REKLAMA
Saulius Stoma

Stoma blogas: į Briukselį, į Briukselį!


Trečiadienis, 2009-05-27 10:14        Uncategorized    |    65 komentarųkomentarai

Rinkimai po rinkimų. Taip galima pavadinti tai, kas dabar vyksta mūsų šalyje po šiokios tokios euforijos, gavus iš Briuselio dovanų naują ir, svarbiausia, griežtą Prezidentę. Pirmam ture nokautavusi visus konkurentus ir sutaupiusi mums 800000 lt. Dalia Grybauskaitė birželio 7 dienos rinkimus į Europarlamentą pavertė visuomenei nereikšmingu įvykiu. Rinkėjų ateis, ko gero, dvigubai mažiau, ir tai užtikrins pergalę konservatoriams, socdemams ir vienam, o gal ir dviems, lenkams. Greičiausiai barjerą peržengs dar ir Paksas su Uspaskichu.

 Taigi Lietuvos atstovavimas Briuselyje bus panašus, kaip ir praėjusius penkerius metus. Žmonėms bus neįdomu tai, kas vyksta Europos Parlamente, o mūsų išrinktiesiems (išskyrus Vytautą Landsbergį) nebus įdomu tai, kas vyksta Lietuvoje.

 Tai dėsninga, nes abi mūsų didžiosios partijos neturi net savo individualių europinių programų. Kam vargintis, jei Briuselyje sėdi daug gudresni už mus, ar ne? Svarbu neiškristi iš bendro internacionalinio srauto. Taip Lietuvos atstovavimas tampa tik sau pačiam maloniu formalumu. Apie realų rinkėjų atstovavimą čia nėra net kalbos.

 Bet gal dar yra bent mažytė vilties kibirkštėlė kai ką pakeisti? Iš labai įvairių šaltinių Europoje kyla nauja radikalaus atsinaujinimo banga. Įžvalgiausi intelektualai kalba vis garsiau: Europa stovi kryžkelėje. Ar mes toliau aklai judame į vis didesnę centralizaciją ir pasaulyje dar nematytą biurokratizaciją, taigi pamažu virstame savo krikščioniškas šaknis ir pačią demokratijos esmę išdavusia niekam neatskaitingų BIUROKRATŲ IMPERIJA, ar vis dėlto sustojame ir susimąstome?   

 Aš siūlau susimąstyti. Nepaisant būsimų rinkimų rezultatų, Lietuvoje pats laikas pradėti plačią diskusiją apie Europos ateitį ir apie tai, kokios Europos Sąjungos reikia MUMS, Lietuvos žmonėms. Aš noriu pasiūlyti jums alternatyvą, kurią šiame bloge karts nuo karto propaguoju jau kelis metus.

 Gana tolesnės Europos centralizacijos! Tokia ES naudinga tik kelioms didžiosioms tautoms ir nacionalumo nekenčiantiems visų šalių internacionalistams. Europos Sąjunga yra geras ir perspektyvus projektas tik tada, jeigu ji išliks laisvų, lygių ir savitų tautų bendrija. Jeigu ji netaps tautų katilu ir supervalstybe!   

 Juk mes, lietuviai, jau turėjome traumuojančią, bet ir pamokomą, patirtį Tarybų Sąjungoje. Nepamirškime, kad ir tenai pradinės idėjos buvo visai gražios. Tačiau po to, nužudžius atstovaujamąją demokratiją, į Maskvos Aukščiausiąją Tarybą „išrinktieji“ iš Lietuvos vykdavo tik gerai pagyventi. Jiems irgi svarbiausia buvo neiškristi iš bendro srauto ir tvarkingai kilnoti rankas.

 Vedu paralelę. Lygiai prieš 20 metų Sąjūdžio deleguoti mūsų tautos atstovai nuvyko į Maskvą ne tam, kad pritaptų prie bendro srauto, o atvirkščiai. Jie turėjo aiškų mandatą sukelti vėją Aukščiausioje Taryboje ir drąsiai pasakyti, ko iš tikrųjų nori Lietuvos visuomenė. Ir jie tai padarė. Juk jie turėjo tikslą! JIE BUVO TIKRI TAUTOS ATSTOVAI. Daug tikresni nei dabartiniai ir greičiausiai ateinančių penkerių metų mūsų europarlamentarai. 

 Žinoma, ES dar ne TSRS. Didžioji dalis mūsų visuomenės (ir aš pats) džiaugiasi naryste turtingoje bendruomenėje. Tačiau žvelkime į ateitį. Kokias europines tendencijas mums reikėtų palaikyti?

 Aš noriu žengti į Europarlamentą turėdamas aiškius tikslus ir konkrečius visuomenės įgaliojimus. Norėčiau užpildyti tuštumą ir atstovauti tuos žmones, kurie gerai pamąstę suprastų, kad Lietuvai naudingiausia iš lėto besiplečianti Sąjunga, stipri savo vertybėmis, o ne biurokratine centralizacija. 

 Tolimoje perspektyvoje ši visoms demokratiškoms tautoms atvira ir patraukli Sąjunga išsiplėstų iki pasaulinės konfederacijos. Ir tai nėra vien graži idealistinė Imanuelio Kanto svajonė. Tai naudinga visiems, todėl anksčiau ar vėliau turės įvykti.

 O dabar Lietuvai naudinga pasiimti iš Europos Sąjungos viską, kas geriausia, ir neatiduoti nieko, dėl ko vėliau reiktų gailėtis.

 Štai dėl ko verta važiuoti į Briuselį!

 Tegu bent vienas iš dvylikos bus ten tarp reformatorių… 

Senelis

Trečiadienis
2009-05-27 11:01
Na, na juk savo puslapyje anksčiau kalbėjai kad nebėra partijos kuria pasirinktum. Pagaliau tokia partija atsirado ir net pati aukštai reitingavo nes papuolei į Seimą. Dabar gi kalbama kad esi nepatenkintas savo padėtimi partijoje, kad konfliktuoji su Valinsku. Tad matomai nesi kvailas ir supranti, kad partijoje aukščiau nekilsi, neperšoksi juk lyderiukų, o pats juk tik kalbėti ir rašyti moki. Todėl vėl senu ir pigiu metodu per savo „blogą“ bandai pigiai rinkėjų prisirinkti. Tad kas gi atsitiko, tiek žadėjai padaryti tautai ir rinkėjams o dabar į Briuselį bėgi? Tad tik nepersistenk, jei jau čia nieko nesugebėjai padaryti, tai sėdėdamas Briuselyje nei Lietuvos nesutvarkysi nei ES. Tad „biurokratinė centralizacija“ šaliai kuri didelė ir turtinga nėra tokia jau sunki. O tave ir visa valstybini aparatą, su ambasadomis, ambasadoriais, jų žmonomis ir valdininkais kitose šalyse išlaikyti nykštukinės valstybės visuomenei jau neįmanoma. Tad likęs Lietuvoje savo pažadų rinkėjams vykdyti, visuomenei kainuosi mažiau. Todėl gal pamąstyk apie tai ir lik „tvarką daryti“?
vdfb

Trečiadienis
2009-05-27 11:34
Durnių partija. Trokšta reformuoti Europą. Dešimt Dievo įsakymų. Apie kuriuos paklaustas partijos pirmininkas tesugebėjo išvardinti tris. Rezume: jus rinkom juokinti tautą - blevyzgoti per Seimo posėdžius, vaidinti vampyrus ir postitutes, bei skaldyti anekdotus. Liaudis rinko jus linksmintis - apmėtyti durnius pomidorais ir supuvusiais kiaušiniais. Žinojot kokiam tikslui buvot rinkti. Kodėl tad bėgat Briuselin? Nesišalinkit pajacų vaidmens. Už tai jums algą mokam.
Jurate

Trečiadienis
2009-05-27 11:41
Gerb. Stoma, pries kandidatuodamas i EP ar bent pasidomejote, kokios jo funkcijos ir ka jis atstovauja?
va

Trečiadienis
2009-05-27 11:55
teisingai, reikia reformuoti ES. per daug jau galiu i Briuseli atiduota. o kas reformuos is LT? koncervai? socdemai? abejoju.. jei net programas nupyle vakarietisku partiju, LT net pritaikyt nesugebebejo, tai apie koki naudinga darba Lietuvai galima kalbet?
realistas

Trečiadienis
2009-05-27 12:24
nei uz stoma, nei uz jo pasikelusia partija tikrai nebalsuosiu.
+ingelrii+

Trečiadienis
2009-05-27 12:57
Teip, dabartinės ES tendencijos tinka tik didžiosioms Eurpos valstybėms ir triskart prakeiktiems internacinonalistams. Nėr kaip nenaudėlius priverst atsižvelgti į vargšės Lietuvos interesus. Va, kada bus pasaulinė konfederacija - kitas reikalas. Žinia, visą pasaulį vienijanti organizacija - pati efektyviausia iš visų galimų, pagal nutylėjimą. Sėdės Lietuvos atstovai aukštai soste su amerikonais, kiniečiaus, rusais, pngvinais, ir atstovaus pasaulio tautas taip, kad gerai visiems būtų. Ne tai kaip dabar… Tai, kaip suprantu, ES ir Lietuvos interesų atstovavimo gerinimą bei krikščioniškų šaknų laistymą pradėsim nuo, sakykim, Turkijos priėmimo, kam dabar tie prakeikti prancūzai ir biurikratai vokiečiai priešinasi? Paskui - Albanija ir kitos demokratijos bei atvirumo trokštančios valstybės. Seniai įrodyta - organizacijų plėtra - vaistas nuo visų ligų. Labai padeda mažoms valstybėms. Va, tada pagyventumėms, kaip dar nė internacionalistai neapnavo…
Min

Trečiadienis
2009-05-27 13:32
Kriminalinis nusikaltelis Briuselyje. gėda Lietuvai.O kaip gražiai Stomatologas suokė prieš Seimo rinkimus. Man jis jau šlykštus.
Strujus

Trečiadienis
2009-05-27 15:38
tikras politikas turi pasėdėti kalėjime už nieką,mokėti pavogti milijoną,būti išrinktas į valdžią,ko ir linkiu S Stomai :) Kam dirbti jei galima gyventi kitaip.
nebalsuosiu už Stomą

Trečiadienis
2009-05-27 15:44
Stomai nėra lygių gražbylystėje (nuo žodžio "demagogija" kol kas susilaikau…).
Saulius Stoma
Saulius Stoma

Trečiadienis
2009-05-27 17:33
Taigi, taigi, kaip jau patyriau praėjusį rudenį, diskutuoti per patį rinkimų įkarštį būna sunku net ir šiame protingų žmonių bloge. Bet vis dėlto reikia. Mūsų partijos reitingai visiems žinomi, finansinė padėtis taip pat, taigi ir kalbu ne tiek apie patekimą į EP, kiek apie pačius ėjimo tenai principus. Beje atėjus Grybauskaitei Lietuvoje tikrai bus įdomiau nei Briuselyje, tad neišrinktas neliūdėsiu. Tačiau juk norisi pasiūlyti alternatyvą. O jos aš visų pirma mokausi iš Britanijos konservatorių, kurie kitaip nei mūsiškiai, aiškiai pasisako už nacionalinių valstybių Europą. Ir beje išstos iš Europos liaudies partijos frakcijos, kad įkurtų naują. Beje, aš prisiėmiau tuos pačius skaidrumo įsipareigojimus, kaip ir po skandalo atsinaujinantys britai. Jei kam įdomu, juos galite rasti mano neseniai įkurtame puslapyje - jį dar tobulinsiu, bet ir tai jau šis tas: www.sauliusstoma.lt
Tomas

Trečiadienis
2009-05-27 19:18
Perskaičius Jūsų tinklalapyje esančią TPP programą Europos parlamento rinkimuose, susidaro įspūdis, kad esate euroskeptikas. Nėr blogai. Tačiau viena iš EU problemų yra neefektyvus valdymas, jei dėl daugelio problemų dar teks diskutuoti su 27 valstybių žmonėmis ir ieškoti konsensuso - tokiai sąjungai mišios. Nesusitars niekada. Čia skaitome: "Gana tolesnės Europos centralizacijos! ", 23 eilutėmis žemiau: "Tolimoje perspektyvoje ši visoms demokratiškoms tautoms atvira ir patraukli Sąjunga išsiplėstų iki pasaulinės konfederacijos", iš esmės tai vienas kitam prieštaraujantys teiginai, nes norint kad ES taptų konfederacija rei ją centralizuoti. http://www.sauliusstoma.eu/p/item/507 skaitome: "Euras · Mes sieksime geresnių ir lankstesnių taisyklių, leidžiančių Europos Sąjungai teikti pirmenybę apsaugojimui optimalaus balanso tarp stabilios valiutos, ekonominio vystymosi ir priežiūros bei darbo kūrimo;" Nors skyrius apie eurą, bet jokios aiškios pozicijos dėl šios valiutos nėr.
DarthVader

Trečiadienis
2009-05-27 19:38
Sauliau, tai norisi Briuselin? o kas vargšėn senutėm padės anūkus į sporto klubus leisti? Kas toksai dėl tų bobučių sielojosi, krokodilo ašaras liejo? ne Jūs kartais? A kur dingo tas šventas pasiryžimas keisti Lietuvą, viską datryti vardan tos (kaip vėliau paaiškėjo - kišenės), net senutėm padėt? Kalbėkite tiesą: Lietuvoje niekam Jūsų nereikia, tai dėl pinigų į Briuselį norit. Mokėtų daugiau Maskva - grįžtumėte ten.
Saulius Stoma
Saulius Stoma

Trečiadienis
2009-05-27 19:50
Gerbiamas Tomai, nesu euroskeptikas. Ir konfederacija nėra federacija, kas reikštų didesnę centralizaciją. Kartu su britų konservatoriais propaguoju besiplečiančią, tačiau iš pakankamai savarankiškų nacionalinių valstybių sudarytą ES. O dab. prancūzų valdžios siūlomas uždarumas reikštų naujos Napoleono tipo imperijos kūrimasi. Manau naujasis Vaterlo neišvengiamas. Būtų smagu, jei lietuviai tame istoriniame mūšyje sudalyvautų - na, jei ne dabar, tai dar po 5 metų. Dabar dar ir mūsų visuomenė nėra dėl to apsisprendusi ir išdiskutavusi, koks gi čia nacionalinis Lietuvos interesas. O man jis akivaizdus. Tik todėl ir dalyvauju! Tad pasiaiškinkim.
Strujus

Trečiadienis
2009-05-27 20:06
decentralizacija tai toks reiškinys kai pradeda veikti išcentrinės jėgos,kurios vis didėjančiu greičiu tolsta viena nuo kitos kol galiausiai nustoja sąveikavusios o tai reiškia sistemos išsiskirstymą. Klausimas: ar jūs suprantate savo siekius ?
Saulius Stoma
Saulius Stoma

Trečiadienis
2009-05-27 20:26
Taip, suprantu, gerbiamasai Strujau. Europos Sąjunga gali užkariauti pasaulį tik tuo atveju, jei veiks savo išcentrine jėga. Tai ir yra ta vadinama švelnioji galia, kuri skverbiasi net per autoritarinių valstybių sienas. Kietąją galią palikime JAV. Šią filosofiją esu dėstęs jau ne viename straipsnyje. Juos beje galite rasti kuriamame mano puslapyje www.sauliusstoma.lt - tiesa, dar ne visus surankiojau. Taigi aš nenoriu griauti sistemos. Aš noriu ją pertvarkyti, kad ji vėliau nesugriūtų pati nuo savo svorio, kaip atsitiko TSRS. Mes lietuviai esame gerai šioje srityje pasimokę, todėl ir kitus pamokyti galim. Štai taip.
Strujus

Trečiadienis
2009-05-27 20:55
dėl TSRS tai išsisklaidė kaip tik dėl centralizacijos susilpnėjimo ir Lietuva čia niekuo dėta,tiesiog tinkamu laiku ir tinkamai pasinaudojo situacija. ES susibūrė visai kitokių jėgų veikiama,tai daugiau ekonominė nei politinė organizacija. Kietos ir minkštos poveikio priemonės taikomos tuomet kai tam pribręsta situacija o atskirų asmenybių galimybės minimalios ir tokie aiškinimai rodo nebrandumą ir patirties stoką,tiesiog jūs būsite nesuprastas,padirbėsite,suprasite. Lietuvai atstovauti esate tinkamas kandidatas,raginu visus balsuoti už S Stomą,po penkerių metų turėsime visapusišką, platesnių pažiūrų politiką.
Huba buba

Trečiadienis
2009-05-27 21:28
Oi, kaip norisi 7 tonu euru algos, kuri kris bunant eu parlamentaru. Nieko neiseis, teks dar pasedeti su pajacais (savo partija) seime ir "padirbeti" Lietuvai. Siaip mintis destot gal ir teisingas, bet EU dar neprisirpusi pokyciams, kuriuos tipo noretumet ten inesti uraganiniu budu. Dar ne laikas. Galbut po 5-10metu. Bukit vyras, pradejot darba (seime), tai baikit. Po to kitas laiptelis. Db svelniai tariant nerimtai atrodo.
Saulius Stoma
Saulius Stoma

Trečiadienis
2009-05-27 22:40
Gal ir teisus tas Huba Bubas… Bet atsakau gerb. Strujui: Jeigu kartais Jūsų balsas ir agitacija nuves mane iki Briuselio jau dabar, busiu KITOKS ir galbūt vienišas tik tarp lietuvių. Briuselyje bendraminčių yra - ir jų atsiras dar daugiau. Ir tai ne kokie marginalai, o pačios solidžiausios Didžiosios Britanijos, Lenkijos, Čekijos partijos. Kyla didelė atsinaujinimo banga. Dabar vis dėlto pateiksiu 10 punktų, kuriuos paėmiau iš britų konservatorių ir kuriuos pateikiu visoms į EP einančioms partijoms. ĮSIPAREIGOGIME TAI VISI KARTU: Viešai skelbsime visas parlamentinės veiklos ir biurų išlaikymo išlaidas; Viešai skelbsime visų kelionių informacijas, įskaitant keliones į/iš Briuselio ir Strasbūro bei į/iš kitas trečiojo pasaulio šalis; Viešai skelbsime visų darbuotojų, rangovų ir „apmokamų tarpininkų“, įsitraukusių į mūsų veiklą, vardus ir pavardes; Viešai internete skelbsime ir kas ketvirtį atnaujinsime informaciją apie viso Europos Parlamento išlaidas; Kovosime ir balsuosime prieš bet kokias kitas finansines pagalbas Europos Parlamento nariams, jų pensijų fondams ir t.t.; Viešai internete skelbsime informaciją apie visus susitikimus su lobistais ir interesų grupėmis; Prieštarausime ES išlaidų švaistymui, sieksime nutraukti Europos Parlamento posėdžius Strasbūre, nes taip galime sutaupyti daugiau nei 700 mln. litų per metus; Sieksime išlaikyti nedidėjantį Europos Sąjungos įstaigų biudžetą; Balsuosime už ES biudžetą ir kitus atsiskaitymus tik tada, kai auditoriai juos patvirtins; Reikalausime teisės aktų, kurie užtikrintų didesnį skaidrumą, dokumentų prieinamumą, informacijos laisvę ES institucijose. Skatinsime visų šalių partijas prisijungti prie mūsų iniciatyvos „teisė žinoti“.
ecarte

Trečiadienis
2009-05-27 22:51
"uk mes, lietuviai, jau turėjome traumuojančią, bet ir pamokomą, patirtį Tarybų Sąjungoje. Nepamirškime, kad ir tenai pradinės idėjos buvo visai gražios. Tačiau po to, nužudžius atstovaujamąją demokratiją, į Maskvos Aukščiausiąją Tarybą „išrinktieji“ iš Lietuvos" p. stoma, jus bent suvokiate, ka rasote?
ecarte

Trečiadienis
2009-05-27 23:11
p. Sauliui, zinote, jums negalima i briuseli. taip nusisneketi - sieti TSRS su demokratija (atstovaujama, kuria nuzude) gal ir galima lietuvoje, bet toliau plestis su tokiom kvailystem tikrai neeriketu…
xxx

Trečiadienis
2009-05-27 23:26
Manau, kad tikrai tie kas jau buvo isrinkti i EP mums nieko nedave ir galbut Jus esate vienintelis einantis su naujomis idejomis, todel labai palaikau Jus, sekmes balsuosiu uz jus.
Strujus

Trečiadienis
2009-05-27 23:29
visos tos ataskaitos,kur su kuo ir už kiek yra nieko vertos. Ta bendravimo patirtis su kitų šalių politikais, mažytė galimybė save priminti priimant sprendimus yra jau daug mūsų dievo užmirštai mažai,nereikšmingai šalelei,to iš jūsų ir tikimasi. Įtakoti įvykius gali tik turtingos,su išvystyta pramone,turinčios gamtinius resursus ir finansines galias,lietuva geriausiu atveju gali tikėtis paramos už atitinkamą savo laisvių suvaržymą,tačiau ir čia galimybės menkos.Ubagas niekam neįdomus. Ir vistik dar kartą kreipiuosi į žmones,balsuokite už S Stomą,tai netolimos ateities politikas,to kiek pragyventa ir padaryta lietuvoje pakanka,erudicija ir veržlumas daug gali. Pagarbiai,
Priegaidia

Ketvirtadienis
2009-05-28 00:27
Ką jūs ten reformuosit aplėpausiai su čiabatais? Netrukdykit žmonėms dirbt.
to XXX---inž

Ketvirtadienis
2009-05-28 01:41
Pritariu Jums. Tik su naujomis idėjomis kandidatai galėtų aptekti į Europarlamentą. Sakyčiau, tam šalys privalėtų surengti savotišką egzaminą kandidatams. Po to tik rinkimai iš tų išlaikiusių egzaminą.————- O šiandien kas ten paklius? Kas valdo milijonus: Uspaskich, Paksas ir tttt. Todėl aš balsuosiu už Stomą.
inž

Ketvirtadienis
2009-05-28 02:31
Kitas kampas. Autorius ne kartą medijose kalbėjo ir čia rašo: "Tačiau juk norisi pasiūlyti alternatyvą. O jos aš visų pirma mokausi iš Britanijos konservatorių, kurie kitaip nei mūsiškiai, aiškiai pasisako už nacionalinių valstybių Europą. Ir beje išstos iš Europos liaudies partijos frakcijos, kad įkurtų naują. Beje, aš prisiėmiau tuos pačius s k a i d r u m o įsipareigojimus, kaip ir po skandalo atsinaujinantys britai"… ———– Britų konservatorių "s k a i d r u m o įsipareigojimai". Beieškodamas iš kokio konteksto šis "skaidrumo" principas paimtas, aptikau opozicinių konservatorių partijos pirmininko Davido Camerono neseną kalbą ( 30 01 2009), kurioje jis pabrėžia, jog atėję į valdžią, jie sieks reformuoti ortodoksinę rinkos ekonomiką, nes jis mano, kad senuoju kapitalizmu žmonės šiandien nusivylę. Būtina, sako jis, pereiti į naują kapitalizmo stadiją - "kapitalizmą su SĄŽINE" (CAPITALISM WITH A CONSCIENCE). Kodėl britai nusivylę? Žiūrėdami į šiandieninį kapitalizmą daugelis žmonių mato ką? Rinka be MORALĖS; globalizacija be KONKURENCIJOS; ir įgijamas turtas be TEISINGUMO. Visa kartu sudėjus turime, sako D.Cameronas, kapitalizmą be s ą ž i n ė s, todėl privalome jį taisyti…" ———————— Ar lietuviškajam kapitalizmui būdingi šie trūkumai? Manau, kad 100 proc.-taip. Todėl bendradarbiavimas Europralamente su britų konservatoriais būtų itin naudingas, rengiant Lietuvos kapitalizmo kaip sistemos reformos projektą. Iš tikrųjų, ar dabartinė mūsų konservatorių Vyriausybė seka britų konservatorių naujausiomis skelbiamomis idėjomis? Deja, kol kas man neteko nei girdėti, nei skaityti. Nebent naujoji prezidentė, 5 metus pasimokiusi Vakarų Europoje, užmins jiems ant nuospaudos.
Saulius Stoma
Saulius Stoma

Ketvirtadienis
2009-05-28 09:04
Na tiesiog puiku, gerb. Inž. Ačiū. Aš buvau skaitęs tik vėlesnį būsimo Britanijos vadovo Camerono pasisakymą, kuriuo jis reagavo į Anglijos parlamentarų išlaidų švaistymo skandalą, ir britų konservatorių programą Europos parlamentui. Tiesiog neįtikėtinas sutapimas! Kaip tik tuo metu mes priėmėme naują TPP programą, kurią parašiau kartu su savo labai protingais patarėjais. Beje, ir šiame bloge kai kas juokėsi, kad ten kalbama apie atnaujintą MORALŲ KAPITALIZMĄ. Jomajo! Imu savimi didžiuotis…
manau

Ketvirtadienis
2009-05-28 09:34
teisingai Stoma kalba. sutinku, kad reformu reikia. ir manau visi supranta, kad senieji politikai tu reformu nepadarys - nepadare anksciau, nebus ir dabar. kadangi senieji nedaro, lieka tik naujieji politikai, is kuriu tinkamiausias atrodo Stoma. jis ir vizija turi, ir, manau, sugebes rasti bendra kalba su bendraminciais briusely.
[…] S.Stomos blogas […]
lietuvis nr. 471331

Ketvirtadienis
2009-05-28 09:51
…o gal pirma savo darze apsikuopkit. nes dabar vazdialis toks kad apsisike ir apsitapsnoje pas save vaziuosite i pasauli mokyti kitus gyventi… kaip kad proletaras ivanas savo laiku nese komunizmo sveisa i Europa kai tuo tarpu jo tauta is bado dvese
vdfb

Ketvirtadienis
2009-05-28 10:10
Stoma, jei nori išgarsėti ir kad lietuviai tave gerbtų - viešai, prieš TV kameras spjauk Valinskui į snukį. Paskui pilk dešine triuškinantį smūgį į paslėpsnius ir kiek sveikatos turi spirk koja į kiaušius. Tik po tokio žygdarbio gali būi tikras, jog tave išrinks Briuselin, tik šitaip ir niekaip kitaip. Tapsi didžiavyriu, Lietuvos didvyriu ir už gerą darbą gausi milžinišką piniginį bonusą - ES parlamentaro algą.
Qwalda

Ketvirtadienis
2009-05-28 10:33
Taigi, taigi, brangūs Lietuvos žmonės. Ir vėl bonka ant stalo, pardon, rinkimai - ir vėl tos pačios dainos, kaip vakar vakare …
Lookas

Ketvirtadienis
2009-05-28 11:07
Mūsų Lietuvoje labai yra žmonių kurie pamėge pinigus, todėl iš daugelio komentarų žmonėms jau daugiau nėra ką kalbėti. Labai norėčiau, kad pagaliau atsirastų žmonių kurie į Seimą, Į Euro Parlamentą, Į kitas institucijas eitų su geromis idėjomis, siekiais, darbais ir dideliu noru parodyti, kad galima tas idėjas igyvendinti, o ne eiti, kad gautum didesnį atlyginimą ir t.t. Pinigai yra uždirbami, bet geros idėjos ir vizijos ne pas kiekvieną yra iškeliamos. O p. Stoma jų turi. Matosi, kad yra idėjinis asmuo.
Ignas

Ketvirtadienis
2009-05-28 11:19
Gėda - pamiršta linksniuoti. Ne Stoma blogas, o Stomos blogas!!! Argi taip sunku įsikalti??? Ir apie kokį dar Briukselį čia šnekat - Briukselis yra miestelis Vokietijoje, kuo čia su Briuseliu susijęs???
Kojotas

Ketvirtadienis
2009-05-28 11:26
Idomiai cia su tais ES rinkimais. Si ryta kaip tik diskutavom su kolega. Kazkas ne taip. Yra grubiai paemus trys kategorijos zmoniu besibalotiruojanciu. Pirma kategorija tai is niekur ateje ir visai nezinomi. "Educated guess": tai karjeristai, o kaip su ju kompetencija, tai visiska tamsa, ar ne?. Antra kategorija: zmones, aktyvus ir zinomi Lietuvoje. Jiems isvaziavus, Lietuva juos kaip ir praranda. Trecia kategorija: zinomi zmones besitabaluojantys Lietuvos politikoj kaip kazkas eketej, geriausiu atveju atitinkantys Parkinsono desni (Zmogus kyla karjeroje kol pasiekia lygi, kur jis yra nekompetentingas, ir pasilieka ten.) Jeigu tie zmones tabaluojasi Lietuvoj, tai turbut tabaluosisi pusiau nezinioje ir Briusely, be jokios naudos. Kazkaip nei vienoj is triju kategoriju Lietuva praktiskai nieko neislosia. Ar nevertetu vietoj sitokio stiliaus rinkimu daryti kaip normalu interviu priimant i darba, patikrinant kompetencijas ir pan., nepriklausomos komisijos. Tokiu atveju bent jau zmogus kompetentingas butu isrinktas; kad karjeristai - nieko baisaus, cia musu gyvenimo realija. O del asmeniniu savybiu (isk karjerizmo ir sugedimo laipsni), tam ir interviu. Zinoma, taip nebus, bet pasvajoti galima. O Sauliu Stoma as siaip palaikau moraliskai, bet nemanau, kad balsuosiu uz, nes ne tame sarase:)
[…] S.Stomos blogas (Dar neįvertinta)  Loading … […]
Azuolas

Ketvirtadienis
2009-05-28 13:57
Taigi Jus, Sauliau, ne angliskai, ne prancuziskai ne bum bum:) Pamenu, gaude LR zurnalistai Seime "anglakalbius", tai jus begote susiraukes kuo toliau:) Ir kaip jus su tais bendraminciais EP susikalbesite? Rusiskai?
Azuolas

Ketvirtadienis
2009-05-28 14:00
Taigi jus, Sauliau, nei angliskai, nei prancuziskai ne bum bum. Pamenu, karta LR zurnalistai ieskojo Seime angliskai kalbanciu, tai niekam neisejo be "pasiruosimo" pakalbeti. Jus begote salin susisukes:) Ir kaip jus su tais bendraminciais susikalbesite? Rusiskai? Patarimas: nieko politikoje nepasieksit. Geriau i kokia sodyba ir rasykit knygas:)
izmaelis

Ketvirtadienis
2009-05-28 14:06
Vakar per kažkurį iš lietuviškų televizijos kanalų teko stebėti kandidatų į Europos Parlamentą pasisakymus ir prisistatymus. Pavadinti tai, ką kalbėjo ponas E. Zingeris, nors ir itin glaustai apibrėžta programa neįmanoma. Tiesa, kitaip nei kliedesiais kandidato kalbos pavadinti negalėčiau. Varė vyrukas eksprontu suregztais, pirmos klasės lygio sakinukais. Buvo šiukštu klausytis. Nenoriu, spręsti "apie knygą pagal jos viršelį", bet panašu, kad visi besitaikantys į Briuselio postus yra vieno kirpimo. Įrodykite, kad klystu!
Uz ka mes mokam ?

Ketvirtadienis
2009-05-28 14:49
…jus rinkom juokinti tautą - blevyzgoti per Seimo posėdžius, vaidinti vampyrus ir postitutes, bei skaldyti anekdotus. Liaudis rinko jus linksmintis - apmėtyti durnius pomidorais ir supuvusiais kiaušiniais. Žinojot kokiam tikslui buvot rinkti. Kodėl tad bėgat Briuselin? Nesišalinkit pajacų vaidmens. Už tai jums algą mokam. Prasom atidirbineti mielas Stoma uz ka mes pagaliau mokam - norim duonos ir zaidimu !
nagi

Ketvirtadienis
2009-05-28 15:58
tai apetitas auga bevalgant, Sauliau? Prasiverzei prie lovio tautoje, dabar jau nori i Briuseli? Na, sekmes, ziurek, kad vel netektu pasedeti…
Saulius Stoma
Saulius Stoma

Ketvirtadienis
2009-05-28 18:16
Matyt čia derėtų atsakyti ir dėl anglų kalbos, ir netgi dėl Briukselio. Sunku pas mus ir pajuokauti, ir būti kukliam. Taigi angliškai šneku ir skaitau, nors ir ne tobulai. Tačiau bendravimui užtenka. Kažkokiai jaunai ir gražiai žiniasklaidos barakudai atsisakiau pakomentuoti, ką galvoju apie Grybauskaitės šansus tapti prezidente - nenorėjau anksčiau laiko nuvilti vargšo Valinsko - ir gavau pylos, kad angelskai nė bu bu. Toks jau čia lygis. Ir beje, dėl veržimosi dėl lovio. Net jei nepateksiu į tą EP, jau būsiu padaręs gerą darbą - dalis kandidatų jau sutiko pasirašyti tuos garsiuosius skaidrumo įsipareigojimus. Jei visa lietuvių delegacija nuvažiuotų į Briuselį su tokiu mandatu - būtų nuostabu.
Saulius Stoma
Saulius Stoma

Ketvirtadienis
2009-05-28 18:25
Dar pridursiu. Imu galvoti, kad ir mūsų visuomeninės organizacijos nedaug lenkia partijas reikšdamos visuomenės interesus. Štai kai tik buvau įregistruotas kandidatu į EP, ėmė iš užsienio plaukti visokiausių organizacijų prašymai įsipareigoti tam ir anam. Iš Lietuvos - nei vieno konkretaus reikalavimo. O juk tai tiesiausias kelias visuom. organizacijom siekti savo tikslų. Panašiai buvo ir prieš Seimo rinkimus. Vis dar nemokam dirbti? Visuomenininkai, aū, kur jūs? Tad teks pabūti visuomenininku pačiam - gal priversiu visus pasirašyti? Įspėju - kas nenorės, griebsiu tiesiai eteryje.
Uz ka mes mokam ?

Ketvirtadienis
2009-05-28 21:58
jus rinkom juokinti tautą - blevyzgoti per Seimo posėdžius, vaidinti vampyrus ir postitutes, bei skaldyti anekdotus. Liaudis rinko jus linksmintis - apmėtyti durnius pomidorais ir supuvusiais kiaušiniais. Žinojot kokiam tikslui buvot rinkti. Kodėl tad bėgat Briuselin? Nesišalinkit pajacų vaidmens. Už tai jums algą mokam ??? Briuseli dar ankstoka linksminti mus vargdienius palinksminkit Stoma su pederastu Zilinsku ot kompanija sauni :)
DarthVader

Ketvirtadienis
2009-05-28 22:15
Sauliau, aš įpareigoju tamstą būti savimi - tragikomišku klounu, žogliru)jančiu tarp grotų ir cirko. Klouniuku, kuris pažiūras keičia pagal rinkimus į Seimą. vakar dėl bobučių verkia, šiandien dėl ES, rytoj dėl ko? Va toks įpareigojimas. Sugebėsite būti tokiu pačiu juokingu klounu su kvazi-rimtais pareiškimais - važiuokit. Nesugebėsite - juokinkite mus čia ir dabar. tam ir esate pasamdytas.
Qwalda

Penktadienis
2009-05-29 17:32
Manau, kad ponas Saulius nežino, kad net dvi temos apžvalgininko A.Račo blog’e skirtos: 1.šiam tekstui 2. vienam šio teksto komentarų. Manau, kova reikalauja jei ne aukų, tai bent komentaro. :( Jei ne ten, tai bent čia. :)
Strujus>kuvaldai

Šeštadienis
2009-05-30 08:00
…..Manau, kova reikalauja jei ne aukų, tai bent komentaro. :( Jei ne ten, tai bent čia. :) …… labai jau ta kova sureikšminta,kažkoks sakyčiau dvidešimties metų senumo diskusas tarp nedalyvaujančių realiame gyvenime. Europos didžiujų pinigai lietuvą keičia taip greitai kad mes,čia gyvenantys net nespėjame susivokti.Dėl administravimo nepatirties tapome didžiule parduotuve ir tuo didžiuojamės o taip neturėtų būti,lietuviško produkto net nesimato o tai sako kad neturime savo politikos,nėra žmonių sugebančių ir suprantančių kaip tai padaryti,demokratija rinkimų procese iškėlė žmones nepasiruošusius administraciniam darbui,į valdžią atėjo žmonės suvedinėti praeitų kartų patirtas nuoskaudas,prasidėjo barniai,panašūs į kumečių vakarienę,kai susėdę už stalo vieni kitus kaltina dėl jiems vieniems suprantamų reikalų o vakarienė aušta,kol visiškai atvėsta o tada pykstasi dėl neskanaus maisto ir bara namų šeimininkę,kuri išties niekuo dėta.Toks tatai tas mūsų mentalitetas,kurio europos pinigai taip greitai pakeisti negali,o tie kurie duoda tuos pinigus stebisi kodėl mes tokie neišmanėliai ir nesugebame racionaliai gyventi nors mūsų akimis lyg ir keičiamės,Stoma net nori mokyti europarlamentą reformavimo išminties,tik ar pats supranta apie ką eina kalba,svarbu griauti o kas statys,ką statys ir kaip statys jokio projekto,jokios koncepcijos,tiesiog ėjimas prieš vėją. Klausimas: kam to reikia ? Ir vistik Jis labiausiai tinkamas iš tų,kurie iškelti mūsų partijėlių,na nevisai partijėlių net ne visuomenės tiesiog suinteresuotų žmonių grupelių ir tai yra geriausi ką galime pasiūlyti. Kviečiu balsuoti už S Stomą,patekęs tarp protingų,išmintingų žmonių apsitrins,susiorientuos ir turėsime savo politiką. Jis to vertas.Jis gali pateisinti mūsų lūkesčius.
Saulius Stoma
Saulius Stoma

Sekmadienis
2009-05-31 13:24
Na, p. Strujus kaip visada nuosaikus ir išmintingas. O p. Qwaldai atsakau: kai aš tapau šiokiu tokiu politiku, o Račas - BNS agentūros vadovu, ėmiau jo prisibijoti. Taigi aukų stengiuosi išvengti. Kartais tai reiškia, kad išvengiu ir komentaro.
Algirdas

Sekmadienis
2009-05-31 17:38
Ka as Sauliui galiu pasakyt, ta ka ir sakiau, vyras geras, bet banda ne ta. Dabar buvo tas pat, gyvendamas Airijoje jau prabalsavau, mielai buc Stoma pazymejes, bet kryziuka dejau prie kitos partijos, o is tos partijos atstovus ir reitingavau(kitaip negalima), taigi Sauliau, cia buvo grynas praliotas jums…
Emilija

Pirmadienis
2009-06-01 12:24
Gerb. Sauliau, klausiausi as Jūsų šiandien per " Žinių radiją" diskusijos su EP nare L.Andrikiene. Labai nusivyliau Jūsų EP samprata. Niekada netikėjau , kad Jūs esate toks euroskeptikas, kad taip negatyviai nusiteikęs prieš EP darbą. Jei taip mąstytų Šustausko lygio politikas, tai nesistebėčiau, bet Jus aš laikiau išsilavinusiu žmogumi. Labai jau daug Jumyse pykčio, negatyvo. Gal tai bendros Lietuvos kultūros pasekmės. Aš dažnai per internetą žiūriu EP plenarinių sesijų transliacijas ir matau kitokią euparlamentarų bendravimo kultūrą, be pykčio, užgauliojimų. o ieškant sutarimo labai įvairiais klausimais. Ir šiandien, klausantis Jūsų diskusijos, labai jautėsi didžiulis skirtumas tarp Jūsų ir L.Andrikienės. Mano nuomone p. Andrikienė Jus gerokai lenkė savo kultūros lygiu ir kompetencija. Linkėčiau Jums dar padirbėti Lietuvos Seime, pabandyti nuvykti į EP pasistažuoti ir iš arčiau susipažinti su EP darbu. Pagarbiai, Emilija
Saulius Stoma
Saulius Stoma

Pirmadienis
2009-06-01 16:13
Labai ačiū gerb. Emilija už Jūsų laišką. Tikrai būsite puiki diskutantė, jei netgi stebite EP darbą. Gal galėtumėte pasižiūrėti tame pačiame internete, ar mano ir Jūsų labai gerbiama simpatiškoji Laimutė buvo tarp tų septynių Lietuvos atstovų, kurie balsavo prieš EP parlamentarų išlaidų paviešinimą? O šiaip nemanau, kad britų konservatoriai, kurių pažiūras aš dėsčiau radijo laidoje, yra mažiau kultūringi ir menkiau politiškai pasikaustę už mūsų konservatorius, kad ir kiek jie būtų apsitrynę briuseliuose. Nemanau, kad tuščias mandagus plepėjimas yra pats geriausias politikų bruožas.
Cirkas be pinigų :)

Trečiadienis
2009-06-03 10:07
Šiandien perjungdamas kanalus telike netiketai islindo Stomos galva ir nugirdau paskutine nemirtinga fraze: "Balsuokite uz sarasa Nr. 1 as esu 1 numeriu. Ir vel kartojasi: Balsuokit uz mane as jusu neapvilsiu as sarase numeriu 1" :) Neapvilsiu - cia kaip keiksmazodis paprastam zmogui, nusibodot jau su savo "neapvilsiu". Kur dar galima Lietuvoje pamatyti toki cirka be pinigu, a Stoma ? klounada@tesias.lt
Strujus

Ketvirtadienis
2009-06-04 12:12
stebėjau vakarykštę agitacinę laidą,susidarė toks įspūdis kad visi pasisakantys tolimi nuo politikos,kalbos sukosi apie vietines ūkines problemėles,niekas neišsikėlė sau tikslų dėl gilesnės integracijos,ekonominių ir kultūrinių ryšių plėtros lyg tam nebūtų erdvės. Jautėsi kažkoks nesusikalbėjimas,nesuvokimas ar nenoras pasakyti tiesiai,turime problemų ir norime emigruoti o jūs čia patys aiškinkitės ir peškitės dėl sotesnio gyvenimo.
inž

Ketvirtadienis
2009-06-04 14:15
Ir aš vakar stebėjau kandidatų į EP pasisakymus. Ir klausimą buvau sugalvojęs: "Klausimas p.Stomai. Kaip Jūs manote, ar Europos pinigai padėjo ar pakenkė Lietuvai? Jei pakliūsite į EP, ar palaikysite glaudesnį ryšį su Lietuvos vyriausybe dėl efektyvesnio ir, svarbiausia, TEISINGESNIO Europos finansinės paramos panaudojimo?"————Prisiskambinau. Televizijos darbuotoja liepė perskaityti klausimą, kad nebūtų "pasikartojimų" su kitais klausiančiaisiais. Paskui pasakė. "Gerai, duosime eterį. Laukite, sujungsime". Nesulaukiau. ———Tiek to. Tik pagalvojau, kad S.Stomos komanda užklijuotomis burnomis tiksliai išreiškė blogėjančią padėtį tarp valdžios ir visuomenės. Prisiminkime Sąjudžio aušrą. Tada Sąjūdžio lyderiai diskutuodavo televizijoje. Ir palaikė glaudų ryšį su visuomene …per telefono operatores, kurios sėdėjo čia pat už jų nugarų. Kažkas surinkdavo klausimus ir viešai nešdavo diskutantams. Buvo akivaizdu, kad klausimai neatrinkinėjami, "nešlifuojami" ir nesijojami. Demokratijos tada buvo DAUG. Ir atrodė, kad taip bus visiems laikams. .. Praėjus 20 metų, deja, apie aną demokratiją tik pasvajoti galima. Visuomenės klausimų liko nedaug. Operatorių nebeliko, nors ryšio priemonės sumodernėjo. Užduodi klausimą, ir nežinai, praleis tave, ar ne. Atranka pradėjo veikti. Panašu, kad kas valdo tokią atranką, tas ir valdo šiandieninę valstybę. KAs tokie protingieji taip sugalvojo ir įgyvendino?
Saulius Stoma
Saulius Stoma

Penktadienis
2009-06-05 09:36
Taip, gerb. Cirke Be Pinigų ir gerb. Inž. - rinkimų organizavimas yra tiesiog PASIBAISĖTINAS. Atrodo, jis specialiai sugalvojamas taip, kad žmonės būtų toliau debilinami. Smulki detalė: Ką galima pasakyti apie laidos vedėją, kuri net nepaklausia, kodel gi jūsų, gerbiamieji politikai, "biakas" sėdi užrištomis burnomis ir kodėl vietoje vieno kalbėtojo ant kėdės tėra užrašas NIEKAS? Todėl ponas Niekas tokiuose rinkimuose ir yra pagrindinis veikėjas. Ir todėl beveik niekas į juos neateis. (Galbūt išskyrus Tave?)
[…] Beje, apie tai dar gegužės 27 dieną savo bloge rašė ir vienas kandidatų į EP narius, Seimo narys Saulius Stoma. Rinkėjų ateis, ko gero, dvigubai mažiau, ir tai užtikrins pergalę konservatoriams, socdemams ir vienam, o gal ir dviems, lenkams. Greičiausiai barjerą peržengs dar ir Paksas su Uspaskichu. […]
Atlygis už vertina informaciją

Pirmadienis
2009-06-08 12:39
Mieli blogeriai labai noriu nuplakti viena Seimo nari uz zodzio netesejima, gal zinote ka jis pavoge ar ruosiasi pavogti, jei jau Valinskas slepia deklaracijas tai nera ko tiketis is partieciu ! Uz vertinga informacija duosiu pirmam plakti botaga - tegu zodziai neprasilenkia su darbais, ane Stoma ? Maziau sapnu daugiau darbu ! Ketvirtadienis 2008-10-09 18:35 Balsuosiu tik uz STOMA, bet jei pavesi Sauliau ir vogsi kaip Komunistai tai kaltinkit save tikrai susirasiu ir ant tilto nuplaksiu ar taip gerbiami blogeriai ?! Ateiciai: maziau sapnu, bet daugiau mazu bet realiu darbu !
Qwalda

Pirmadienis
2009-06-08 15:17
Lietus kaltas ir lenkai- kaip jie išdrįso ir nebalsavo už žemaičius :( Pasisekė senutei Europai, galės dar 5 metus ramiai, anot šviesaus atminimo Gintaro Beresnevičiaus - patogiai, fotelyje, su viskio stiklu :)
............

Trečiadienis
2009-06-10 15:09
kas toliau ?
Minde

Trečiadienis
2009-06-10 15:27
Sauliau Stoma, kad tu butum toks jeigu ne Valinskas? Galiu atsakyti - nulis.
Saulius Stoma
Saulius Stoma

Trečiadienis
2009-06-10 18:42
Negražu gerb. Minde žmones vertinti tik pagal jų užimtus postus. Aš, tiesą sakant, jau pasiilgau būti tuo nuliu, kuriuo buvau iki Valinsko.
inž

Trečiadienis
2009-06-10 23:16
Ne į temą. Važiuojant šiandien vakare klausiau LNK. Pasirodo, ponas Dinius, kaip ir būdinga provincionalams iš Šiaulių, nustebęs dėl galimos interpeliacijos Seimo vedėjui (pagal R.Valatką). Nieko nežino. Bet kaip jis gali nežinoti, kas dedasi frakcijoje, kuri užsigeidė vieną kartą ir visiems laikams prikelti Lietuvą? Kėlė kėlė būdamas 4-tuoju sąraše, ir liko su 1 procentu rinkimuose. Ir dar kur - valdančioje daugumoje. Net pragmatikai libcentristai ir tie pajuto sąžinės graužimą dėl pralaimėjimo rinkimuose ir nusprendė jungtis su libsąjudiečiais, paaukojus neskęstantį Zuoką. ——Vėliau televizorius pasakė, kad ponas Valinskas liepia nesikarščiuoti ir palaukti prezidentės inauguracijos. Kodėl? O gi todėl, kad ten su vyriausybės nariais visko gali būti. Gali būti, kad kultūros ministru taps p.Dinius. Tos inauguracijso laukia nesulaukia ir premjjeras Kubilius. Ką gal žinoti, gali ir jam kėdė gali susvyruoti. Todėl p. Kubilius nedvejodamas šiandien aiškina presai: Seimo pirmininkas geras, prisikėlėliai tinkami partneriai koalicijoje . O kad ten vienas kitas eilinis purkštauja. Normalu. Politinė harmonija. ———— Šeštadienį 12 val eisime prie vyriausybės rūmų. Eisime ir pažiūrėsime, ką vykdomoji valdžia atsakys demokratiniam judėjimui. Kad nereikia KARŠČIUOTIS? Kažin, ar to pakaks?
............

Ketvirtadienis
2009-06-11 10:39
šnipštas. atostogos.
komunaras

Penktadienis
2009-06-12 21:52
sunku dirbti, kai pralaimi rinkimus.
Saulius Stoma
Saulius Stoma

Pirmadienis
2009-06-15 09:26
Dirbu, dirbu - ypač po pralaimėjimų. Juk "visa tai, kas mūsų nepribaigia, mus sustiprina." Taigi netrukus laukite naujienų.
epas

Trečiadienis
2009-06-17 01:38
Geriau Sauliuk, rašytumėte knygeles vaikams (nes jie nežino kas per asaba esate). Tie, kurie ne vaikai, gerai prisimena „Lietuvos aido“ redaktorių, atvirai vogusį iš savo kolegų (pvz. užsienio prenumeratos pinigus). Nemanau, kad pats be cirko partijos kam nors būsite įdomus ateityje (pvz. kur kas landesnis Zuokas tuoj bus politikos paraštėje - ir tai nusprendė ne kas kitas, o rinkėjai). Netelpa galvoje, kaip kitus mokyti padorumo gali paprasčiausiu būdu (metodus vulgaris) pelnęsis asmuo. Esu įsitikinęs, kad jūsų šansas - praeityje, t. y. būtent tada sau išsikasėte duobę (nenuvyksite ne tik Briukselin, už 28K EUR.už, bet ir būsite toje pačioje politikos paraštėje, kaip ir abonentas A.Zuokas ).
Vardas (būtina):
El. paštas (neskelbiamas) (būtina)
Puslapis
Komentaras
neburnok.lt
 
PERŽIŪRĖTI ARCHYVĄ
Vasaris 2012
P A T K P Š S
   12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  
DRAUGŲ BLOGAI