REKLAMA
Saulius Stoma

Sauliaus Stomos blogas. Šioje šalyje pedofilijos nėra


Ketvirtadienis, 2010-01-07 16:35        Uncategorized    |    102 komentarųkomentarai

Valdžios keičiasi, o stebuklai Lietuvoje tęsiasi. Unikali šalis, nieko nepadarysi. Prieš keleta metų daug žinantis šios šalies saugumietis buvo išsiųstas į

 

Baltarusiją ir ten tragiškai žuvo ypatingai keistomis aplinkybėmis. Ir ką? Ogi nieko. Nei Prokuratūra, nei Saugumo departamentas neparodė jokio noro skubiai tirti labai įtartiną valstybės pareigūno mirtį. Net savi ekspertai nebuvo nusiųsti. Pasitenkinta baltarusių išvadomis.

 

     Maža to. Visuomenėje kilus triukšmui, apie tą anksčiau tik teigiamai charakterizuotą pareigūną buvo paleista šmeižto banga. Paskelbta apie jo bute rąstus moters paltus ir panašių dalykų. Išaiškėjo, kad šios absoliučiai amoralios šmeižto kampanijos ėmėsi tų pačių institucijų vadovai. 

 

     Jau vien tai bent kiek mąstančiam žmogui turėjo kelti pagrįstų įtarimų. Kodėl buvo taip neadekvačiai elgtasi? Ką bandyta nuslėpti? Visa tolesnė bylos istorija įtarimus tik stiprino. Pradėtas Seimo tyrimas rodė, kad po slaptumo uždanga valstybėje vyksta labai bjaurūs dalykai.

 

     Tąsyk viešumas davė daug naudos, tačiau esminių pokyčių institucijose neįvyko. Prokurorai pasakė – pamirškit viską! Teisingumo valstybėje nepadaugėjo.   

    

 

     Ir štai – pernai visuomenę sukrėtęs pedofilijos skandalas. Kiekvienam mąstančiam ir širdį turinčiam žmogui, kuris prisivertė pažiūrėti Drąsiaus Kedžio išplatintus įrašus, akivaizdu – pedofilija buvo. Atrodė, kaltininkai ranka pasiekiami. Tačiau ne! Net ir įsikišus politikams, tyrimas nepajudėjo. Gynyba pasirodė labai gerai organizuota, turinti didžiulę įtaka teisėsaugai ir, žinoma, pinigų.

 

     Prieš žmogžudyste įtariamą Drąsių Kedį ir jo artimuosius, kurie tarsi ir nesuteikė tam jokio pagrindo, prasidėjo įnirtinga, dažniausiai nesunkiai įrodomu melu grįsta šmeižto kampanija. Ji tęsiasi iki šiol ir tik stiprėja, neišvengiamai artėjant svarbiausiems bylos sprendimams.

 

     Nepaisant visų daugiau į emocijas nukreiptų nesąmonių, koks būtų svarbiausias pedofilijos neigėjų argumentas? Jis labai paprastas – mergaitė buvo primokyta! Tik šiam argumentui pasitvirtinus, pedofilijos faktas būtų atmestas. Tačiau jo patvirtinti neįmanoma.

 

     Galbūt įmanoma įsivaizduoti išprotėjusį tėvą, kuris primokytų savo vaiką kalbėti baisius dalykus. Tačiau patikėti, kad visa normali giminė, seneliai, sesuo su vyru, tetos ir taip toliau, vieningai susitarę, dalyvauja tokioje kraupioje kvailystėje!? Ir kokia būtų jų motyvacija? Padėti pamišusiam tėvui, kuris visam gyvenimui sutraumavo savo dukrelę? Kas gali patikėti šia absurdiška pedofilų gynybos versija?

 

     Tačiau pasirodo – tikinčių yra! Įtariamas pedofilas beveik kasdien braukia ašarą TV ekrane. Ne, tai nėra laidos, kuriose išklausomos visos pusės. Tai laidos tendencingai derintos su įtariamu pedofilu ir jo gynėjais! Bet tai dar būtų tik žurnalistikos, o ne pasaulio pabaiga. Reikalas čia daug baisesnis. Tos laidos  akivaizdžiai derintos su teisėsaugininkais, o gal ir jų pačių inspiruotos!

 

     Čia jau gerokai pranoktas netgi Vytauto Pociūno atvejis. Ieškantys teisingumo organizuotai ir įžūliai šmeižiami. Grubų, beveik demonstratyvų spaudimą jie patiria ir iš teisėsaugos institucijų.

 

     Labai norėčiau klysti, bet iš to, kas dabar vyksta, išvadą galima padaryti tik vieną. Prokuratūra ne tik ir toliau visai nesirūpina pedofilijos įkalčių surinkimu, o atvirkščiai – daro viską, kad pedofilijos skandalas būtų užgniaužtas.

 

     Kodėl?

 

     Paklauskite generalinio prokuroro.

 

     Tačiau šitą paslaptingų aukštybių gyventoją pasiekti nėra taip lengva. Čia tik normaliose valstybėse didžiausio metų skandalo kaltininkai, kol tiesa nepaaiškės, kiekvieną savaitę stovėtų prieš visuomenę ir aiškintųsi, kas vyksta.

 

     Šioje aklinoje teisėsaugininkų valstybėlėje, kaip sovietiniais laikais, - viršininkai, o ne visuomenė sprendžia, ką galima kalbėti, o ko - ne. Ir žinoma, čia sakoma tik tas, kas tinka galingiesiems. Jeigu slaptiesiems Lietuvos viršininkams geriau, kad pedofilijos šalyje nėra, jos ir nebus.

 

     Tegu žmonės virtuvėse pasakoja istorijas apie pedofilus Seimo narius ir kitus aukštus pareigūnus. Juk tai tik gandai, ar ne? O tiesa čia niekam nerūpi. Nei dabartiniam, nei juolab ankstesniajam, ekrano nevengiančiam, generaliniam prokurorui, kurio labai įtakingas bendražygis irgi atsidūrė nepavydėtinai subtilioje situacijoje.    

 

     Tarsi, visi turėtų būti suinteresuoti, kuo greičiau išsiaiškinti teisybę? Tačiau ne!

 

     Byla tyliai vilkinama, o garsiai šaukiama, kad pedofilijos čia ir būt negali. Visuomenė vėl ruošiama priimti akivaizdų melą.

 

     Užmirškite mergaitės pasakojimus. Užmirškite viską! Užmirškite ir antrąją galimai prievartautą mergaitę. Ji taip gerai paslėpta, kad iš visos istorijos tuoj neliks net pedofilijos aido.

 

     Nepagaunamasis Aidas aukštybėse ir Ūsas, kuris tik mergaitei rodytoje nuotraukoje turi ūsus, tuoj taps tautos folkloru. Kaip ir drąsus svieto lygintojas Drąsius.   

   

 

     Viskas pamažu virs senomis pasakomis.

 

     Juk šioje šalyje pedofilijos nėra. Tai unikali šalis! Čia kartais atsiranda tik pavienių asocialių pedofilų.

 

     Brangios vaikų prostitucijos čia nėra ir būt negali. Juk tada galėtum įtart, kad vaikučiais naudojasi ir kai kurie šios šalies galingieji. Ir kad jie gina vienas kitą, užnuodydami savo smarve visą valstybę.

 

     Jeigu taip, tai JIE šitą šalį ir valdo…

 

     Ar dar ilgai?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rūta

Ketvirtadienis
2010-01-07 18:21
Prisimink, Stoma, kitą pedofilijos skandalą, kilusį iškart po šoumenų surengto žmogaus teisių gynimo. Vienas pedofilijos autorius Valinskas iš karto pasakė, kad pedofilas nuo pedagogo skiriasi tuo, kad pedofilas IŠ TIKRŲJŲ myli vaikus, ar ne taip? Bet Valinskui buvo palikti žmogaus teisių gynėjo laurai, ar ne? Užtat PEDOFILIJĄ reklamuoti ir iš jos pelnytis perėmė jo draugužis Šerėnas. To pakako šmeižtui, galbūt net už akių sukurpti bylai, kad politiniai aferistai būtų slepiami, o prieš auką taikomas elektromagnetinis ginklas. KIENO SPRENDIMU? Pas mus daug ko nėra - nėra sekimo skandalo aukos, sekimo, kuris kilo dėl mano įtarimų, kad VL galėjęs bendradarbiauti su KGB, nebuvo sekimo aparatūros prikamšyto kambario, kuria naudojosi aferistai dar iki tariamo gynimo ir Brazausko nuvertimo, USA piliečio išrinkimo klastojant balsus ir tik dėl to, kad supratau, kas padaryta, pradėto sekimo, nes miončių skaitymo aparatūra jau buvo atvežta ir paduota miniai mėgautis; nieko nebuvo, nebuvo net mano straipsnio, parašyto "Lietryčiui", kurio neišspausdino, tik mėgavosi reklaminiu klipu, kur žmogelis, labai panašus į Landsbergį, skambina pianinu, pasidėjęs ant piupitro "Lietuvos rytą". Nėra net elektromagnetinio ginklo ir idiotiškiausių eksperimentų su mano sveikata - nes neaišku, kaip tai pavadinti - naujos kartos CIA kalėjimai su amerikiečių taip mėgstamų kankinimų pakartojimais ir psichotronikos taikymo sekso mafijos reikmėms. O, ponas Stoma, O SEKSO MAFIJA yra Lietuvoje? Aš kažkodėl manau, kad LNK žurnalistai, ANAIS laikais kažką kurpę panašaus (ką - sunku pasakyti, net televizoriaus tada neturėjau ir nelabai norėjau turėti), dabar pudruoja smegenis visiems. Pedofilai kažkokie keisti -vaikučiui vardais prisistato, nė nepagalvoja jų pasikeisti, kitokius pasisakyti. Gal taip tiesiog imdavo ir susipažindavo: labas, mergyt, aš Jonas, prokuratūroj dirbu. Ir tėvelis labai jau keistas: ne dėdę Ūsą ar mamytę nušauna, bet DU TEISĖJUS, vienas iš kurių ruošėsi LIUDYTI. Tik neaišku kur. Gal į šitą klausimą atsakius, šis tas paaiškėtų.
TonAmi

Ketvirtadienis
2010-01-07 18:33
Pritariu autoriaus išdėstytoms mintims. Vakar per LNK žiūrėjau V.Gaivenio sukurptą pedofilija kaltinamų asmenų įvaizdžio skalbyklą ir galimai nukentėjusios šeimos juodinimo seansą. Kažko panašaus ir tikėjausi: jokių argumentų, tik įtariamų asmenų monologai, kurių turinys dažnai prasilenkia su elementaria logika. Čia galėčiau užbaigti patarle, kad kitą juodindamas, angelu netapsi, bet niekaip negaliu suvesti šio skandalo sąsajų su buvusiu seimo pirmininku A.Paulausku. Jis kalbėjo į kamerą taip, tarsi Ūsą ir Laimutę būtų pažinojęs ilgus metus ir žinojo visas jų santykių peripetijas. Ar Paulauskas turi kažkokių ryšių su pedofilija įtariamais asmenimis?
Tadas

Ketvirtadienis
2010-01-07 18:53
Mano nuomone, asmeniu skriaudu negalima sieti su siuo slyksciu skandalu, bei spresti savo problemu, kelti reitingus ar pasakyti, juk as teisus, sakiau, mane del to nuskriaude, ar kt. Ivyki reikia tirti, o ne filosofuoti apie tai kokiu vardu prisistatinejo vienas ar kita itariamasis. Tai turi buti nesaliskas tyrimas, o ne manipuliacija faktu nuotrupomis, kai nori prikibti, kiekviena versija gali paversti absurdu, o kodel, juk NORMALUS pedofilai taip nedaro! Arba jei as buciau dares tai butu taip… Na nerimta. Kaip ir kategoriskumas VISKAS BLOGAI, VISI korumpuoti, NIEKADA nebus isaiskinta, VISI vagys ir t.t. Kartojant sitas mantras tikrai ivykiu eigai nepadedama. O Straipsnis neblogas, reik visuomenei priminti, svarbu neperzengti ribos, kuomet tragedija tampa reklama. Galima konstruktyviai pamastyti,vietoj -AS JUK SAKIAU! energija konstruktyvaus atsakymo i klausima - KA DABAR DAROM? radima.
Močiutė

Ketvirtadienis
2010-01-07 19:09
Na nesuprantu, ar Tamsta esate toks naivus, ar tiesiog padedate nusikaltėliams? Bet koks tada Jūsų tikslas? Manau, kad vistik esate naivus žmogus. Kaip Jūs nepagalvojate apie vaiką, kuriam paranojiškas tėvelis su paranojiška sesute sugadino gyvenimą, kaip nepagalvojate apie apšmeižtą motiną ir vaiką, atskirtą nuo motinos? Kaip pažiūrėsite į akis apšmeižtai motinai, kai tyrimas dėl pedofilijos nepasitvirtins? Na, aišku, sakysite, kad pedofilų klanas nugalėjo. Tiesiog juokas ima iš tokio naivumo.Kai tuo tiki žmonės, kurie palydi kiekvieną savo nuomonę nešvankiais išsireiškimais, dar suprantama, kad jų protelis menkas, o Jūs juk Seimo narys ir žurnalistas esate. Kiekvienam blaiviai mąstančiam žmogui jau seniai aišku aišku, kad ši istorija iš piršto laužta.Niekada nepatikėsiu, kad motina (nedegradavusi, nealkoholikė) leistų taip elgtis su savo vaiku.Vyrai taip gali dar kartais padaryti, o juk Kedys paranojiško pavydo apimtas su sesutės pagalba ir darė viską, kad įrodytų savo tiesą. Ar ne todėl ir savo dukra, kurios aiškiais nemylėjo (nes filmavo kaip pornožvaigždę ir taip iškankino mergaitę) pasinaudojo savo kerštui, ko pasėkoje iššaudė nekaltus žmones? Argi Jums, protingam žmogui dar kyla abejonės, kad tai padarė ne Kedys? Nekurkite naivių sąmokslo teorijų, jomis jau niekas netiki (išskyrus Kedžių giminę ir kelis jai prijaučiančius žmogelius). Jūs turbūt niekad negirdėjote apie paranojiškus žmones, kurie iš pavydo prisigalvoja baisiausių kaltinimų ir svarbiausia - patys tuo patiki? Va taip ir atsitiko. O gal pritariate Rūtos (tos kriminologės, pamiršau pavardę) versijai, kad nusikaltimus suorganizavo Ūsas? Bet juk net Kedžio motina parodė, kur Kedys laikė ginklą ir kad ginklas dingo kartu su Kedžiu. Juk nustatyta, kad Kedys iš anksto pasirūpino automoiliu ir lipdukus pats užsakė. Pagal tokias versijas, išeitų, kad Ūsas užsakė Kedį, kad šis nužudytų du nekaltus žmones. Na, juk tai jau juokinga. O tiesa tokia - Kedys neišlaikė įtampos, kurią pats ir sukūrė su sesute.
munas

Ketvirtadienis
2010-01-07 19:50
Manau ,kad mociute yra paveikta gaivenio propogandos. Kaip ir daugelis Lietuvos nemastanciu zmoniu. Jus Stoma esat seimo narys, galit kai kair daugiau padaryti. Svarbu netyleti, kad nebutu viskas numarinta. Nebijokit pasirodyt kvaileliu, kaip savo laiku buvo laikomi Ramonas ar Sustauskas ir pradet garsiai rekti. Anksciau ar veliau tiesa isaiskes. Sekmes.
ant bangos

Ketvirtadienis
2010-01-07 20:20
Dar vienas politinis klounas ant bangos nusprendė nuskinti kovotojo laurus. Viskas būtų tvarkoje, jei nebūtų taikomi dvigubi standartai. Tačiau Stoma deleguoja teisę vienai pusei lieti savo tariamas skriaudas ir pletkus iš TV nesibaigiančio serialo forma, o va kita pusė, jo nuomone neturi net teisės paneigti šmeižtą. Įdomu kodėl klounas nevirkavo apie abiejų pusių nušvietimą Krivicko laidų seriale prasidėjusiam iškarto po žmogžudysčių. Primenu Stomai, kad tiek Ūsas, tiek Naruševičienė ir atrodo Furmanavičiaus giminės yra iškėlę ieškinius už šmeižtą, todėl jie irgi yra galimi nukentėjusieji. Kas dėl Paulausko, tai koks jis nesimpatiškas bebūtų, būtent jis pasodino Daktarą. O Stoma sėdėjo pats. Kaip ir K.Vilkauskas, Krušinskas ir kiti didieji kovotojai prieš pedofiliją. Argi nekeista? Visa šita kompanija yra sėdėjusi už sukčiavimą. O dabar - didžiausi kovotojai. Būtų juokinga jei nebūtų graudu.
orvel
orvel

Ketvirtadienis
2010-01-07 20:38
Mat kaip paprasta. Tampi seimo nariu, ir viską jau žinai geriau,- ir už prokurorus, ir už teisėjus. Tiesiog imi ir nuteisi,- tas nusikaltėlis, tas - didvyris. Surežisuoti tėvas negalėjo (tai neįtikinama, irgi toks savotiškas argumentas, ar ne), o motina savo dukrą pardavinėti galėjo (tai labai įtikinama)./// Jau aš iš spaudos žinau, kad antra mergaitė buvo ištirta. O seimo komisijos, šiam reikalui, narys,- to nežino. Nežino, ar nenori apie tai kalbėti, nes tai prieštarauja jo paties sukurtai versijai???/// Takoskyra irgi gavosi įdomi,- arba pilnai palaikai Kedį, arba esi pedofilas, papirktas ir t.t. Nors neiškumų išties daugiau negu atsakymų./// Tiesiog mąstau apie kitką… Galvoju ką daryčiau, jeigu kas imtų ir mane apšauktų pedofilu. Oficialiai, per internetą, spaudą. Kaip gintis, kai iškart atsiranda ir Teisėjai, ir kiti viską žinantys. Neįsivaizduoju. Ir todėl darosi baisu. Ne dėl pedofilų (nuo jų aš savo vaiką dar apsaugosiu), bet dėl sistemos, kai seimo narys, gali imti ir nurodyti prokurorui (o juk šis rašinys, tai nei daugiau, nei mažiau,- nurodymas), kaip išspręsti bylą, kas kaltas ir kas ne. Ir net jeigu prokuratūra surinks visus įmanomus Ūso NEKALTUMO įrodymus (nors šiaip turėtų rinkti kaltės įrodymus), net ir tada prokurorai bus parsidavę, pedofilai, juos reik atleisti (na, čia dar ir partiniai interesai), teisti ir t.t. Išeities nėra, kas nors paskelbė, kad esi pedofilas, geriau nusišauk pats. Taip ar taip kaltas esi automatiškai.
Rūta

Ketvirtadienis
2010-01-07 20:51
Paulauskas ne tik daktarą pasodino, kiek jaučiu, Paulauskui buvo pakišta saugoti politinius aferistus, o jo draugas saugumietis Pocius galėjo kartu su elenkeniais suvaidinti antrąjį pedofilijos skandalą. PAKAITINĮ. Nes kalbėti apie 1996/97 metų kliedesius nėra drąsos, ar ne taip?
orvel
orvel

Ketvirtadienis
2010-01-07 20:53
Kaip ir nepagalvojau, juk tai reakcija į A. Paulausko ruošiamą referendumą…
Qwalda

Ketvirtadienis
2010-01-07 21:29
Geras tekstas. Betgi autorius ne tik žurnalistas… Negi seimūnas, netgi LRS gali tik padejuoti? Užduoti klausimus (ir ne retorinius! ) privalote ir privalote gauti atsakymus. Tam ir esate.
geda

Ketvirtadienis
2010-01-07 21:42
Ziniasklaida pasidare sou is tariamu pedofilu, o politikai dabar megina sau pliusus darytis, o tai kad tu pedofilu net nebuvo jau turbut nelabai kam idomu. O jeigu kas ir megina siaustis liaudis uzmeto akmenimis kaip viena is ju. Zodziu, sesk, 2.
Darth Vader

Ketvirtadienis
2010-01-07 21:55
Viskas paprasta: yra Generalinis pedofilas. Rusvaplaukis toks, su akinukais, įtartinai į mergaitės aprašytą trečiąjį dėdę panašus. Yra pedofilų klanas, kuriame ir Seimo narių esama (kitaip - kas po pedofilų ftp naršo su Seimo IP?). Klanas, diriguojamas Generalinio pedofilo, ginsis - jis Drąsių Kedį nuteis dėl visko, nuo Mindaugo mirties iki Apokalipsės. Mergaitė bus arba užmušta, arba atiduota pedofiliniams Ūsams ir Co. pamatysite. 99% tikimybė. O štai Stomai - klausimynas. Ar apklausėte generainį pedofilą? Ar uždavėte klausimų VSD - kodėl Generalinio pedofilo asmeniiu nurodymu mergaitei buvo leidžiami tik FSB naudojami psichotropiniai preparatai? O gal iniciavot enpeaistikėjimą Generaliniu pedofilu ir jo įstaiga, kur visi - vagys arba pedikai? Nieko nepadarėte. Nors nušautumėte Gen.pedofilą.Arba tylėtumėte.
linas pl

Ketvirtadienis
2010-01-07 21:58
Vis dėlto buvo beveik aišku, kad viskas gali baigtis kaip su KGB-istų medžiokle 1991-1998 metais. Tuo keliu ir einama.
Vikis

Ketvirtadienis
2010-01-07 22:07
Taip, gerbiamieji dasivaziavom… Tik tikrai nesitikejau, kad "teisininkai" pedofilus prades dangstyti mamu kaltinimu. Juk patys suprantat - velesnis skandalas dengia ankstesni, va jum ir skandalas su mamomis. Kazkodel mamos turi tureti moraline atsakomybe, o kauno apygardos teisma, prokuratura, policija neturi. Mamos pasinaudoje istatymo netobulumu yra nusikalteliai, o VP saziningi verslininkai, seimo nariai istaske simtus tukstanciu ar milijonus moraliskai neatsakingi. Man virs 50, taciau pernai tris kartus pasakiau, - Noriu is Lietuvos- tiesiog nebematau galimybes cia gyventi negerbiamas.
KAUŠAS

Ketvirtadienis
2010-01-07 22:09
NEI TEN GERBIAMAS,NEI KĄ SAULIAU,NESBESUK GALVŲ ŽMONELIAMS SU TAIS REPEDASTAIS.ŠITAS KAULAS JAU IR BE TAMSTOS NUGRAUŽTAS.KUR KAS ĮDOMIAU PASKAITINĖT APIE SEIMELIO POLITINES PROSTITUTES IR PROSTITUTUS, PVZ. APIE NUO TPP NUBYRĖJUSIAS ŠIUKŠLES,KONSERVŲ TUŠČIAS DĖŽELES RANKIOJANČIUS KAŽKADA PADORIAIS LAIKYTUS ŽMONES IR T.T. DAR GALI APIE ,,GERAS PARTIJAS;; PAVARYT.TOKIE RAŠINĖLIAI NORS AKYTĖMS IR AUSYTĖMS BUS MIELESNI,O TAI VIS REPEDASTAI,PEDOFILAI,KRAUJAS,SMERTYS..FU,HOLIVUDAS KAŽKOKS…
jj

Ketvirtadienis
2010-01-07 22:20
kiek samokslautoju. I abi puses. Samokslaudamas zmogus irgi gali pasitenkinti (save patenkinti). Tai kaip tam tikra masturbacijos forma. Rukobludstvo, kaip kazkada rusai sakydavo.
PЄTRVS

Ketvirtadienis
2010-01-07 23:01
Močiutė Ketvirtadienis 2010-01-07 19:09 Na nesuprantu, ar Tamsta esate toks naivus, ar tiesiog padedate nusikaltėliams? Močiute, ar galite patikslint, ką jūs vadinate "nusikaltėliais"? Jei vadinate Ūsą, jis dar nenuteistas (tik įtarimai pareikšti), jei vadinate nusikaltėliais Kedžių giminę, tai yra absurdas, nes jiems net įtarimai net nepareikšti,o iš pikantiškų detalių, panašu,kad prieš jų giminaitę buvo padarytas sunkus nusikaltimas. Kaip Jūs nepagalvojate apie vaiką, kuriam paranojiškas tėvelis su paranojiška sesute sugadino gyvenimą, kaip nepagalvojate apie apšmeižtą motiną ir vaiką, atskirtą nuo motinos? Iš turimų duomenų matyti, kad Kedys pradėjo eiti į viešumą tik todėl, kad prokurorai demonstravo savo neveiklumą. Jei prokurorai būtų tinkamai atlikę savo pareigas, esu tikras, kad filmuoti mergaitės nebūtų buvę jokio reikalo. O dėl "motinos", tai argi ji atskirta? Jei tikėti žiniasklaida, tai Laimutė Ūso padedama susigražino dukros globą per teismą, bet suprantat, ją reikia maitinti, rengti, be to į barus negali paprastai išeiti (reikia prižiūrėti), todėl ji pati savo noru gražino ją Kedžiui, tik laikas nuo laiko ją pasiimdavo (kaip paskui kilo įtarimų, tam kad ją "išnuomoti" pedofilams). Be to net ir dabar turėdama galimybę matytis su dukra, dažnai atsisako pasimatymų. Tai kokia ji nukentėjusi? na nebent materialine prasme, nes negali įdarbinti vištelės, kuri jai dėjo auksinius kiaušinius. Kaip pažiūrėsite į akis apšmeižtai motinai, kai tyrimas dėl pedofilijos nepasitvirtins? O kaip žiūrėsite Jūs į akis apšmeižtiems Kedžiams, jei tyrimas dėl pedofilijos pasitvirtins?
orvel
orvel

Ketvirtadienis
2010-01-07 23:40
Kaip tai pavadinti,- groteskas, šaržas, komedija,- kai buvęs kalinys NURODINĖJA kaip dirbti gen. prokurorui? Nors pavadinimas aiškus,- tai Lietuvos valstybė.
atverkit akis

Ketvirtadienis
2010-01-07 23:48
Ji "neatsisake" matytis su savo vaiku ji atsisake matytis ribota laika ir prase prokuraturos atsaukti jai skirtas 2 val pasimatymu, nes ji sita sprendima apskunde (kas yra pilnai suprantama, nes ji motina ir ji nera pareiksti jokie itarimai). Ji sieke, kad globa butu atiduota jai tik ziniasklaida padare eilini skandala, o tokie kaip tu aklai ir tiki i tokias nesamones. Beja jei tas jusu pedalu klanas toks galingas tai kodel vaikas ne pas stankunaite?
kreivarankis

Penktadienis
2010-01-08 02:15
Įdomu būtų sužinoti kokius teisės aktų projektus, susijusius su šia problema, parengė šio emocionalaus teksto autorius. :)
pempe

Penktadienis
2010-01-08 02:47
labai keista yra skaityti si paistala.o jug Stoma yra seimo narys ir beje ragaves kalejimo duonos..,gal toks piktas todel yra ant teisesaugos?bet neitiketina kai zudika laiko vos ne didvyriu ,mes paprasti zmoneliai galime del neisprusimo bele ka blevyzgoti,o seimo narys turetu atsakingiau reiksti savo mintis,o ne dar labiau kirsinti zmones.nejaugi issimokslines seimo narys patikejo tuo erotiniu surezisuotu filmuku?nors Venckiene sake,kad turejo uztekti to filmuko kur mergaite pasakoja kas jai ,,nutiko".pries 10 metu kaimynu mergaite 4 metuku bande isprievartauti jos vyresnes sesers draugas,tai vaikas puse metu naktimis pasokdavo nuo patirtu isgyvenimu.o cia sau ramiausiai pasakoja apie kazkokius sysalus,kremus.butu juokinga ,jei nebutu graudu del suluosintos mergytes kuria pasinaudojo tevas savo pavydui pries jos mama.
Vitalis

Penktadienis
2010-01-08 04:49
Na ka?Lietuvos valdymo forma arteja prie apibrezimo "rezimas"?
inž

Penktadienis
2010-01-08 09:09
Paslaptis, kodėl buvo nužudytas Pociūnas, matyt, labai didelė. Jos atskleidimu "per 24 valandas" nesuinteresuoti nei Pirma, nei Antra, nei Trečia valstybės galvos. Nei anksčiau, nei dabar. Nėra tam atsakomybės. Gal dėl stimulo tiesai skelbti nebuvimo Valstybėje? Taigi, tokiame "režime" dirbant, pedofilijos arba paprastai kalbant kažkokie ten asmeniniai reikaliukai yra 19 -tas vanduo nuo kisieliaus.
inž

Penktadienis
2010-01-08 09:21
Ką tik Delfyje apie Pocūno žūtį perskaičiau: "Prokurorai sulaukė liudijimo, kad mįslinga Vytauto Pociūlo žūtis Baltarusijoje gali būti susijusi su atliktu itin slaptu tyrimu. Esą Breste žuvęs saugumietis domėjosi Lietuvoje dingusiais amerikiečių pinigais, skirtais Baltarusijos opozicijai remti. —– "Kalba ir apie 40 mln., kalba ir apie 30 mln. dolerių, bet sunku pasakyti, kadangi aš to nečiupinėjau. Ir neaišku, kokia dalis nusėdo čia, Lietuvoje. Jeigu jis domėjosi, tai labai karšta informacija ir sekanti prielaida atitinkama, jūs patys galite ją padaryti", - sakė A.Matulevičius "————–Vadinasi, sąmokslas iš GODUMO.
augis

Penktadienis
2010-01-08 09:53
man keistai atrodo musu auksciausiu valstybes vadovu reakcija, jie gina valantina, nors cia ir akliems matosi kad kol nepakeisi auksciausiu vadovu tol tiesos nesitikek, bet matyt visiems geriau nes pedofilai yra visiskai priklausomi nuo ju malones ir labai lengvai valdomi, manau cia pagrindine priezastis del ko jie yra ramus
+ingelrii+

Penktadienis
2010-01-08 10:24
Rašykit ir toliau Sauliau. Pirmiausia, neblogai sekasi, antra - labai reiikia.
tikras lietuvis

Penktadienis
2010-01-08 10:47
Nesutinku - kokia prieš Kedį yra kampanija? Jokios, juk yra oficialūs įrodymai, kad Kedys buvo nužudymo vietose, todėl jis yra įtariamnas padaręs šiuos nusikaltimus. O dėl Kedytės bylos tai Kedžiai aiškiai padarė daug neteisinių veiksmų, dėl ko ir yra kritikuojami, kas ir trukdo pabaigti bylą, nes nesugalvojama, manau, kaip reikės įtikinti teismą, kad mergaitės parodymai yra tikrovės atpasakojimas, o ne Kedžių treniruotės rezultatas, kas buvo tikrai ir visa Lietuva per tv tai matė.
IRAs

Penktadienis
2010-01-08 11:06
Aha, o pavėluotos ekspertizės, kiti procesiniai veiksmai žinoma labai pasitarnavo tyrimui. Kedys į viešumą ir išlindo kad prokurorai nieko nedarė.
Markas

Penktadienis
2010-01-08 12:17
Žinot, mielieji, kai žiūrėjau TV ekane į ponios Šalaševičiūtės akis tuo metu, kai ji sielvartavo, jog Klaipėdos delfinai nesulaukė antrosios, į Vokietiją išvežtos, mergaitės, kuriai minėtoji ponia buvo sutarusi 10 delfinoterapijos seansų, pagalvojau: kokie talentai tarnauja pedofilams! Kai matau Ūso ir pirmosios mergaitės motinos advokatės (kaip ji ten - Kraujulaitienė ar panašiai) akis, irgi kyla mintys apie pedofilams tarnaujančius talentus. Aplamai, nusikaltėliams tarnaujančių talentų pilna visur, tiek valdžios įstaigose, tiek purvasklaidoje, tiek teisėsaugoje, tiek nupeizėjusių politikų (Paulas Auskas) tarpe.
realistas

Penktadienis
2010-01-08 12:30
ponas Stoma pamirso, kad ir jis pats yra tarp valdanciuju. Taigi, ir jis netiesiogiai yra atsakingas uz sita pedofiline teisesauga.
armis

Penktadienis
2010-01-08 12:49
Kazkada Donskis sake: Pociuno zuties bylos numarinimas reiskia visos Lietuvos valstybes kaip institucijos fiasko ir pralaimejima, nes tai rodo, jog sios salies isntitucijos yra visiskai neigalios, veliau ta patvirtino Landsbergis, Kuolys rodos ir dar kai kurie iskilus zmones. Neseniai buvo labai kietas Landsbergio straipsnis, kur teigiama, kad neigimas pedofilijos yra vos ne issittyciojimas is tautos. Manau, jei Pociuno bylos marinimas reiske tik valstybes kaip institucijos visiska fiasko ir zlugima, urioje nei vienas jos pilietis neali jaustis saugus, tai pedofilijos skandals yra zenklas , perpsejimas tautai, jog jei sis byla mus numarinta, tai bus visos musu tautos fiasko ir pralaimejimas. Siaip cia noreciau priskirti dar viena dalyka - tai garsiaja inos rinou byla, kuria kaiip motina smerkia kokie turbut 70 procentu tautieciu, bet nepamasto apie jos kaip motinos meile. Vat tokie dalykai ir rodo kaip mes zlungame su kiekviena diena vis labiau.
juodabalta

Penktadienis
2010-01-08 12:57
tai gal keiciam teismus i landzbergi su donskiu? kur nusirisim jei politikai prades (jau pradejo) kistis i tiesiogini teisesaugos darba? landzbergiui geriau zinotis sedint briuselyje kuris pedofilas, o kuris ne? Tokiu zmoniu kurie vadovaujasi emocijomis reikia saugotis.
si.nk

Penktadienis
2010-01-08 13:49
Cia kai kas stebisi, kad vienas ar kitas politikas bando kistis i teisesaugos darba… O kas gi turetu isikisti, jei tiek teisesauga/teisetvarka, tiek vsd dirba nusikalstamai, slapta ir sutartinai daro ypatingus, baisius nusikaltimus bei tokius dangsto??? Nemalonu skaityti, kaip nusisneka kai kurie komentatoriai - vieni, varydami ant bent kiek drasos turinciu netylinciu politiku, kiti, primakaroninti Lavastes ir Gaivenio - pusprociai, aklai kartojantys pedofilu nupirktos ziniasklaidos jiems primetamas aiskiai is pirsto lauztas versijas… Aciu, Stomai, kad isdrista viesai atstovauti savarankiskai mastanciu, moraliskai atspariu ir siekianciu tikros tiesos Lietuvos zmoniu nuomone.
lina

Penktadienis
2010-01-08 14:06
negi dar neaišku kas valdo mūsų valstybę? juk jie tai demonstruoja akivaidžiai….. sudarydami tik jiems sąlygas patogias ir priimtinas ir jiems visai neidomu kaip jaučiasi kiti O teisybė yra tiems kurie valdžoje ir valdo didelius pinigus.Naivūs mūsų tautiečiai…kokią valdžią išrinkome ,tą ir turime .Ir nėra ką kaltinti…Kova čia su vėjo malūnais.
Saulius Stoma
Saulius Stoma

Penktadienis
2010-01-08 14:25
Na, gerbiamoji Lina, prokurorų, teisėjų ir šiaip visokių biurokratinių viršininkų visuomenė nerenka. Juos tarsi turėtų rinkti politikai, kaip tautos atstovai, tačiau ir tai vyksta tik iš dalies. Visur susiformavę uždari klanai ir visur veikia povandeninės srovės. Tą aš visą laiką ir bandau pasakyti: DEMOKRATINĖ KONTROLĖ LIETUVOJE NEVEIKIA. Juk žinoma istorija, kad tą patį Valantiną generaliniu prokuroru padarė įvairiai susijusių draugų būrelis, "chebrytė". Mūsų valstybėje įvairių atspalvių nelegalios chebrytės dengia viena kitą ir palaiko. Sutraukyti šituos tinklus bus nepaprastai sunku. Be visuomenės pagalbos - neįmanoma.
genijau ir vunderkinde

Penktadienis
2010-01-08 14:36
kad stoma netiki prokurorais ir yra irodymas byloje, o ne surinkti irodymai byloje
jep

Penktadienis
2010-01-08 15:05
o kodel tiap vilkinamas komiteto isvadu tvirtinimas? ar tik ne todel, kad keli seimo nariai (tarp ju ir Stoma) pateikie siulymus, kad butu atsatatydintas Valantinas? ar del to, akd keli seimo nariai ruosiasi, patvirtinus komiteto isvadas, steigti komisija, kuri tirtu galima pedofilu klanu itaka LT? bukim vieningi, nepamirskim sitos temos, ji bet kada gali paliest kiekvieno is musu seima..
jp

Penktadienis
2010-01-08 15:10
Lietuvos problema, kad čia dauguma užsiima tik savo asmeninio gerbūvio, na dar artimųjų, giminių, draugų, kolegų ir pan., gerbūvio kūrimu. Bendrojo gėrio ir teisingumo siekimas (valstybės lygmeniu) yra viduramžių lygio. Tokioje visuomenės terpėje ir vystosi klaninė sruktūra bei išsigimsta valstybės institucijos ir struktūros. Visų lygių politikai, valdininkai, prokuratūros, teismų, VSD vadovai gal teoriškai ir suvokia, kad reikia tarnauti bendrajam gėriui ir teisingumui, bet praktiškai gaunasi tarnystė tik savo klano interesams. Gaunasi taip - aš žinau kas mane paskyrė į šitą postą ir kam aš turiu būti ištikimas, ką aš turiu dengti naudodamasis įstatymų man suteiktais įgaliojimais ir kas mane dengs, jei pakliūsiu į bėdą. Valstybės ilgalaikėje strateginėje perspektyvoje tai yra uždelsto veikimo bomba po valstybės pamatais. Tik laiko klausimas kada ji driokstels, sudaužydama į šipulius pačią valstybę. Pociūno ir Kedžio bylos yra tas lakmuso popierėlis, kuris parodo, kad mums nesiseka ištrūkti iš klaninės sistemos ir nukenksminti padėtą po valstybės pamatais bombą. Vadinasi, panašios ir dar šlykštesnės bylos kartosis ateityje. Taip, buvo ir bus mėginimų išsiaiškinti tiesą (kol kas nesėkmingų), galėsime lieti savo emocijas ir susipažinti su nutekinta informacija internete, bet visa tai bus, kaip išsireiškė Stoma, tik gandai - tiksliau informacija marginalizuota į gandų lygmenį.
inž

Penktadienis
2010-01-08 15:43
Jp labai gražiai rašo. Pritariu. gal kas gali jį papildyti?
Saulius Stoma
Saulius Stoma

Penktadienis
2010-01-08 15:46
Beje, apie visuomenės pagalbą. Noriu pranešti, kad pradedu aktyviai dirbti Kauno Dainavos apygardoje. Tikslas - padėti išsiskleisti piliečių iniciatyvoms, suburti visuomeniškus žmones, organizacijas, suteikti žmonėms galimybę įtakoti Seimo darbą. Jei kas prisimena, esu apie tai rašęs prieš pora-pusantrų metų. Po to rinkimuose Aleksoto ir Vilijampolės apygardoje užėmiau antrą vietą po Ryto Kupčinsko. Kadangi dabar esu TS-LKD frakcijoje, nenoriu ir negaliu tenai su juo konkuruoti. O Dainavos apygarda labai tinkama. Joje didžiausias gyventojų tankumas visoje Lietuvoje! Taigi bendruomeniškumui augti pačios tinkamiausios sąlygos. ŠĮ PIRMADIENĮ, SAUSIO 11 DIENĄ 13 VAL. rengiu pirmą, dar beveik nereklamuojamą susitikimą su pilietiškai aktyviais žmonėmis DAINAVOS SENIŪNIJOJE. Netrukus tenai gausiu ir nuolatinį kambarį, o informacinė lenta jau dabar įrengta. Lauksiu tenai abipusiai nuoširdaus bendravimo su įvairiausių pažiūrų žmonėmis, kaip ir šiame bloge.
orvel
orvel

Penktadienis
2010-01-08 15:51
O naują pėdnyčią konservatoriai jau surado? Turbūt jau, bus geras, kišeninis. Prisimename, prisimename.
p.orvel----inž

Penktadienis
2010-01-08 16:03
priminkite, kada karaliavo gen.prokuroras p.Pėdnyčia.
orvel
orvel

Penktadienis
2010-01-08 16:19
Inžinieriui. Pradėjo lyg 97 ar 98. Per visą Tautos Vado kadenciją išsilaikė. Paskui socdemai išmetė, kaip musę iš barščių, tiesa, ne visai teisėtai (tiksliau, visai neteisėtai). Prisiteisė ten jis daug, apie 150 kLt., o gal dar daugiau. Išliks istorijoje, kaip tikro kišeninio prokuroro pavyzdys. Kažkas panašaus ir dabar ruošiama.
tomas

Penktadienis
2010-01-08 16:35
aciu uz str.,bet komentarus skaityti dar idomiau.mociute-pedu stovyklos aktyvistas,visai ne mociute ir tt.kodel drasius vadinamas zudiku?nuo kada shventos kiekvieno tevo pareigos atlikimas nuodeme,kai isbandytos visos kitos priemones-instancijos metu begyje?visuomene pazadinta kaip nemunas pavasari-ishnesh shuda i Baltijos Teisma.tikiu,yra valdzioj zmones,kurie akylai stebi bylos kampanijos eiga-juk dabar aiskiai matosi,kas bando dangstyti pedofilus-pedomafia.stebi ir renka duomenis ,vardus,pareigas.kaip ir Pociuno bylos atveju-byla numarino generaliniai isdavikai,ir jie tapo zinomi-bus pakarti be jokios abejones.jei as tik naivus,tai Lietuva,lietuviai-meshlas
netikejau, bet pasitvirtino:

Penktadienis
2010-01-08 16:38
Stoma tikrai "BLOGAS".
antanas

Penktadienis
2010-01-08 16:46
gaila, kad teisėsauga per mažai kontroliuojama(jei iš viso de fakto yra kontroliujama).Be kontrolės nė geriausia(ar mananti esanti tokia),gali gerokai nukrypti nuo tikros tiesos-teisingumo paieškų.O ypač tai tiktų aukščiau minėtai instancijai.Kada,pagaliau LR bus bent renkami teismų tarėjai(jau nekalbant apie prisiekusiųjų atstovybe).? Kažkodėl mūsuose to ypač vengiama, o gal net sąmoningai vilkinama?
HORROR

Penktadienis
2010-01-08 16:58
Tas pedofilijos atvejis yra ypatingas tuom, kad tai kaip pritvinkusio socualinio pūlinio indikacija. Pūlinio, kurio simptomas yra vienas - "ŠIOJE ŠALYJE STIPRENIEJI STULBINAMAI NEBAUDŽIAMAI GALI SKRIAUSTI SILPNESNĮJĮ.." Pedofilijos aktas - tik viena iš detalių. Kitas pvz. epizodas - prokuroro Valantino grąsinimai tiems, kurie "eskaluoja šią temą", tuoj po žmogžudysčių. Apskritai visa ši intorija, visas "tyrimo scenarijus" ir t.t. yra akivaizdi "panorama" epizodų, kai "stiprenieji" (institutiškai ar pan.) demonstruoja siaubingą susierzinimą, ar net pasimetimą, kai jie yra skatinami "apačių", kai jie turi lyg ir "papataikauti" socialiai "silpnesniems". Bendras vaizdas yra kraupus ir nekvepia jokia "civilizacija" nei prieš tai, nei toliau… kaip suprato ir Kedys, ko pasėkoje radosi tie jo "žygiai".
p.orvel----inž

Penktadienis
2010-01-08 16:59
Ačiū. Atsiprašau, sunkūs man buvo laikai….1997 11 07 ryte vienas jaunuolis (kuris dabar Seime sėdi kairėje pusėje ir kaip gebelsas auklėja nepaklusniuosius) man užtaisė avariją. Tiksliau mane ir 2 keleives norėjo įvaryti į gelžbetoninius stulpus. Sugebėjau juos (2) sulaikyti ir išaiaškinti 2-jų mašinų apdaužymu. Spauda nei mur mur. Kodėl mane puolė? Dėl finansų. Nes važiavau (su iš vakaro valdžios pritarimu) išsiaiškinti sostinėn, kaip teisingai įforminti užsienio kompanijos (Olandijos) finansinę veiklą Lietuvoje su VALSTYBĖS garantija. Likau gyvas. 3,5 metų bylinėjausi su prokuratūra ir teismais. Galų gale man buvo leista kreiptis į Strasbūro teismą. Neėjau toliau. Nusibodo. Sumokėjau policijai 500 lt baudą, kad būtent aš "sukėliau" avariją. Kas šokiravo? Manęs negynė nei policija, nei prokuratūra (turėjau reikalų su p. Barkausku). Nemyliu aš jų ir šiandien… Kažkodėl, man atrodo, kad jie (gražuolis kelių policininkas iškilo - atsikėlė į Vinių) Lietuvoje tarnauja tik blogiui. Ar tada prokuratūroje karaliavo p. Pėdnyčia, neprisimenu. Bet kad Mirnyj, tai tikrai.
Saulius Stoma
Saulius Stoma

Penktadienis
2010-01-08 17:24
Gerb. Antanas absoliučiai teisus. Visa teisėsauga atitrūkusi nuo visuomenės, tarsi vis dar gyventume totalitarinėje ar autokratinėje valstybėje. Kaip sakė Vitalijus - RĖŽIMAS, vis dar tas pats senasis ikisąjūdinis ANCIENT REGIME valdo šią sritį. Ir nors praėjo jau dvidešimt metų, nereikia pamiršti senojo KGB. Sako jie turėjo, o ir dabar dar turi, senųjų įtakingų pedofilų registrą, kuris leidžia valdyti kai kuriuos aukštus veikėjus. Kai kas yra nuolatiniame pavojuje. Ir tokių juodai įklimpusių vis daugėja. Juk laukinio kapitalizmo sąlygomis įvairiuose fazanynuose prifilmuotų kompromatų pridauginta pakankamai. Ir šitie vienas kitą dengiantys klanai klaneliai darys viską - iki baisiausių dalykų - kad sistema ir toliau liktų uždara. O aršiajam Orvelui galiu atsakyti - Pėdnyčia tikrai nebuvo prasčiausias prokuroras. Tai tik jo dėka buvo išaiškintas kunigo Mikutavičiaus nužudymas. Nors ten įsivėlęs homoseksualų klanas jau buvo sukišęs visus galus į vandenį. Bet ir jam šitas atsirūgo. Kovoti prieš klanus tikrai reikia drąsos. Net ir vienas labai aukštas prokuroras, iš kurio prieš pora mėnesių aš dar tikėjausi rimtų veiksmų, privačiai pasakė: BIJAU.
orvel
orvel

Penktadienis
2010-01-08 17:27
Inžinieriui. Laikai tada tikrai buvo įdomūs. Jūsų atvejis, manau, tik lašas jūroje. Tarkim ir savanorių maištas. Va, dabar riaušininkai, išmušę kelis seimo langus, baisūs nusikaltėliai. Tada… savanorių maištas, pasirodė teisėtas dalykas. O ten juk mergina tai buvo nušauta… Papasakočiau ir daugiau, bet, kam judinti praeitį, reikia gyventi ateitimi.
jp-->orvel

Penktadienis
2010-01-08 17:46
To "kišeninio" gen.prokuroro K.Pėdnyčios dėka pavyko išnarplioti kunigo Mikutavičiaus nužudymo bylą. Tada irgi klanui beveik pavyko užmuilinti tą bylą, bet laiku įsikišo generalinis, pamatęs kas vyksta ir pradėjo asmeniškai kontroliuoti bylos eigą. Ne viskas ten sklandžiai buvo, bet Mikutavičiaus nužudymo bylos išnarpliojimą galima laikyti kone idealiu lyginant su užmuilinta Pociūno byla ir baigiama muilinti pedofilijos byla. Degraduojame…
Sniegas

Penktadienis
2010-01-08 17:48
Gal ponas Stoma pasakys, kada pagaliau Seimas imsis svarstyti Teisės komiteto parengtas išvadas ir išdrėbs Valantiną lauk? (šito laukia visuomenė) Kurią dieną numatytas svarstymas? O dėl Gaivenio laidų… Neturiu komentarų. Žurnalistas turėjo nepriekaištingą reputaciją, bet dabar amžiams jam bus prilipusi pedofilo (arba pedofilų gynėjo) etiketė. Ir televiziją, kurioje dirba, tempia žemyn. „Kažkur ant tvoros mačiau graffiti - „LNK - pedofilų TV“. Reitingams tai ne į gera. Ir dar viena pastaba: Paulauskas… :) Kiekvienoje laidoje! :) Ar laida apie Daktarą, ar apie romantišką Ūso ir Stankūnaitės meilę, bet laidos svečias ir ekspertas visada - Paulauskas, visų galų meistras… :) )))
Saulius Stoma
Saulius Stoma

Penktadienis
2010-01-08 17:51
Tarp kita ko, Orvelas vėl pats to nenorėdamas pateikė labai tinkamą pavyzdį. Savanorių maištas turi analogijų su Kedžio atveju. Jie irgi buvo gudriai provokuojami tamsiųjų jėgų. Ir mergaitės nušovimas greičiausiai buvo kagėbistinė provokacija. O tikslai buvo labai toli siekiantys - geopolitiniai. Kedžio atveju tamsos jėgos galėjo jį specialiai provokuoti, kad pašalintų nereikalingus liudininkus - silpnąsias grandis ir jį patį. Vien nei karto neiššovęs, bet prie nusikaltimo vietos rastas Kedžio pistoletas kai ką sako. Galėjo netgi atsirasti grupelė "geradarių", kurie prokurorų į neviltį įvarytam tėvui pasisiūlė padėti, o po to patvarkė ir jį patį. Tiksliai įvykdytas ir gudrus planas rodytų, kad veikia galingi. Tą jau neabejotinai rodo ir dabartinė situacija.
Saulius Stoma
Saulius Stoma

Penktadienis
2010-01-08 17:59
Atsakau p. Sniegui. Taigi išvados bus svarstomos dar šį mėnesį. O po to, tikiuosi, pavyks įsteigti frakcijoje ir ne tik sutartą PEDOFILIJOS TINKLŲ ĮTAKOS TYRIMO KOMISIJĄ. Nors ir šitą veiksmą bandoma blokuoti. Natūralu. Be to, nerimą kelia ir dalies seimūnų pažeidžiamumas dėl automibilių nuomos. Absoliučiai ydinga situacija - kai mes turime įvertinti prokuratūrą, ši "vertina" nemenką dalį seimūnų.
orvel
orvel

Penktadienis
2010-01-08 17:59
Na, taip, Mikutavičius palaidotas, kaip neapažintas. Paskui dvi ekshuminikacijos, nes pirmoje kažkas kažką sumaišė, paskui pagrindinio įtariamojo,(vėliau paaiškėjo, kad ir kaltininko) išleidimas "cigarečių nusipirkti". Klausykite, ką Jūs norite apgauti? Šios bylos tyrimas,- neprofesionalumo viršūnė. Bet, kaip minėjau, tai praetis, geriau jos nejudinti./// Labai norėčiau užduoti vieną klausimą S. Stomai. Ar yra toje byloje DAR KAS NORS be mergaitės parodymų, kas nurodytų Jūsų minimų asmenų kaltumą? Žinau, kad viešinti bylos medžiagos negalite, bet bent jau "Yra" ar "Nėra" galite atsakyti?
Stomai

Penktadienis
2010-01-08 18:09
Gerbiamas (bent jau kai kurių žmonių) straipsnio autoriau. Sakykite, jeigu pas jus ateitųsaugumiečiai ir jūsų kompiuteryje "rastų" nuotraukų su mažamečiais ar nepilnamečiais vaikais, kaip manote, kaip visuomenė į jus reaguotų, ar nesurengtų linčo teismo nesiaiškindama, ar tos nuotraukos iš tikrųjų ten buvo, ar tie patys saugumiečiai jas ten patalpino? Žmogžudys D.Kedžius (jei iš tikrųjų tai jis nušovė prokurorą) akivaizdu kad buvo stipriai paveiktas melo, dezinformacijos ir manau savo motinos, kuri iš mano matytų reportažų nepasirodė itin stabili psichiškai (bet vėl tai galėjo būti įtakota sukrėtimo dėl įvykių). Ir galiu pasakyti tik tiek, kad Lietuvoje apšmeižti žmogų yra nepaprastai lengva, nes žmonės nereikalauja įrodymų, o aklai tiki viskuo ką rašo "objektyvi" žiniasklaida. Taigi tokiais ir panašiais straipsniais prašau jūsų neklaidinti žmonių dar labiau ir neteisti kito, kai iš esmės apie tą bylą žinote tikrai ne daugiau nei aš ar kuris kitas Lietuvos Respublikos pilietis, tai yra beveik nieko.
orvel
orvel

Penktadienis
2010-01-08 18:17
Buvau nespėjęs perskaityti autoriaus paskutinio komentaro. Dabar jau viskas tapo aišku,- savanorių maištą ir praeitų metų žudynes Kaune organizavo KGB, padedant, ko gero, Kirkilui ir Uspackiui (čia "tamsiosios jėgos"). Belieka tik patylėti.
jp-->Stomai

Penktadienis
2010-01-08 18:26
Vyksta katės ir pelės žaidimas. Jei kai kuriems Seimo nariams kyla noras panarplioti pedofilijos tinklus, tai juos bandoma prikirpti per automobilių nuoma ir kitokį kompromatą. Labai norint prie kiekvieno galima prisikabinti. Taip bandoma dėmesį nuo svarbesnių dalykų nukreipti link smulkesnių. Prokuratūros ir VSD seifuose turbūt daug įdomių kompromatų sukaupta.Tik nedidelė jų dalis pasiekia viešumą. Tiesos jie neieško, jiems reikalinga galia valdyti kitus per šantažą.
In

Penktadienis
2010-01-08 18:33
Labas ponas Stoma, malonu parašyti jums kad ir komentarą po straipsniu,…na manau dėl pedofilijos toli eiti nereikia, čia pat "pašonėje" lygių teisių kontrolierė su visu tuntu palaikančiu ir "nuskinusiųju" stambų ES socialinį projektą 2007-2013 m. PROGRESS su aktyviais apmokymais atskiroms grupėms, kaip apdoroti darželius, mokyklas, globos namus, šeimynas, pasiremiant tomis pačiomis lygių teisių galimybėmis, pasirodo tą leidžia konstitucija…pažiūrėkit patys lietuviai www.lygybe.lt
MilaX

Penktadienis
2010-01-08 18:34
Aciu…geras straipsnis,pritariu Jusu mintimis.
Močiutė - p. Stomai

Penktadienis
2010-01-08 18:40
Ačiū tiems, kurie atsiliepė į mano komentarą. Truputį sujuokino mane, kai pavadino mane pedalų atstove. Patikinu Jus, kad tikrai esu močiutė, nepažįstu nei vienos šalies - tiek nukentėjusių, tiek kaltinamųjų ar tų įsipainiojusių į tą skandalą teisėsaugininkų, tik esu dar nenukvakusi močiutė, todėl ir mąstau blaiviai. P. Stoma, manau Jūs nuoširdžiai tikite tuo ką rašote (nesinori tikėti, kad norite pasikelti sau reitingus, pasinaudodamas nelaiminga, apšmeižta motina ir vaiku), todėl ir norėjau Jums pasakyti savo nuomonę, kuri manau yra tiesiog blaivi, kokia yra kiekvieno doro, pažįstančio gyvenimą, žmogaus. Žinoma, man neteko susidurti su visai amoraliais žmonėmis, tačiau gyvenimas buvo nelengvas ir vargo mačiau daug, todėl niekas manęs negali apgauti, turiu labai gerą nuojautą. Tuo labiau, kad iš vis naivu galvoti, kad Lietuvoje yra didžiausias pedofilų tinklas.Neabejoju, ištvirkėlių yra, bet ne taip, kaip paranojiškai kai kas bando pateikti. O dėl prokuratūros - pati su ja susidūriau, ji negynė mano interesų, nes be įtakingų draugų ir pinigų su jais neverta ir kalbėti. Tačiau nusikaltėlio giminė tokių įrankių turi, todėl ir skandalą sukėlė pakankamai didelį. O kadangi lietuviams moralė dar labai svarbi - reakcija irgi nemaža. Bet nejaugi dėl kažkieno ambicijų, sąmokslo teorijų pamėgimo ar dėl munduro garbės turi kentėti nekaltas vaikas ir apkaltinta jo motina, teisėjo motina ir seserys, kitas vaikas, kurio motina buvo nužudyta ? Todėl ir negaliu susilaikyti nuo komentarų, tikėdamasi atvesti į protą tuos, kurie tokie naivūs, kad tiesiog nemato tos Venckienės akių. Pažiūrėkite į jas ir viskas paaiškės (jeigu bent šiek tiek esate psichologai).
jp-->orvel

Penktadienis
2010-01-08 18:50
Tamsta pats sau prieštaraujate. Pedofilijos bylos atveju jūs siūlote pasikliauti teisėsauga, tegul savo srities specialistai ramiai dirba savo darbą ir pateikia savo verdiktą visuomenei. O visuomenė turi priimti tą verdiktą, nes reikia pasitikėti teisėsauga, todėl kad ten dirba savo srities profesionalai. Toks idiliškas vaizdelis. Bet Mikutavičiaus bylos atveju jūs pripažįstate tos pačios teisėsaugos neprofesionalumą. Vadinti tada padarytas klaidas neprofesionalumu gali tik naivuolis. Ten buvo akivaizdus suinteresuotumas tam tikrų jėgų. Dėl vieno jūs teisus. Kai dingsta pasitikėjimas teisėsauga, griūna visa civilizuota teisingumo sistema. Belieka tik Linčo teismas. Tada bet kas bet ką gali apkaltinti įvairiais dalykais ir visuomenės požiūris priklausys nuo emocijų. Todėl labai svarbu padaryti tvarką teisėsaugos struktūrose. Beje, Gaivenis ir dirba šia nihilistine linkme, skatindamas emocijas iš piršto laužtom versijom (po 3 mėn. staiga visi sužino, kad Ūsas ir Stankūnaitė nerealiai vienas kitą mylėjo). Aišku ne už dyką. Šlykštu…
Sniegas

Penktadienis
2010-01-08 18:58
Močiutė, matyt, yra Valantino močiutė. ,) Arba Jancevičiaus… :) Šiandien per Lietuvos radiją ir TV buvo T. Dapkaus laida „Akiračiai“ apie pedofilijos skandalą, ten Janutienė pasakė dar niekada neminėtus faktus apie pedofilijos bylą, prie kurios nagrinėjimo prisidėjo… Valantinas, kai dar dirbo teisėju. Manau, plačiau bus „Paskutinėje instacijoje“, o šiandienosT. Dapkaus laidą „Akiračiai“ galite pasižiūrėti http://www.lrt.lt/archyvas/
ant bangos

Penktadienis
2010-01-08 19:03
Ponas Stoma, gal galėtumėt paviešinti kokį automobilį pats nuomojat? Gal galit pateikti sutarties sąlygas? Ir kas galėtų paneigti, kad visas šurmulys - ne dėl automobilių. Šaunuolis Valantinas, sujudino širšių lizdą, o klounai jau mirtinai persigandę Paulausko referendumo dėl jų paleidimo. Tai duoda viltį, kad visgi yra sąžiningų žmonių ir teisėsaugoj. To jp. Meilės meilėmis jų būna ir slaptų, bet po 4 mėnesių visi staiga sužino kad Ūsas Venckienei grąsino, turbūt irgi ne už dyką paviešinta iš piršto.:)
jp-->Močiutei

Penktadienis
2010-01-08 19:23
Jūs esate savo emocijų auka. Įtariu, kad tas emocijas jums suformavo Lavastes ir Gaivenio tipo piarininkai (žurnalistais aš jų negaliu pavadinti). "Niekada nepatikėsiu, kad motina (nedegradavusi, nealkoholikė) leistų taip elgtis su savo vaiku." Bet kažkodėl sprendžiate apie Venckienę pagal jos akis. Teko skaityti komentarų, kur žmonėms Venckienės akys, atvirkščiai, yra jos dorumo ir tiesos įrodymas. Tai kuo tikėti? Jumis ar tais kitais žmonėmis? Kas geriau išmano Venckienės akis? Jūsų komentarai vien emocijos. Abejoju jūsų gyvenimiška patirtimi.
mama

Penktadienis
2010-01-08 19:40
ta mociute,turbut uso motinele,negalinti pripazinti,kad sunus iskrypelis,as isviso esu pasibaisejusi,kaip zmones dar drysta rasyt tokius komentarus,kaip diena,aisku,kas tas usas,laimute ir visi kiti.niekaip tik negaliu suprast- ko cia tam paulauskui reikejo darytis sitokia antireklama,,,o gal skalbia kokiam draugui apatinius?????????????
orvel
orvel

Penktadienis
2010-01-08 19:44
JP. Kaip vistik įdomu. "Močiutė" vadovaujasi emocijomis. O autorius? Ar emocijomis vadovaujasi tik Jums nepriimtina pusė? :) O aš sakau tiesiai,- nežinau. Jeigu TIK mergaitės parodymai, aš teisėjo vietoje bausmės neskirčiau, jeigu yra kažkas daugiau, vėl kitas dalykas. Todėl,- NEŽINAU. Aš irgi vadovaujuosi emocijomis?/// Iš tikrųjų, prokuratūra turėtų būti atskirta nuo politikos. Idealiausias atvejis, prieš baigiant kadenciją, Seimas skiria prokurorą, kurio įgalinimai prasideda tik pradėus dirbti naujam seimui. Ir taip cikliškai. Taip kažkur yra, tik nepamenu šalies.
jp-->ant bangos

Penktadienis
2010-01-08 19:45
Seimo narių automobilių nuomos istorijas prilyginti pedofilijos skandalui nepavyks. Labai jau skirtingos svorio kategorijos visuomenės akyse. Mokesčių mokėtojų pinigų panaudojimas "į kairę" Lietuvoje visuomenę kur kas mažiau jaudina nei pedofiliniai skandalai. Parašiau ciniškai, bet taip jau yra. Žiniasklaida mirga nuo straipsnių apie iššvaistytus milijonus ir nieko. O tu čia apie kažkokią auto nuomą susidomėjai:-) Meilės būna ir slaptos, tik šita labai jau neįtikinamai atrodo, kai iš pradžių abu "įsimylėjėliai" neigė tai, dargi Ūsas tos "meilės" įkarštyje vedė kitą moterį.
alex

Penktadienis
2010-01-08 19:54
Baisu pagalvoti kokioje supuvusioje valstybėje gyvenam . LT pūna sulig kiekviena diena daugiau ir daugiau . PREZIDENTAS=PREMJERAS, VYRIAUSYBĖ=TEISĖSAUGA=ŽINIASKLAIDA=PEDOFILAI . Siūlau boikotuoti žiniasklaidą , nepirkti laikraščių , nežiūrėti TV nes plauna smegenis kaip reikiant . Kedžiams stiprybės .
jp-->orvel

Penktadienis
2010-01-08 20:07
Tai mergaitės parodymai jums paskutinėje vietoje? Labai keistas požiūris. Objektyviai ištirtose pedofilijos bylose kaip tik viskas remiasi nukentėjusių mažamečių parodymais. Tam reikalui daromos psichologinės-psichiatrinės ekspertizės. Jų rezultatai yra pagrindas teismui priimant nuosprendį. Juk liudininkų dažniausiai nebūna arba būna tik pedofilų talkininkai.
Lina

Penktadienis
2010-01-08 20:25
Man tik darosi vis labiau idomu ka pvz siuo atveju daro Lietuvos Vaiku teisiu tarnyba,kuri kaip suprantu turetu aktyviai isijungti i diskusija ir bent pateikti savo atsakymus, kaip yra tarkime United Kingdom. Juk butent jie dabar sprendzia mergaites likima. As neesu nustebinta, kad Lietuvoje nenorima paviesinti pedofilu. Jau gerus desimt metu ministeriju uzkulisiuose yra kalbama apie pedofilu tinklo buvima. Lietuvos prokurorai, policininkai, kurie ryzosi aiskintis apie tai turejo arba iseiti is darbo arba nustoti linde ne i savo reikalus Akivaizdu, kad pedofilai gerai isisuke i globos institucijose ir ivaikinimo tinkla, kurio taip ir nepavyko pazaboti, net reorganizavus 10 metu atgal Vaiku teisiu tarnyba prie Soc apsaugos ir darbo ministerijos. Ponia blinkeviciute aktyviai gyne senus gerus vaiku pensionatu ir internatu instituciju vadovus, kurie jau seniai itariama yra prisideje prie pedofilijos ir vaiku prostitucijos.
orvel
orvel

Penktadienis
2010-01-08 20:33
JP. Nesakiau, kad paskutinėje ar kažkurioje tai vietoje. Sakiau, kad VIEN TIK to man, kaip teisėjui, neužtektų. Bet aš juk nebūsiu teisėjas, be to, jie JAU nuteisti. O įrodymų ir netiesioginių galima pririnkti, pvz. mobilaus telefono buvimo vieta, žmonės matę įeinant-išeinant, tam tikros kūno žymės (juk mergaitė matė juos nuogus). Beje, manau, būtent tokių žymių atpažinimas ir vyko, kai Ūsas buvo su ūsais ( o išpūsta, o išpūsta). Nes juk niekas neneigė, kad Ūsas ir mergaitė matėsi, tad asmnes atpažinimo prasmės kaip ir nematau./// Bet kaip minėjau, jie JAU nuteisti. Tik žinote, minia ir Kristų nuteisė, Ir Sokratą, ir Bruno… Tad nepasitikiu aš minios teismu.
Lina

Penktadienis
2010-01-08 20:37
Apie tai vis yra snekama, bet mazai kas daroma. Apie desimt metu atgal as bandziau kreiptis i tuometine vadove, kad yra itarimu apie Vilniaus mieste taksistu tvirkinamus vaikus, bei Trakuose prie Traku pilies dirbancius berniukus, kurie buvo isnaudojami pedofilu. Bet si tema yra ryskiai per sudetinga kai kuriems asmenims ginantiems vaiku teises. Viena aisku, kad pedofilai labai akivaizdziai sulipo i valdzios virsunes ir, jeigu mes imsime judinti, tai jie ims tiesiog lyti is Seimo, Vyriausybes, Teismu, Ministeriju, o ir be abejoniu Prezidenturos. Jeigu Jus pasidomesite Vaiku teisiu tarnybu vadovu giminiu tinklu, jus rasite aiskias sasajas su teisesaugos elitu. Todel dar iki siol yra vaikinami vaikai i uzsieni ir neisprestas vaiku globos klausimas Lietuvoje. Pedofilams reikalinga neispresta situacija. Juk j,eigu motina anegali ismaitinti vaiko, puikus budas ji prisivilioti arciau saves yra finansine parama uz sex paslaugas. Ar valstybes pareigunems rupi tokie vaikai? Ar Socialines apsaugos ir darbo ministerija yra issprendusi paramos seimai klausimus, elementarius vaiku teisiu gynimo klausimus salyje? Bijau, kad visa tai labai apgailetiname lygyje. Ir atsakymo reiktu klausti ponios Tarvydienes, kuri atejusi sutvarkyti ivaikinimo klausima bei stojusi ginti vaiku teises iki siol nepadare vieno zingsnio, kad vaiku teises Lietuvoje buvo ginamos riamiantis ratifikuotomis tarptautinemis konvencijomis. Auuuuu, vaiku teisiu gynejai. Noreciau uzduoti retorini klausima. Ar jie bent zino ka reiskia tos vaiku teises ir kam jos buvo sugalvotos. Ajajai. Gal ne.
mociutei vardu Orvel

Penktadienis
2010-01-08 20:41
močiutei vardu Orvel ir dar kitaip besivadinanciam "rašytojui" - galiu pasakyti tik viena. Jums pasiseke kad jus pasamde įrodinėti neva Kedžiai visi kliedi. Nes jūs prastai, neįtikinamai dirbate. Ir mokėti jums bent kokį atlyginimą yra tik pinigų švaistymas.
si.nk

Penktadienis
2010-01-08 21:13
Komentatorei mociutei, kuri rase: "…todėl ir negaliu susilaikyti nuo komentarų, tikėdamasi atvesti į protą tuos, kurie tokie naivūs, kad tiesiog nemato tos Venckienės akių. Pažiūrėkite į jas ir viskas paaiškės (jeigu bent šiek tiek esate psichologai)." Tai stai, mociute, as esu psichologe. Ir jeigu spresciau tik pagal akis, t.y. pagal kuno kalba, tai neabejotinai konstatuociau, kad Kedys nieko neissigalvojo ir ryztingai sieke teisybes, Kedzio dukrele video irase sako tiesa ir jos judesiai aiskiai rodo ja patyrus seksualine prievarta; Venskienes ir Venskaus kuno kalba taip pat akivaizdziai rodo nuosirduma. O kalbant apie veidmainiskus zvilgsnius ir dviprasmiska kuno kalba, reiketu kalbeti, visu pirma, apie Uso ir Laimutes advokate Kraujutaitiene ir, zinoma, apie Usa… Taip kad, mociute, neapeliuokite i psichologiniu izvalgu turetoja - jums iki to kaip iki Menulio…:)
jp-->orvel

Penktadienis
2010-01-08 21:27
Apie netiesioginius įrodymus viską teisingai surašėte, tik jiems surinkti arba juos paneigti nereikia metų laiko tokioje byloje:-) Tas laiko tempimas ir akių muilinimas ir pakerta pasitikėjimą teisėsauga. Kai prokuratūra ir policija gerai dirba negresia minios teismas. Iš blogo teisėsaugos darbo išplaukia tie pavojai apie kuriuos rašote.
orvel
orvel

Penktadienis
2010-01-08 22:45
JP. Sutinku, nežinau kiek trunka ekspertizės, bet maždaug primetus, dviejų mėnesių, na trijų turėtų būti per akis. Bet netikiu ir sąmokslo teorijomis. Manau, tai paprasčiausias (nerandu lietuviško atitikmens) pox…izmas. Jau miesto prokuratūroje grafai ir feodalai, be kyšio piršto nepajudins, o Respublikinėje, turbūt, išvis save karaliais laiko. Ir nežinau kuo išskirtina turėtų būti prokuratūra, tai juk tie patys valdininkai,- "privalome, padarysime, bet … pinigai į priekį". Kaip visur.
rrr

Penktadienis
2010-01-08 23:32
Nenukreipinek autorius demesio - tipo valdo lietuva pedofilai GAUDYKIT JUOS, negi neisnesa galvele, kad valdo ja vagys, tik tie vagys labai tarpusavy susije, jie elitas, aisku jie visaiP elitiskai smaginasi, kas losia, kas medzioja, kas vaikus tratina, kas pilis stato. BET JEI KYLA PAVOJUS VIENAM, NESVARBU UZ KA JIS YRA GINAMAS, ir esme kad taip ir bus jie darys ka nores, ir nieko uz tai nebus ar girtas zmogu pervaziuos ar vaika patvarkys ar ezero dali apsitvers…
O KUR

Penktadienis
2010-01-08 23:42
MES EINAM ,EU KOKIOS SPALVOS VELIAVA ? PAGAL ISTATYMA !
ant bangos

Penktadienis
2010-01-08 23:53
jp "Seimo narių automobilių nuomos istorijas prilyginti pedofilijos skandalui nepavyks. Labai jau skirtingos svorio kategorijos visuomenės akyse. Mokesčių mokėtojų pinigų panaudojimas "į kairę" Lietuvoje visuomenę kur kas mažiau jaudina nei pedofiliniai skandalai." Manau sujaudins, kai paaiškės kad tariamam skandalui tirti išleista dar daugiau pinigų, nei automobiliams.:)
Realiste- Mociutei

Šeštadienis
2010-01-09 00:01
jus rasot, jog nedegradavusi motina taip niekada nepadarytu Deja, deja… Pazistu issilavinusia 4 vaiku motina, kurios vyras, tu vaiku tevas, tvirkina dukras, o motina- zmona su juo ir toliau gyvena. Any comments ? :-(
pempe

Šeštadienis
2010-01-09 00:13
visiskai pritariu Rutai ir Mociutei!nezinau ka pagiedotu ponas Stoma jeigu butu nusove jo broli ar seseri.manau jo nuomone zudiko atzvilgiu butu kitokia.niekada nereikia uzstoti zudiko ir smeizti gal but visai nekaltu zmoniu.
Realiste- pempei

Šeštadienis
2010-01-09 00:19
o kas irode, kad Kedys zude ? Kol kas jisai tiktai itariamasis :-)
pempei

Šeštadienis
2010-01-09 00:24
Tamsta isties esi visiska pempe. Is kur istrauket, kad autorius uzstoja zudika? Juk net nera zinoma, kas tas zudikas… Kazkodel pries itariamuosius pedofilija parasete zodeli "galbut", o zudiko etikete lipdote tarsi butumet visazinis ekspertas… Ai ai kaip negrazu…
lexisnexis
lexisnexis

Šeštadienis
2010-01-09 07:11
Aš šiaip džiaugiausi Grybauskaitės pergale, tik šiek tiek nusivyliau, kad Grybauskaitė nesiėmė reformuoti svarbiausio dalyko šioje visuomenėje: teisėsaugos. Aš visuomet sakiau, sakau ir sakysiu, kad jei valstybė pamina teisingumą, tai tokia valstybė pasmerkta žlugti. Užtai Grybauskaitė turėjo nieko nelaukdama stvertis opios teisingumo reformos. Ne sukti galvą dėl kitų dalykų, o būtent stvertis teisingumo. Reikia visą teisingumo sistemą Lietuvoje peržiūrėti iš pagrindų: pradedant teisėjais (kas jie, kaip jie skiriami, kaip jie dirba, kaip jie save reguliuoja ir t.t), tęsiant prisiekusiųjų instituto įkūrimu, ir baigiant šitais Kapsuko milicijos mokyklą baigusiais prokurorais, dabar užimančiais prokuratūrose vadovaujamas pozicijas. Man apskritai įspūdis, kad valstybę Lietuvoje valdo prokurorai. Prieš juos net Tauta bejėgė (o juk parlamentarai veikia Tautos vardu). Tad jei Seimo nariai negali susitvarkyti su prokurorais, tai tada, žinote, aš beveik ir žodžių tuoj pritrūksiu. Jei nebus imtasi teisingumo reformos, tai Dievulis ir toliau baus Lietuvą: kaip po šią žemę vaikščiojo svetimų valstybių kerziniai batai, taip atsitiks ir dar kąrtą, ir dar kąrtą. Dievas nemyli tautų, kurios pamina teisingumą. Tokios tautos tikrai pasmerktos žlugti. Už tai, kol dar ne vėlu, nediskutuokite apie vėjo malūnus, ar kviečių derlių kitais metais, o imkitės teisingumo ir pagaliau atstatykite jį Lietuvos žemėje išraudami sovietinę sistemą su šaknimis. Juk Tauta - viską gali. Suverenitetas priklauso Tautai. Juk pagrindinė problema, manyčiau - sovietinis mąstymas. Na ir kas, kad ši šalis turi naujus BP, BP kodeksus? To sovietinio mąstymo Kapsuko absolventų galvose juk nepakeisite. ČIa reikia juos keisti naujais protais, jaunais žmonėmis. Tikriausiai nėra Lietuvoje daug žmonių baigusių Harvardo teisės mokyklą ar studijavusių teisę Oksforde. Bet tą nedidelę saujelę reikia atrasti ir įjungti į diskusijas apie tai kokia turi būti Lietuvoje teisės reforma, kad ji būtų efektyvi. Man apskritai daug labiau patiktų jaunas generalinis prokuroras, kuriam dar tik 25, bet kuris baigė Harvardo teisės studijas ir kuris gali įnešti Vakarietišką mąstymą į šią sutrūnijusią sovietinę sistemą, nei kad koks 60-ies metų "juristas" baigęs tris aukštuosius Minske ar Maskvoje. Man atrodo, kad įvedus prisiekusiųjų institutą teisinguma Lietuvoje reguliuoti sovietiniams prokurorams taptų sunkiai, nes papirkti dvylika žmonių šiam dalykui neiškilus į viešumą - beveik nepasiekiama užduotis. Jau seniai būtume, prisiekusiųjų pagalba, išsprendę daug klausimų tiek dėl Pociūno, tiek pedofilijos, tiek kitose kontroversiškose, numarintose ir marinamose bylose. Dvylika žmonių, tarkime pedofilijos atveju, turėtų išklausyti tiek vienos, tiek kitos pusės įrodymų, kad paskui priimti verdiktą ar buvo padarytas nusikaltimas ar ne. O dabar kas sprendžia? Kažkoks "prokurorčikas" prie "Nescafe" puodelio savo ofise nusprendžia, kad bus nuspręsta, jog pedofilijos nebuvo, o paskui kitą dieną imasi trafaretinių frazių ir įmantrių išvedžiojimų savo teiginiams pagrįsti.
rima

Šeštadienis
2010-01-09 10:04
100 proc pritariu
nevisazinis

Šeštadienis
2010-01-09 10:12
Gerbiu Jus uz Jusu bekompromisinius straipsnius.Visu komentaru neperskaiciau,tad i mano kllausima,gal jau atsakyta,jeigu taip skaitysiu visus komentarus.Jus autorius,kuris diskutuojate su komentuojanciais. Ka Jums ,siuo klausimu ,atsake TS LKD virsune?
rima realistei-mociutei

Šeštadienis
2010-01-09 10:20
o didziausia nusikaltele tai jus, nes zinot, kad tvirkina 4 vaiku tevas, motina tyli, o jus nieko nedarot. Kaip su sazine, viskas tvarkoj
nevisazinis

Šeštadienis
2010-01-09 10:21
Gal Prezidente jau bando perkirsti si GORDIJAUS mazga,atleisdama VSD vada.Palaukime tolimesniu veiksmu.Tada ir vertinsime.
Saulius Stoma
Saulius Stoma

Šeštadienis
2010-01-09 14:29
Automobilio nenuomoju, gerb. Valantino ir co propagandiste:)
ant bangos

Šeštadienis
2010-01-09 14:50
Kodėl politikos marginalai vis mano jog jie tokie reikšmingi, kad juos puola kažkokie propagandistai? Susireikšminimas? Ar negalia, verčianti visur ieškoti sąmokslų? Iki šaudymų tikiuosi neprieisit?
jp-->ant bangos

Sekmadienis
2010-01-10 00:24
"Manau sujaudins, kai paaiškės kad tariamam skandalui tirti išleista dar daugiau pinigų, nei automobiliams.:)" Čia jūs apie Gaivenio laidų finansavimą? :-)
nevisazinis

Sekmadienis
2010-01-10 09:28
p.Stoma,jei atsakytumet,buciau dekingas.
Saulius Stoma
Saulius Stoma

Antradienis
2010-01-12 14:07
Atsiprašau Nevisažinio. Kurį laiką trankiausi po Lietuvą. Įspūdis - Kubiliaus reitingas teisingas. Į klausimą - aš irgi esu nevisažinis. Po Kalėdų su TS vadovybe nebendravau. Susitiksim rytoj ir ketvirtadienį atnaujintoj sesijoj. Galėsiu informuoti. O Prezidentė kol kas, mano požiūriu, viską daro gerai. Žiūrėsim toliau.
El Bronco

Trečiadienis
2010-02-03 15:14
Nors ir pavelyuotai, taciau negaliu susilaikyti neatsiliepes i si straipsnio ir komentaru "gogel-mogeli" :-) . LABAI siulyciau visiems - ir p.Stomai., ir komentatoriams- sneketi tik faktu, o ne savo VAIZDINIU (is serijos "o kas galetu paneigti", "savaime aisku", "kiekvienam mastanciam aisku" ir [an.) kalba. O FAKTAI yra, kol kas, tik sie: 1) yra _itariamas zmogzudys(te)_ Kedys ir _itariamas pedofil(as/ija)_ Usas; 2) yra tik "ZUVES Pociunas", o ne "nuzudytas Pociunas" , nes kol kas NERA pripazintu faktu, liudijanciu jo tycini nuzudyma)____ Visa kita….nepriklausomai nuo to, kokie ten "garbingi zmones" (pvz. Kuolio jau nebelaikau garbingu zmogumi…) postringauja, tera tik ju SPEKULIACIJOS. Nusiraminkite ir apmastykite visa tai saltu protu. Turetu padeti (isvengti samones chimeru).
Vytciunia

Pirmadienis
2010-03-01 06:08
kol seime gyvuos pedofilai pederastai ir politines lesbietes tol niekas nepasikeis, galima rasyt nerašius. bergždžias darbas. geriau patiems imtis vykdyti teisingumą, viešą kastravimą pedofilų, visas mažumas sunaikint, ir dėt skersą ant žmonių lygių teisių, nes kaip matome tai galioja tik pilkai masei, o pasirodo yra ir lygesniu už mus, iš policijos ir prokuraturos tikėtis pagalbos neverta nes tai viena ir ta pati pederastų kompani. Išrinkom Aušrinę marija povilionienę kaip metų moterį - aršią žmogaus teisių gynėją, gaila tik kad nesuprato senolė kas tai yra žmogus, gaila matyt toki kosminį lietuvos nužmogėjimą. Baisu kas dedasi. esam pasmerkti ir laimingas bus tas kurio vaikas nepatirs smurto, prievartos. išvadoje laimingiausi liks pederastai,bo jie vaiku neturi, xoxoxoxo….
vladas

Šeštadienis
2010-05-01 14:10
VIEŠAS LAIŠKAS LR SEIMO NARIAMS Gerbiami LR Seimo nariai, jau 13 metų prieš mane ir mano mažamečius vaikus vykdomas teroras, kurį organizavo IŠKRYPĖLIS ALGIRDAS KATKUS, jis asmeninį kerštą pavertė valstybiniu teroru, kad nuslėpti savo ankstesnius nusikaltimus. 1997m. man buvo bandoma suklastoti baudžiamą bylą pagal melagingą J. Kasiliauskaitės pareiškimą. Šią bylą tyrė nužudytas prokuroras T. Birštonas, prokuratūrai tuomet vadovavo R. Jancevičius. Man įrodžius jog buvau apšmeištas, ši byla dingo. Po šios bylos dingimo, abu šie prokurorai buvo paaukštinti pareigose, nes J. Kasiliauskaitės dėdė ira A. KATKUS, kuris tuomet buvo LRS NGKP. 1998m. man Vilniaus m. 3 PK buvo fabrikuojama byla už apsaugos policijos pareigūno sumušimą, naujūjų metų naktį. 1998m. buvo organizuotas pasikėsinimas nužudyti mane, man kirviu buvo sukapota galva, nes kreipiausi i „LIETUVOS RYTĄ“, dėl fabrikuojamų bylų, ir prokurorų nusikaltimų. Vilniaus m. 5 PK pareigūnai neatliko tyrimų. 1999m. man Vilniaus m. 5 PK buvo sufabrikuota baudžiama byla, dėl svetimo turto naikinimo. Po šios bylos 5 PK viršininkas S. Mecelica buvo paaukštintas pareigose. 2001m. Praveniškių pataisos kolonijoje buvo pasikėsinta į mano gyvybę, tyrimai atlikti nebuvo. Kolonijos viršininkas S. Agurkis ir pavaduotojas Jasmontas buvo paaukštinti pareigose. 2001m. aš atskleidžiau NIDA banko valiutos supirkėjo nužudymą, kuris ivyko 1993m. Tikri šio nužudymo užsakovai bausmės išvengė, nes teismų metu teisėjai klastojo įrodymus. 2003.07.31. Vilniaus m. prie „KALVARIJŲ“ turgaus buvo organizuotas pasikėsinimas nužudyti mane. Aš buvau užpultas ir į pilvą man ikišo atsuktuvą. Aš buvau išveštas i ligoninę, ir skubos tvarka operuotas. Prokuratūra bando nuslėpti šį nusikaltimą. Po kelių savaičių „ NUSIŠAUNA“ prokuroras T. Birštonas. ATSITIKTINAI ? 2004m. aš buvau susitikes su nužudytu saugumiečiu V. Pociūnu, jis mane susirado pats. Jis labai domėjosi ALGIRDO KATKAUS veikla ir rinko apie jį informaciją . Nors iš pradžių tarp mūsų ivyko nelabai malonus pokalbis, bet kai V. Pociūnas papasakojo man apie jo veiklą, tuomet aš jam papasakojau apie nuskaltimų smulkmenas kurie buvo ivykdyti prieš mane. 2006m. gretimame savivaldybės socialiniame būste neteisėtai buvo apgyvendintas provokatorius GRIGORIJ ULEVIČ, kuris pradėjo terorą prieš mane ir mano mažamečius vaikus, kuris vyko net pusantrų metų. Aš buvau sumuštas net 4 kartus, buvo sumušta mano sugyventinė R. Androsova, kuri buvo nėščia jau 4 mėnesį. Aš daug kartų kreipiausi į LRGP, bet tyrimai nepradėti. Tik po skundo į STT provokatorius buvo iškeldintas, bet tyrimai nepradėti. (gal šiuos faktus pakomentuos A. ZUOKAS ) Tas pats provokatorius dalyvavo riaušėse prie seimo, kurstė žmones. Tais pačiais metais nužudomas V. POCIŪNAS . ATSITIKTINAI ? 2007.10.17. vaiko teisių apsaugos kontrolierė R. Valančienė, atvykusi pas mus į namus pagrobė mano dukrą V. Lukoševičiūtę, be jokios priežasties, kai motinos nebuvo namie. Taip pat ji bandė pagrobti mano sūnų V. Lukoševičiu 2006m., bet jai nepavyko. Aš nekartą kreipiausi į LRGP, LR Prezidentą, į LRS Vaiko teisių kontrolierę R. Šalašavičiūtę, bet jokių atsakymų negavau, nors buvo pateikta pakankamai įrodymų jog vygdomas teroras ir prieš vaikus. 2007.11.06. ir 2008.02.05. aš kreipiausi su skundais i LRS Žmogaus Tisių Komitetą ir įrodžiau A. Lydekai, kad prokuratūra organizuoja , ir slepia organizuotus nužudymus, įrodžiau jog socialinis būstas buvo naudojamas organizuoti terorui. Aš kreipiausi jog mano pateikta medžiaga būtų perduta LRS Komitetui tiriančiam V. Pociūno nužudymą, bet po kelių dienų šis komitetas buvo panaikintas, ir jokie tyrimai atlikti nebuvo. Gal pakomentuos šiuos faktus pats A. LYDEKA ? 2008m. po skundo i LRS Žmogaus Teisių Komitetą, buvo organizuotas užpuolimas namuose. Buvo bandoma atimti dokumentus, video irodymus, man buvo grasinama. Aš LRGP pateikiau net video irodymus, bet tyrimai neatlikti. 2008.02.16. buvo organizuotas dar vienas užpuolimas, man peiliu buvo kiaurai perdurta ranka. Po operacijos nevaldau kairės rankos 4 pirštų. Tyrimų ir teismų ši byla buvo klastojama. Gal pakomentuos šiuos faktus 3 apylinkės teismo teisėja D. Mickevičienė ir apygardos teismo teisėja D. Pranytė-Zaleckienė ? Su visais šiais faktais aš kreipiausi i LR Prezidentą V. Adamkų net 2 kartus ir pateikiau daug įrodymų, bet jokie tyrimai nebuvo pradėti. Gal pakomentuos šiuos faktus pats ex Prezidentas V. ADAMKUS ? Su irodymais aš kreipiausi i LR Prezidentę D. GRYBAUSKAITĘ net 2 kartus. Po 2 skundo LR Prezidentei buvo bandoma suklastoti man baudžiamą bylą, pasodinti ir nužudyti. Organizuoti 3 plėšimai, 4 užpuolimai, grasinimai nužudyti, buvo tyčiojimasi iš mano vaikų. Visus šiuos nusikaltimus ivykdė provokatorius GINTARAS BERTULIS, prokuratūrai buvo pateikti irodymai jau prieš puse metų, net audio irašai su grasinimais ir užpuolimais, tyčiojimasi iš vaikų. Buvo pateikti irodymai autoivykio kurį padarė G. Bertulis ir po kurio man buvo grasinama kaip liūdininkui, bet prokuratūra tyrimų nepradėjo. Aš LRGP pateikiau audio iraša, kuriame žudikė ANIA CHOMIAKOVA pati prisipažino, jog nužudymas buvo organizuotas, pateikiau papildmus irašus su grasinimais nužudyti mane. Tyrimai nepradėti. GAL NORĖS PAKOMENTUOTI ŠIUOS FAKTUS PATI LR PREZIDENTĖ DALIA GRYBAUSKAITĖ ? VISA MANO SURINKTA MEDŽIAGA IŠVIEŠINTA TINKLALAPYJE http://crimerangers.ning.com/group/VLbyla?xgi=2GT1dPt5997c0p&xg_source=msg_invite_group IŠ TEN GALITE ATSISIŪSTI IR DOKUMENTUS. VIEŠAI KREIPIUOSI I LR SEIMO NARIUS IR PROŠAU PRADĖTI TYRIMĄ DĖL IŠKRYPĖLIO-ŽUDIKO ALGIRDO KATKAUS VEIKLOS, DĖL ORGANIZUOTO TERORO PRIEŠ MANE IR MANO MAŽAMEČIUS VAIKUS, DĖL PROKURORO T. BIRŠTONO IR SAUGUMIEČIO V. POCIŪNO NUŽUDYMŲ. Arba, www.crimerangers.ning.com VLADAS LUKOŠEVIČIUS vl55755@gmail.com
vladas

Šeštadienis
2010-05-01 14:11
UŽEIKITE I ŠĮ TINKLALAPĮ IR PAMATYSITE KAS VYKSTA LIETUVOJE Čia viešinami nusikaltimai kuriuos organizavo prieš mane ir mano mažamečius vaikus, IŠKRYPĖLIS , ALGIRDAS KATKUS. Visi šie nusikaltimai organizuoti, kad nuslėpti prokuroro T. Birštono, saugumiečio V. Pociūno nužudymus. Čia yra irodymų, kad prokuratūra organizuoja nužudymus. Apie visus šiuos nusikaltimus informuota ir prezidentė, kodėl ji tyli ? http://crimerangers.ning.com/group/VLbyla?xgi=2KtNh41bu5pIXH&xg_source=msg_invite_group VLADAS LUKOŠEVIČIUS. vl55755@gmail.com
vladas

Šeštadienis
2010-05-01 14:52
UŽEIKITE I ŠĮ TINKLALAPĮ IR PAMATYSITE KAS VYKSTA LIETUVOJE Čia viešinami nusikaltimai kuriuos organizavo prieš mane ir mano mažamečius vaikus, IŠKRYPĖLIS , ALGIRDAS KATKUS. Visi šie nusikaltimai organizuoti, kad nuslėpti prokuroro T. Birštono, saugumiečio V. Pociūno nužudymus, ir tris pasikėsinimus nužudyti mane. Čia yra irodymų, kad prokuratūra organizuoja nužudymus, klastoja bylas. Į visus šiuos nusikaltimus įtraukti Vilniaus m. apylinkės - apygardos teismų teisėjai, R. Šalašavičiūtė ir policijos pareigūnai. Apie visus šiuos nusikaltimus informuoti LR SEIMO NARIAI ir PREZIDENTĖ DALIA GRYBAUSKAITĖ. TAI, KODĖL JIE TYLI ? http://crimerangers.ning.com/group/VLbyla?xgi=2KtNh41bu5pIXH&xg_source=msg_invite_group VLADAS LUKOŠEVIČIUS. vl55755@gmail.com
Monika

Antradienis
2010-05-18 20:23
Esu mama,auginu tokia pacio amziaus mergaite,ir pagalvoju,kad visoj sioj koseje kencia tik vaikas.Stankunaitei dar vaika atiduot nusrende,ji ne motina,slykstyne parsidavele-rupi jei tik pinigai.kas per politika pas mus baisu,visi parsidaveliai.Esu isitikinus,kad ta byla tesis ilgai ir nuobodziai,o vaiko psihologija jau yra pazeista.
Monika

Antradienis
2010-05-18 20:24
Esu mama,auginu tokia pacio amziaus mergaite,ir pagalvoju,kad visoj sioj koseje kencia tik vaikas.Stankunaitei dar vaika atiduot nusrende,ji ne motina,slykstyne parsidavele-rupi jei tik pinigai.kas per politika pas mus baisu,visi parsidaveliai.Esu isitikinus,kad ta byla tesis ilgai ir nuobodziai,o vaiko psihologija jau yra pazeista.
Stanislava

Trečiadienis
2010-07-21 23:27
Ačiū Jums už tiesą,už pagalbą kovojant dėl švaresnės Lietuvos.Jūs protingas,intelektualus žmogus,tad patarkite mums,paprastiems piliečiams,ką daryti toliau?Kaip visa tai sustabdyti?Viešumas svarus ginklas,bet jie jau ir ant viešumo"dėjo",o kedyčių buvo,yra ir ateityje tikrai bus. Mes pakraupę,išsigandę,pasimetę,supriešinti ir jaučiamės bejėgiai.Ne tik dėl pedofilijos,bet dėl visko,kas vyksta Lietuvoje. Sėkmės Jums,Rašykite,nors savo straipsniais paguodžiate mus.
Vardas (būtina):
El. paštas (neskelbiamas) (būtina)
Puslapis
Komentaras
neburnok.lt
 
PERŽIŪRĖTI ARCHYVĄ
Gegužė 2012
P A T K P Š S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
DRAUGŲ BLOGAI