA garsėjo nesąžiningais žaidimais. M. Schumacheris vadinamas, kai kurių fanų, cheminiu čempionu, kurį stūmė, bet kokia kainą FIA. Tai matėsi ir 2006 sezone kai kovojo Ferrari su Renault. Pastarosios masės amortizatoriai pasirodė geri tikrinant sezono pradžioje, tačiau pradėjus primauti Renault jie pasirodė netinkami. Atrodo tiek kurie nori sutrukdyti Ferrari bandomi pašalinti iš kelio. McLaren galima skirti bauda - pašalinimas iš šio sezono konstruktorių. Visai nenustebčiau jei McLaren sumažintų taškų skaičių per pus. Ferrari stumemi kaip tik galima. Viską pradeda virsti į cirką, o ne į gražią kovą, kurios norisi. Neveltui kai kurių fanų FIA vadina labai gražiai – Ferrari International Assitance. Aš jau pradedu galvoti, kad tai tiesa. Ačiū už dėmesį ir tikiuosi geros diskusijos šia tema. Iki kito karto. Atnaujinta: Kaip pasirodė po parodymų M. Coughlanas gavo brėžinius paštu nuo niekeno. Pagal parodymus Coughlanas tai parodė svarbiam asmeniui iš McLaren, tačiau tas atsisakė tuos brėžinius panaudoti ir liepė sunaikinti. Ši istorija vis labiau panašėja į cirką. Italų spauda savo, kad McLaren turėtų būti pašalinta porai lenktynių ir taip Ferrari turėtų aplenkti tiek McLaren komanda tiek ir čempionato lyderį L. Hamiltoną. Reikia laukti FIA komisijos sprendimo šiuo klausimu. Telieka pasakyti tik tiek, kad McLaren dar ramiai važiuos ateitantį etapą, tačiau kito etapo gali ir nesulaukti. Tikėkimės viskas bus gerai ir pamatysime garbingą, gražia kovą trasoje ir kiekviename etape.
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 00:51
taip prastai destomu minciu jau senai nesu mates, butu malonu, jei pries pateikdamas rasliava ja pats perskaitytum=]
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 00:51
taip prastai destomu minciu jau senai nesu mates, butu malonu, jei pries pateikdamas rasliava ja pats perskaitytum=]
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 01:30
Siaip matosi kad ne Ferrari fanas cia rase… Dar pasakyk kad krikstatevis sugrizo kad padetu Ferrari komandai laimet. Kitas dalykas ne viskas juokinga kas juokingai atrodo, ar skamba.
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 01:30
Siaip matosi kad ne Ferrari fanas cia rase… Dar pasakyk kad krikstatevis sugrizo kad padetu Ferrari komandai laimet. Kitas dalykas ne viskas juokinga kas juokingai atrodo, ar skamba.
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 01:42
Kazkaip pamirsai paminet kad Coughlaną zmona buvo pastebeta darant kopijas ferrary dokumentu, apie 700 puslapiu… Tai nejaugi jo zmona uzsiiminejo nesvariais darbeliais? Jis tipo nezinojo… Kas liecia mases amortizatorius renault komandoj, ferrary apskunde tai? Nemanai kad jei tai butu koks suplanuotas veiksmas kad mclaren sumenkint tai tikrai nebutu dare tokio dalyko su teismais ir t.t. Gal butu lengiviau Fia uzdraust pvz mclaren priekini sparna, kuris atrodo gana idomiai? Prirasei nesamones, mclaren FANE
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 01:42
Kazkaip pamirsai paminet kad Coughlaną zmona buvo pastebeta darant kopijas ferrary dokumentu, apie 700 puslapiu… Tai nejaugi jo zmona uzsiiminejo nesvariais darbeliais? Jis tipo nezinojo… Kas liecia mases amortizatorius renault komandoj, ferrary apskunde tai? Nemanai kad jei tai butu koks suplanuotas veiksmas kad mclaren sumenkint tai tikrai nebutu dare tokio dalyko su teismais ir t.t. Gal butu lengiviau Fia uzdraust pvz mclaren priekini sparna, kuris atrodo gana idomiai? Prirasei nesamones, mclaren FANE
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 05:47
Tai, kad pats irgi FIA gerai dešifruoji "Tarpautinė …"
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 05:47
Tai, kad pats irgi FIA gerai dešifruoji "Tarpautinė …"
:O

Šeštadienis
2007-07-14 09:01
jau kaip nusisnekejo,Coughlanas is maklarenu, ir jis brezinius dare (kazkas tokio) tai jie ir kalti o ne ferari. jie tik teisybes iesko…
:O

Šeštadienis
2007-07-14 09:01
jau kaip nusisnekejo,Coughlanas is maklarenu, ir jis brezinius dare (kazkas tokio) tai jie ir kalti o ne ferari. jie tik teisybes iesko…
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 11:03
Tiesiog prisiminkit, kad ir 1997 metus kai papirktas FIA lenktyninkas laikė Žaką, kuris jį lenkė ratu, o MS jį vijos tuo tarpu 2s į ratą. Kur teisybė? Pats pilotas pripažino, kad jį papirko FIA. Nieko nuostabaus čia nematau, jei ir vėl tokios pat nesamonės prasideda. Jei nieko nebus Ferrma trečius metus iš eilės pralaimės konstruktorius.
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 11:03
Tiesiog prisiminkit, kad ir 1997 metus kai papirktas FIA lenktyninkas laikė Žaką, kuris jį lenkė ratu, o MS jį vijos tuo tarpu 2s į ratą. Kur teisybė? Pats pilotas pripažino, kad jį papirko FIA. Nieko nuostabaus čia nematau, jei ir vėl tokios pat nesamonės prasideda. Jei nieko nebus Ferrma trečius metus iš eilės pralaimės konstruktorius.
Rims

Šeštadienis
2007-07-14 11:07
Nu jo dar vienas "tikras lietuvis" MCM fanatikas "pabudo". Pamatė kad Ferrari MCM kėsinasi "pavytį" ir padrė "į kelnaites"… Jei į temą - brėžiniai tikrai buvo rasti pas M. Coughlanu. Ptvirtinta. Reškia informacija vogta buvo ir minėti asmenys su tuo susiję. Niekas (net ir autoriaus taip bijomi Ferari) neteigia kad su tuo susję pačiu MCM o ne tik su jo darbuotoju. Tai gali nustatyti tik tyrimas, kas ir vyksta. Netgi priešingai Ferari atsisako pretenzijų MCM darbuotojui (beje buvusiam) kad su MCM "lenktyniauti" trasoj o ne teismuose, manau tai garbingas poelgis. Tačiau jei MCM pasinaudojo dokumentacija tai labai normalu kad diskvalifikuos konstruktorių taurę (lenktynininkai čia ne prie ko), nes tai kas padaryta yra nusikaltimas. Be pykčio straipsnio autoriui: "papylės mėšlo ant kažko" visada gausi atgal. Gal ir tuo pačiu. Normalu. Tavo straipsnio įdomi pradžia ir bjaurių paskalų lygio pabaiga. Ką gal "sėdėjai FIA posėdžiuose" kad viską "tiksliai" taip žinai? Susirinkai "vienų vartų" pletkus ir "žinau…"
Rims

Šeštadienis
2007-07-14 11:07
Nu jo dar vienas "tikras lietuvis" MCM fanatikas "pabudo". Pamatė kad Ferrari MCM kėsinasi "pavytį" ir padrė "į kelnaites"… Jei į temą - brėžiniai tikrai buvo rasti pas M. Coughlanu. Ptvirtinta. Reškia informacija vogta buvo ir minėti asmenys su tuo susiję. Niekas (net ir autoriaus taip bijomi Ferari) neteigia kad su tuo susję pačiu MCM o ne tik su jo darbuotoju. Tai gali nustatyti tik tyrimas, kas ir vyksta. Netgi priešingai Ferari atsisako pretenzijų MCM darbuotojui (beje buvusiam) kad su MCM "lenktyniauti" trasoj o ne teismuose, manau tai garbingas poelgis. Tačiau jei MCM pasinaudojo dokumentacija tai labai normalu kad diskvalifikuos konstruktorių taurę (lenktynininkai čia ne prie ko), nes tai kas padaryta yra nusikaltimas. Be pykčio straipsnio autoriui: "papylės mėšlo ant kažko" visada gausi atgal. Gal ir tuo pačiu. Normalu. Tavo straipsnio įdomi pradžia ir bjaurių paskalų lygio pabaiga. Ką gal "sėdėjai FIA posėdžiuose" kad viską "tiksliai" taip žinai? Susirinkai "vienų vartų" pletkus ir "žinau…"
Rašytojas

Šeštadienis
2007-07-14 11:12
Dėl "Nemoku dėstintį minčių" Taip, esu ne profesonalius rašytojas. Bet žmogau girdėjai tokį dalyką, kad teiginiai be faktų nieko nepasako. Aš galiu teigti, bet kas iš to jei tu to nepagrįsi faktais. Bereikalingas rašymas ir tiek. Nieko neįrodai, bet bandai čia peršti savo tiesą. Juokingas tu. Dėl to, kad aš Fanas: Na ką. Aišku nepalaikau tokių nesamonių ir tokių veiksmų kėlimo į viešumą. Ypač pasirodė keistą, kad viskas niekad neišaiškės, nes Ferrari sakė nesakys teismo baigties. Sužinosim tik vieną faktą - ar McLaren bus nubausta ar ne. Taigi nematau, kad ten aš Fanboyško parašiau? Tiesiog išsakiau daugumos nuomone, kuri sutampa su mano, šiuo cirko atveju. Beje DC irgi palaiko McLaren ir ją užstoja. Tačiau tokie fanai Ferrmos kaip jūs jau šneka apie tai kiek jam sumokėjo. Apgailietini tie Ferrari fanai. Nepamenu ką jie pernai čiulbėjo, kai jau pergalė buvo jų kišenėje tik kažkaip atiteko Renault.
Rašytojas

Šeštadienis
2007-07-14 11:12
Dėl "Nemoku dėstintį minčių" Taip, esu ne profesonalius rašytojas. Bet žmogau girdėjai tokį dalyką, kad teiginiai be faktų nieko nepasako. Aš galiu teigti, bet kas iš to jei tu to nepagrįsi faktais. Bereikalingas rašymas ir tiek. Nieko neįrodai, bet bandai čia peršti savo tiesą. Juokingas tu. Dėl to, kad aš Fanas: Na ką. Aišku nepalaikau tokių nesamonių ir tokių veiksmų kėlimo į viešumą. Ypač pasirodė keistą, kad viskas niekad neišaiškės, nes Ferrari sakė nesakys teismo baigties. Sužinosim tik vieną faktą - ar McLaren bus nubausta ar ne. Taigi nematau, kad ten aš Fanboyško parašiau? Tiesiog išsakiau daugumos nuomone, kuri sutampa su mano, šiuo cirko atveju. Beje DC irgi palaiko McLaren ir ją užstoja. Tačiau tokie fanai Ferrmos kaip jūs jau šneka apie tai kiek jam sumokėjo. Apgailietini tie Ferrari fanai. Nepamenu ką jie pernai čiulbėjo, kai jau pergalė buvo jų kišenėje tik kažkaip atiteko Renault.
...

Šeštadienis
2007-07-14 11:37
plexterio logika - jeigu mclaren sako kad brėžinių neturi, vadinasi tai tiesa. BET jeigu teisėsauga praneša kad pas Stepney rasti bolido brėžiniai - tai melas. gal galėtum šiek tiek plačiau papasakot kaip tamsta atskiri melą nuo tiesos?
...

Šeštadienis
2007-07-14 11:37
plexterio logika - jeigu mclaren sako kad brėžinių neturi, vadinasi tai tiesa. BET jeigu teisėsauga praneša kad pas Stepney rasti bolido brėžiniai - tai melas. gal galėtum šiek tiek plačiau papasakot kaip tamsta atskiri melą nuo tiesos?
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 11:51
labai prastas rasytojas is taves
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 11:51
labai prastas rasytojas is taves
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 12:02
"Apgailietini tie Ferrari fanai" citata is komentaro. O tu kas? apgailetinas McLaren fanas? Kas is to kad taip Coulthardas pasake, uzstoja… Ka jis uzstoja, pasake savo nuomone ir viskas,be to jis jau keli metai nebe McLaren komandoj, tai ka gali jis zinot kas ten vyksta.Jei nieko nebutu nebutu ir teismu, per teismus viska issiaiskins
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 12:02
"Apgailietini tie Ferrari fanai" citata is komentaro. O tu kas? apgailetinas McLaren fanas? Kas is to kad taip Coulthardas pasake, uzstoja… Ka jis uzstoja, pasake savo nuomone ir viskas,be to jis jau keli metai nebe McLaren komandoj, tai ka gali jis zinot kas ten vyksta.Jei nieko nebutu nebutu ir teismu, per teismus viska issiaiskins
Lituanistas

Šeštadienis
2007-07-14 12:13
zmogau, pries rasydamas i interneta pasitikrink klaidas :D "stumemi" :D :D :D :D ir siaip nieko gero neparasei, tik matosi kad nusiteikes pries Ferrari
Lituanistas

Šeštadienis
2007-07-14 12:13
zmogau, pries rasydamas i interneta pasitikrink klaidas :D "stumemi" :D :D :D :D ir siaip nieko gero neparasei, tik matosi kad nusiteikes pries Ferrari
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 12:36
O kas pasikeitė nuo to laiko kai DC išėjo? Niekas. Vadovai tokie pat. Tad kodėl jei DC ten dirbo 8 metus buvo specifika tokia pati, o dabar bac ir pasikeitė. Nelogiška truputį.
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 12:36
O kas pasikeitė nuo to laiko kai DC išėjo? Niekas. Vadovai tokie pat. Tad kodėl jei DC ten dirbo 8 metus buvo specifika tokia pati, o dabar bac ir pasikeitė. Nelogiška truputį.
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 13:00
Emm kas pasikeite… Gal McLaren atsigavo netiketai… Ypac si sezona
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 13:00
Emm kas pasikeite… Gal McLaren atsigavo netiketai… Ypac si sezona
maclaren

Šeštadienis
2007-07-14 13:39
as esu tik uz mclaren ir praeitais metais jau kiek buvo kliudziu f.alonso pries schumacheri mat jos variklis blogas ar dar kas siais metais vel kaltina kad tik ferrari laimetu nu nezinau manau svarbiausia kur geras lenktyninkas tai ta ekipa ir laimes o ne butinai pavboge brezinius.beje tada galima sakyti kad r.schumacheris taip pat vogia brezinius nes kazin kodel jis si sezona labai pasitaise gerai vaziuoja?
maclaren

Šeštadienis
2007-07-14 13:39
as esu tik uz mclaren ir praeitais metais jau kiek buvo kliudziu f.alonso pries schumacheri mat jos variklis blogas ar dar kas siais metais vel kaltina kad tik ferrari laimetu nu nezinau manau svarbiausia kur geras lenktyninkas tai ta ekipa ir laimes o ne butinai pavboge brezinius.beje tada galima sakyti kad r.schumacheris taip pat vogia brezinius nes kazin kodel jis si sezona labai pasitaise gerai vaziuoja?
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 13:47
Hm… "išsakai daugumos nuomonę"?; "apgailėtini Fer.. fanai". Kiek tamstai metų, rašytojau? Prieš kviesdamas į diskusiją, išmok išgirst ir gerbt priešingos pusės nuomonę. Blogui nuo pat pradžios trūksta logikos. Vyksta tyrimas, kuris sudėlios viską į vietas. O jei nepasitiki FIA, kurie yra F-1 čempionatų organizatoriai, tai kaip gali būti Formulės 1 fanu? Žiūrėk IndyCar, pasaulio ralio čempionatą ar kitas autosporto varžybas.
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 13:47
Hm… "išsakai daugumos nuomonę"?; "apgailėtini Fer.. fanai". Kiek tamstai metų, rašytojau? Prieš kviesdamas į diskusiją, išmok išgirst ir gerbt priešingos pusės nuomonę. Blogui nuo pat pradžios trūksta logikos. Vyksta tyrimas, kuris sudėlios viską į vietas. O jei nepasitiki FIA, kurie yra F-1 čempionatų organizatoriai, tai kaip gali būti Formulės 1 fanu? Žiūrėk IndyCar, pasaulio ralio čempionatą ar kitas autosporto varžybas.
Neutralus ir žinantis

Šeštadienis
2007-07-14 14:36
Primityvus ir šališkas rašinėlis, net komentuoti nesinori… Verčiau autorius būtų patylėjęs. Tikėtis 'geros diskusijos' tokiu pagrindu - juokinga, nebent anti-Ferrari saite kokiame nors. To ir linkėčiau autoriui - nekvaršinti čia galvos kitiems, ir toliau virti savo sultyse.
Neutralus ir žinantis

Šeštadienis
2007-07-14 14:36
Primityvus ir šališkas rašinėlis, net komentuoti nesinori… Verčiau autorius būtų patylėjęs. Tikėtis 'geros diskusijos' tokiu pagrindu - juokinga, nebent anti-Ferrari saite kokiame nors. To ir linkėčiau autoriui - nekvaršinti čia galvos kitiems, ir toliau virti savo sultyse.
.

Šeštadienis
2007-07-14 14:38
lopinys raso, nevaidink proceso neva ismanai kazka zinodamas kelias pavardes, geriau pailsek, bent jau nebus graudziai juokinga
.

Šeštadienis
2007-07-14 14:38
lopinys raso, nevaidink proceso neva ismanai kazka zinodamas kelias pavardes, geriau pailsek, bent jau nebus graudziai juokinga
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 15:01
Kaip galiu būti formulės 1 fanas. Aš juo ir esu ir sergu tikrai ne už tuos kuriuos FIA stumia į priekį. Tiesiog ten reikėtų tuos senus išmesti lauk ir būtų viskas labai puiku. Patiko 2005 sezonas kur niekur nieko nebuvo daroma nes Ferrari gavo juodai, o dviems komandos juk nepakenksi (nes Ferrari buvo treti). aš gerbiu kitų nuomone, tačiau jei ta nuomone išsakyti savais pamastymais ir nėra argumentuota jokiais faktais, tada atsiprašau. Tai ne nuomonė, o sapalionės. Aš jau išsakiau kuo remiuosi taip sakydamas. O jūs? Pilstote iš tuščio į kiaurą ir bandode įpiršti savo nuomone nors ji nėra argumentuota.
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 15:01
Kaip galiu būti formulės 1 fanas. Aš juo ir esu ir sergu tikrai ne už tuos kuriuos FIA stumia į priekį. Tiesiog ten reikėtų tuos senus išmesti lauk ir būtų viskas labai puiku. Patiko 2005 sezonas kur niekur nieko nebuvo daroma nes Ferrari gavo juodai, o dviems komandos juk nepakenksi (nes Ferrari buvo treti). aš gerbiu kitų nuomone, tačiau jei ta nuomone išsakyti savais pamastymais ir nėra argumentuota jokiais faktais, tada atsiprašau. Tai ne nuomonė, o sapalionės. Aš jau išsakiau kuo remiuosi taip sakydamas. O jūs? Pilstote iš tuščio į kiaurą ir bandode įpiršti savo nuomone nors ji nėra argumentuota.
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 15:02
sis straipsnis kvepia dideliu s seip as esu ferari fanas bet tik pirma karta pasisakau sia skandalo tema nes paprasciausiai norejau sulaukti tyrimo rezultatu ir tik paskiau komentuoti bet kaip perskaiciau sita rasliava susilaikyti negaliu visu pirma autorius visiskai yra saliskas tai speju kad esi pridejes iki ausu po to kai pamatei kad ferari atsigauna, o be to as abejoju ar tu isvis esi maclaren fanas nes dazniausiai visi tie kurie nepalaiko ferarai palaiko bet kokia priesiska komanda ar renault ar mcl. dar patiko kai pasakei kad tu issakei daugumos nuomone bet tikriausiai pamirsai pamineti kad lietuvoje yra mazdaug 90procentu ferari fanu kurie noretu matyti sazininga kova o ne sabotazais ir snipinejimais paremtus maclarenu vaziavimus. manau kad tikrasis komandu pajegumas buvo matomas pirmose lenktynese bet paskiau tikriausiai maclerenai nusprende rizikuoti ir pasinaudoti breziniais.
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 15:02
sis straipsnis kvepia dideliu s seip as esu ferari fanas bet tik pirma karta pasisakau sia skandalo tema nes paprasciausiai norejau sulaukti tyrimo rezultatu ir tik paskiau komentuoti bet kaip perskaiciau sita rasliava susilaikyti negaliu visu pirma autorius visiskai yra saliskas tai speju kad esi pridejes iki ausu po to kai pamatei kad ferari atsigauna, o be to as abejoju ar tu isvis esi maclaren fanas nes dazniausiai visi tie kurie nepalaiko ferarai palaiko bet kokia priesiska komanda ar renault ar mcl. dar patiko kai pasakei kad tu issakei daugumos nuomone bet tikriausiai pamirsai pamineti kad lietuvoje yra mazdaug 90procentu ferari fanu kurie noretu matyti sazininga kova o ne sabotazais ir snipinejimais paremtus maclarenu vaziavimus. manau kad tikrasis komandu pajegumas buvo matomas pirmose lenktynese bet paskiau tikriausiai maclerenai nusprende rizikuoti ir pasinaudoti breziniais.
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 16:16
Brangus kvaileli, tu argumentuodamas remiesi bulvarine spauda, o ne faktais, todel susikisk savo argumentus ten, kur pas tave anksta. Aciu.
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 16:16
Brangus kvaileli, tu argumentuodamas remiesi bulvarine spauda, o ne faktais, todel susikisk savo argumentus ten, kur pas tave anksta. Aciu.
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 16:37
o man patiko sezonas prieš tai kai ferari beveik visus etapus laimejo o kitos komandos tegalejo seile varvinti ir pavydeti ir tikrai nebuvo jokios korupcijos, tiesiog ferari buvo geriausi:)
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 16:37
o man patiko sezonas prieš tai kai ferari beveik visus etapus laimejo o kitos komandos tegalejo seile varvinti ir pavydeti ir tikrai nebuvo jokios korupcijos, tiesiog ferari buvo geriausi:)
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 16:40
Tipinio mažvaikio, kuriam baigėsi mintys galvoje, pasisakymas. Apgailėtinas tu.
Anonimas

Šeštadienis
2007-07-14 16:40
Tipinio mažvaikio, kuriam baigėsi mintys galvoje, pasisakymas. Apgailėtinas tu.
whatever

Šeštadienis
2007-07-14 21:29
mh…. ryskiai McLarenu fanas esi, ar ne?
whatever

Šeštadienis
2007-07-14 21:29
mh…. ryskiai McLarenu fanas esi, ar ne?
giedrius

Šeštadienis
2007-07-14 23:58
sakykit ka norit,bet priminkit nors viena atveji panasu,kad McLaren startuotu paskutiniai o rungtynes baigtu lyderiu grupese,tokio kaip Schumacheris reiktu paieskoti,vaziuoja nuostabiai,smagu buvo stebeti kaip jis dalyvaudavo
giedrius

Šeštadienis
2007-07-14 23:58
sakykit ka norit,bet priminkit nors viena atveji panasu,kad McLaren startuotu paskutiniai o rungtynes baigtu lyderiu grupese,tokio kaip Schumacheris reiktu paieskoti,vaziuoja nuostabiai,smagu buvo stebeti kaip jis dalyvaudavo
Arielka

Sekmadienis
2007-07-15 00:00
Ferrari forever!
Arielka

Sekmadienis
2007-07-15 00:00
Ferrari forever!
kami

Sekmadienis
2007-07-15 00:44
ko jus cia parinates straipsnio autorius ka tik ish lovytes ishkrito ir suprato koks gyvenimas yra baisus ir neteisingas :)
kami

Sekmadienis
2007-07-15 00:44
ko jus cia parinates straipsnio autorius ka tik ish lovytes ishkrito ir suprato koks gyvenimas yra baisus ir neteisingas :)
kami

Sekmadienis
2007-07-15 00:45
ko jus cia parinates straipsnio autorius ka tik ish lovytes ishkrito ir suprato koks gyvenimas yra baisus ir neteisingas :)
kami

Sekmadienis
2007-07-15 00:45
ko jus cia parinates straipsnio autorius ka tik ish lovytes ishkrito ir suprato koks gyvenimas yra baisus ir neteisingas :)
8ta pavara

Sekmadienis
2007-07-15 03:22
Manau visa ši istorija su kopijavimais viso labo tik FIA ir žurnalistų noras užpildyti tuščias erdves ir pritraukti didesnį žiūrovų dėmėsį, tuo pačiu pasidaryti didesnę reklamą. Iš esmės nieko neįvyko, pučiamas eilinis muilo burbulas. Ši įvykis greitai išgaruos ir netrukus jos niekas nė neprisimins. Gali būti net taip, kad visa tai išgalvota tyčia nemokamai reklamai pasigaminti.
8ta pavara

Sekmadienis
2007-07-15 03:22
Manau visa ši istorija su kopijavimais viso labo tik FIA ir žurnalistų noras užpildyti tuščias erdves ir pritraukti didesnį žiūrovų dėmėsį, tuo pačiu pasidaryti didesnę reklamą. Iš esmės nieko neįvyko, pučiamas eilinis muilo burbulas. Ši įvykis greitai išgaruos ir netrukus jos niekas nė neprisimins. Gali būti net taip, kad visa tai išgalvota tyčia nemokamai reklamai pasigaminti.
upsa

Sekmadienis
2007-07-15 11:56
Na jus cia stenkites maziau dergtis,nes nuo temos jau toloka…. I tema: kaip cia viskas baigsis, tuoj suzinosime, tik man labai keistas tas McLaren pajegumo suolis, kuris kaip ir sutampa su informacijos gavimo metu… ! Jums tai nekeista?
upsa

Sekmadienis
2007-07-15 11:56
Na jus cia stenkites maziau dergtis,nes nuo temos jau toloka…. I tema: kaip cia viskas baigsis, tuoj suzinosime, tik man labai keistas tas McLaren pajegumo suolis, kuris kaip ir sutampa su informacijos gavimo metu… ! Jums tai nekeista?
f-1

Sekmadienis
2007-07-15 12:33
na blogo autorius sapalioja visiskas nesamones, remdamasis tik bulvarine spauda ir savo poziuriu pries ferrari. tad nieko kito ir nelieka pridurti ;)
f-1

Sekmadienis
2007-07-15 12:33
na blogo autorius sapalioja visiskas nesamones, remdamasis tik bulvarine spauda ir savo poziuriu pries ferrari. tad nieko kito ir nelieka pridurti ;)
iskanders

Sekmadienis
2007-07-15 19:13
perskaite zmogelis "the da vinci code" ir pradejo sio pasaulio neteisybes narplioti… tau visai gerai sekasi, jei taip ir toliau, tai tikriausiai susilauksi pasiulymu (is pasaulio "didiziuju"), tokioms globalinems problemoms kaip atsilimas ar karas irake ir afganistane, spresti. o jei rimtai, tai vemi cia i pievas, net skaityti tokiu "mokslininku" darbus yra slykstu!
iskanders

Sekmadienis
2007-07-15 19:13
perskaite zmogelis "the da vinci code" ir pradejo sio pasaulio neteisybes narplioti… tau visai gerai sekasi, jei taip ir toliau, tai tikriausiai susilauksi pasiulymu (is pasaulio "didiziuju"), tokioms globalinems problemoms kaip atsilimas ar karas irake ir afganistane, spresti. o jei rimtai, tai vemi cia i pievas, net skaityti tokiu "mokslininku" darbus yra slykstu!
SiDDeR

Sekmadienis
2007-07-15 20:53
Atrodo kad autorius skaito tik tik tai ka pats nori perskaityti o nea tai kas buna parasyta. Juolabiau manau nei jis nei kas kitas cia tikrai nezino ir negali zinoti kas ten vyksta istikruju. Autorius kaip ir daznas cia kurie komentuoja (tame tarpe ir as) geriausiu atveju perskaite po keleta straipsniu lt ir uzsienio puslapiuose kuriu dauguma buvo sukurti remiantis nuogirdomis, spelionemis ir fantazijomis. Kai bus ivyke teismo ir Fia posedziai manau isgirsime truputeli daugiau dar faktu ir bus galima daryti kazkokias isvadas. Zinoma tokie skandalai nera gerai bet jei bent vienu kitu specialistu komandose liks maziau kuris tik ir galvoja kaip cia pavogti kazka ar kaip iseiti i kita komanda visai F-1 ir visiems mums ziurovams bus tik geriau.
SiDDeR

Sekmadienis
2007-07-15 20:53
Atrodo kad autorius skaito tik tik tai ka pats nori perskaityti o nea tai kas buna parasyta. Juolabiau manau nei jis nei kas kitas cia tikrai nezino ir negali zinoti kas ten vyksta istikruju. Autorius kaip ir daznas cia kurie komentuoja (tame tarpe ir as) geriausiu atveju perskaite po keleta straipsniu lt ir uzsienio puslapiuose kuriu dauguma buvo sukurti remiantis nuogirdomis, spelionemis ir fantazijomis. Kai bus ivyke teismo ir Fia posedziai manau isgirsime truputeli daugiau dar faktu ir bus galima daryti kazkokias isvadas. Zinoma tokie skandalai nera gerai bet jei bent vienu kitu specialistu komandose liks maziau kuris tik ir galvoja kaip cia pavogti kazka ar kaip iseiti i kita komanda visai F-1 ir visiems mums ziurovams bus tik geriau.
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 07:29
Beje del Renault mases amortizatoriu protesta pareiske anais metais butent McLaren (kaip ir del Ferrari dugno siemet ir t.t. ir pan)
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 07:29
Beje del Renault mases amortizatoriu protesta pareiske anais metais butent McLaren (kaip ir del Ferrari dugno siemet ir t.t. ir pan)
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 09:03
autoriau nesvaik…..
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 09:03
autoriau nesvaik…..
bardakas

Pirmadienis
2007-07-16 09:11
geriausias dalykas visuose komentaruose yra tai kad niekas net neisigilino nei i teksta nei i tema kuri buvo parasyta, vaziuoja visi ant autoriaus tipo patys geresni rasytojai, kabinejasi prie klaidu tekste, o tema diskusijai tai tikrai idomi:) as tai sveikinu rasytoja, kad siaip isdriso parasyt kitokia nuomone, nes tokiu komentaru ir buvo galima tiketis… sekmes! taip ir toliau
bardakas

Pirmadienis
2007-07-16 09:11
geriausias dalykas visuose komentaruose yra tai kad niekas net neisigilino nei i teksta nei i tema kuri buvo parasyta, vaziuoja visi ant autoriaus tipo patys geresni rasytojai, kabinejasi prie klaidu tekste, o tema diskusijai tai tikrai idomi:) as tai sveikinu rasytoja, kad siaip isdriso parasyt kitokia nuomone, nes tokiu komentaru ir buvo galima tiketis… sekmes! taip ir toliau
bardakas

Pirmadienis
2007-07-16 09:17
o tyrimai mes patys puikiai zinom kaip vyksta…:)pavyzdziu toli ieskoti nereikia, tuo labiau italijoj…:)
bardakas

Pirmadienis
2007-07-16 09:17
o tyrimai mes patys puikiai zinom kaip vyksta…:)pavyzdziu toli ieskoti nereikia, tuo labiau italijoj…:)
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 09:37
Labai teisingi sitos nuomones pastebejimai. Is savo puses visu cia triedzianciu ferrari fanu noreciau paklausti? Ar McLaren savo bazeje neturi kopijavimo aparatu? Jei kas nezinot, skandalas del breziniu isaiskejo tada, kai Coughlano zmona nusinese juos kopijuoti i viena kopijavimo firmele. Jumoristai, gal Dennisas dave kelis svarus ir liepe eiti perkopijuoti tokia konfidencialia informacija? O gal tie patys Coughlanai minimuma gauna, kad negalejo kopijavimo aparato tokiam reikalui? Sitas skandas - eilinis Ferrari bandymas nesaziningai laimeti cempionata.
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 09:37
Labai teisingi sitos nuomones pastebejimai. Is savo puses visu cia triedzianciu ferrari fanu noreciau paklausti? Ar McLaren savo bazeje neturi kopijavimo aparatu? Jei kas nezinot, skandalas del breziniu isaiskejo tada, kai Coughlano zmona nusinese juos kopijuoti i viena kopijavimo firmele. Jumoristai, gal Dennisas dave kelis svarus ir liepe eiti perkopijuoti tokia konfidencialia informacija? O gal tie patys Coughlanai minimuma gauna, kad negalejo kopijavimo aparato tokiam reikalui? Sitas skandas - eilinis Ferrari bandymas nesaziningai laimeti cempionata.
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 09:44
Tiek pats straipsnis, tiek komentarai primena postringavimus apie Zalgiriio ar Lietuvos ryto krepsinio komandas… Daug emociju ir mazai logikos…
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 09:44
Tiek pats straipsnis, tiek komentarai primena postringavimus apie Zalgiriio ar Lietuvos ryto krepsinio komandas… Daug emociju ir mazai logikos…
Tomukas

Pirmadienis
2007-07-16 09:44
Juokingiausia sitoje nuomoneje, kad autorius interpretuoja visa istorija taip, kad apvogtieji, t.y. "Ferrari" virsta vagimis, teisejai, t.y. FIA ir Italijos teisejai, virsta korumpuotais advokatais, o vagys, ir itariami vagyste - virsta niekuo nekaltais atpirkimo oziais, provokacijos aukomis :) Na, prisimenu ir as tokia istorija ir musu Lietuveleje su vienu ministru, "provokacijos auka", patupdytu ilgam :) ))) O liudna, kad per savo antiFerrariskus akinius jis neabejoja esas teisus, ir jauciasi turis teise smeizti kitus :)
Tomukas

Pirmadienis
2007-07-16 09:44
Juokingiausia sitoje nuomoneje, kad autorius interpretuoja visa istorija taip, kad apvogtieji, t.y. "Ferrari" virsta vagimis, teisejai, t.y. FIA ir Italijos teisejai, virsta korumpuotais advokatais, o vagys, ir itariami vagyste - virsta niekuo nekaltais atpirkimo oziais, provokacijos aukomis :) Na, prisimenu ir as tokia istorija ir musu Lietuveleje su vienu ministru, "provokacijos auka", patupdytu ilgam :) ))) O liudna, kad per savo antiFerrariskus akinius jis neabejoja esas teisus, ir jauciasi turis teise smeizti kitus :)
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 10:32
Italijos teismai korumpuoti? :) Nereikia toli zvelgti ir prisiminti Italijos auksciausios futbolo lygos teismus, kai patys turtingiausi futbolo klubai (turintys patikekit ne maziau pinigu uz Ferrari) buvo gerokai nubausti (ir visiskai teisingai) neatsizvelgiant i tai kiek zvaigzdziu klubuose dirba, kiek pinigu turi. Taip bus ir su Ferrari snipinetojais (ar melagingai apkaltintais). Baikit verkaut del tu korupciju teismuose. Nuteis MCM? A velniai ji zino. Cia jau ne Ferrari prerogatyvos. Cia FIA kaip susede prie kavos nuspres, taip ir bus. O Ferrari kovoja tik su vienu asmeniu (M. Coughlanu), o ne su visa komanda. Nedarykim isvadu apie korupcija, kol isvis niekas neaisku. O kas laimes F-1 cempionata - visiskai dzin. Idomiau, kad kova vyktu.
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 10:32
Italijos teismai korumpuoti? :) Nereikia toli zvelgti ir prisiminti Italijos auksciausios futbolo lygos teismus, kai patys turtingiausi futbolo klubai (turintys patikekit ne maziau pinigu uz Ferrari) buvo gerokai nubausti (ir visiskai teisingai) neatsizvelgiant i tai kiek zvaigzdziu klubuose dirba, kiek pinigu turi. Taip bus ir su Ferrari snipinetojais (ar melagingai apkaltintais). Baikit verkaut del tu korupciju teismuose. Nuteis MCM? A velniai ji zino. Cia jau ne Ferrari prerogatyvos. Cia FIA kaip susede prie kavos nuspres, taip ir bus. O Ferrari kovoja tik su vienu asmeniu (M. Coughlanu), o ne su visa komanda. Nedarykim isvadu apie korupcija, kol isvis niekas neaisku. O kas laimes F-1 cempionata - visiskai dzin. Idomiau, kad kova vyktu.
F fanas

Pirmadienis
2007-07-16 11:11
tik nereikia cia labai jau persistengti visa sita F1 nesamone vadinant Ferrari cirku… 1. verkiate apie Schumio stumima ir praeitais metais Renault mases amortizacijos uzdraudima? tada man atsakykite, prasom, kaip tada buvo su Ferrari galiniu sparnu uzdraudimu arba taisykliu pakeitimu, kas liecia padangu keitima (t.y. nekeitima per visas lenktynes), kurie buvo ypatingai nenaudingi Ferrari… 2. jus is tikruju esate tokie naivus, o gal kvailiai, ir galvojate, kad jeigu McLaren pasinaudotu tais breziniais, tai atvirai ir prisipazintu, kad "jo, mes jais pasinaudojome ir patobulinome savo bolidus"????? zinoma, kad jie sakys NE, ka jie ir sako, nes kitaip tai butu savizudiska… 3. jus is tikruju vel gi mastote taip naiviai, kad Stepeny yra toks kvailys ir issius brezinius pastu su savo pavarde ant voko? juk jis daro didziausia nusikaltima ir ant kortos stovi milionai, o Stepeny tikrai uz jus visus cia rasinejancius 10 kart protingesnis :) )))) HONDA jau pripazino, kad jie norejo priimti Stepeny su Coughlanu i savo team'a, taip kad jau ner cia ko ieskot subinej granatu, visi galai cia kuo puikiausiai sueina… belieka tiketis, kad visa tai issisprestu protingai, be jokiu nesamoniu papildomu… ir tikrai neneoriu, kad McLaren butu nusalinti nuo gonkiu, bet kad jie siemet YPATINGAI PATIKIMI, tai tikrai itartina, nes jiems paskutinius kelis metus sekdavosi tik gesti ir luzti, kai Ferrari atvirksciai visa laik buvo patikimi… that's whats up ;P
F fanas

Pirmadienis
2007-07-16 11:11
tik nereikia cia labai jau persistengti visa sita F1 nesamone vadinant Ferrari cirku… 1. verkiate apie Schumio stumima ir praeitais metais Renault mases amortizacijos uzdraudima? tada man atsakykite, prasom, kaip tada buvo su Ferrari galiniu sparnu uzdraudimu arba taisykliu pakeitimu, kas liecia padangu keitima (t.y. nekeitima per visas lenktynes), kurie buvo ypatingai nenaudingi Ferrari… 2. jus is tikruju esate tokie naivus, o gal kvailiai, ir galvojate, kad jeigu McLaren pasinaudotu tais breziniais, tai atvirai ir prisipazintu, kad "jo, mes jais pasinaudojome ir patobulinome savo bolidus"????? zinoma, kad jie sakys NE, ka jie ir sako, nes kitaip tai butu savizudiska… 3. jus is tikruju vel gi mastote taip naiviai, kad Stepeny yra toks kvailys ir issius brezinius pastu su savo pavarde ant voko? juk jis daro didziausia nusikaltima ir ant kortos stovi milionai, o Stepeny tikrai uz jus visus cia rasinejancius 10 kart protingesnis :) )))) HONDA jau pripazino, kad jie norejo priimti Stepeny su Coughlanu i savo team'a, taip kad jau ner cia ko ieskot subinej granatu, visi galai cia kuo puikiausiai sueina… belieka tiketis, kad visa tai issisprestu protingai, be jokiu nesamoniu papildomu… ir tikrai neneoriu, kad McLaren butu nusalinti nuo gonkiu, bet kad jie siemet YPATINGAI PATIKIMI, tai tikrai itartina, nes jiems paskutinius kelis metus sekdavosi tik gesti ir luzti, kai Ferrari atvirksciai visa laik buvo patikimi… that's whats up ;P
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 11:13
beje, pamirsau dar ir Ferrari dugnus…
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 11:13
beje, pamirsau dar ir Ferrari dugnus…
Kasparz

Pirmadienis
2007-07-16 11:40
Ziuriu cia visi sprendzia kas teisus, o kas ne pagal megstamas komandas ir nesiremia jokia logika. Jau nepamenam kaip praeitais metais Sumi nubaude uz tai, kad per kvalifikacines sustojo ir t.t. Amortizatoriai manau nebuvo labai teisingi, nes suteike vienai komandai didele persvara. O sis skandalas nemanau, kad is pirsto lauztas, bet taip pat norima truputi suletinti ir MClarenus. Zodziu nera cia nei blogu nei geru, o manau greitai isaiskes teisybe. Laukime jos.
Kasparz

Pirmadienis
2007-07-16 11:40
Ziuriu cia visi sprendzia kas teisus, o kas ne pagal megstamas komandas ir nesiremia jokia logika. Jau nepamenam kaip praeitais metais Sumi nubaude uz tai, kad per kvalifikacines sustojo ir t.t. Amortizatoriai manau nebuvo labai teisingi, nes suteike vienai komandai didele persvara. O sis skandalas nemanau, kad is pirsto lauztas, bet taip pat norima truputi suletinti ir MClarenus. Zodziu nera cia nei blogu nei geru, o manau greitai isaiskes teisybe. Laukime jos.
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 13:18
1. Sparnai uzdrausti pacioje sezono pradzioje, tik jiems atsiradus, nes jau buvo perdaug akivaizdus nusizengimas taisyklems. Padangu nekeitimas prastume Bernie Ecclestounas, kad sugrazintu intriga ir i tribunas ziurovus - Ferrari dominavimas kelis sezonus is eiles buvo labai jau akivaizdus (aisku, patys vienos komandos protegavimu iki jo ir atvede). Kas idomiausia apie mases amortizatorius - pusantro sezono jie buvo legalus ir nelegalus pasidare tik kai Renault pirmavo cempionate, o Ferrari nesiseke ju vytis, Michaeliui slydo finalis titulas (iseinant is F1) is ranku. Ar ne keista? Prie situ zaidimu dar gali prideti bauda Alonso Imoloje - uz sutrukdyma niekam. 2. O ar is tikruju McLaren dirba tokie kvailiai, kad butu Coughlano zmonai liepe tuos brezinius nesti kopijuoti i kazkokia parduotuveje? "Pamiselio uzrasai" - ne kitaip. McLaren gauna tokia brangenybe ir siaip ja svaistosi i kaire ir i desine? Vos ne milijardus kainavusioje bazeje nera kopijavimo aparatu? McLaren savo brezinius taip pat kopijuoja mieste, kioskeliuoje prie universitetu? Net jei apie brezinius butu zinotes tik Coughlanas, abejoju, ar butu kopijaves juos mieste… Zinoma, kad brezinius jie gavo sezono pradzioje. Pritariu tai minciai, kad paziureje i juos McLaren galejo inicijuoti judanciu dugnu uzdraudima, bet taikyti dalis savo bolidui - totali nesamone. Bolidai jau buvo sukurti. Abieju komandu bolidu konstrukcija radikaliai skiriasi (Ferrari siemetinis bolidas apskritai yra radikalus - ilgesnis uz kitu) - vargu ar ka imanoma pritaikyti nuo vieno ant kito, kai viska lemia mikronai ir tukstantosios sekundziu dalys. 3. Stepney nera kvailys - del to, matyt, nebutu siuntes laisku su breziniais. Be to, kam reikejo juos siusti, jei su Coughlanu kelis kartus buvo susitikes? Hondos vaidmuo sioje istorijoje, mano manymu, yra per mazai ivertintas. Abu specialistai ruosesi pereiti i Honda, o kazkodel visa kalte eme kristi ant McLaren. Is kazkur dar klajoja kaltinimai sabotazu, kazkokie mistiniai balti milteliai Monako GP ant Ferrari bolidu ir t.t t.t. Man tai tikrai labai panasu i vienos komandos spektakti. Komandos, kuri kuria spektaklius paskutinius desimt metu. Prisiminkim, ar buvo koks nors didesnis ar mazesnis skandalas be jos dalyvavimo jame? Aisku, McLaren galbut nera sventi, nes F1, kaip ir dviraciu sporte, tikriaus sventu nera.
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 13:18
1. Sparnai uzdrausti pacioje sezono pradzioje, tik jiems atsiradus, nes jau buvo perdaug akivaizdus nusizengimas taisyklems. Padangu nekeitimas prastume Bernie Ecclestounas, kad sugrazintu intriga ir i tribunas ziurovus - Ferrari dominavimas kelis sezonus is eiles buvo labai jau akivaizdus (aisku, patys vienos komandos protegavimu iki jo ir atvede). Kas idomiausia apie mases amortizatorius - pusantro sezono jie buvo legalus ir nelegalus pasidare tik kai Renault pirmavo cempionate, o Ferrari nesiseke ju vytis, Michaeliui slydo finalis titulas (iseinant is F1) is ranku. Ar ne keista? Prie situ zaidimu dar gali prideti bauda Alonso Imoloje - uz sutrukdyma niekam. 2. O ar is tikruju McLaren dirba tokie kvailiai, kad butu Coughlano zmonai liepe tuos brezinius nesti kopijuoti i kazkokia parduotuveje? "Pamiselio uzrasai" - ne kitaip. McLaren gauna tokia brangenybe ir siaip ja svaistosi i kaire ir i desine? Vos ne milijardus kainavusioje bazeje nera kopijavimo aparatu? McLaren savo brezinius taip pat kopijuoja mieste, kioskeliuoje prie universitetu? Net jei apie brezinius butu zinotes tik Coughlanas, abejoju, ar butu kopijaves juos mieste… Zinoma, kad brezinius jie gavo sezono pradzioje. Pritariu tai minciai, kad paziureje i juos McLaren galejo inicijuoti judanciu dugnu uzdraudima, bet taikyti dalis savo bolidui - totali nesamone. Bolidai jau buvo sukurti. Abieju komandu bolidu konstrukcija radikaliai skiriasi (Ferrari siemetinis bolidas apskritai yra radikalus - ilgesnis uz kitu) - vargu ar ka imanoma pritaikyti nuo vieno ant kito, kai viska lemia mikronai ir tukstantosios sekundziu dalys. 3. Stepney nera kvailys - del to, matyt, nebutu siuntes laisku su breziniais. Be to, kam reikejo juos siusti, jei su Coughlanu kelis kartus buvo susitikes? Hondos vaidmuo sioje istorijoje, mano manymu, yra per mazai ivertintas. Abu specialistai ruosesi pereiti i Honda, o kazkodel visa kalte eme kristi ant McLaren. Is kazkur dar klajoja kaltinimai sabotazu, kazkokie mistiniai balti milteliai Monako GP ant Ferrari bolidu ir t.t t.t. Man tai tikrai labai panasu i vienos komandos spektakti. Komandos, kuri kuria spektaklius paskutinius desimt metu. Prisiminkim, ar buvo koks nors didesnis ar mazesnis skandalas be jos dalyvavimo jame? Aisku, McLaren galbut nera sventi, nes F1, kaip ir dviraciu sporte, tikriaus sventu nera.
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 13:32
Straipsni rases zmogelis ryskiai proteliu nepasizymi. Nepatinka Ferrari-tai taip ir sakyk, o ne cia savo naujas teorijas isradinek. Niekam cia jos neidomios.
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 13:32
Straipsni rases zmogelis ryskiai proteliu nepasizymi. Nepatinka Ferrari-tai taip ir sakyk, o ne cia savo naujas teorijas isradinek. Niekam cia jos neidomios.
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 13:52
Jei kam ir truksta protelio, tai Ferrari faneliam - jokiu argumentu, jokiu faktu - tiesiog tusti lozungai, keiksmazodziai ir siuntinejimai
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 13:52
Jei kam ir truksta protelio, tai Ferrari faneliam - jokiu argumentu, jokiu faktu - tiesiog tusti lozungai, keiksmazodziai ir siuntinejimai
Doncikaz

Pirmadienis
2007-07-16 14:16
Nemanai, kad jie turejo pranest, gave tokius brezinius ar bent jau juos mate? Taip, as esu ferrari (gal ne fanas, bet megstu juos labiau) gerbejas, bet tai nieko nekeicia. Breziniai yra slaptas dalykas ir jei jau juos gauni, tai apsimest, kad nieko nebuvo ir viskas ORE, negalima. Uz tai ir gaus dabar per kausus ANTakio komanda…. Tik va Hamiltono gaila… Tas vaikis gerai varo……
Doncikaz

Pirmadienis
2007-07-16 14:16
Nemanai, kad jie turejo pranest, gave tokius brezinius ar bent jau juos mate? Taip, as esu ferrari (gal ne fanas, bet megstu juos labiau) gerbejas, bet tai nieko nekeicia. Breziniai yra slaptas dalykas ir jei jau juos gauni, tai apsimest, kad nieko nebuvo ir viskas ORE, negalima. Uz tai ir gaus dabar per kausus ANTakio komanda…. Tik va Hamiltono gaila… Tas vaikis gerai varo……
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 14:31
sveikinu - ir parasei kaip ferrari fanas - tuoj prasidejo antakiai ir panasiai. taves man gaila…
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 14:31
sveikinu - ir parasei kaip ferrari fanas - tuoj prasidejo antakiai ir panasiai. taves man gaila…
Doncikaz

Pirmadienis
2007-07-16 15:55
ANTakiai ne visokie, o pasiputelis Alonzo. O ka pasakysi i ta komentaro dali, kurioj paklausta, ar taip turi elgtis sportiskai nusiteikusi komanda, neaisku is kur gavusi priesininku brezinius? Ar tik kabinetis moki, kad "ferrari fanai bla bla bla". Konstruktyvi kritika maiso?
Doncikaz

Pirmadienis
2007-07-16 15:55
ANTakiai ne visokie, o pasiputelis Alonzo. O ka pasakysi i ta komentaro dali, kurioj paklausta, ar taip turi elgtis sportiskai nusiteikusi komanda, neaisku is kur gavusi priesininku brezinius? Ar tik kabinetis moki, kad "ferrari fanai bla bla bla". Konstruktyvi kritika maiso?
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 16:06
kuo Alonso labiau pasiputes, nei tavo tikriaus dievinamas MICHAELIS? As tai pavyzdziui Alonso pasiputimu laikau tai, kad Alonso praktiskai sureguliuoja Hamiltonui bolida savo setupais? Ar tu matei, kad McLaren turejo tuos brezinius? Ar zinai, kas is McLaren juos mate: Dennisas, Haugas - kas dar? Uztat zinai, kad nepranese. Gal nebuvo is vis apie ka pranesni? Zarstykis toliau savo antakiais
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 16:06
kuo Alonso labiau pasiputes, nei tavo tikriaus dievinamas MICHAELIS? As tai pavyzdziui Alonso pasiputimu laikau tai, kad Alonso praktiskai sureguliuoja Hamiltonui bolida savo setupais? Ar tu matei, kad McLaren turejo tuos brezinius? Ar zinai, kas is McLaren juos mate: Dennisas, Haugas - kas dar? Uztat zinai, kad nepranese. Gal nebuvo is vis apie ka pranesni? Zarstykis toliau savo antakiais
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 16:07
tai vat dziugu, kad ir pats patvirtinai, kad McLaren zinojo apie tuos brezinius, jei iniciavo Ferrari dugno uzdraudima… :) )))) neveltui as ir pabreziau ne kazkokius isorinius McLaren panasusmus su Ferrari, o butent patikimuma, staiga siemet is kazkur atsiradusi… o pries tai luzo ir luzo kas antras gonkes - kiek Kimis pergaliu atidave budamas pirmas del sugedusio McLamerio????? a?! Stepney nera kvailys, butent - todel ir siunte be jokiu atgaliniu adresatu - juk kas irodys po to, kad jis butent siunte… o vat susitikus ir perduodant tai ir yra didziule rizika, kad kas suseks ir supakuos vietoj su visais ikalciais… taip kad dziugu, kad sutarem, jog Stepney ne kvailys tikrai :) )))) o Honda savo patvirtinimu, kad norejo persivilioti Stepney su Coughlanu pas save i team'a visas sasajas tik surisa galutinai… tap, kad cia ner ka labai ir diskutuot, bet kaip gi kitaip? juk taip uzkniso tie Ferrari, kiek gi gali jie laimineti, kiek gi gali buti jie tokie greiti ir etc ir etc - issprogdint tuos Ferrari, jie visus savo championatus laimejo tik cheat'indami, ane? :) )))) lol so lol atsibodo, krc, galvokit ka norit, hater'iai :p
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 16:07
tai vat dziugu, kad ir pats patvirtinai, kad McLaren zinojo apie tuos brezinius, jei iniciavo Ferrari dugno uzdraudima… :) )))) neveltui as ir pabreziau ne kazkokius isorinius McLaren panasusmus su Ferrari, o butent patikimuma, staiga siemet is kazkur atsiradusi… o pries tai luzo ir luzo kas antras gonkes - kiek Kimis pergaliu atidave budamas pirmas del sugedusio McLamerio????? a?! Stepney nera kvailys, butent - todel ir siunte be jokiu atgaliniu adresatu - juk kas irodys po to, kad jis butent siunte… o vat susitikus ir perduodant tai ir yra didziule rizika, kad kas suseks ir supakuos vietoj su visais ikalciais… taip kad dziugu, kad sutarem, jog Stepney ne kvailys tikrai :) )))) o Honda savo patvirtinimu, kad norejo persivilioti Stepney su Coughlanu pas save i team'a visas sasajas tik surisa galutinai… tap, kad cia ner ka labai ir diskutuot, bet kaip gi kitaip? juk taip uzkniso tie Ferrari, kiek gi gali jie laimineti, kiek gi gali buti jie tokie greiti ir etc ir etc - issprogdint tuos Ferrari, jie visus savo championatus laimejo tik cheat'indami, ane? :) )))) lol so lol atsibodo, krc, galvokit ka norit, hater'iai :p
Ot taip va

Pirmadienis
2007-07-16 16:21
Nesąmonės - su ą rašome:P
Ot taip va

Pirmadienis
2007-07-16 16:21
Nesąmonės - su ą rašome:P
Doncikaz

Pirmadienis
2007-07-16 16:23
Kuom alonzo pasiputes? :D Ne nu paklausei, tai net komentuot sunku…. O tu isvis jo interviu skaitai ar siaip apsimeti idiotu? :D (nors viena paskaityk). Kuris dar lenktynininkas sugebetu nors ir netiesiogiai linket savo komandos draugui patirt avarija, kad galetu ji aplenkt bendroj iskaitoj? Ir cia dar toli grazu ne geriausias Alonzo perliukas. :) nors is tavo atsakymo tono matosi, kas per paukstis busi ;) Nereikia manes juokinti ir tapatinti shumacherio su ferrari. Pirmiausia tai as uz Massa, taip kad baik cia uzt siuo klausimu ;) O kad mate brezinius ir pasiule juos "sunaikint, o ne pasinaudot" tai patys pripazino :D Paskaityk faktus, o tada toliau rasyk ka nors i tema… ok? :) Ir maziau pykcio…. Pagavo sukcius ir nubaus, jei nustatys kad buvo negeri… Arba pasiduos tokiu, kaip tu, spaudimui ir nenubaus :)
Doncikaz

Pirmadienis
2007-07-16 16:23
Kuom alonzo pasiputes? :D Ne nu paklausei, tai net komentuot sunku…. O tu isvis jo interviu skaitai ar siaip apsimeti idiotu? :D (nors viena paskaityk). Kuris dar lenktynininkas sugebetu nors ir netiesiogiai linket savo komandos draugui patirt avarija, kad galetu ji aplenkt bendroj iskaitoj? Ir cia dar toli grazu ne geriausias Alonzo perliukas. :) nors is tavo atsakymo tono matosi, kas per paukstis busi ;) Nereikia manes juokinti ir tapatinti shumacherio su ferrari. Pirmiausia tai as uz Massa, taip kad baik cia uzt siuo klausimu ;) O kad mate brezinius ir pasiule juos "sunaikint, o ne pasinaudot" tai patys pripazino :D Paskaityk faktus, o tada toliau rasyk ka nors i tema… ok? :) Ir maziau pykcio…. Pagavo sukcius ir nubaus, jei nustatys kad buvo negeri… Arba pasiduos tokiu, kaip tu, spaudimui ir nenubaus :)
erikas

Pirmadienis
2007-07-16 17:02
esu f1 fanas jau koki 10 metu. bet pries 2 metus nusipirkau motocikla ir kazkaip pradejau dometis moto gp. tai nuo siol f1 lenktynes ziuri tik jeigu noriu pamiegoti popietinio miego. gerbiamieji f1 fanai suseskite ir paskaiciuokite kiek per lenktynes buna lenkimu. ne boxuose, ne ratu o tikru lenkimu? 2? 3? gal net 4? ir tai per 60 ratu. o pvz moto gp per 25-30 ratu buna apie 15 - 20 lenkimu. as visiskai suprantu kad 2 ir 4 ratu transportas visiskai skiriasi, bet paprasciausia nusibodo snausti sekmadienio popietemis. pagarba
erikas

Pirmadienis
2007-07-16 17:02
esu f1 fanas jau koki 10 metu. bet pries 2 metus nusipirkau motocikla ir kazkaip pradejau dometis moto gp. tai nuo siol f1 lenktynes ziuri tik jeigu noriu pamiegoti popietinio miego. gerbiamieji f1 fanai suseskite ir paskaiciuokite kiek per lenktynes buna lenkimu. ne boxuose, ne ratu o tikru lenkimu? 2? 3? gal net 4? ir tai per 60 ratu. o pvz moto gp per 25-30 ratu buna apie 15 - 20 lenkimu. as visiskai suprantu kad 2 ir 4 ratu transportas visiskai skiriasi, bet paprasciausia nusibodo snausti sekmadienio popietemis. pagarba
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 17:13
ar parasei ka nors konstruktyvaus? ne! McLaren gavo brezinius (pacios Ferrari teigimu) balandzio menesi, tad sapnuok toliau kazkokius patikimumus ir panasiai. Ka patikimo jie rado Ferrari breziniuose? Ferrari varikli ir ji isidejo? Ferrari pavaru deze ir ja isidejo? Nejauti, kad sapnuoji? McLaren gesdavo hidraulikos sistema, pavaru deze (ta pati hidraulika) bei varikliai. Visuos situos komponentus gamina Mercedes - tai jau jie voge - nebe McLaren? Suprantu, kad kaip Ferrari fanui skaudu zinoti, kad butent Ferrari vaziuoja su priekiniu McLaren sparnu, kuris atsirado pas Italus perejus Nikolui Tombasiui. Bet jis perejo - ir be teismu kazkaip - tuo tarpu Ferrari paleisti savo specialistu normaliai negali. Tokie kaip tavo komentarai tikrai yra LOL. Sekmes sapnuojant!
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 17:13
ar parasei ka nors konstruktyvaus? ne! McLaren gavo brezinius (pacios Ferrari teigimu) balandzio menesi, tad sapnuok toliau kazkokius patikimumus ir panasiai. Ka patikimo jie rado Ferrari breziniuose? Ferrari varikli ir ji isidejo? Ferrari pavaru deze ir ja isidejo? Nejauti, kad sapnuoji? McLaren gesdavo hidraulikos sistema, pavaru deze (ta pati hidraulika) bei varikliai. Visuos situos komponentus gamina Mercedes - tai jau jie voge - nebe McLaren? Suprantu, kad kaip Ferrari fanui skaudu zinoti, kad butent Ferrari vaziuoja su priekiniu McLaren sparnu, kuris atsirado pas Italus perejus Nikolui Tombasiui. Bet jis perejo - ir be teismu kazkaip - tuo tarpu Ferrari paleisti savo specialistu normaliai negali. Tokie kaip tavo komentarai tikrai yra LOL. Sekmes sapnuojant!
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 17:16
Alonso pasiputes! O tu pats Alonso interviu emei, ar siaip skaitei N kartu perverstus is ivairiu kalbu? Gal pasiskaityk originalo kalba, kur Es laikrasciui pastoviai duoda. Spank toliau apie kazkokias mistines avarijas ir t.t. Alonso pasakymas, kad ir Hamiltonas kada nors suges, patirs avarija ar panasiai tau yra pasiputimas? O taip! Pritariu! Hamiltonas juk nepraleidzia Alonso pries finisa sustojes trasoje, kaip pas Ferrari iprasta - jie kovoja tarpusavyje. Sapnuok toliau antakius sukcius ir panasiai
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 17:16
Alonso pasiputes! O tu pats Alonso interviu emei, ar siaip skaitei N kartu perverstus is ivairiu kalbu? Gal pasiskaityk originalo kalba, kur Es laikrasciui pastoviai duoda. Spank toliau apie kazkokias mistines avarijas ir t.t. Alonso pasakymas, kad ir Hamiltonas kada nors suges, patirs avarija ar panasiai tau yra pasiputimas? O taip! Pritariu! Hamiltonas juk nepraleidzia Alonso pries finisa sustojes trasoje, kaip pas Ferrari iprasta - jie kovoja tarpusavyje. Sapnuok toliau antakius sukcius ir panasiai
Taip as einu uz Ferrari

Pirmadienis
2007-07-16 17:18
Subjektyvi autoriaus nuomone.
Taip as einu uz Ferrari

Pirmadienis
2007-07-16 17:18
Subjektyvi autoriaus nuomone.
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 18:07
cia kas ka keikia?
Anonimas

Pirmadienis
2007-07-16 18:07
cia kas ka keikia?
pervitaminas

Pirmadienis
2007-07-16 19:27
Cirkas ne cirkas, bet man užkliuvo prisiminimai apie masės amortizatorius….. Gerbiamas autoriau, norėčiau paklausti, tai kodėl šiemet kažkam tai (ar tik ne McLaren) užkliuvo fermos dugnai? O kas dėl stumimo į čempionus, tai ar tik ne tam pačiam Schumacheriui lemiamu momentu (kovoje dėl titulo) sugedo bolidas, kuris pasižymėjo nepriekaištingu patikimumu - ar čia, autoriau, neįžvelgiat ko nors nešvaraus ? Kas dėl šių metų, tai man taip pat sukelia didelių abėjonių. Visu pirma, kažkaip netikėtai ferrai pradėjo byrėt, o McLaren pastoviai rūkdavo, gesdavo ir t.t, o šiais metais staiga labai patikimi pasidarė. Trumpai tariant visi visada po truputį vieni iš kitų vokdavo, paprasčiausiai šiais metais kažkas (neminėsiu, nes kiekvienam vis kitaip atrodo) per daug užsimojo, todėl ir kilo visas šis cirkas.
pervitaminas

Pirmadienis
2007-07-16 19:27
Cirkas ne cirkas, bet man užkliuvo prisiminimai apie masės amortizatorius….. Gerbiamas autoriau, norėčiau paklausti, tai kodėl šiemet kažkam tai (ar tik ne McLaren) užkliuvo fermos dugnai? O kas dėl stumimo į čempionus, tai ar tik ne tam pačiam Schumacheriui lemiamu momentu (kovoje dėl titulo) sugedo bolidas, kuris pasižymėjo nepriekaištingu patikimumu - ar čia, autoriau, neįžvelgiat ko nors nešvaraus ? Kas dėl šių metų, tai man taip pat sukelia didelių abėjonių. Visu pirma, kažkaip netikėtai ferrai pradėjo byrėt, o McLaren pastoviai rūkdavo, gesdavo ir t.t, o šiais metais staiga labai patikimi pasidarė. Trumpai tariant visi visada po truputį vieni iš kitų vokdavo, paprasčiausiai šiais metais kažkas (neminėsiu, nes kiekvienam vis kitaip atrodo) per daug užsimojo, todėl ir kilo visas šis cirkas.
REVENANT

Pirmadienis
2007-07-16 22:17
Gerbiamieji ponai,pamiršote,kad pirmuoju smuiku visada groja tas,kuris turi daugiausiai pinigų.
REVENANT

Pirmadienis
2007-07-16 22:17
Gerbiamieji ponai,pamiršote,kad pirmuoju smuiku visada groja tas,kuris turi daugiausiai pinigų.
Anonimas

Antradienis
2007-07-17 08:41
pernai Kimis startavo is 22os, o finisavo 3ias. tik 1 sustojimas boksuose.. geros lenktynes buvo… cia sezono pradzioje
Anonimas

Antradienis
2007-07-17 08:41
pernai Kimis startavo is 22os, o finisavo 3ias. tik 1 sustojimas boksuose.. geros lenktynes buvo… cia sezono pradzioje
wilsons
wilsons

Šeštadienis
2009-05-02 11:03
eina sau spaudziu ranka sio blogo autoriui visi sio autoriaus straipsniai unreal;)
wilsons
wilsons

Pirmadienis
2009-05-04 13:06
eina sau spaudziu ranka sio blogo autoriui visi sio autoriaus straipsniai unreal;)))
Saimonas

Trečiadienis
2009-09-23 22:51
kodel komentarai dubliuojasi? Dukart apie tapati? Cia narsykles ar programuotuoju problem?
Vardas (būtina):
El. paštas (neskelbiamas) (būtina)
Puslapis
Komentaras
neburnok.lt
 
PERŽIŪRĖTI ARCHYVĄ
Kovas 2010
P A T K P Š S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
DRAUGŲ BLOGAI