REKLAMA
Saulius Stoma

Seimo linksmybės: 66 niekdariai prieš panašius į teroristus


Pirmadienis, 2007-12-10 15:16        Uncategorized    |    86 komentarųkomentarai
Prieš išeidami kalėdinių atostogų visų laikų juokingiausio Lietuvos Seimo nariai dar šiek tiek pasilinksmino. Pašnekėjo apie savo pasileidimą, pasišvaistė gražiomis frazėmis ir net patį Prezidentą versti nuo sosto pagrasino. Tačiau biudžetą patvirtino. Žinoma, prieš tai išsireikalavo šiek tiek saldainiukų savo apygardų gyventojams. Sako, daugiausiai gavo opoziciniai konservatoriai. Taigi ir balsavo visi beveik vieningai – 88 už. Nors vienybės šūkis gana keistas: GERIAU BLOGAS BIUDŽETAS NEGU JOKIO. Kas čia – karo metas? Ar valstybė bankrutuoja? Ne. Nepaisant visų valdžios pastangų, Lietuvos ūkis auga kaip niekada sparčiai. Biudžetas trečdaliu didesnis nei pernai ir jau prilygo visam 1995 metų bendrajam vidaus produktui! Taigi biudžetą būtų galima sudėlioti kaip niekada puikų, nedeficitinį ir nukreiptą į ateitį. Deja, deja… Vyriausybė turėjo svarbesnių reikalų su visokiais oligarchiniais slibinais ir iš po patarėjų sėdynių lendančiais kompromatais. Neblizga ir opozicija. Nei libdemai - kurie bent jau balsavo prieš - nei konservatoriai nepasiūlė jokio sistemiškai geresnio varianto. Kas kad blogas, svarbu ne mūsų sugalvotas! Ne opozicijos tai darbas – biudžetus sudarinėti? Taip. Tačiau kai mažumos vyriausybė akivaizdžiai neturi jokios strategijos ir tik, įnirtingai atsimušinėdama nuo kritikos, plaukia pasroviui, visa opozicija turėtų apsispręsti, ar prisiima kaltę dėl artėjančių nelaimių. Nebebuvo laiko pakeitimams? Vieni juokai. Biudžeto projektas buvo pateiktas prieš kelis mėnesius. Reikėjo iš karto griežtai pasakyti – mes su tuo nesutinkam, norit likti valdžioje, turite atsižvelgti! Reikėtų pagaliau suprasti – už mažumos vyriausybės darbelius, nori ar nenori, tampa atsakingi visi, kad ir neformaliai ją palaikantys. Ironiška, tačiau tie patys politinę valią praradę konservatoriai savo atžvilgiu, beveik kartu su biudžeto patvirtinimu, gavo gerą spyrį į minkštą vietą. Kartu su jau palaimingai išnykusiomis LKDP ir Demokratų partijomis jie buvo pripažinti turintys teroristinės organizacijos bruožų! To Lietuvoje dar nebuvo. „Al Qaeda“ Seime, ne kitaip! Šioje šviesoje dar prasčiau turėtų atrodyti 1966-2000 metų Seimas, kai minėtos partijos sudarė daugumą ir kurio kadencijos pradžioje kaip tik ir buvo susprogdintas Juras Abromavičius. Tai su jo tragiška žūtimi 66 Seimo nariai lengvu mygtuko paspaudimu susiejo ir dabar įtakingiausią opozicinę partiją. Skandalas! Normalioje šalyje būtų kilęs didžiulis triukšmas. Tik ne Lietuvoje. Čia visi protingesni puikiausiai supranta – juokų tai darbas. Niekdirbių politikierių intrigos ir nieko daugiau. Net į atvirai angažuotą „Spaudos klubą“ be baimės atėjęs buvusios Demokratų partijos vadovas (įvardytas išvadose) Saulius Pečeliūnas taip ir nesugebėjo išklausti gausių oponentų – tai kaltas jis kažkuo, ar ne? Įdomu. Iš visų ten susirinkusių jis atrodė linksmiausias ir mažiausiai prasikaltęs. Abrakadabrų šalies komediantai! Kaip kitaip gali pavadinti Abromavičiau komisijos daugumą ir tuos 66 nelaimėlius? Skaičius, beje, įsidėmėtinas. Tiek pat (ir beveik tie patys) prieš pora metų balsavo, kad nebūtų sudaryta komisija „Draugystės“ privatizavimui tirti. Skaičių simbolika jau tiesiog ėmė persekioti Lietuvą. Šešiukių patrankų mėsa visada praverčia, kai reikia atakuoti arba ginti klano interesus. Šiuo atveju klanas irgi labai akivaizdus. Abromavičiaus žūties tyrimo komisija buvo sudaryta daugiau kaip prieš metus. Tai buvo desperatiškas postkagėbistų atsakas į Pociūno žūties tyrimą Nacionalinio saugumo ir gynybos komitete, kuriame aktyviai dalyvavo konservatoriai. „Valstybininkų“ oficiozas skubiai paleido į viešumą versiją, kad prie Abromavičiaus žūties prisidėjo buvęs konservatorių Seimo narys Petrusevičius. Buvo taip, ar ne, kol kas neįrodyta. Pagarsėjęs savanorių ginklininkas, dabar teisiamas kitoje byloje už ginklų platinimą, padavė laikraštį į teismą ir laimėjo bylą dėl šmeižto. Tad ką ištyrė Abromavičiaus komisija? Tikroji jo žūties byla vis dar tiriama prokuratūroje. Klausimų daug, ir galbūt atsakymai kai kam būtų nemalonūs, tačiau – ne dabar, o tik tada, kai sprendimą priimtų tikras teismas. Ar bent jau byla būtų nutraukta ir atiduota viešumai. Šioje komisijoje išsiaiškinti tiesos niekas net nesitikėjo. Čia visų pirma buvo siekta sukompromituoti bet kokius Seimo tyrimus. Ir bent iš dalies tas pavyko. Ar tikrai tie 66 Seimo nariai, kurių balsavimo mygtukais buvo taip grubiai pasinaudota, jau visai prarado bet kokį gėdos jausmą? Ir nieko jau nestebina, kad visus metus Abromavičiaus komisijai aistringai vadovavo ir griežtą jos verdiktą skelbė odiozinė Loreta Graužinienė. Taip, ta pati aktyvioji Maskvos kurjerė. Ta pati, kurios partija ir frakcija greičiausiai sulauks tikro teismo sprendimo, nurodysiančio, kad visų jų patekimas į Seimą buvo neteisėtas. Kad jie pateko čia apgaulės būdu. Tačiau kas jiems? Juk smagi pokštininkų kompanija ir tiek. Bent bus ką prisiminti. Net ir konservatoriams visas šitas reikalas nieko nepakenkė. Greičiau atvirkščiai. Lietuviai užjaučia neteisingai mušamus. Tačiau šitas farsas gali turėti vieną ne tik propagandinę ir daug liūdnesnę pasekmę. Taip jau pavyko, kad ne vien teroristų paieška Seime buvo kerštas už VSD tyrimą, pasibaigusį generalinio direktoriaus Arvydo Pociaus atleidimu. Taigi dantis už dantį, akis už akį! Tyrimas už tyrimą. Arvydas Pocius už Arvydą Pocių! Slaptasis klanas, atrodo, tuoj pasieks saldų revanšą. Iškirtot mūsų žmogų postkagėbistą!? Gerai, dabar mes iškirsime jūsiškį patriotą – irgi Arvydą Pocių, brigados generolą. Dėl absoliučios lygybės! Kad balansas valstybėje nepasikeistų į gerąją pusę. Taigi odiozinė komisija nusprendė, kad buvęs savanorių vadas, o dabar NATO vadavietėje Briuselyje aukštas štabo pavaduotojo pareigas einantis Pocius sąmoningai klaidino politikus. Generolas yra liudijęs, kad Abromavičius buvo atleistas iš pareigų Savanoriškoje krašto apsaugos tarnyboje už tai, kad per Pakaunės įvykius ragino savanorius grįžti į mišką. Tendencingoje komisijoje dominavo priešingi liudijimai. Tačiau ar čia kas nustatė tikrąją tiesą, kurią matyt galėtų papasakoti tik GRU bendradarbiai? Tad dabar susidaro vaizdas, kad galingasis klanas bando metodiškai iškirtinėti aukštos kompetencijos ir Lietuvai be abejonių atsidavusius pareigūnus. Ir naudojasi tam bet kokia pasitaikiusia proga. Praėjusį penktadienį Krašto apsaugos ministras Juozas Olekas žurnalistams sakė dar neapsisprendęs dėl tolesnės generolo karjeros. "Laukiame Seimo priimto sprendimo. Tada įvertinsime ir pateiksime galutinį atsakymą.“ Akivaizdu, kad čia sprendžiasi netgi didesni dalykai nei vieno asmens likimas. Spaudimas daromas didžiulis ir principinis. Tad ministrui teks laikyti patį geriausią lojalumo testą – klanui ar Lietuvai?
Anonimas

Pirmadienis
2007-12-10 15:44
Pone, Sauliau, Ar pačiam neatrodo keista, kad turime visų bėdų kaltininkus. Tur būt nei vienoje pasaulio šalyje (bent jau demokratinėse ir Vakarų šalyse) nėra taip lengvai nupiešiamos schemos - geri ir blogi, susitepe ir skaistuoliai. Greitai jau bus 20 m. kaip medziojame šmėklas, "kovojamae" su raganomis - KADA GI VALSTYBĖS REIKALAIS PRADESIME DOMETIS??? Tikra mesikietiška muilo opera….
swatch

Pirmadienis
2007-12-10 16:06
Gal būt,ši komisija, priimdama savo mįslingos formuluotės verdiktą,turėjo paslėptą tikslą galutinai pakirsti pasitikėjimą konservatoriais? Tačiau efektas,atrodo,gavosi atvirkštinis-komisija tik apsijuokė su savo keistais išvedžiojimais,atitinkančiais jos esmę: be galo norėjosi susireikšminti,tačiau pritrūko paprastų visiems tautiečiams suprantamų žodžių. Tad ir gavosi "aukšto mokslinio lygio daktarinės disertacijos skiedalas".
S.V.

Pirmadienis
2007-12-10 16:11
Nėra nieko pastoviau už laikina. Nėra nieko labiau nepajudinamo nei mažumos Vyriausybė. Vieni išeina, kiti ateina, prasideda kalbos apie reformas, proveržius ir t.t. bet viskas baigęsi ne tuo, ką reikėtų keisti ar pertvarkyti, o tuo, kaip reikėtų gelbėtis ar gelbėti vieną ar kitą sritį. Bet kalbant apie dabartine situaciją manau teisingausiai viską įvardijo Valentinas Mazuronis - „Neįgali“, o dar tiksliau įvardijo Virginija Baltraitienė - „Nesuvaldanti situacijos ir stumianti Lietuvą į ekonominę krizę“. Bet kas toliau, atrodo vyriausybė laimėjo dar negirdėta neveiklumo titulą, bet ar seimo nariai tokiai vyriausybei inicijuos nepasitikėjimą? – NE, nes socialdemokratų smunkančio populiarumo sąskaita jie daro sau reitingus. Jie net nesiūlo ką daryti? Nes greičiausiai ir patys tuo nežino. O ką daro jo ekscelencija Lietuvos prezidentas? O gi sėdi ant savo reitingų bokštelio iš aukšto žvelgdamas į blogą Vyriausybę ir dar blogesnį Seimą. Kai kada pamąstau, tai kodėl tie politikai taip veržiamasi į valdžią? Atsakymas lyg ir būtų aiškus - į politiką einama dėl pinigų, įtakos, susireikšminimo, asmeninių interesų protegavimo. Kiek šios kadencijos Seime turtingų piliečių? Kas jie, individualybės ar pilki partijos eiliniai? Ar jie visi ten atsidūrė iš meilės tautai ir Lietuvai, kaip oficialiai deklaruoja, ar iš baimės likti pašaliniu, ar dėl savo verslo interesų? Juk paskui tokį "tautos išrinktąjį" dažniausiai driekiasi ilgas ir nelabai švarus korupcijos šleifas. Bet ar tas politikas neturi būti mūsų bendruomenės narys, turintis ir galintis padėti žmogui, prispaustam vargo ir skausmo, ne tik prieš rinkimus. Ar jų tikslas ieškoti tose bendruomenėse sau paklusnių ir lojalių, nurodymus vykdančių asmenų, o ar ne atvirkščiai, ieškoti iškilių asmenybių, apie kurias burtųsi kiti bendruomenės žmonės. Matau kita, politikai tik retsykiais ir tai tik prieš rinkimus apsireiškia paprastiems mirtingiesiems. Taigi jei politikas pamiršta jį išrinkusią bendruomenę, netelkia jos piliečių, nesirūpina jų interesais, jis pasmerkiamas užmarščiai. Tada jis iš tiesų žmonėms yra "pašalinis". Nereikalingas. Svetimas. Jeigu politikai dažniau prisimintų apie atgimstančias bendruomenes, skatintų jų veiklą įstatymais ir asmeniniu indėliu, kaip yra daugelyje užsienio šalių, galbūt nereikėtų lieti krokodilo ašarų nei dėl kaimo degradavimo, nei dėl vertybių nuosmukio, nei dėl emigracijos. Vertybės niekur nedingo, jos egzistuoja, paprasti žmonės yra jas išlaikę. Trūksta tik politikų noro, ryžto ir atsakomybės, kad jos būtų nesunaikintos. To, matyt, vertėtų palinkėti kad Viešpats nenubaustų jų skaudžia vienatvę ir suvokimą, kad esate "pašalinis", abejingai praėjęs pro kitų gyvenimus ir nepalengvinęs jų naštos. Juk nuo vienatvės negelbsti niekas - nei pinigai, kurie Naujajame Testamente lyginami su kupranugario kupromis, nei fariziejiška tuštybė, dažnai atsispindinti kalbose ir deklaracijose, nei korupciniai ryšiai, tampantys asmeniniais, klaniniais ir atimantys iš piliečių tai, kas jiems priklauso. Taika ir ramybė ateina po didelių sukrėtimų. Turbūt mūsų politikai jų ir reikėtų. Jei norime prisikelti, o ne pamažu išmirti.
LIETUVIS

Pirmadienis
2007-12-10 16:12
Teisus S.Stoma. Gerai,kad yra tokių drasių,sugebančių mąstyti ir savo mintis išsakančių žurnalistų. Malonu skaityti protingas įžvalgas. Iš tikro komunistinis-kgbistinis klanas kuo toliau tuo labiau įžūlėja.Neatsparius propagandai Lietuvos žmones suvarė į dvasinę ir moralinę krizę.Ir jau ko gero pribaigs iš materialinės pusės, organizuodami ekonominę krizę. Kada gi paprasti žmonės atsitokės? Kada Tautos elitas(inteligentai ir t.t.)nebijos pasakyti,kad komunistai nuogi(karalius nuogas)morališkai? Kol dauguma protingūjų tyli,kgbistai naikina Lietuvą.
fenix

Pirmadienis
2007-12-10 16:31
Ne meksikietiška muilo opera, o maskvietiškas paskvilis vaidinamas seime. Ir ne šmėklos-o realūs kbg-istai veikia seime ir gyvenime. Tik medžiotojai kažkokie "šmėkliški", nerealūs.
LNK TV Nezinomi faktai apie Abromaviciu,savanorius

Pirmadienis
2007-12-10 16:55
LNK TV Nezinomi faktai apie Abromaviciu,savanorius, ir VSD slapta zudiku padalini Siulome Jums pasiziureti per LNK televizija kartojama laida ‘’Paskutine instancija’’ reportaza apie neskelbtus Pakaunes savanoriu maisto ivykiu faktus, nuzudytus 7 savanorius, o taip pat apie egzistavusi VSD slapta padalini, kuris dirbo naktimis ir zude zmones. J. Abromavicius asmeniskai organizavo savanoriu isvykima i miska, aprupino radijo rysiu, dirbanti GRU radijo dazniu, aprupino visomis kitomis reikalingomis priemonemis, miske buvo slapta GRU pasiklausymo iranga, analogiska tai, kuria Abromavicius buvo irenges visose jam pavaldziose patalpose ir t.t. Reportazo rengejams pavyko gauti filmuota medziaga apie tai, kaip dirbant LRS specialiajai komisijai Juro Abromaviciaus zuties aplinkybems tirti, liudytojus parinkinejo, ruose ir repetavo buves seimunas ir ministras Butkevicius, kaip jam padejo buvusi Abromaviciaus bendrazyge Sudziene, kuria Butkevicius pokalbiuose kazkodel vadino Matildos slapyvardziu. Butkevicius pasieke, kad i komisija nebuvo pakviesti tie liudytojai, kurie galejo ka nors tikro atskleisti. Reportaze jie Paskutinei instancijai paliudijo. Butkevicius pripazino, kad nufilmavo visus minetos komisijos liudytoju parodymus ‘’asmeniniam archyvui’’. Ministras Butkevicius savo specialiu provokaciniu isakymu irgi labai pakurste savanorius maistauti. Abromavicius specialiai issiunte visus vidurines grandies karininkus i komercine kelione lydeti naftos traukinius i Padniestre, kad jie negaletu sutrukdyti jam issiusti savanorius i Pakaunes miska. Abromaviciaus tevas buves KGB zmogus ir Juras taip pat. Reportazo autoriai mano, kad Juru Abromaviciumi buvo manipuliuojama, ji santazuojant, kad jis buvo specialiai ivestas i VSD, bet dirbo GRU. GRU stengesi isprovokuoti savanoriu zudynes kitu Lietuvos ginkluotu pajegu rankomis ir galbut isprovokuoti pilietini kara, sudaryti preteksta sugrazinti SSSR karinius dalinius ‘’gelbeti Lietuvos nuo tarpusavio skerdyniu’’. Akivaizdu, kad jis buvo pasalintas po to, kai per daug suzinojo apie 7 slapto padalinio egzistavima VSD strukturoje. Sio slapto padalinio branduoli sudare buve SSSR GRU ir KGB karininkai. Apie tokiu slaptu padaliniu egzstavima VSD ir policijos sistemoje pries savaite jau buvo spaudoje praneses buves VSD Kauno skyriaus pareigunas Aurelijus Berzinis (Laisvas laikrastis, 2007 spalio27-lapkricio 10, Nr. 30 (160), 4 puslapis,''Generaline prokuratura klastoja bylas'', paskutiniame skirsnyje ''Kodel nusisove prokuroras Birstonas'' w w w .laisvaslaikrastis.lt/LT/index.php?option=content&task=view&id=427 ) Mus, eilinius piliecius, pamacius visa tai, istiko sokas. w w w .delfi.lt/news/daily/lithuania/article.php?id=15072794
Atspekite kuo taps Grineviciute,Politkovskaja ar 2 Pociunu

Pirmadienis
2007-12-10 17:02
Atspekite kuo taps Grineviciute, Antra Politkovskaja ar antru Pociunu, 2007 11 21 01:03 Isradimas: Siulome Grineviutei i liemenele isimontuoti automobilines savaime issipuciancias oro pagalves tam atvejui, jei prireiks skristi per 9 auksto langa, kad issipustu ir apsaugotu gyvybe. Neabejokime, kad LR Premjeras pareiks, kad jis tiki, kad ir Grineviciute siusiojo per 9 auksto langa ir iskrito. O snapsa galima ir lavonui ipilti i skrandi per zonda. Tik va, jei nuspres taikyti Politkovskajos praktika, kaip apsisaugoti nuo VSD 7 skyriaus kulku ir sprogmenu. http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/article.php?id=15072794 LNK TV Nezinomi faktai apie Abromaviciu,savanorius, ir VSD slapta zudiku padalini, 2007 11 23 00:03 LNK TV Nezinomi faktai apie Abromaviciu,savanorius, ir VSD slapta zudiku padalini LNK televizijos laidoje Paskutine instancija pateikti dokumentiniai irodymai apie tai, kad Abromaviciaus tevas buvo SSSR KGB zmogus, kad pats Juras Abromavicius buvo Mykolo Burokeviciaus Kompartijos skyriaus vadovas, o i Seimo gynejus bei i VSD buvo infiltruotas. Grineviciute mano, kad juo buvo manipuliuojama santazuojant. Siulome paskaityti komentarus 2007 lapkričio mėn. 20 d. 19:49 w w w delfi.lt/news/daily/lithuania/a rticle.php?id=15072794 w w w delfi.lt/news/daily/lithuania/a rticle.php?id=15072794&com=1
Atsargos majoras Arūnas Stašaitis

Pirmadienis
2007-12-10 17:06
Arunas, 2007 11 23 11:36 Kas apgins brigados generolą Arvydą Pocių? Štai ir sulaukėme, demokratinėje valstybėje dar nematyto baubo, Seimo komisijos teigimo, esą brigados generolas Arvydas Pocius melavo ir tai patvirtinusių 43 Seimo narių balsavimo. Tai tikros demokratijos išraiška, jei vienas iš labiausiai Lietuvai atstovavusių, nuo pat 1991 metų joje tarnavusių karininkų, negali pasakyti tiesos. O tiesą žino virš 200 SKAT (Savanoriškosios krašto apsaugos tarnybos) karininkų, 1993 metų rugsėjo 24 dieną sukviesti į išplėstinį pasitarimą Kauno karininkų ramovėje. Karininkų ramovėje visas pasitarimas buvo filmuojamas, filmavo leitenantas Juozapas Liuberskis, kuris tą vakarą, po J.Abromavičiaus paskutinės mestos frazės, kad „ savanoriai ir vėl bus apgauti, nepaklusnumo akcija nieko nedavė ir vėl teks grįžti atgal“ ir po tada pulkininko leitenanto Arvydo Pociaus duoto įsakymo, nušalinti Kauno Apskrities Teritorinės Gynybos Rinktinės štabo viršininką kapitoną Jurą Abromavičių nuo pareigų. Keturi karininkai demonstratyviai, kaip politikai, paliko salę, tai jaunesnioji leitenantė Kristina Sūdžienė, leitenantai Juozapas Liuberskis ir Jonas Juodis, bei kapitonas Juras Abromavičius. Be abejo klausimai minėtiems karininkams buvo užduoti labai nepatogūs, tai klausimai, kodėl vadas ir štabo viršininkas neužtikrino tvarkos rinktinėje, kodėl savanoriai buvo paliekami likimo valiai, išsiunčiant kuopų ir batalionų vadus į Ukrainą ir Moldaviją, kodėl buvo neužtikrinta ginklų apsauga, kas tiekė ryšio priemones, degalus ir maistą į miškus pasitraukusiems savanoriams, kodėl buvo savanoriai siunčiami į mišką, kodėl štabo viršininkas įvedė pilną kovinę parengtį ir ėmėsi ją realizuoti (įgaliojimų viršijimas- bet kokios aukštesnės kovinės parengties įvedimas yra Lietuvos Respublikos Prezidento teisė ir pareiga), įvedant pilną kovinę parengtį sustabdoma politinių partijų ir organizacijų veikla, įvedama spaudos, radijo ir televizijos cenzūra, įvedama komendanto valanda it t.t. Bandant relizuoti pilną kovinę parengtį, buvo mobilizuotas Kauno 22 ir 23 batalionai, kariai apginkluoti ir pasiūsti šturmuoti Kauno rinktinės štabo Gedimino gatvėje Kauno centre. Tik laimingai susiklosčius aplinkybėms šturmuotojai su protesto dalyviais apsilenkė 15 minučių laikotarpiu, kokios pasėkmės būtų buvusios susitikus miesto centre dviem ginkluotoms savanorių grupėms, nesiimu prognozuoti. Kodėl nenušalino nuo pareigų kapitono Juro Abromavičiaus pulkininkas Jonas Gečas 1993 metų rugsėjo 22 dieną, kai atšaukė neteisėtai įvestą kovinę parengtį, reikėtų paklausti Jono Gečo arba buvusio Krašto apsaugos ministro Audriaus Butkevičiaus. Atsargos majoras Arūnas Stašaitis Kaunas 2007-11-01
faktai kaip blynai

Pirmadienis
2007-12-10 17:09
Pritariu Tikriems lietuviams, faktai kaip blynai, 2007 11 21 10:04, faktai kaip blynai, 1940 rusų tankus su gėlėmis pasitiko koncervatoriai. žmonių trėmimus į sibirą organizavo liadzbergis. nepriklausomybę atstatė Brazauskas, Juršėnas ir Burokevičius. Valiera Ivanovas gynė parlametą ir tv bokštą nuo pskovo desantininkų. Sleževičius sustiprino bankų sistemą, o Misiukonis buvo Ramanausko-Vanago ryšininku. Pociūnas buvo rusų diversantas ir žuvo neišsiskleidus parašiutui, Lietuvos rytas iki 1990 metų vadinosi "Katalikų bažnyčios kronika" ir veikė pogrindyje. saugumietis Pocius Šakiuose Sajūdžio laikais vaikėsi kgbistus su šakėm, kai tuo metu tikras generolas Tutkus liejo kraują afganistane za rodinu. teismas nutarė, kad šatrijos ragana buvo rusalka gyveno gintaro pilyje, o vilius kavaliauskas nebuvo karalium. Abromavičiaus tėtė nebuvo stribu, o tarnavo liaudies gynėju, o Juročka pogrindyje dirbo Sadūnaitės radistu ir siuntė šifrovkes reiganui. Landsbergio snaiperiai gal but Sausio 13 šaudė Burokeviciaus draugovininkus prie LTV bokšto ir apšmeižė Pskovo desdantininkus. Pirmasis tai pastebėjo Valera ir is Maskvos Dumos paskelbe pasauliui, už ka buvo neteisetai nuteistas landsbergineje Lietuvoje, Lansbergio smogikai gal but iššžudė Medininku muitines posta, kad apšmeižti Rygos omonininkus, Manau LR Seimas galetu sudaryti dar viena Grauzinienes Karbauskio komisija ir galetu pasiremti taip pat siuo komentaru. O seimas galetu pritarti ir patvirtinti. Isvados nuo to tik istatymiškai sutvirtes
Anonimas

Pirmadienis
2007-12-10 17:18
O jie tokie ir bus, kol teisetvarkoje neatsiras principingų, dorų, pareigingų piliečių. Dar reiktu prisiminti Grinevičiūtės reportažą apie Prunskienės-Šatrijos bylą. ĮSLAPTINTA. Tai bent. Ir tai vadinama teisetvarka?
Anonimas

Pirmadienis
2007-12-10 17:35
Tik nereikia Grinevičiūtės lyginti su Politkovskaja. Sunku patikėti, kad čia jos nuoširdus "atsiverimas". Greičiau - toliau vykdo GRU užduotis (iš kur gi ta medžiaga!?). Matysime, kaip rinkimams artėjant, pasikėlusi savo "instancijos" reitingus, lemiamu momentu sumals į miltus konservatorius. O to, kas čia rašoma - niekas jau nebeprisimins.
JOshkia

Pirmadienis
2007-12-10 18:10
, 2007 12 10 17:58 ZINOMA, kad mums- VERSIU tautai geriau: kai Amb dalina viesbucius bufetavoms, Zuokas hektarus Rubikonui, kai Adamkus ima kelis milijonus is Uspaskio, kai Paulauskas tvarka daro su tevo draugu pagalba, kai URM ministras rezervistas, kai saugumo vadai neaiskios lytines orientacijos selsta Klapeidoj su berniukais, kai per siena Karalius vezdavo furomis, kai Adamkus dalijo pilietybes (simtais) kgbistams. Visa tai mums yra gerai, VERSIU tautai,nuomenklaturos vaikams,visiems,kurie ka nors nugvelbt galejo sovietmeciu.
Meškafonas

Pirmadienis
2007-12-10 19:41
1966-2000 metų Seimas
Antas

Pirmadienis
2007-12-10 19:48
O muilo opera tęsis tol, kol tingintiems ar nesugebantiems galvoti, tai patiks. Tuo labai vykusiai naudojasi valdantieji įmituodami tarpusavio ginčus ir nukreipdami dėmesį į "užsienio priešus". Ir dabar, sugalvojo, trigalvio slibino epopėjoje, "dešimtukas" paminėti Rusijos žvalgybą, kaip tapo nedrąsu kritikuoti šį projektą. Juk liksi apkaltintas tarnaujant tai žvalgybai. Neužmušamas kozyris. Puikiai veikia sena formulė "bei žydov, spasai Rosiju", aišku, perfrazuojant pagal aktualią situaciją.
Anonimas

Pirmadienis
2007-12-10 20:03
Kad ir gali kas padaryti tvarką - ti koncervatoriai. Darbo partija ir Paksininkai tamsių jėgų parankiniai.
Būkim filmuoti didvyriai

Pirmadienis
2007-12-10 21:00
Gal tikrai vertėtų pasiimti filmavimo kamerą, paprašyti žmonos ar draugės filmuoti, ir prieš kamerą papasakoti, koks esu geras, patriotiškas, kokie visi aplinkui yra blogi, valstybei "nusidėję", o aš toks geras, kad darau viską, kad būtų geriau, bet nieko negaliu padaryti… Taip galima būtų "filmuotis" kasdien, kas mėnesį, metus … . O juk gal prireiks (man ar kitiems) kada po 10 ar daugiau metų! Nesvarbu, ar būsiu gyvas, ar ne. Galbūt prireiks kokiems politikieriams (pvz.: Paulauskui, Graužinienei). Juk tokiais filmuotais "pasisakymais" remiasi ir ESMINIU "įrodančiu" dokumentu laiko net SEIMO KOMISIJA!!! O jos išvados (dėl J.Abromavičiaus žūties aplinkybių) pono teisininko Paulausko net pavadintos "teisinėmis". Vertėtų pagavoti apie tai kiekvienam, gal pavyktų "tautos didvyriu" tapti (pasitelkus politikus ir be abejo, kai kuriuos dienraščius). Visiems linkiu sėkmės pasitelkus šį metodą!
inž

Pirmadienis
2007-12-10 21:09
Aš kol kas bandau pateisinti konservatorius, kadangi jie izoliuoja Uspaskijaus diviziją-(Lietuvos)darbo partiją. Todėl jei palaiko socialistų vyriAUUSYBĖS SU kIRKILU VALDYMĄ. Ar tuo konservatoriai palaidos save taip elgdamiesi? Visko gali būti. Rinkėjai yra kartais negailestingi. ———————- Autoriaus citata: "Net ir konservatoriams visas šitas reikalas nieko nepakenkė. Greičiau atvirkščiai. Lietuviai užjaučia neteisingai mušamus."
skorpionas

Pirmadienis
2007-12-10 21:31
Tiesiog šlykštu skaityti Stoma rašliavą. Kaip stengiasi Stoma išlaižyti teroristų klano mundurą, tačiau pastangos bergždžios. Stoma bando įrodinėti, kad ne konservatorių klano statytinis Laurinkus pasiūlė Paulauskui paskirti Pocių į VSD vadovo pareigas. Pritardamas Pociaus paskirimui į VSD vadovo pareigas konservatorių klanas žinojo ir apie jo KGBistinę praeitį, ir apie butus, ir apie kitas jo biografijos dėmes ir tai nebuvo kliūtimi skirti Pocių į VSD vadovo pareigas, todėl ir negalėjo būti ir jo atleidimo iš šių pareigų priežastimi. Pocius buvo nubaustas už tai, kad išvarė konservatorių klano kurmius iš VSD. Sąmoningai ar nesąmoningai Pocius faktiškai pakėlė ranką pieš konservatorių klaną ir už tai buvo nubaustas. Brigados generolas A. Pocius taip pat yra konservatorių klano statytinis ir melavo todėl, kad taip liepė jo šeimininkas.
Saulius Stoma
sauliusstoma

Pirmadienis
2007-12-10 22:26
Ačiū už pastabą. Iš tikrųjų, juokingų pasitaiko klaidų. Net būtų galima įžvelgti tam tikrą ironiją.
Saulius Stoma
sauliusstoma

Pirmadienis
2007-12-10 22:33
Kaip čia, tamsta, šį kartą už Darbo partiją neagituoji?
Ice

Pirmadienis
2007-12-10 22:44
„Taigi odiozinė komisija nusprendė…Pocius sąmoningai klaidino politikus. Generolas yra liudijęs, kad Abromavičius buvo atleistas… už tai, kad per Pakaunės įvykius ragino savanorius grįžti į mišką.“ Atsiribojant nuo viso kito triukšmo, tik mažas klausimas: Pocius liudydamas komisijai apie Abromavičiaus atleidimą ir raginimą savanorius grįžti į mišką, garantavo, kad pateiks įrodymus, patvirtinančius jo liudijimą. Vėliau išsisukinėjo, melavo, bet taip ir nepateikė jokių įrodymų! Kaip tai turi vertinti komisija, bet kuris žmogus ir kaip jūs, ponas Stoma tai pakometuosite? Melagis Pocius ar ne? Tik be išsisukinėjimų!
Meškafonas

Pirmadienis
2007-12-10 22:49
:) Prisipažinsiu, pradžioj ir mėginau ieškoti kažkokios slaptos prasmės :D
Anonimas

Pirmadienis
2007-12-10 22:51
idomu,kaip ir is kur Stoma nustato pareigunu atsidavima Lietuvai?mano galva,vazinejimas(tuo labiau pastovus darbas)maskvoje ar Briuselyje jau yra didele tikimybe ,kad zmogus yra 5 kolonos atstovas.eurozojuzas savo dantis dar parodys,deja patriotiskai nusiteikusiu jau nebebus
Serdis

Pirmadienis
2007-12-10 22:54
Tai sakai, Sauliau, kol neįvyko teismas ir nenuteisė Petrusevičiaus, tol jis nekaltas? Priminsiu, kad teismas jau buvo ir jame Petrusevičiaus kaltė įrodyta, tačiau dėl labai įdomiai "atsitiktinai" susuktų procedūrinių dalykų teismą teks pakartoti. Dabar palyginkime su Pociūno žūties atveju. Teismo nebuvo. Prokuratūra padarė išvadą, kad Pociūno žūtis - nelaimingas atsitikimas. Petrusevičiaus atveju Stoma laukia pakartotino teismo ir jokia žiniasklaidon patekusi medžiaga (o kokie iškalbingi Petrusevičiaus pokalbių įrašai!) bei pirmojo teismo proceso sprendimai jo neįtikins. Nekaltumo prezumpcija ir taškas! Antruoju atveju Stoma viską žino be jokio teismo ir prokuratūros tyrimų: Pociūnas nužudytas. Stoma netgi gali pašnibždėti į ausį, kas tai padarė. Tai kaip čia yra? Kodėl tokie skirtingi vertinimai ir argumentacija? Autorius lyg ir tas pats, bet vertinimo kriterijai ir daromos išvados skiriasi kaip diena nuo nakties. Kodėl? Naivūs klausimai. Vis atviriau demonstruojamos politinės simpatijos ir antipatijos ir jų pagrindu daromos išvados "ėda" Stomos blogą. Iš apžvalgininko tikimasi pirmiausia obektyvumo. Deja. Šiame bloge šio gėrio vis mažiau ir mažiau. IMHO.
Anonimas

Pirmadienis
2007-12-10 23:10
O apie komentarą nieko nepasakysit? Žmogus parašė savo nuomonę, kuri jums nepatiko. Norit, užginčykit, norit, nutylėkit. Tik kuo čia dėta Darbo partija? Tai gal reikėtų nustebti, o kodėl, S.Stoma, neagituoji už liberalus demokratus?
Tadas

Antradienis
2007-12-11 06:43
Įdomu, kada Stoma išsivalys savo purvinas smegenis???
inž

Antradienis
2007-12-11 07:07
Čia tai įdomiausia vieta. Ar tikrai taip gali įvykti? Ar tikrai bus galima viešai įrodyti, kad "visų jų patekimas į Seimą buvo neteisėtas". Paties rusų Uspaskijaus ir jam tarnaujančių lietuviškųjų neoStribų? Laukiu nesulaukiu tokio Lietuvos praregėjimo. ——————— citata "Ta pati, kurios partija ir frakcija greičiausiai sulauks tikro teismo sprendimo, nurodysiančio, kad visų jų patekimas į Seimą buvo neteisėtas."
justas

Antradienis
2007-12-11 08:40
Labai vienašališka pažiūra. Argumentas kad teismas nenuteisė šiuolaikinei Lietuvai netinkamas. Teismas politinėse bylose bejėgis. Matome kaip V.Junokas ,,patyrinėjo''' partijų veiklą ir prezidento buvo išmestas iš STT vadų. Teisėsauga po to pasimokė - geriau numarinti bylą nei priimti kokį tai sprendimą. Lieka tada tik seimo komisijos, jos vykdo politikų ir partijų teismus (nors KT tai nenumatyta). O Graužinienė šauni moteris - nepabijojo surizikuoti (nors daug kam nesimpatiška). Juk Zuoko atveju irgi jos klomisija lėmė Zuoko eliminavimą iš Vilniaus mero pareigų. Ir daug kam tas tiko. O dėl teroristų irgi buvo atsakas į Pakso politinį linčą. Irgi įrodymai niekiniai, daug jų paneigta per teismus - bet nuosprendžio politikai neperžiūrėjo. Taip kad Stomos rašliava tik makulatūrai tinkama nes visiškai neobjektyvi..
inž

Antradienis
2007-12-11 08:47
citata: "Vyriausybė turėjo svarbesnių reikalų su visokiais oligarchiniais slibinais…" TAIP, nes jai reikia valdyti Lietuvą. Nors ir ne vienai. Taigi, kas šiandien VALDO LIETUVĄ? O gi LIETUVOS Respublikos TRIŠALĖ Taryba, į kurią įeina šalia Vyriausybės ir didelių profsąjungų taip pat didis biznis, t.y. ir pramoninkų konfederacija, kurios prezidentas yra garsusis B. Lubys. O jei bet kokią šalį valdo tokia "trojkė", tai valstybinė santvarka vadinasi "biurokratinis kapitalizmas" (prof Schramm, prof Phelps, prof Baumol ir kt). Rezultatai tokio valdymo? Apgailėtini kaip čia įrodinėjama, bet nuo jų pabėgti neįstengia(me) nei su veikusia anksčiau opozicija, nei be jos dabar.——————— ==Tarybos nariai==: 1.== VYRIAUSYBĖS ATSTOVAI=== : viceministrai:::::: Povilas Vytautas ŽIŪKAS Dainius NUMGAUDIS Kazys SIVICKIS Gediminas MIŠKINIS Valentinas MILTIENIS finansų viceministras ——————————– 2. ==PROFESINIŲ SĄJUNGŲ ATSTOVAI == Aldona JAŠINSKIENĖ Lietuvos profesinės sąjungos "Solidarumas" pirmininkė; Gražina GRUZDIENĖ Lietuvos profesinių sąjungų konfederacijos Lietuvos maistininkų profesinės sąjungos pirmininkė; Algirdas KVEDARAVIČIUS Lietuvos profesinių sąjungų konfederacijos pirmininko pavaduotojas; Aleksas BRUŽAS Lietuvos profesinių sąjungų konfederacijos Lietuvos švietimo darbuotojų profesinės sąjungos pirmininkas; Vydas PUSKEPALIS Lietuvos darbo federacijos pirmininkas ————————————————–3. ==DARBDAVIŲ ORGANIZACIJŲ ATSTOVAI== Mykolas ALELIŪNAS Lietuvos pramonininkų konfederacijos generalinio direktoriaus pavaduotojas; Jonas GUZAVIČIUS Lietuvos pramonininkų konfederacijos viceprezidentas; Arimantas GLEBAUSKAS Lietuvos pramonininkų konfederacijos Darbo santykių komiteto pirmininkas; ir kt———– Parengė LR Trišalės tarybos sekretoriatas vvv.lrtt.lt/nariai.htm 2007 lapkritis
minde

Antradienis
2007-12-11 08:51
Netgi man, prijaučiančiam konservatoriams, labai vienašališkas nelabai objektyvus straipsnis.
Akėčios

Antradienis
2007-12-11 08:52
Žinote ką pasakysiu, - man labai keista, kad per 17 m. Lietuva taip ir neįkūrė už Lietuvos žmonių pinigus (ne už JAV, ne už JK, ne už ES, juo labiau ne už Rusijos pinigus) Lietuvos vystymo strateginio centro, kuris būtų atsietas nuo visokiausių rutininių darbų, į kurį galėtų papulti dirbti žmonės baigę specialią akademiją (po visų magistratūrų). Net Rusija tokius turi (kuriuos finansuoja patys rusai, o ne svetimšaliai, kad ir draugiškų Rusijai valstybių žmonės). Gerai žinau, ką gali Prezidentūra, Seimas, Vyriausybė - paskendę rutinoje (o ir savame versle bei savo perspektyvos reikaluose, kai pasibaigs darbas tose tarnybose - gi iš minėtų centrų žmonės turėtų būti išnešami tik kojomis į priekį). Ogi absoliučiai nieko. Vien rutina. Alinantis darba rutinoje ir tiek. Kiekvienu momentu turėtų būti iškeliamos esamos problemos ir ieškoma jų sprendimų būdai. 1. Kodėl per metus išeliama dešimtys, šimtai dirbtinų skandalų, kurie stabdo jau 17 m. Lietuvios statybą. Kas turėtų būti teisiamas už tai. 2. Kodėl nėra susekami veikiantys (kaip matome iš kurpiamų skandalų labai sėkmingai) priešai. Kodėl labai lengvai pasiduodama dūmų uždangoms (raganų medžioklėms ir pan.). Kas turi būti nedelsiant nuteisiamas už tai. Kam sumokėta šimtai milijonų litų, kad to nebūtų, o tai yra. 3. Kodėl Lietuvos žemė atiteko užsieniečiams. Kas už tai turi būti jau šiandien nuteistas. 4. Kodėl visa ES parama atiteko stambiajam verslui ir Lietuvoje panaikintas šeimos verslas - KITAIP SAKANT LIETUVA. Kas išmetė maskuotę "smulkus ir vidutinis verslas". Kas už tai šiandien turi būti nuteistas. 5. Kodėl krautuvėse pardavinėjami vien nuodingas maistas ir sudaroma žalia gatvė šelpti užsienio formacijos gigantus. Kas už tai jau šiandien turi būti nuteistas. 6. Kodėl organizuojamos yra Lietuvos gyventojų žudynės, plėšimai ir pan. 7. Kodėl Lietuvoje klęsti kontrobanda. Narkobiznis. 8. Kodėl Lietuvoje žmonės negauna išsilavinimą (klęsti tarpukario fenomeno tęsinys). 9. Kodėl Lietuvoje sunaikinti teismai. Kas tai padarė. Ir dešimtys kitų klausimų, kurie prieš Tautą šiandien nėra iškelti ir nėra paskelbta kas dėl to kaltas asmeniškai ir kada šitos problemos bus išspręstos (pasakant dieną, valandą ir minutę - kiek tam bus męsta lėšų, kas tai darys ir kas bus, jei prisiėmęs padaryti nepadarys).
justas

Antradienis
2007-12-11 08:59
Yra net strategija iki 2015 metų. Autorius E.Vilkas. Žinok - rojus bus Lietuvoje. Žynių ykanomyka, biotechologijos ir vos nne komunizmas. Paskaityk ir nustebsi. Didysis pramonės likvidaorius tokią strategiją sukūrė. Įdomu kur tas technologija kiš kai sugriauta pramonė?
Vytas

Antradienis
2007-12-11 09:00
bet is tiesu LietRytis visiskai save diskreditavo. Tapo valdzia ir kartu valdzios ofiozu. Tendencingas iki kaulu smegenu, be jokios galmybes tureti kita nuomone. Anksciau bent kazkaip savo rasytojus priziurejo, dabar be jokiu skrupulu pila ka nori. Bet musu zmonems viskas tinka.
Dainius_Neregistruotas

Antradienis
2007-12-11 09:11
Straipsnis parašytas "įjungus durnių". Paviršutiniškai pagvildenti faktai, o išvada labai paksoidiška - "patys tokie". Spėju, kad S. Stoma taiko į seimą, greičiausiai kartu su konservatoriais, todėl nori gauti iš jų indulgenciją - žiūrėkit, koks aš jums atsidavęs. Kur dingo nepriklausomam analitikui būtinos sąvybės: objektyvumas, nuoseklumas, analizės gilumas, vidinė laisvė ir kt.? Iš fariziejų į prostitutes?
inž

Antradienis
2007-12-11 10:33
"To Lietuvoje dar nebuvo", - sako autorius??? —–Bet užtai bus dabar. Todėl ir bijo Seimūnai išsikišti, nes juos stambus biznis, valdomas iš kokio gazpromo, gali nuteisti. Lietuvos teismai laukia darbo ir uždarbio.————————————————– "Dujotekana" reikalauja A.Matulevičiui baudžiamosios bylos Dainius Sinkevičius, www.DELFI.lt 2007 gruodžio mėn. 11 d. 10:06 Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto (NSGK) pirmininkui Algimantui Matulevičiui – neramios dienos. Dujų bendrovė „Dujotekana", jos vadovai Rimantas Stonys bei Piotras Vojeika teismo prašo politikui iškelti privataus kaltinimo bylų procesą dėl šmeižto. Verslininkų skundus antradienį pradėjo nagrinėti Lietuvos apeliacinis teismas. A.Matulevičius nemalonumų sulaukė po NSGK atlikto ir paviešinto tyrimo dėl Valstybės saugumo departamento (VSD) veiklos. Komiteto medžiagoje buvo minimi įtartini dujininkų ryšiai. Politiką patraukti baudžiamojon atsakomybėn „Dujotekana", jos prezidentas ir viceprezidentas prašė ir Generalinės prokuratūros, tačiau jų prašymų nepatenkino. Generalinė prokuratūra atsisakė pradėti ikiteisminį tyrimą, nes A. Matulevičius yra Seimo narys, be to, jo patraukimui baudžiamojon atsakomybėn reikalingas Seimo leidimas – parlamentarui Konstitucija garantuoja imunitetą nuo baudžiamosios atsakomybės. Vėliau Vilniaus miesto 2-asis apylinkės teismas prokurorų nutarimus buvo panaikinęs, bet Generalinė prokuratūra vis tiek atsisakė pradėti tyrimą. P. Vojeikos, R. Stonio ir „Dujotekanos" skundų lapkritį nepatenkino ir Vilniaus apygardos teismas, todėl pareiškėjai kreipėsi į Lietuvos apeliacinį teismą. Jų nuomone, norint patraukti parlamentarą privataus kaltinimo tvarka baudžiamojon atsakomybėn Seimo sutikimas nereikalingas. Teismas yra pabrėžęs, kad privataus kaltinimo tvarka nagrinėdamas bylą jis negali kreiptis į Seimą dėl imuniteto panaikinimo Seimo nariui. Į Seimą gali kreiptis tik generalinis prokuroras. Apie antradienį vykstančius teismo posėdžius Apeliacinis teismas pranešė ir generaliniam prokurorui Algimantui Valantinui, tačiau į teismą neatvyko nei prokuratūros atstovas, nei A. Matulevičius. Ar A. Matulevičiui bus pradėtas bylų procesas dėl šmeižto, Apeliacinio teismo teisėjas Tomas Šeškauskas žada paskelbti beveik po dviejų savaičių – gruodžio 21-ąją. "
fedia

Antradienis
2007-12-11 10:46
Reikejo pasiziureti Grineviciutes laida apie Pakaunes ivykius. Gal kas ir aiskiau pasidarytu. Bet si karta Grineviciute buvo neteisi ;) ?
Anonimas

Antradienis
2007-12-11 12:10
Kvailesnio straipsnio šia tema dar nebuvau skaičiusi. Ar tai specialistas rašo?
+ingelrii+

Antradienis
2007-12-11 12:43
Mat kiek rūgščių ir emocingų komentarų pasipylė. Bus S.Stoma sumąstęs Kalėdoms pagaliuku po bičių drevę pamaišyti. Čia jums ne apie Rusiją, gėjus,stiprią šeimą ar panašius niekam nerūpinčius vėjus postringauti - ovacijų nesulauksi. Deja, teisybės mes taip ir nesužinosim. Laimė, ji niekam ir nerūpi… Perfrazuojant, tiesa neegzistuoja, egzistuoja tik interesai. Bėda tik, kad kol valstybės saugumo struktūros, kaip potencialiai keliančios pavojų seimokratijai, nuosekliai naikinamos, valstybė pamažu netenka netgi išorinių savarankiškos valstybės atributų….
Saulius Stoma
sauliusstoma

Antradienis
2007-12-11 15:59
Tikrai nesu labai didelis GRU ir KGB specialistas, nors Pakaunės reikalais domiuosi jau 14 metų. (O be to ir uošvė visai netoli prof. Lašo sodybos - to išprovokuoto maišto vietos gyvena) Ar apie kokią specializaciją jūs čia kalbate?
Saulius Stoma
sauliusstoma

Antradienis
2007-12-11 16:08
Taigi, taigi… Lietuvos teismai jau yra padarę ne vieną gana įtartinai "Dujotekanai" palankų sprendimą - dėl dujų kainų reguliavimo ir t.t. Žinant kiek ten yra postkagėbistų, lyg ir nereiktų stebėtis…
Saulius Stoma
sauliusstoma

Antradienis
2007-12-11 16:19
Maniau, mano kritiškas požiūris į konservatorius pakankamai akivaizdus. Tačiau kritika turi būti pagrįsta faktais. Negi partijų skelbimas "turinčiomis teroristinės organizacijos bruožų", vien todėl, kad savo gretose turėjo tokią kontraversišką asmenybę kaip Petrusevičius, nekelia jums juoko? Bandė jį neteisėtai apginti? Tai ir reikėjo išaiškinti ir paviešinti tokius neleistino poveikio faktus. Ar prokuroras Paulauskas tai padarė? Ar darė tai tada, kai galėjo būti spaudžiamas? Visa kalba - tik bendros frazės. Absoliutus politinės ir teisinės kultūros nuosmukis. Tragikomedija.
Saulius Stoma
sauliusstoma

Antradienis
2007-12-11 16:26
Keista, tačiau esu priverstas beveik be išlygų PRITARTI VISIEMS DEVYNIEMS KLAUSIMAMS.
Saulius Stoma
sauliusstoma

Antradienis
2007-12-11 16:34
"Lieka tada tik seimo komisijos, jos vykdo politikų ir partijų teismus (nors KT tai nenumatyta)." Taip, politikų teismai vyksta Seime - apkalta (pagal Konstituciją). Tačiau partijų? Ir dar opozicinių? Čia tik bolševikai ir nacionalsocialistai sau kelią taip valydavosi.
Saulius Stoma
sauliusstoma

Antradienis
2007-12-11 17:05
Čia tai labai atsiskleidžiantis komentaras. Tiesiai į konflikto mazgą - Pociūno ir Petrusevičiaus bylos. Tad pažvelkim objektyviai. Indikatorius - kaip buvo atliekamas tyrimas. Pociūno atveju - įtartinai nevalyvai, tarsi stengiantis kažką paslėpti. Plius - arši propogandinė kampanija prieš savo pareigūną. Petrusevičiaus atvejis - dėl ginklų pamišusio, perdėtai karingo žmogaus senas draugas ir bendražygis užverbuojamas VSD ir siunčiamas akivaizdžiai provokacijai - ginklų pirkti tariamai teisingumo akcijai. Ar tai nėra sąmoningas nusikaltimo skatinimas? Nesiruošiu teisinti Petrusevičiaus. Bet neatsižvelgti į visą jo biografiją, kalėjimus ir kovą už Lietuvos laisvę? Manau - tai amoralu. Tačiau ar kitoks nei amoralus galėjo būti prisitaikėlio kagėbisto valdomas Lietuvos Saugumas? Žinoma, Seimas - nėra tinkamiausia vieta tokiems žmonėms kaip Petrusevičius. Karys yra karys. Kad karys taptų politiku, dar reikia daug ko pridėti. Tačiau net neabejoju, kad Petrusevičius būtų buvęs labai geras karininkas. Tiesiog yra tokia žmonių kategorija - kariai. IR JEI VALSTYBĖ JIEMS SVETIMA, JIE PRADEDA SAVO ASMENINĮ KARĄ! Iš čia ir daugelio tikrų patriotų savanorių tragedija. Juk daugelis jų pavojingiausiu metu buvo pasirįžę padėti galvas už Lietuvą. Po to jie buvo paniekinti. O senieji parsidavėliai visur kur užsiropštė į pačias viršūnes. Štai kas įvyko. Ir todėl VARGAS VALSTYBEI, PRIE KURIOS NEPRITAMPA GERIAUSIEJI.
Saulius Stoma
sauliusstoma

Antradienis
2007-12-11 17:14
Taip, pritariu. Laida buvo gera. Bet yra ir dar daugybė kitų faktų, kaip buvo bandoma išprovokuoti ginkluotą konfliktą. Tai atskira didžiulė tema. O tikras savanoris nuo pat pradžių - Arvydas Pocius pasakė apie įvykius tai, ką jis galvoją. Ir vien už tai toks pjudymas? Noras sunaikinti? Nesvarbu, kaip tai atsilieps Lietuvos reputacijai? Negaliu šito vertinti kitaip, kaip įžūlų klano siautėjimą. Įžūlų ir jau peržengusį visas ribas!
Saulius Stoma
sauliusstoma

Antradienis
2007-12-11 17:18
Tiesiog p. Skorpionas, kiek čia pasirodydavo, visada agituodavo už DP. Mes juk šį kartą daug kalbame apie objektyvumą, ar ne? Beje, agituoti šitame bloge galima, tačiau ne taip bukai ir primityviai.


Antradienis
2007-12-11 17:37
Kiek aatsimenu, tai jau ne pirmas kartas kada biudžetas priimamas su tokiu devizu: geriau blogas, nei jokio. O ar ne tas pats devizas skambėjo, kai priėmėme Lietuvos Konstituciją? Ar nepanašiai buvo su ES Konstitucija? O ir dėl juokingiausio Seimo galima būtų dar pasiginčyti. Ar neprisimenat tokio Seimo, atėjusio šimtmečiams. Nors, tiesa, jo darbai gal ir ne visi buvo juokingi.


Antradienis
2007-12-11 17:49
Labai įdomus tas Petrusevičiaus veiklos išsiaiškinimo vertinimas- akivaizdi provokacija. O gal vis tik tai buvo nusikalstamos veiklos imitacija, siekiant demaskuoti žudymo įrankius pardavinėjantį "patriotą"? Sakykim, pas mane ateitų koks pilietis ir papršytų pagaminti sprogmenų. Sakykim, aš tai sugebu. Taigi aš net žuvims sprogdinti tų sprogmenų negaminčiau, jau nekalbu apie ginklo su duslintuvu gamybą. Juk ne varnoms šaudyti tokie ginklai gaminami.
A

Antradienis
2007-12-11 17:51
kad stoma kazkaip i viska pavirsutiniskai ziuri, klausimai lieka netsakyti lavonas yra susprogdintas kaltu nera , kol nebus surasti kaltieji, nebus vieso proceso liks vietos interpretacijai, klausimas vienas ir labai svarbus kodel prokuratura neperduoda bylos teismui jei kaip zinoma uztenka yrodymu surinkta jau, ir isvis kaip mes galim vertint sistema kuri 10 metu tiria neistiria bylos, va kur voisos musu bedos prasideda,o kad musu teisesauga uzsiema ne nusikalstammu o politiniais zaidimais visi uikiai zinom, va cia reikia dideles reformos, kol is teismu neisvaikysim kysininku kgbistu ir visokio brudo kol nesuteiksim prokuroram laisves tol ir bus tokios bylos. beje itikinamesnes versijos kaip konservatoriu nieks nepateike, taip kad panasukad tose isvadose didele dalis tiesos.
Serdis

Antradienis
2007-12-11 17:52
Bet aš norėjau sužinoti, kaip jūs pats vertinate savo požiūrį į šias dvi bylas. Mano nuomone, esate labai subjektyvus, jūsų politinės simpatijos ir antipatijos lenda pro visas skyles, nulemia jūsų argumentaciją, interpretacijas, kalbos figūras, vienų dalykų sureikšminimą, kitų nutylėjimą. Žinoma, asmeniniame bloge tai atleistina, tačiau iš rimto apžvalgininko norisi kitokio požiūrio.
Dainius_Neregistruotas

Antradienis
2007-12-11 17:53
Siūlau pirmiausia atsiriboti nuo to ar Abromaitis ir Petrusevičius "geriečiai" ar "blogiečiai". Gandai apie tai, kad Petrusevičius "prisidėjęs" prie Abromaičio susprogdinimo sklandė seniai. Vėlgi, mes nežinome ar gandas teisingas ar ne. Bet, jeigu yra gandas, ant politiko vienareikšmiškai metamas šešėlis. Todėl nuo skyrimų į bet kokius postus reikia susilaikyti, kol gandas nėra paneigtas. Nepaisant gandų, etikos ir moralės normų, pagarbos eiliniam rinkėjui, šiaip "sprogios aplinkos" Petrusevičius skiriamas į postą, kuriame gali kontroliuoti tyrimo eigą (o iš esmės tiriamas gandas ar Petrusevičius "prisidėjęs" ar ne). Konservatoriai savo rankomis įpylė degalų į ugnį. Juolab nemanau, kad konservatoriai šių gandų nežinojo. Todėl, toks elgesys sukelia įvairių minčių - man, tiesinio mąstymo žmogui, peršasi išvada - turbūt nori nuslėpti galus. Pridėkite dar arogantišką konservatorių laikyseną, rezultatas - visiški idiotai. O, pasak lietuvių patarlės, tokius ir bažnyčioje muša. Bet, kadangi į bažnyčią nevaikšto, prilupo Seime. O prilupti, pasidarė panašūs į Paksą nabagėlį. Ir elgiasi panašiai. Po konservatorių elgesio pastaruoju metu ir kai kurių demaršų, galime pažvelgti į ateitį, į perspektyvą: ar turite iliuzijų, kad į Kubilių, Razmą ir Ažubalį kas nors iš rinkėjų rimtai žiūri?
Saulius Stoma
sauliusstoma

Antradienis
2007-12-11 18:11
Na, kad konservatorių elgesys nėra idealus - nesikartosiu. Tačiau nereikėtų taip maišyti faktų - ypač "tiesinio mąstymo žmogui". Žiūrim nuosekliai: Petrusevičius į Seimą išrenkamas 1996 metų spalio mėn. Abromavičius susprogdinamas 1997 metų sausio 31 d. Tad Jūsų versijai datos nesueina, ar ne? Žinia, Jūs dėl to nekaltas. Jūs tiesiog kartojate komisijos propogandistų versijas. O aš tiesiog pasižiūrėjau į neabejotinus faktus. Ką ir turi daryti objektyviu norintis išlikti komentatorius. Ir čia nesvarbu - mėgstu aš konservus, ar ne.
Anonimas

Antradienis
2007-12-11 19:08
Konservatoriai ir socialdemokratai sudaro mažumos vyriausybę. Laikas truputį juos pamokyti už visas iškrėstas šunybes. Pasistengti kad sekančiuose rinkimuose nepatektų į seimą.
Jonas III

Antradienis
2007-12-11 19:32
"Tad ministrui teks laikyti patį geriausią lojalumo testą – klanui ar Lietuvai?" - iš pradžių konservatoriai "privatizavo" Lietuvą, o dabar ir Stoma
Anonimas

Antradienis
2007-12-11 20:01
Šios dienos "Šiaulių kraštas" pateikia Kauno apygardos tiesme paskelbtus pokalbius tarp A.X ir Valstybės saugumo departamento (VSD) agento: "O jei kaip nors porą granatų?", - prašęs VSD agentas. "Granatų man gaila. Turiu tik porą, bet jeigu tu nori mostelėti tą "brudą", tai duosiu vieną už dyką", - maždaug toks buvo A.X atsakymas. Kitu atveju VSD agentas klausė A.X, ar šis negalėtų padaryti duslintuvo iš alaus skardinės, kad ši atlaikytų tik vieną automato apkabą? "Reikia laiko, - per daug nesispyriojo A.X. - Tu gi žinai, jau šaudei su tokiu…". VSD agentas neatlyžo: "Reikia spėti iki šeštadienio. Viskas bus patalpoje". Maždaug tiek buvo pateikta iš įrašo. A.X teigė tokio pokalbio neatsimenąs. Trečiajame paskelbtame įraše VSD agentas vėl skundėsi negalįs pakęsti vieno žmogaus. "Duosiu aš tau priemonių! ", - atsakė A.X. "Bet kad viskas eis į orą! Jis dabar turi visureigį", - neatlyžo prašantysis. "Jis vis tiek kur nors nukeliaus. Nuo žiedo - garantuota virvutė…", - toks buvo A.X atsakymas. "Neturiu komentaro", - paaiškėjus, kad įrašytas ir šis pokalbis, teigė jis teisme. Sauliau Stoma, ką galėtum pasakyti apie poną A.X? Tarkim, jūs jo nepažįstat. Kokia susidaro nuomonė iš jo paties pasakytų ir garso juoston įrašytų žodžių? Neabejoju, kad teisingas ir moralus žmogus (toks, kaip tamsta) jį pavadintų tiesiog banditu ir pareikalautų griežtos atsakomybės. …Ir kodėl viskas taip kardinaliai pasikeičia, kai paaiškėja, kad ponas A.X yra buvęs konservatorių atstovas Seime A.Petrusevičius?
Saulius Stoma
sauliusstoma

Antradienis
2007-12-11 20:37
Žemiau jau esu paaiškinęs savo požiūrį į Petrusevičių. Į politiką tokių žmonių geriau neprileisti, net jei jie nebūtų padarę nusikaltimų. Tuo labiau, nusikaltimas turi būti baudžiamas. O šitie įrašai buvo skelbti jau daugybę kartų. Ar neįdomu, kodėl dabar staiga vėl prisireikė? Tačiau politiniai verdiktai - apie kokius aš ir kalbu straipsnyje - turi būti įrodomi, lygiai taip pat, kaip ir teisiniai. Štai kur esmė. Beje, įdomu kodėl šį kartą tyli Prezidentas, visada labai smerkdavęs panašius Seimo sprendimus? Negali Seimo dauguma elementariu balsavimu nuspręsti, kad tam tikra jo mažuma turi teroristinių požymių. Tai absurdų absurdas. Meilė ar neapykanta konservatoriams čia ne prie ko. Jeigu Bosas gali būti įtartas užsakęs konkurento žmogžudystę, irgi reikėtų skelbti DP teroristine organizacija? Aš tam irgi prieštaraučiau, nors tikrai nemėgstu Darbo partijos ir norėčiau, kad jos neliktų Seime.
Dainius_Neregistruotas

Antradienis
2007-12-11 21:24
O kada paskiriamas?
Akėčios

Antradienis
2007-12-11 21:33
Bet visi gerai žino, kad geriau joks nei blogas - nes tuomet, jei nebūtų patvirtintas, kiekvienam sekančiam mėnesiuibūtų 1/12 nuopraėjusių metų lygio. Taigi, ta prasme geriau blogo nepriimti…
Akėčios

Antradienis
2007-12-11 21:50
Šiaip surašiau per keletą sekundžių ir labai impulsyviai (pagal kariškius - tuomet būna teisingiausiai). Bet noriu aiškiau išsireikšti dėl mokslo. Čia turėjau omenyje skurdaus sluoksnio šeimų vaikų išmokslinimą (tuo klausimu 1:1 su prieškariu). O kitkuo (dėl to ir tas dabar mano papildymas padaromas)- jokio lygybės ženklo dėti negalima (tarp mokymo tarpukaryje ir dabar). TUOMET BAIGĘS GIMNAZIJĄ AR MOKYTOJŲ SEMINARIJĄ AR PAN. BUVO KULTURINGAS ŽMOGUS - GIMINĖS PASIDIDŽIAVIMAS (mano tėvukovardu giminė savo vaikus krikštijo - kaip siektinu pavyzdžiu). O dabar mokslus baigia, o kultūros neįgauna - tiesiog kepami cgamai ir paprastutės… (yra išimčių - bet jie nelaimingi, juos sutryps ir vien dėl vaikų aš neapkenčiu kapitalizmo ir vien dėl to galėčiau pakartoti JAV lakūnų skrydį 1945 m. rugsėjo mėn. virš tų šalių, kuriose yra kapitalistinė santvarka - paaukojant save ir šeimą ir nesudrebėtų ranka… save tai aš jau seniai atidaviau Lietuvėlei, manęs jau seniai kaip ir nėra… nes argi šiame gyvenime gali egzistuoti žmogus…).
Anonimas

Antradienis
2007-12-11 21:58
Kodėl šių įrašų staiga prisireikė? Vyksta teismo procesas, kuriame įrašai skelbiami, tada jų išklotines ar bent santraukas perspausdina žiniasklaida. Štai ir visa sąmokslo teorija. O jūs ir tame bandot iškapstyti KGB kėslus? Dėl Seimo komisijų, tai jau seniai aišku, ko jos vertos. Teisingai primenat, kad Prezidentas jas ne vieną kartą įvertino neigiamai. Beje, bene vienintelis iš politikų. Juokinga, kai gydytojai, ekonomistai, agronomai, patekę į Seimą, įtikina save galintys tirti nusikaltimus ir pamokyti prokuratūrą teisės klausimais. Bet argi tik Seime tokios komedijos? Štai Kirkilo ir konservatorių iniciatyva sudaryta komisija… net nežinia kam - gal kalboms apie Pociūno žūtį tirti? Jie patys pripažįsta, kad nežino, kuo užsiimti. Visiems iki gyvo kaulo įsiėdęs politikavimas ir tiek.
Saulius Stoma
sauliusstoma

Antradienis
2007-12-11 22:24
Vienintelis Kronkaitis pasielgė garbingai - atsistatydino iš tos komisijos, kuri atlieka tik priedangos funkciją.
Saulius Stoma
sauliusstoma

Antradienis
2007-12-11 22:29
Gandas apie Petrusevičių atsirado - o tiksliau, kaip visada, buvo nutekintas į atitinkamą žiniasklaidą - tik netyčia susisprogdinus jo pažįstamam Zajančkauskui. Taigi, daug vėliau.
Saulius Stoma
sauliusstoma

Antradienis
2007-12-11 22:44
Dėl pirmo sakinio skliaustų: Taip būna ne vien kare, kovoje, bet ir kūryboje. Taip, gaila mokytojų dėl jų varganų atlyginimų ir degradacijos, bet kai pamatai tokius direktorius, kaip šiandien per Paskutinę Instanciją… (Įdomu, kaip Grinevičiūtė atsilygins man už reklamą?) Beje, mano mama buvo mokytoja tarybiniais laikais. Veidmainiavo, žinoma, kažkiek. Tačiau lietuvių kalbos ir literatūros manau gerai išmokydavo, tuos kurie norėjo. Turėjo reikalų ir su daktariukais, ir su Romu Kalanta…
Aras

Trečiadienis
2007-12-12 01:34
" tikras savanoris nuo pat pradžių - Arvydas Pocius " Tai gal"tikras" savanoris negali pameluoti? :) Melavo, ir buvo sučiuptas už rankos: Abromavičienė pateikė jo melus paneigiančią video kasetę.
Aras

Trečiadienis
2007-12-12 02:11
Mane, kiek kitaip nei Saulių Stomą piktina Seimo komisijų beviltiškumas ir susikompromitavimas. Na, paskelbė komisija išvadas. Seimo nariai, suspažinę su medžiaga (kuri, beje, plačiajai visuomenei neprieinama, ten daug kas su grafu "slaptai"!), įvertina ją ir nutaria bei prabalsuoja, kad , švelniai tariant, konservatoriai yra teroristai. Ir ką? O gi nieko! Tai ir blogiausia, kad paaiškėjus tokiems faktams, seinūnai kitą dieną lyg niekur nieko renkasi į posėdžių salę, svarsto biudžetą, kitus klausimus ir spaudžia rankas tiems paitems konservatoriams? Mes turime precedentą - Pakso apkaltą - tai gal eikim iki galo? Patvirtinus tokias išvadas, logiška, kad dauguma seimo narių privalėjo kreiptis į Teisingumo ministeriją, dėl konservatorių partijos (tikriau - teroristinės organizacijos) teisinio įregistravimo ppanaikinimo. Taip turėjo būti, tai logiška tąsa. O prokuratūra tegul toliau ramiai tiria Abromavičiaus nužudymą. Nes teisinė atsakomybė ir moralinė atsakomybė, ką labai mėgo pabrėžti tie patys konservatoriai, Aukščiausiajam teismui panaikinus kai kuriuos kaltinimus Paksui - yra visiškai skirtingi dalykai.
Anonimas

Trečiadienis
2007-12-12 02:29
"Negi partijų skelbimas "turinčiomis teroristinės organizacijos bruožų", vien todėl, kad savo gretose turėjo tokią kontraversišką asmenybę kaip Petrusevičius, nekelia jums juoko?" Ne tik dėl Petrusiavičiaus konservatoriai užsidirbo teroristų etiketę. Komisijos nariai aiškiai pasakė, kad dauguma faktų apie šią tamsiąją konservatorių veiklos pusę yra su grafu "slaptai". Seimo nariai galėjo su tu ta medžiaga susipažinti ir ji turėjo įtakos balsavimui. Plačiajai visuomenei matyt, neskialbema, kad nepakenktų prokuratūros tyrimui. O jei tiek daug seimo narių komisijos išvadoms pritarė, matyt, ten tikrai yra kažkas rimto, šiurpaus konservatorių nenaudai.
juozas

Trečiadienis
2007-12-12 08:57
Na matot - seimo komisijos vienintelė išeitis kai ,,tradicinės'' partijos turi didelę įtaką ir savo žmones teisėsaugoje. Be to V.Junokui tiesiogiai pabandžius vykdyti savo darbą - tirti politinę korupciją, prezidento iškart buvo atstatydintas. Kiti teisėsaugininkai padarė išvadas, kad geriau bylą numarinti pritrūkus įrodymų (taip ramiau ir dėl to kad nebus reakcijos į nuosprendį, nei pyktis su politikais įtakingais kas gali kainuoti postą). Štai konkretus Zuoko atvejis - kiek buvo teismų, nuosprendžio jokio pritrūkus įrodymų. O va seimo komisijos išvados išeliminavo jį iš mero posto. O Pakso atveju čia jau buvo bendras tikslas - konservatoriai negalėjo atleisti kad jis rangų eilėje peržengė jų garbės pirmininką. VSD,KT aišku savi žmonės (a la Laurinkus) nutekino reikiamą informaciją. Socdemai dar abejojo nes per pirmą balsavimą neužteko balsų. Bet įsikišus jų vadui AMB buvo perbalsuota.
Ignotas

Trečiadienis
2007-12-12 11:59
Ištaisyk Sauliau klaidą: "Šioje šviesoje dar prasčiau turėtų atrodyti 1966-2000 metų Seimas, kai minėtos partijos sudarė daugumą ir kurio kadencijos pradžioje kaip tik ir buvo susprogdintas Juras Abromavičius." - na kur matyta? 1966-2000 metų seimas…? Jau taip įsismaginai 66 rašydamas…:)
Dainius_Neregistruotas

Trečiadienis
2007-12-12 12:17
Nacionalinio saugumo ir gynybos komitetas buvo performuotas 1999 01 -02 mėn., kai gandai jau sklandė (nors komitetas gal būt buvo tik pervardintas). Sunku patikėti, kad vienarankis Petrusevičius padėjo bombą, bet tam tikros sąsajos su Zajančkausku aiškiai matėsi, todėl iš konservatorių pusės jas ignoruoti buvo klaida. Tuo pačiu ir deleguoti įtariamą savo partijos narį į šią komisiją. garbingai elgiantis, galima buvo atšaukti įtariamąjį iš šio komiteto. Iš kitos pusės, dabartinės komisijos išvados konservatorių nekaltina terorizmu - teisybės dėlei reikėtų pacituoti tą sakinį, kuris juos taip įsiutino. Kodėl tokia neadekvati reakcija?
Anonimas

Trečiadienis
2007-12-12 13:08
Partijoms naikinamas teisinis registravimas, nes gauja, užsiimanti žmonių žudymu, traukinių sprogdinimu, maištų organizavimu negali būti vadinama partija. Tai ir turi būti įvardyta teisiškai.
Saulius Stoma
sauliusstoma

Trečiadienis
2007-12-12 13:12
Taigi, skaičių magija…
Saulius Stoma
sauliusstoma

Trečiadienis
2007-12-12 13:18
Todėl kad: Įrašė Aras (not verified) Trečiadienis, 2007-12-12 02:11. "Mane, kiek kitaip nei Saulių Stomą piktina Seimo komisijų beviltiškumas ir susikompromitavimas. Na, paskelbė komisija išvadas. Seimo nariai, suspažinę su medžiaga (kuri, beje, plačiajai visuomenei neprieinama, ten daug kas su grafu "slaptai"!), įvertina ją ir nutaria bei prabalsuoja, kad , švelniai tariant, konservatoriai yra teroristai. Ir ką? O gi nieko! Tai ir blogiausia, kad paaiškėjus tokiems faktams, seinūnai kitą dieną lyg niekur nieko renkasi į posėdžių salę, svarsto biudžetą, kitus klausimus ir spaudžia rankas tiems paitems konservatoriams? Mes turime precedentą - Pakso apkaltą - tai gal eikim iki galo? Patvirtinus tokias išvadas, logiška, kad dauguma seimo narių privalėjo kreiptis į Teisingumo ministeriją, dėl konservatorių partijos (tikriau - teroristinės organizacijos) teisinio įregistravimo ppanaikinimo. Taip turėjo būti, tai logiška tąsa. O prokuratūra tegul toliau ramiai tiria Abromavičiaus nužudymą. Nes teisinė atsakomybė ir moralinė atsakomybė, ką labai mėgo pabrėžti tie patys konservatoriai, Aukščiausiajam teismui panaikinus kai kuriuos kaltinimus Paksui - yra visiškai skirtingi dalykai."
inž

Trečiadienis
2007-12-12 13:21
Kęstutis Milkeraitis apie Petrusevičių: "O kalbant apie tai, kas turi išliekamąją vertę apibūdinant laikotarpį, galvoju, kad istorijai bus įdomiausias R. Stankevičiaus atstovaujamos Generalinės prokuratūros dalyvavimas kankinant rezistentą invalidą Algirdą Petrusevičių. Kitaip šio VSD ir prokuratūros operatyvinės veiklos modelio pavadinti negalėčiau. Nors ir Petrusevičiaus byla yra tik žymiai platesnio veikimo dalimi. Lietuviškuoju Kalašnikovu vadinamą automatų ir savanorių savigynos ginklų kūrėją, 1990 metais apginklavusį parlamento gynėjus, asmenys su lietuviškomis pavardėmis iš pradžių terorizuoti, matyt, nedrįso. Tai buvo pavesta Kaune įsikūrusiam tardytojui Kukuškinui. Bet dabar net Kauno apygardos teismo vadai į tai įsitraukė. Jie į teisėjų kolegiją įtraukė teisėją J. Gaidukevičių, kuriam Prezidento dekretu buvo leista užbaigti tik iki tol turėtas bylas ir eiti į užtarnautą poilsį. Aukščiausiasis Teismas nustatė, kad Petrusevičiui teisti buvo sudaryta neteisėta kolegija. Konstatavo, bet nepasisakė, ar tai padaryta sąmoningai. Užkliuvo už varčios ir… L. Graužinienės vadovaujamai Seimo komisijai paskelbus savąjį verdiktą (taip pat ir dėl Petrusevičiaus) bylos teisminis nagrinėjimas tęsiamas. Ar tas verdiktas neturėjo teismui įtakos? " Bernardinai.lt
Saulius Stoma
sauliusstoma

Trečiadienis
2007-12-12 13:23
Ir dar todėl kad: Įrašė Anonimas (not verified) Trečiadienis, 2007-12-12 13:08. "Partijoms naikinamas teisinis registravimas, nes gauja, užsiimanti žmonių žudymu, traukinių sprogdinimu, maištų organizavimu negali būti vadinama partija. Tai ir turi būti įvardyta teisiškai." O čia juk ne šiaip kokie tulžingi komentariukai, o Stomos blogas, kuriame renkasi mąstantys, nors ir įvairių pažiūrų, žmonės…
Karys

Trečiadienis
2007-12-12 14:14
Atsiprasau, kad del objektyviu priezasciu raides nelietuviskos. Geras straipsnis, taciau svarbus netikslumai gadina visa vaizda (mazas akmuo dideli vezima vercia). Straipsnyje parasyta, kad A.Pocius paskirtas i NATO staba Briuselyje stabo pavaduotoju. Visu pirma stabas yra institucija, o ne pareigunas ir todel pavaduotojo neturi (cia logikos klaida). Antra: brig.gen. A.Pocius paskirtas i NATO transformacijos vadaviete Norfolke (Virginia, USA), o ne pagrindini NATO staba Briuselyje. Angliskai tai vadinasi Allied Command Transformation, sutrumpintai ACT. Ten jis dabar eina Transformacijos vadavietes stabo virsininko padejejo pavaduotojo pareigas (Deputy Asistant Chief of Staff). Hierarchija sioje NATO vadavieteja yra tokia: 1.vadas; 2.vado pavaduotojas; 3.stabo virsininkas; 4.stabo virsininko pavaduotojas; 5.stabo virsininko padejejas; 6.stabo virsininko padejejo pavaduotojas. Pastaruju yra keli pagal ivairias sritis. Viena is siu pareigu dabar uzima brig.gen. A.Pocius Manau, siuo atveju tikslumas yra labai svarbu.
Anonimas

Trečiadienis
2007-12-12 14:55
Būkit žmonės, tik nekaišiokit visur to klouno Junoko kaip didžiausio kovotojo su korupcija. Jeigu įmanoma šią kovą sukompromituoti, tai Junokas tai darė su didžiausiu įkvėpimu. Na, prisiminkit neseną istoriją. Prezidentas nebeturėjo kitos išeities kaip mesti jį lauk iš barščių :)
Anonimas

Trečiadienis
2007-12-12 15:03
Taigi argumentų kova. Vienos pusės argumentas - nelietuviška tardytojo pavardė :) , kitos - paties Petrusevičiaus pokalbių įrašai. Kas ką? Kaip jau galėjome įsitikinti iš machinacijų su neturinčio teisės nagrinėti bylos teisėjo paskyrimu, veikiausiai ir vėl nugalės pirmieji…
justaws

Trečiadienis
2007-12-12 16:21
Super straipsnis. graužininės, uspaskichai, brazauskai jau įėjo į istorijos šiukšlyną
Anonimas

Trečiadienis
2007-12-12 16:26
Tai gal žinot kada tiltą per Bražuolę susprogdino ar kada karinį perversmą Lietuvoje bandė padaryti. Gal tada datos sueitų ?
Anonimas

Trečiadienis
2007-12-12 16:27
Susisprogdinud ne Zajančkauskui, o Grybauskui.
Saulius Stoma
sauliusstoma

Trečiadienis
2007-12-12 16:46
Ačiū. Bet gal dar paaiškintumėt civiliokui karinės hierarchijos subtilybes. Ar dabartinės buvusio lauko pajėgų vado pareigos kartais nebuvo jo pažeminimas? Lietuvos žurnalistų išpūsta karjera čia skamba kaip devintas vanduo nuo kisieliaus. Jeigu taip - susidorojimas prasidėjo jau anksčiau. Būtų kažkas panašaus į Pociūno atvejį. Ar aš klystu?
Anonimas

Trečiadienis
2007-12-12 16:57
Arūnai, Abromavičius galėjo paskelbti kovinę parengtį, nes SKAT Kauno rinktinėje buvo padarytas karo veiksmas. 1993.09.24 dieną Abromavičius jau buvo parašęs prašymą ieiti į atsargą. Karininkų ramovėje J.Abromavičiui nebuvo pateikta jokių klausimų, nes pagrindinį klausimą Landsbergiui pateikė pats Juras. O klausimas skambėjo taip - kaip jūs vertinate tą savanorių išėjimą į mišką ir štabo užėmimą? Ir po Landsbergio atsakymo tie karininkai išėjo. Beje ir visos kitos jūsų sukurtos versijos yra tik jūsų kūryba. Tik įdomu ar jūs pats savo sukurta versija jau patikėjote.
Anonimas

Trečiadienis
2007-12-12 17:53
Įrašė Karys (not verified) Trečiadienis, 2007-12-12 14:14. Atsiprasau, kad del objektyviu priezasciu raides nelietuviskos. brig.gen. A.Pocius paskirtas i NATO transformacijos vadaviete Norfolke (Virginia, USA), o ne pagrindini NATO staba Briuselyje. Angliskai tai vadinasi Allied Command Transformation, sutrumpintai ACT. Ten jis dabar eina Transformacijos vadavietes stabo virsininko padejejo pavaduotojo pareigas (Deputy Asistant Chief of Staff). Hierarchija sioje NATO vadavieteja yra tokia: 1.vadas; 2.vado pavaduotojas; 3.stabo virsininkas; 4.stabo virsininko pavaduotojas; 5.stabo virsininko padejejas; 6.stabo virsininko padejejo pavaduotojas. Pastaruju yra keli pagal ivairias sritis. Viena is siu pareigu dabar uzima brig.gen. A.Pocius Manau, siuo atveju tikslumas yra labai svarbu. Aišku, kad svarbu. Labai ačiū už informaciją. :) Čia dar, beje, galima smulkiau pasiskaityti, kas tas ACT yra ir kuo užsiima.
Vytautas

Ketvirtadienis
2007-12-13 10:27
Tik pirmyn Sauliau Stoma. Vienas kitas netikslumas išaiškėja komentatorių dėka ir taip reikalai sutvarkyti, faktai patikslinti. Įdomiausia, kad keiksnotojų negausu. O kai kuriuos komentarus nukopijuoju, nes yra vertingi kaip ir originalas, kas be ko.
Vladas

Antradienis
2009-12-01 14:34
SIS LAISKAS ISSIUNTINETAS I VISAS UZSIENIO SALIU ATSTOVYBES. As Vladas Lukosevicius, kreipiuosi i visas uzsienio atstovybes su pagalbos prasymu. Pries mane ir mano vaikus jau 10 metu vykdomas valstybinis teroras, kuri organizavo ALGIRDAS KATKUS, buves LRS nacionalinio saugumo ir ginibos komiteto pirmininkas. Jo nurodimu buvo organizuoti 3 pasikesinimai nuzuditi mane, 1999m., 2003m., ir 2008m. (po visu siu pasikesinimu buvai operuotas). Pries mano 3 mazamecius vaikus buvo organizuoti nusikaltimai, jiems nekarta buvo grasinama susidorojimu. Del visu siu nusikaltimu as nekarta kreipiausi i LRGP, i LRS zmogaus teisiu komiteta, i LRS vaiko teisiu kontroliere, kreipiausi ir i LR seimo narius, bet jokiu priemoniu nebuvo imtasi. As kreipiausi i LR Prezidenta V. Adamku su pareiskimu, kuriame isvardinau aukstu valstybes pareigunu nusikaltimus ir pateikiau irodymus, bet tyrimai nebuvo atlikti. Su panasiu skundu as kreipiausi ir i LR Prezidente D. Grybauskaite, bet tyrimai nepradeti. AS SAVO SKUNDUOSE ISVARDINAU AUKSTU VALSTYBES PAREIGUNU NUSIKALTIMUS, UZ KURIUOS JIE BUVO PAAUKSTINTI PAREIGOSE, JEI TAI SMEISTAS JIE TUREJO PILNA TEISE KREIPTIS I TEISMA, BET NE VIENAS NESIKREIPE, TIK BUVO ORGANIZUOTI UZPUOLIMAI. Neseniai Lietuvoje nuskambejes pedofilijos skandalas, kai D. Kedis negalejo apginti 4 metuku prievartaujamo vaiko, tai maza dalis nusikaltimu kuriuos nebaudziamai vygdo iskrypeliai, sadistai Lietuvoje . Lietuvoje as kreipiausi i visus laikrascius ir televizijas, man buvo pazadeta, kad paviesins mano pateiktus faktus su visais irodymais, bet viskas buvo uzciaupta. Tik po visu kreipimusi pasikartodavo uzpuolimai, kuriuos prokurorai uzciaupdavo. As kreipiausi, kad buciau iskviestas liudininku saugumiecio Paciuno nuzudymo byloje, kuris buvo ismestas per langa Breste, po sio kreipimosi buvau uzpultas su peiliu, as suspejau prisidengti su ranka nuo peilio, po operacijos nevaldau 4 kaires rankos pirstu. Prokurorai tai traktavo kaip nedideli chuliganizma. As turiu surinkes daug irodymu apie 3 teiseju nusikaltimus, su siais irodymais kreipiausi i LRGP, bet tyrimus atsisake atlikti. Jei imanoma, isplatinti sia medziaga demokratinese salyse busiu dekingas, gal tik po to Lietuvoje kas nors pasikeis. AS KREIPIUOSI I VISAS UZSIENIO SALIU ATSTOVYBES SU PAGALBOS PRASYMU, NES MAN IR MANO 3 MAZAMECIAM VAIKAM GRESIA RIMTAS PAVOJUS. VLADAS LUKOSEVICIUS. Vilnius. Tel. 867704339.
vladas

Penktadienis
2010-04-30 18:42
VIEŠAS LAIŠKAS LR SEIMO NARIAMS Gerbiami LR Seimo nariai, jau 13 metų prieš mane ir mano mažamečius vaikus vykdomas teroras, kurį organizavo IŠKRYPĖLIS ALGIRDAS KATKUS, jis asmeninį kerštą pavertė valstybiniu teroru, kad nuslėpti savo ankstesnius nusikaltimus. 1997m. man buvo bandoma suklastoti baudžiamą bylą pagal melagingą J. Kasiliauskaitės pareiškimą. Šią bylą tyrė nužudytas prokuroras T. Birštonas, prokuratūrai tuomet vadovavo R. Jancevičius. Man įrodžius jog buvau apšmeištas, ši byla dingo. Po šios bylos dingimo, abu šie prokurorai buvo paaukštinti pareigose, nes J. Kasiliauskaitės dėdė ira A. KATKUS, kuris tuomet buvo LRS NGKP. 1998m. man Vilniaus m. 3 PK buvo fabrikuojama byla už apsaugos policijos pareigūno sumušimą, naujūjų metų naktį. 1998m. buvo organizuotas pasikėsinimas nužudyti mane, man kirviu buvo sukapota galva, nes kreipiausi i „LIETUVOS RYTĄ“, dėl fabrikuojamų bylų, ir prokurorų nusikaltimų. Vilniaus m. 5 PK pareigūnai neatliko tyrimų. 1999m. man Vilniaus m. 5 PK buvo sufabrikuota baudžiama byla, dėl svetimo turto naikinimo. Po šios bylos 5 PK viršininkas S. Mecelica buvo paaukštintas pareigose. 2001m. Praveniškių pataisos kolonijoje buvo pasikėsinta į mano gyvybę, tyrimai atlikti nebuvo. Kolonijos viršininkas S. Agurkis ir pavaduotojas Jasmontas buvo paaukštinti pareigose. 2001m. aš atskleidžiau NIDA banko valiutos supirkėjo nužudymą, kuris ivyko 1993m. Tikri šio nužudymo užsakovai bausmės išvengė, nes teismų metu teisėjai klastojo įrodymus. 2003.07.31. Vilniaus m. prie „KALVARIJŲ“ turgaus buvo organizuotas pasikėsinimas nužudyti mane. Aš buvau užpultas ir į pilvą man ikišo atsuktuvą. Aš buvau išveštas i ligoninę, ir skubos tvarka operuotas. Prokuratūra bando nuslėpti šį nusikaltimą. Po kelių savaičių „ NUSIŠAUNA“ prokuroras T. Birštonas. ATSITIKTINAI ? 2004m. aš buvau susitikes su nužudytu saugumiečiu V. Pociūnu, jis mane susirado pats. Jis labai domėjosi ALGIRDO KATKAUS veikla ir rinko apie jį informaciją . Nors iš pradžių tarp mūsų ivyko nelabai malonus pokalbis, bet kai V. Pociūnas papasakojo man apie jo veiklą, tuomet aš jam papasakojau apie nuskaltimų smulkmenas kurie buvo ivykdyti prieš mane. 2006m. gretimame savivaldybės socialiniame būste neteisėtai buvo apgyvendintas provokatorius GRIGORIJ ULEVIČ, kuris pradėjo terorą prieš mane ir mano mažamečius vaikus, kuris vyko net pusantrų metų. Aš buvau sumuštas net 4 kartus, buvo sumušta mano sugyventinė R. Androsova, kuri buvo nėščia jau 4 mėnesį. Aš daug kartų kreipiausi į LRGP, bet tyrimai nepradėti. Tik po skundo į STT provokatorius buvo iškeldintas, bet tyrimai nepradėti. (gal šiuos faktus pakomentuos A. ZUOKAS ) Tas pats provokatorius dalyvavo riaušėse prie seimo, kurstė žmones. Tais pačiais metais nužudomas V. POCIŪNAS . ATSITIKTINAI ? 2007.10.17. vaiko teisių apsaugos kontrolierė R. Valančienė, atvykusi pas mus į namus pagrobė mano dukrą V. Lukoševičiūtę, be jokios priežasties, kai motinos nebuvo namie. Taip pat ji bandė pagrobti mano sūnų V. Lukoševičiu 2006m., bet jai nepavyko. Aš nekartą kreipiausi į LRGP, LR Prezidentą, į LRS Vaiko teisių kontrolierę R. Šalašavičiūtę, bet jokių atsakymų negavau, nors buvo pateikta pakankamai įrodymų jog vygdomas teroras ir prieš vaikus. 2007.11.06. ir 2008.02.05. aš kreipiausi su skundais i LRS Žmogaus Tisių Komitetą ir įrodžiau A. Lydekai, kad prokuratūra organizuoja , ir slepia organizuotus nužudymus, įrodžiau jog socialinis būstas buvo naudojamas organizuoti terorui. Aš kreipiausi jog mano pateikta medžiaga būtų perduta LRS Komitetui tiriančiam V. Pociūno nužudymą, bet po kelių dienų šis komitetas buvo panaikintas, ir jokie tyrimai atlikti nebuvo. Gal pakomentuos šiuos faktus pats A. LYDEKA ? 2008m. po skundo i LRS Žmogaus Teisių Komitetą, buvo organizuotas užpuolimas namuose. Buvo bandoma atimti dokumentus, video irodymus, man buvo grasinama. Aš LRGP pateikiau net video irodymus, bet tyrimai neatlikti. 2008.02.16. buvo organizuotas dar vienas užpuolimas, man peiliu buvo kiaurai perdurta ranka. Po operacijos nevaldau kairės rankos 4 pirštų. Tyrimų ir teismų ši byla buvo klastojama. Gal pakomentuos šiuos faktus 3 apylinkės teismo teisėja D. Mickevičienė ir apygardos teismo teisėja D. Pranytė-Zaleckienė ? Su visais šiais faktais aš kreipiausi i LR Prezidentą V. Adamkų net 2 kartus ir pateikiau daug įrodymų, bet jokie tyrimai nebuvo pradėti. Gal pakomentuos šiuos faktus pats ex Prezidentas V. ADAMKUS ? Su irodymais aš kreipiausi i LR Prezidentę D. GRYBAUSKAITĘ net 2 kartus. Po 2 skundo LR Prezidentei buvo bandoma suklastoti man baudžiamą bylą, pasodinti ir nužudyti. Organizuoti 3 plėšimai, 4 užpuolimai, grasinimai nužudyti, buvo tyčiojimasi iš mano vaikų. Visus šiuos nusikaltimus ivykdė provokatorius GINTARAS BERTULIS, prokuratūrai buvo pateikti irodymai jau prieš puse metų, net audio irašai su grasinimais ir užpuolimais, tyčiojimasi iš vaikų. Buvo pateikti irodymai autoivykio kurį padarė G. Bertulis ir po kurio man buvo grasinama kaip liūdininkui, bet prokuratūra tyrimų nepradėjo. Aš LRGP pateikiau audio iraša, kuriame žudikė ANIA CHOMIAKOVA pati prisipažino, jog nužudymas buvo organizuotas, pateikiau papildmus irašus su grasinimais nužudyti mane. Tyrimai nepradėti. GAL NORĖS PAKOMENTUOTI ŠIUOS FAKTUS PATI LR PREZIDENTĖ DALIA GRYBAUSKAITĖ ? VISA MANO SURINKTA MEDŽIAGA IŠVIEŠINTA TINKLALAPYJE http://crimerangers.ning.com/group/VLbyla?xgi=2GT1dPt5997c0p&xg_source=msg_invite_group IŠ TEN GALITE ATSISIŪSTI IR DOKUMENTUS. VIEŠAI KREIPIUOSI I LR SEIMO NARIUS IR PROŠAU PRADĖTI TYRIMĄ DĖL IŠKRYPĖLIO-ŽUDIKO ALGIRDO KATKAUS VEIKLOS, DĖL ORGANIZUOTO TERORO PRIEŠ MANE IR MANO MAŽAMEČIUS VAIKUS, DĖL PROKURORO T. BIRŠTONO IR SAUGUMIEČIO V. POCIŪNO NUŽUDYMŲ. Arba, www.crimerangers.ning.com VLADAS LUKOŠEVIČIUS vl55755@gmail.com
Vardas (būtina):
El. paštas (neskelbiamas) (būtina)
Puslapis
Komentaras
neburnok.lt
 
PERŽIŪRĖTI ARCHYVĄ
Gegužė 2012
P A T K P Š S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
DRAUGŲ BLOGAI