REKLAMA
Saulius Stoma

Sauliaus Stomos blogas. Apie Gražulio ir Uokos neliečiamybę


Antradienis, 2010-10-19 18:19        Uncategorized    |    42 komentarųkomentarai
Apie Gražulio ir Uokos neliečiamybę


Visų pirma turiu aiškiai pasakyti savo poziciją. Tai, ką darė Kazimieras Uoka ir dar aktyviau Petras Gražulis gegužės 8 dieną, pasibaigus homoseksualus palaikančioms eitynėms „Už lygybę“ yra apgailėtina. Civilizuotoje visuomenėje to neturėtų būti. Taškas. Tačiau…

Atsižvelgus į dabartinę situaciją ir į visus argumentus, kuriuos netrukus išdėstysiu, man akivaizdu, kad leidimas šiuos du seimūnus patraukti baudžiamojon atsakomybėn būtų didelė klaida. Kodėl aš taip manau ir kodėl taip balsavau? Pasiaiškinkim.

Buvau Seimo laikinosios tyrimo komisijos narys, todėl esu susipažinęs su visa pateikta medžiaga. Ikiteisminis tyrimas niekuo esminiu turimos informacijos nepapildytų, nes prasižengimas labai paprastas ir beveik momentinis. Gražulis ir Uoka, sakydami, kad saugomo renginio laikas jau pasibaigė, „neteisėtai perėjo policijos užtvarą“ ir „pasipriešino policijos pareigūnams“. Visi televizijos žiūrovai įvykį galėjo matyti daugelį kartų ir įvairiausiais rakursais. Visi galėjo susidaryti savo asmeninę nuomonę.

Susidariau vaizdą, kad komisijoje aš buvau vienintelis atėjęs be išankstinės nuomonės. Mat aš bandžiau išsiaiškinti, kai ką daugiau nei tai, ar du tautos atstovai peržengė „STOP POLICIJA“ juostą ir daugiau ar mažiau spurdėjo sugriebti pareigūnų. Mane domino kas kita. Ar šie du smarkuoliai provokavo už tvoros esančius žmones imtis neteisėtų prievartos veiksmų?  

Teisėsauga tokių įrodymų nepateikė, patys seimūnai tai neigė. Atvirkščiai! Jie sakėsi raminę žmones ir raginę juos elgtis civilizuotai. Faktas, kad žmonės liko už tvoros ir tik du teisėtus savo atstovus „delegavo“ pasiaiškinti, kas gi čia vyksta, patvirtina gynybos versiją.

Teigiama, kad tarp susirinkusių protestuotojų buvo provokatorių ir netgi aršių chuliganų su beisbolo lazdomis. Ar jie jau pagauti ir nuteisti? Nepavyko sužinoti. Maža to. Gražulis teigė, kad prieš konfliktą jis pats skambino policijos vadams, ragindamas nuraminti provokatorius. Policija nesureagavo.

Komisijai pavyko išsiaiškinti, kad vis dėlto eisena „Už lygybę“ buvo VIEŠAS RENGINYS. Nors dalyviai ir buvo įleidžiami tik su kvietimais ir akreditacijomis. Normalu, kad policija net ir viešame renginyje atskiria priešiškai nusiteikusias grupuotes, jei įtaria galimą smurto protrūkį. Tačiau ar toks protrūkis grėsė dėl Gražulio ir Uokos veiksmų? Šito niekas net nebandė įrodyti.

Jeigu policija būtų elgusis protingai, ji tiesiog būtų palydėjusi Seimo narius ir pažiūrėjusi, ar jie eina tik padiskutuoti, kaip teigia dabar, ar provokuoti ir smurtauti. Tik pastaruoju atveju baudžiamoji atsakomybė ir išmetimas iš Seimo būtų neabejotinai teisingas.

Čia mes susiduriame su labai svarbia konstitucine problema. Ir čia vėl turiu aiškiai pasakyti savo poziciją. Nusikaltimą padaręs seimūnas turi atsakyti prieš įstatymą tais pačiais pagrindais, kaip ir kitas pilietis. Tačiau atsakykime sau: kam apskritai reikalinga parlamentaro neliečiamybė?

Daugumoje Vakarų demokratijos šalių šis institutas egzistuoja, kaip ir Europos Parlamente. Tačiau jis skirtas tikrai ne nusikaltimams slėpti. Stabdyti teisinį procesą tautos atstovai gali tik tada, kai yra pagrindo manyti, jog ginamasis gali nukentėti kaip tik dėl savo statuso! Žodžiu, tada, kai procesas gali tapti politinis.

Taigi čia mes sprendžiame labai svarbų Seimo nario statuso klausimą. Ar du minimi asmenys galimai padarė paprastą buitinį nusikaltimą, ar čia yra ir politinis aspektas?

Pradėkime nuo to, kad jau pati šio proceso pradžia buvo politiškai motyvuota. Gegužės 17 dieną prokuratūra gavo Seimo narių grupės „Už lygybę“ kreipimąsi pradėti ikiteisminį tyrimą dėl Gražulio ir Uokos veiksmų. Teisinės neliečiamybės naikinimą iniciavo kolegos parlamentarai, taip pat turintys labai aiškiai apibrėžtas politines ir vertybines nuostatas. Jos akivaizdžiai priešingos toms, kurias kartais per daug aistringai gina grupelė kraštutinai dešiniųjų politikų.

Taigi idėjinę konfrontaciją bandoma laimėti pasitelkus teismą ir politinį spaudimą. Žinoma, negalima ginti savo įsitikinimų smurtu. Tačiau abu apkaltinti Seimo nariai ir nesmurtavo. Ką jie darė labiau panašu į savo pažiūrų manifestaciją, nors ir politikui tinkamo elgesio ribas peržengiančiomis priemonėmis. Viskas, ką tokiu atveju būtų galima padaryti, tai svarstymas Seimo etikos ir procedūrų komisijoje.    

Šitų dviejų Seimo narių veiksmai, be jokios abejonės, buvo inspiruoti jų vertybinės orientacijos. Nesvarbu teisinga ta orientacija, ar ne – jie turi turėti teisę ją manifestuoti. Manifestuoti net ir iššaukiančiu būdu. Tokia laisvės kaina. Tą patį galima pasakyti ir apie eisenos „Už lygybę“ dalyvius.   

Ir vieni, ir kiti (išskyrus tuos kelis, kurie iš homoseksualų gynimo daro biznį) buvo susirinkę čia ne dėl neteisėto asmeninės naudos siekimo. Visi jie susirinko dėl viešojo intereso – kaip jie jį supranta. Tai jų demokratinė teisė. Tačiau tarsi ir demokratinį renginį gadino ne vien chuliganai, bet ir valdžios struktūros, kurios savo prieštaringais sprendimais jau parengiamuoju laikotarpiu  iki kraštutinumo supriešino visuomenę. Esminė klaida – neduotas leidimas alternatyviam renginiui visai kitoje vietoje. Gal kas atsakys, kodėl tai buvo padaryta? Pasipiktinę „alternatyvieji“ su dar didesniu įniršiu susirinko prie barjero, saugančio pačius pačius „lygiausius“.

Taigi politikams ir teisėsaugai reikia mokytis iš klaidų, o ne toliau kurpti politinius-teisminius procesus. Teismo procesas šiuo atveju tik dar labiau supriešintų visuomenę. To atsakingi politikai kaip tik ir turi labiausiai vengti.
zekas

Antradienis
2010-10-19 18:34
perfrazuojant patį Stomą, galiu pasakyti taip - "tai, ką čia sakė Saulius Stoma, yra apgailėtina. civilizuotoje visuomenėje taip mąstoma ir manipuliuojame neturi būti. taškas." gėda tau, Stoma, turėtų būti.
jj

Antradienis
2010-10-19 19:01
koks cia iprotis ginantis nuo apsisikimo (kaltinimo akivaizdziu davimu i snuki, melavimu visiems girdint ir t.t.) visus aprekti politiniu angazuotumu? WTF?,- kaip pasakytu mano vaikas. Sitas Seimo nutarimas - dar viena geda, dar viena deme ant nuo demiu jau net nebemargo, o tiesiog tamsaus musu valstybines valdzios rubo. Visos valdzios - leidziamosios, vykdomosios ir teismines. Vienodai apsisikusios. Skirtumas tik tas, kad politikai sika smirdziausiai ir dar tuo didziuojasi, savo bezdalus roziu kvapais vadindami. Fe, bjaurastis kokia… Apgailetinas bejegiu amoraliu ir piktu savimi patenkintu savanaudisku davatku susirinkimas.
Rūta

Antradienis
2010-10-19 19:19
Buvau stebėti to parado ir mačiau šitų parlamentarų veiksmus: savo atsivestą bandą (kitaip nepavadinsi) agresyviai nuteikinėjo prieš parado dalyvius, kurstė nesveikas aistras. Kai kurie trumpai parodyti vaizdeliai per TV patvirtina jų nusikalstamą elgesį. tačiau ponas Stoma yra šitų dviejų veikėjų BENDRAS nuo senos politinės aferos laikų, kai po tariamo žmogaus teisių gynimo ponai sumanė mane apšaukti GĖJUMI ir gydyti nuo homoseksualizmo, taikant psichotroninį ginklą - o kaip kitaip slopinsi politinės aferos liudininkę, kuri norėjo pasielgti pilietiškai ir pranešti apie nusikaltimą. Juk nepasakysi - mūsų kagėbistas Landsbergis prašo psichotroninio ginklo savo kagėbistinei praeičiai ir tariamam žmogaus teisių gynimui nuslėpti.
brimas

Antradienis
2010-10-19 19:27
Visai nesistebiu tokiu balsavimu. Juk absoliuti dauguma Lietuvos buvo prieš tas eitynes. Gaila kad į tai nebuvo atsižvelgta.
hm

Antradienis
2010-10-19 21:41
linkiu, kad i sita nesamoniu bloga nebutu parasyta daugiau 10-15 komentaru. Kvailius reikia ignoruoti, o piktybinius niekselius - dar ir bausti.
RB

Antradienis
2010-10-19 22:43
„Jeigu policija būtų elgusis protingai, ji tiesiog būtų palydėjusi Seimo narius ir pažiūrėjusi, ar jie eina tik padiskutuoti, kaip teigia dabar, ar provokuoti ir smurtauti.“ —————————————————————————————————————————————————— Klausimėlis Stomai: o jei aš, Jonas, Antanas ar bet kuris kitas eilinis pilietis sugalvotų be leidimo praeiti pro policijos užtvarą ir „nueiti padiskutuoti“, ar ir mus policija turėtų „protingai palydėti ir pažiūrėti“, ar tokios teisės ir privilegijos taikomos tik Gražuliams, KUokoms ir Stomoms bei kitiems „nacionalinėms vertybėms“? Suprantu, kad „herojų“ kinkos per skystos tam, kad atsakytų už savo veiksmus prieš teismą. Paniekos vertiems bailiams ir padugnėms kur kas patogiau slėptis už Seimo nario neliečiamybės. RB
brimui----inž

Trečiadienis
2010-10-20 00:50
Pritariu Jums. Kam tokios tarptautinės iškrypėlių eitynės reikalingos? Tik tam, kad kuo daugiau nepatyrusio Lietuvos jaunimėlio nuvesti į nedoros kelią. Sveikinu Seimo sprendimą. —brimas Antradienis 2010-10-19 19:27 Visai nesistebiu tokiu balsavimu. Juk absoliuti dauguma Lietuvos buvo prieš tas eitynes. Gaila kad į tai nebuvo atsižvelgta.
VISI I MITINGA!!!!!!!!!!!!!!

Trečiadienis
2010-10-20 02:52
BROLIAI GEJAI VISI I MITINGA!!!!!!!!!!!!!! ir reikalauti, kad sita lervu, atmatu ir padugniu valstybe taikytu istatymus visiems vienodai iskaitant ir PRAKEIKTUS KLIERIKALINIUS RADIKALUS
valdas

Trečiadienis
2010-10-20 08:48
,,…20Tačiau jei šis kaltinimas yra tiesa, - jei įsitikinta, kad mergina nebuvo mergelė, 21- tada mergina bus išvesta prie jos tėvo namų durų, ir jos miesto vyrai užmuš ją akmenimis, nes ji padarė gėdingą dalyką, sanguliaudama savo tėvo namuose. Taip tu pašalinsi pikta iš jūsų". Įst. 22, 13-21" Cia istrauka is Biblijos apie merginu skaistuma. Giliai religingas zmogus, kuris laikosi ,,moraliniu nuostatu" remdamasis sia citata galetu taip pasielgti ?????? Tad Grazuliui ir Uokai nereikia aiskinti apie morale.
vaidas

Trečiadienis
2010-10-20 09:41
Aš manau, kad apgailėtina yra tai, kad Lietuvoj pasisakymas už lygybę ir žmogaus teises apskritai tampa prilyginamu kraštutinėms pažiūroms. Žinoma, Gražulio ir Uokos nusižengimas menkas, ir jų išdavimas tik padarytų juos liaudies priešų kankiniais.
+ingelrii+

Trečiadienis
2010-10-20 09:45
"Manifestuoti net ir iššaukiančiu būdu. Tokia laisvės kaina. Tą patį galima pasakyti ir apie eisenos „Už lygybę“ dalyvius." Labai teisingai. Tačiau dar galima pridėti - kadangi neramumai įvyko ir baudžiamosios atsakomybės klausimas buvo spręstas, būtina priimti sprendimą ir dėl baudžiamosios atsakomybės eitynių organizatoriams, sav oveiksmais supriešinusiais visuomenę, viešai raginanatiems atsisakyti visuomenėje priimtinų moralės ir elgesio normų, ko pasekmėje kilo neramumai ir konlliktas. Suprantu, kad homikai save laiko aukštesniais už kitus - pasirodo, kaip čia kažkas rašo, mes jiems tik atmatos ir lervos - tačiau akivaizdu, kad tik valdiški namai atšaldytų jų įkarštį provokuoti naujus neramumus - tokia jau teisinės valsybės kaina :-)
Tautvydas

Trečiadienis
2010-10-20 10:17
Lietuvoje kiek žinau yra demokratinis valdymas (kolkas niekas nerašė oficialiai, kad yra kitaip) Jei demokratija tai demokratija - ok. Didžioji dalis visuomenės buvo prieš tas šlykščias eitynes, tai kodėl tautos išrinktieji nusprendė ne pagal tautos balsą, o pagal kelių išsigimėlių kurie nežino kąm šikna reikalinga? Pasirodo demokratija vyrauja tik tarp keletos išrinktųjų kurie ir sprendžia kam ir kur žygiuoti… O už žodžio laisvę kaip kad pvz "gėjus lauk" yra baudžiama. Tai štai jums visa tiesa graži Lietuva, kai visi emigruos, čia bus graži dykuma…
TONIS

Trečiadienis
2010-10-20 10:42
STOMA -JEGA! Dziaugiuos,kad turime toki seimuna. Jei tokiu butu dauguma seime,ivestume LT tvarka.
Mindaugas3

Trečiadienis
2010-10-20 10:48
O kodel nepatrauktas atsakomyben tas pederastas, kuris apliejo Seimo nari?
jj

Trečiadienis
2010-10-20 10:58
Stoma turetu dziugauti. Giliai sirdyje ir labai tyliai. Nes beprociai jau rekia, kad su stomomis, grazuliais ir uokomis galima "Lietuvoje ivesti tvarka". Stai kokioje kompanijoje "demokratas" ir net pusiauliberalas Stoma atsidure. Beveik jau ir prisizaide.. Ko noreti - kaip sauksi, taip atsilieps.
Paulius

Trečiadienis
2010-10-20 10:59
Prieš įstatymą yra lygūs visi! STOMOS komentaras apgailėtinas.
pilietis

Trečiadienis
2010-10-20 11:14
Gerbiu Grazuli ir Uoka uz tai, kad abu geriausiai is visu politiku atstovauja Lietuvos pilieciu interesus ir vertybes(doros tradicines seimos). Taip pat gerbiu ir Mazuroni, kuris lygiai taip pat puikiai gina musu(90 procentu lietuviu) interesus, tik jo priemones labiau diplomatiskesnes. Taip pat lenkiu galva Grybauskaitei, viskas ka ji daro yra pavyzdinga kitiems! Taip pat ir Silgalis vertas pagarbos uz interesu gynima, kad kovoja uz tai, kad visiems aktuali Eurolyga butu prieinama visiems!
Grn

Trečiadienis
2010-10-20 13:37
yra toks ukrainieciu serialas "Недоторкане" (Nelieciamieji) praktiskai serialo pirma serija tikslai apraso sia situacija. Net juokinga butu, jei Seimas panaikintunelieciamybe. Nes kitaip visi Seimo nariai butu patraukti atsakomyben uz ta ar kita veiksma.
marius

Trečiadienis
2010-10-20 13:38
Buvau geresnes nuomuones apie stoma iki sio straipsnio.isiziurekim i vaizdo irasus rodomus per televizija.tik grazulis persoka tvora ji griebia policija.atleiskit mielieji juk jis seimo narys ji griebia policija o gal jis pas pedikus pasneket norejo nueit ka?tas pats su uoka?sakot spurdejo o pats kaip elgtumetes ju vietoje eitumet kaip teliukas uz pavadzio policijos rankose atsidures nekaltai?kt siuzetas kai seimunas gauna per veida duodamas interviu …kur tuo metu policija dingo?ir kaip nubaustas tas pedikas?apie ji tyla tai gal jis policijos draugas?gaila bet musu policija nepasieke europos lygio…ji tesugeba tik bausti ir griebti pagyvenusius,nes jaunu tvirtu vyru turbut bijo?tuo mes galime isitikinti tv 3 laidose farai.matome policija puola volioja po zeme nesipriesinancius savo salies piliecius o su kitais arseisneis derisi.pasiziurekit 2010spalio 15dienos laida Farai ir daugiau komentaru nekils o gal atvirksciai.palaikau grazuli su uoka nes teko bendraut su gejais pries kelis metus ir kadangi buvau grazus jaunas spekit ka jie man pasiule?ogi ruri ruri ir pinigu pasiule.tai kad as pries ju zygius ir sapaliones……nezino ka su pompaliuku daryt tegu atsikerta ir bus ramu
S.

Trečiadienis
2010-10-20 14:08
Teisingai pasakyta. Palaikau 100 %
Algirdas

Trečiadienis
2010-10-20 14:45
Trumpiau kalbant, dauguma Seimo narių pripažino, kad du jų kolegos nepakaltinami, tuo pačiu tartum pabrėždami ir viso Seimo nepakaltinamumą. Tad ar galima stebėtis ir piktintis, kad mūsų parlamento reitingai ant purvinos žemės voliojasi? Aukštos moralės švyturiu turinti būti tautos išrinktųjų buveinė – Seimas – nuosekliai tampa savos šutvės landyne, kur varnas varnui akies nekerta, kur ranka rankelę plauna, nepaisant politinių kostiumėlių įvairiaspalviškumo. Beje, derėtų priminti, kad įstatymus pažeidusiems nepakaltinamiesiems izoliuoti Lietuvoje skirta konkreti vieta – specializuota įstaiga Rokiškyje…
zero

Trečiadienis
2010-10-20 14:51
Chm, aš prisimenu TV reportažiuką, kur P. Gražulis lyg tai prie prokuratūros, lyg tai prie teismo durų išsišiepęs iki ausų demonstravo terbelę su dantų šepetuku, pasta, sausainiu maišiuku ir aiškino, kad yra pasiryžęs sėdėti ant narų, bet nenusileisti pedo-homoseksualams. . Jam pritarė ir K. Uoka. Ir abu jie įėjo pro tas duris. Šiandien tapo aišku, kad tai buvo dviejų seimūnų (kuo ne "saldžioji porelė") reklaminis triukas, savotiškas pasimaivymo šou! Jie juk žinojo, kad jų niekas nesuims, bet vaidino didvyrius. Dabar abu "saldieji " seimūnai neberodo saldžių šypsenų. Jie išsigando, ir prašosi būti užtariami. Ir, aišku, randa tokį S. Stomą, kuris rašinio pradžioje padėjęs tašką vėliau naudoja žinomą nuo senų laikų taktiką "o, bet, tačiau…" ir bando išsukti kolegas nuo jų veiklos teisinio įvertinimo. O ponams seimūnams norisi patarti: vyrai, jei jau paėmėt bizūną į rankas ir apsiskelbėt, kad eisit į hienų narvą jų tramdyti, tai ir eikit. Nes kitaip atrodo, kad Jūsų kelnės ima drėkti. P.S.: aš tikrai nesu homoseksualų, tuo labiau pedofilų gerbėjas ar užtarėjas, bet man "neskanu" kai nekurie asmenys vienaip šūkauja, o kitaip elgiai.
darius

Trečiadienis
2010-10-20 17:06
Ponas Stoma,iš Jūsų "skambių" pasisakymų laidose, Jūs esate nemažiau apgailėtinas už tuos du veikėjus. Keltis reitingus laidose dergiant valstybės institucijas, kitaip manačius laidų dalyvius žemiau nei žema…. nebent to išmokino zona. taigi Sauliau "kuo kitą tepi tuo ir pats kvepi"
berniukas Sauliukas

Trečiadienis
2010-10-20 18:15
Stoma?….komsija?… įrodymai?… Jūs čia apie ką?… Juk jis viešai išsipažino prieš 9 mėnesius : "ČIA VISKAS ŽAIDIMAS" [po to sekė firminis Stomos "begarsis žvengas"] SUPRATOT ?!!! Taigi brangūs rinkėjai : berniukas Stoma "žaidžia". NELIESKIT BERNIUKO !!! Klounas-konservatorius linksminasi ir linksmina mus visus - TIESA, NEUŽDYKĄ ! Smagusis Stomos "žaidimas", oligofreninės šypsenos ir vokalinis gaidviščiavimas kainuoja kiekvienam iš mūsų 8 000 litų per mėnesį (be papildomų "kanceliarinių" tūkstančių pieštukams ir kavos servizams]. ..BERNIUKAS STOMA LINKSMINASI - NELIESKIT BERNIUKO !
Valerija

Trečiadienis
2010-10-20 18:32
Labai teisinga komentara grubliauskas.lt parase vienas komentatorius, neturiu, ka pridurti: 2010-10-14 11:57 - Karolis … Aš Vytautai norėjau palinkėti išminties sprendžiant tą, kaip Jūs pats įvertinot, ‚delikatų‘ klausimą "dėl leidimo patraukti baudžiamojon atsakomybėn parlamentarus K. Uoką ir P. Gražulį ". Būtent išminties mums pritrūksta judinant visus ‚delikačius‘ klausimus, t.y. pritrūksta išminties, nesuteikti progos pasipelnyti iš dirbtinai sukurtos situacijos nei suinteresuotoms organizacijoms, nei pavieniams asmenims, nei, juo labiau, neatsakingiems parlamentarams. Kas užvirė šią košę? Sumąstė vyrukai iš gėjų lygos , kad reiktų finansinės paramos iš ES. Bet kaip ją gausi, jei ES manys, kad Lietuviai tolerantiška tauta. Kokių nors ryškių incidentų neužfiksuota. O čia dar Kirilkinas, atvirai deklaravęs savo orientaciją, konkurse sulaukė neįtikėtino žmonių palaikymo ir laurus nuskynė.. Nusprendė lygos vadai išprovokuoti priešiškumą. Ir turim rezultatą - jiems pavyko. Tipiškas lietuviškas scenarijus: žiniasklaida vaikėsi reitingų, trys parlamentarai rado savo nišą pasipikiruoti ekrane prieš rinkėjus, o gėjų lyga - aštrią situaciją Lietuvoje ir kelius į ES finansinę paramą. Koks scenarijus bus toliau? Dabar gėjų lyga puikiai žino, kad yra situacijos šeimininkai, kad prisidengdami Briuseliu tampys visus už virvučių: ir seimą, ir teisėsaugą. Jei parlamentarai bus baudžiami per griežtai, ‚kankinių‘ ginti stos tauta, o gėjų lyga baksnos į pasipiktinusią tautos dalį ir rėks, kaip pavojinga jiems čia gyventi. Jei per švelniai, iniciatyvos imsis gėjų lygos atstovai, baksnodami Briuseliui į Lietuvos Seimą ir teisėsaugą, kurie pataikauja atvirą priešiškumą seksualinėms mažumoms demonstruojantiems parlamentarams. Būtų išmintinga, jei vertinant parlamentarų veiksmus, būtų akcentuojama ne baimė, kaip sureaguos Briuselis, o Lietuvos interesai. Spręsti, akcentuojant, kad nei vienas Lietuvos pilietis negali spekuliuoti savo teisėmis (ar jos būtų parlamentaro, ar seksualinių mažumų). Spręsti liberaliai (Vytautai, Jums tai neturėtų būti svetima), – primenant, kad ir vieni, ir kiti turi savo pareigas ir atsakomybę. Ir kuo daugiau turi teisių – tuo daugiau turi prisiimti ir atsakomybės. O ne atvirkščiai, kaip tapo pas mus įprasta.
darius

Trečiadienis
2010-10-20 18:48
berniukui Sauliukui … 10 balų… toks ne tik stoma, bet ir kiti kakadu ar panašaus tipo laidelėse besifilmuojantys seimūnai
Povilas

Trečiadienis
2010-10-20 19:02
S.Stomo teiginiai logiški ir pagrįsti Pas mus labai jau įprasta, kad verčiama elgtis visais atvejais avinais, o už savo teises ir pažiūras reikia aktyviai ir aistringai kovoti. Reikėtų mums to mokytis iš srnų demokratinių šalių, kuriose liaudis mėgaujasi laisve nebe pirmą šimtmetį. O mes, ką tik išėję iš vergovės, dar jaučiamės bailiais, juolab kad ir jėgos struktūros visokias būdais stengiasi tai palaikyti. Manau. kad prokuroras, pareikalavęs atiduoti du Seimo narius susidorojimui, neišlaikė semokratijos egzamino. Stengiamasi laikytis senų, sovietinės sistemos metodų
Povilas

Trečiadienis
2010-10-20 19:04
S.Stomo teiginiai logiški ir pagrįsti Pas mus labai jau įprasta, kad verčiama elgtis visais atvejais avinais, o už savo teises ir pažiūras reikia aktyviai ir aistringai kovoti. Reikėtų mums to mokytis iš srnų demokratinių šalių, kuriose liaudis mėgaujasi laisve nebe pirmą šimtmetį. O mes, ką tik išėję iš vergovės, dar jaučiamės bailiais, juolab kad ir jėgos struktūros visokias būdais stengiasi tai palaikyti. Manau. kad prokuroras, pareikalavęs atiduoti du Seimo narius susidorojimui, neišlaikė semokratijos egzamino. Stengiamasi laikytis senų, sovietinės sistemos metodų
Ignots

Trečiadienis
2010-10-20 21:03
Beje, kodėl niekas nekelia klausima: ar policija turėjo teisę iš vis stumdyti parlamentarus: jie yra išrinkti tautos atstovai. Jų parlamentaro neliečiamumas turėjo jiems garantuoti, kad jie galėjo peržengti barikadą ir nueiti pakalbėti su jiems oponuojančia publika. Policija PRIVALĖJO GARANTUOTI parlamentarų neliečiamumą ir saugumą. Jeigu p;olicija negina net Seimo narių VIEŠAME RENGINYJE, tai ką kalbėti apie paprastų piliečių teises?
VYTAUTAS

Trečiadienis
2010-10-20 21:49
Tegul tie berniukai apsitveria taip, kad niekas nematytų ir mylisi savaip, tai ir Uoka prie jų neprieis. Bet, kai jie kėsinasi į tautos dorovę, moralę ir net grasina tautos išnykimui dėl susigėjinimo, tai jau, atsiprašau, reikia ir Uokos ir Gražulio pagalbos, nes tautai yra realus pavojus.
Nita

Trečiadienis
2010-10-20 22:12
Pritariu autoriui.
sniegas

Ketvirtadienis
2010-10-21 01:15
Šis prokuratūros bandymas patraukti atsakomybėn Seimo narius, net pačiai prokuratūrai dvejojant kokia - baudžiamoji ar administracinė atsakomybė jiems gresia, :) tėra viena iš priemonių atitraukti visuomenės dėmesį nuo plačiai žinomo fakto, kad prokuratūra su jos aukščiausiąja vadovybe yra iki ausų įstrigusi skandalų, korupcijos bei nusikaltimų mėšle. Aišku, renginys buvo viešas ir ten galėjo dalyvauti vis norintys. Kodėl Povilionienei galima, Gražuliui - nebe? Gal būt, Povilionienė rangu jau yra aukštesnė už kitus Lietuvos piliečius? Kaip ir pedofilijos skandalas, Gražulio bei Uokos demaršas apnuogino dar vieną Lietuvos piktžaizdę - lobistinės gėjų organizacijos kojas ant stalo Lietuvoje jau yra užkėlę. Policijoj, prokuratūroj, teismuose…
skerdžius

Ketvirtadienis
2010-10-21 09:55
Logiška, palaikau Stomą. O mūsų teisėsaugos visos sritys irgi vykdo juosį valdžią atvedusių politikų valią ir sprendimus;šiuo atveju susidoroti su dešinių pažiūrų paralamentarais.
Hmz

Ketvirtadienis
2010-10-21 11:42
Pasak Stomos, Gražulis bandė raminti minią, pykčio perkreiptu veidu rėkdamas "P….ai", įžeidinėdamas eitynių dalyvius ir ragindamas susirinkusius triukšmadarius lipti per užtvaras. Tai matė visi, kas žiūrėjo filmuotą medžiagą. Vėliau taikdarys Gražulis šoko per tvorą ir pro policiją veržėsi… norėdamas taikiai padiskutuoti su eitynių dalyviais. Griebdamas vieną iš jų už rankos ir puldamas muštis, jis, pasirodo, diskutavo apie vertybes. Stoma, eik rašyti pasakų vaikučiams.
KAZYS

Ketvirtadienis
2010-10-21 19:26
Kubilių ant šakos ir visus iš paskos…..
Prielaida

Penktadienis
2010-10-22 22:19
Kodel man atrodo, kad jei vietoje eityniu vyktu Stomos organizuotas zygis, o jo agresyviai nusiteike oponentai "deleguotu" pora "atstovu" per tvora, autorius nebutu taip nusiteikes isvengti visuomene "galincio supriesinti" teismo proceso? Sakykim taip - autorius neitikino esas nuoseklus.
Prielaidai----inž

Šeštadienis
2010-10-23 07:03
Seimas - aukščiausia Valdžia Lietuvoje. Jis priėmė Valstybės vardu Sprendimą neatiduoti Uokos ir Gražulio policijos sudorojimui. Ir tšk. Bet ne, Jūs vėl ir vėl (kaip koks Lapinskas Delfyje) norite priešintis. Vadinasi, kovoti prieš nustastytą tvarką. Todėl Jus reikėtų bausti. Argi ne taip?—-Prielaida Penktadienis 2010-10-22 22:19…..
Juokinga

Šeštadienis
2010-10-23 09:44
Mes ir taip žinome, kad seimūnams ir šioms dievybėms artimiems galima viskas. Tą ši valdžia įrodė puikiai. Tad gal geriau vietoje alogiškų išvedžojimų, Stoma inicijuotų įstatymą,- "Seimo narys visada teisus". Tai nubrėžtų "ribas" ir "neleistų supriešinti visuomenės"
mindaugas

Pirmadienis
2010-10-25 15:25
Pats gerb. Stoma sako, kad teisinė neliečiamybė seimo nariams reikalinga dėl to , kad jie gali nukentėti dėl savo statuso. Uokos, Gražulio, eismo pažeidėjų ir kt. atveju tai negalioja. Taigi patikėkime LR teisinėms institucijoms įvertinti minėtų seimo narių elgesį - ar laikoma. kad įstatymai negalioja seimo nariams. Autotriui , beje, teisinis nihilizmas nesvetimas, ypač kai jis dar ir duoda politinių dividendų ( kaip Kedžiofilų minios kurstymas kartu su Čilinsku.)
dovanos internetu

Penktadienis
2010-10-29 17:15
Ne neapgailėtina. Pozicija labai aiški ir gera. Sutinku, kad minėtiems "seimūnams" dar trūksta daug iki tautos išrinktųjų įvaizdžio, tačiau jų veiksmai tikrai nenusipelnė nei tokio didelio dėmesio, nei reikalaujamų pasekmių.
zazas

Pirmadienis
2010-11-01 18:34
tik nereikia apsimesti durneliu ir vaidinti ,kad nezinote kokios vairuotoju problemos .ne vairuotojai sugalvojo sumazinti 50%dienpinigius ,ne vairuotojai sugalvojo visokiausius nebutus atskaitymus,nevairuotojai sugalvojo ir darbo drausmes pazeidimus ,tipo reikia skubiai pristatyti krovini,ne vairuotojai ir tuo labiau sunkvezimiu gamyntojai sugalvojo kuro normas nustatineti,ne vairuotojai sugalvojo rinkti visokias garantines rinkliavas tipo backas ar dar kaip jas pavadinsi.ne vairuotojai sugalvojo moketi uz nuvaziuota atstuma ,uz ratus ir nuo frachtu,kas yra draudziama ir grieztai pazeidzia AETR ir Lietuvos istatymus.iseitis is susidariusios situacijos viena-pradeti skaitytis su vairuotojais ir saziningai moketi jiems priklausanti atlyginima. ponai ,kroviniu pervezimo rinka atsigauna vakaruose ir norit to ar nenorit vairuotoju paklausa augs ,o vairuotojai tokiomis salygomis ,kurias sugalvojote jus ir siulote,dirbti nenori.grazinkite viska taip kaip buvo anksciau ir viskas bus normaliai.jokiu karteliniu susitarimu(penkiu didziausiu lietuvos vezeju susitarimas del apmokejimo uz km nustatyma
mama

Ketvirtadienis
2010-11-04 10:00
Sauliau, reikejo juos patrauksi atsakomyben, nes pries istatyma turi buti visi lygus. Cia buvo klaida, kuri dar labiau paplove pasitikejimo pamatus.
Vardas (būtina):
El. paštas (neskelbiamas) (būtina)
Puslapis
Komentaras
neburnok.lt
 
PERŽIŪRĖTI ARCHYVĄ
Gegužė 2012
P A T K P Š S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
DRAUGŲ BLOGAI