REKLAMA
Saulius Stoma

Pasibaigusios garantijos politikai. Išsipardavimas


Ketvirtadienis, 2008-01-31 16:02        Uncategorized    |    94 komentarųkomentarai
Eini per miestą ir džiaugiesi: IŠPARDAVIMAS, IŠPARDAVIMAS, IŠPARDAVIMAS. Ir nesvarbu, kad reklamuojamos 75 ar 50 procentų nuolaidos negausi. Gerai bus ir 40. Nors sezonas baigiasi, galbūt mados taip greit nepasikeis? „Maxima“ pirmauja ir šioje srityje. Puikiausios kiniškos prekės beveik veltui! Ir kaip tie vyrukai nebankrutuoja? Juk tikrų tikriausia labdara! Tačiau imkit ir neškitės be sąžinės graužimo – jie pirko dar pigiau. Svarbiausia – visi patenkinti. Ypač verslo genijai, kurių pašaukimas – mokėti mažiau nei konkurentai. Taigi jie turi tobulą nuojautą, kada prasideda žemiausių kainų sezonas. Tiek Kinijoje, tiek Lietuvoje. Tiek pramonėje, tiek ir politikoje. „Mea culpa. Mea maxima culpa.“ – sako Česlovas Juršėnas, puikiausiai suprasdamas, kad tai jau paskutinė kadencija. Ir kad iš jo ilgų parlamentinių kalbų, pasakytų per 18 metų, šitos kadencijos gale liko vienintelis žodis: MAXIMA. Taip, šitie apsukrūs vyrukai į Seimą atėjo pačiu laiku. Jie atėjo su viliojančiais pasiūlymais, kai visiems darėsi aišku – politikai bankrutuoja. Žmonės atsisako „pirkti“ šitą nebemadingą, pasenusių terminų, trumpalaikę politiką. Žmonės nebenori politikų, kurių garantinis laikas – viena porinkiminė naktis. Visi geidžia gauti kažką nauja, ir senieji politiniai manekenai tampa beverčiai. Todėl jie blaškosi iš paskutiniųjų ieškodami kokioje vitrinoje dar galėtų sušmėžuoti, kokį neišrankų senos butaforijos mėgėją dar įstengtų suvilioti. Tačiau lengvai perkamų politikos manekenų garantijos, priesaikos ir garbės žodžiai kelia tiktai juoką. „Aš garantuoju savo autoritetu, kad atominė elektrinė bus pastatyta“ – pasakė tas, kuriuo jau seniai niekas netiki, ir išdidžiai užėmė vietą pirmose politikų išparduotuvės eilėse. Vitrinoje kaip mat išsirikiavo visa idėjiškai bankrutavusi partija, o jos nesvarbu kokios valstybės valstybininkų rezervas užtikrino paramą iš Kėdainių. Juk maža kas, ar ne? Taip ir turėjo baigtis. Sociologų sertifikatu patvirtintiems politiniams bankrotams „Maxima“ šaunuoliai pasiūlė tikrą gelbėjimosi plaustą, kuriuo jie bandys irtis per būsimų rinkimų audras ar bent jau dreifuoti į kokį sotų užutekį. Tačiau visuomenę ištikusi bėda daug didesnė nei kelių partijų žlugimas. Žmonių akyse diskredituotas pats demokratijos funkcionavimas. Paskutiniai tyrimai parodė didžiausią visų laikų nusivylimą politine sistema apskritai. Ir tai jums ne koks bandomas įpiršti „liaudies tamsumas“, o atvirkščiai – augantis visuomenės susivokimas ir aukštesnių standartų ilgesys. Tačiau politikų, kurie būtų pasiryžę tuos standartus atitikti, beveik nematyti. KAIP IŠLIKTI NEPASIKEITUS? Toks dabar svarbiausias karštligiškai besigrupuojančių politikos manekenų uždavinys. Keistis jie tiesiog neturi vidinių galių, o trauktis – ir dar be žadėtų rentų – nenori labiau nei parsiduoti už bet kokią kainą. Tad politinių sprendimų pirkliams išmušė aukso valanda. „Pigiai perku, brangiai parduodu“ genijai pasiūlė patį geriausią politinių bankrotų išlikimo planą. Gediminas Kirkilas visiškai teisus įvardydamas Leo.lt, kaip ILGALAIKĮ STRATEGINĮ PROJEKTĄ. Žinoma, tai nėra projektas tinkamas kurti energetinę Lietuvos nepriklausomybę. Šito projekto užduotis visai kita. Jo tikslas duoti gerą pelną vieniems ir užtikrinti ilgalaikį buvimą politikoje kitiems. Tai reiškia - galutinai įtvirtinti oligarchinį valdymo modelį, o tuščiavidurius nukainuotus manekenus vėl įpiršti žmonėms kaip vienintelį pasirinkimą. Ko labiau reikia politikams prieš rinkimus? Finansinių grupuočių paramos ar žmonių pasitikėjimo? Šių dienų politinis pasirinkimas akivaizdus. Matyt tikimasi, kad ir pasitikėjimą galima pirkti už pinigus. Bet ar ilgam? Bet kokiu atveju, naujasis aljansas jau susibūrė. Teisingiau, buvo suburtas – sukrautas į „Maxima“ krepšį, kaip smagaus ir pigaus apsipirkimo rezultatas. Maksimali politinių bankrotų koalicija, kuri dar ilgai ir nuobodžiai postringaus apie savo nuopelnus Lietuvos energetikai ir žmonių gerovei. Nors jų kūryba, greičiausiai, pasinaudos koks naujas raudonasis frontas kartu su rusvuoju teisingumu. Ir bus tvarka. Štai toks politinis apsipirkimas belaukiant naujo sezono. Argi nėra kas galėtų pasiūlyti alternatyvą? Vardan Lietuvos? Nežinau, nežinau… Juk norėdamas kažką keisti, visų pirma turi pasikeisti pats. Norėdamas atnaujinti, turi atsinaujinti. Norėdamas, kad tavimi patikėtų, turi būti aiškus ir suprantamas. Ir visų pirma - pats tikėti tuo, ką darai. Ar naujoji dešinioji koalicija VARDAN LIETUVOS yra tam pajėgi, parodys keli ateinantys mėnesiai.
Anonimas

Ketvirtadienis
2008-01-31 17:04
Visi rėkia, klykia: afera, afera. O niekas negali dorai paaiškinti kaip ta afera bus įvydyta, kaip VP 10 atims iš valstybės pinigus. SS netgi aiškiaregiškai numatė, kad "afera" atves į valdžią pirma oligarchus, paskui Paxą su Paleckiu, tai gal bent jis gali besti pirštu ir pasakyti: afera čia ir čia , valstybę apgaus taip ir taip. Nes kas gali paneigti kad rėkiama tik tam, kad rėkti?ar tam kad po to ramiai nieko nedaryti kol taps per vėlu?
SSG

Ketvirtadienis
2008-01-31 17:54
Negi ir vel demokratijos embrionui Amen????
Anonimas

Ketvirtadienis
2008-01-31 18:05
Anonimas

Ketvirtadienis
2008-01-31 18:06
Kas nenori girdeti - ir negirdi. čia ir čia, taip ir taip: http://www.vartotojulyga.lt/lt/news/detail.php?ID=16972
Anonimas

Ketvirtadienis
2008-01-31 20:45
"…kuriuo jie bandys irtis per būsimų rinkimų audras ar bent jau dreifuoti į kokį sotų užutekį." Greičiausiai dreifuos. Užteks ir jiems ir jų anūkams, jų pastangos liudija.
Auksinis kardas

Ketvirtadienis
2008-01-31 21:25
Kas gi čia neaiškaus? Pelningai parduos akcijas, o iš VST sumokėtą sumą jau beveik ir atsiėmė - gausis pritrenkiančio pelningumo biznis. Klausimas kitas - kokia prasmė buvo tokį nenaudingą sau pačiai ratą prasukti mūsų nabagei Valstybei? O atominė… Tik negalvokit, kad VP naktimis mokosi kaip jos statomos. Komercija turi išgryninta - tik pinigai galvoje.
Žmogus be fantazijos

Ketvirtadienis
2008-01-31 22:07
Mane tai vimdo nuo tų visų politikų jau senokai. Ir jau senokai nebegirdžiu jų žodžių. Ta prasme, priimu kaip … noise. Foninį triukšmą, prie kurio pripranti ir nebegirdi. Man keista, kad atsiranda (t.y., yra nemaža) žmonių, kuriems tie politikų žodžiai kažką reiškia. Peršasi liūdna dilema: arba aš kažko nesuprantu, arba jie durniai.
Anonimas

Penktadienis
2008-02-01 00:23
Tikrai amen
Tas pats, kur priesh tai

Penktadienis
2008-02-01 00:26
Vadinasi,jei teisingai suprantu, naujos aferos nebebus, afera buvo tada kai VST buvo parduota už grašius(o tie grašiai sumokėti iš VST pelno).NDX ir dabar gali parduoti VST akcijas ir, jei įvertinimas teisingas, gauti ~500% pelno. Tai gal rėkauti reikėjo anksčiau? P.S Tikrai gan keista kad sprendimams priimti reikia 2/3, o ne 50% akcijų, bet gal privatininkams turint veto teisę valdininkai mažiau kvailysčių prikrės?
Anonimas

Penktadienis
2008-02-01 02:55
Jo, situacija tikrai vimdanti. Rinkejai isvadas daro.
Tomas J.

Penktadienis
2008-02-01 08:04
"visuomenę ištikusi bėda daug didesnė nei kelių partijų žlugimas. Žmonių akyse diskredituotas pats demokratijos funkcionavimas." Kol nebuvome ES sąjunginė respublika - taip blogai dar nebuvo..
fronto diktatura

Penktadienis
2008-02-01 08:53
pone SS? bijai raudonojo fronto? zinai, as kazkodel visai nebijau ir greiciausiai uz ji ir balsuosiu:) todel kad: nesu burzujus ir neturiu ka prarasti ( akcijos, NK ir t.t.) kodel nepabandzius? kaip manai? :) i kalejima manes tikrai nepasodins, nes nevogiau ir nekombinavau:)
Vyt.Ka

Penktadienis
2008-02-01 08:59
Piliečiai turėtų pajusti skirtumą tarp partinių sąrašų pagalba prasmukusių į Seimą ir vienmandatinėse rinktų. Ką ar ko gali pareikalauti iš SĄRAŠO? O save iškėlusį gali spausti. Tik tiek, kad netobula sistema vienmandatinėse leidžia užimti vietas tiems patiems sąrašuose esantiems. Pageidaučiau arba siūlyčiau progresyviems polit apžvalgininkams atkreipti į tai dėmesį, nes mano tokio eilinio kaip ir visų kitų tokių…balsas nesiekia viršūnėlių. O Juršėnui, pačiam "sąžiningiausiam" Seime, derėtų priminti, kad matymas darant nusikaltimą ir nesiimant jokių priemonių jam sukliudyti - traktuojams kaip nusikaltimas. Kaip bendrininkavimas.
Auksinis kardas

Penktadienis
2008-02-01 09:37
Kažką "VIMDO' nuo politikų. Tik baigiamoji dilema ne taip užrašyta. Reikia; arba visuomenė kažko nesupranta arba aš durnas. O tuos, kuriuos nuo politikos "vimdo", mūsų "politikai" labai mėgsta ir nori, kad tokių būtų kuo daugiau. "Privimdytame" brude - kapitalą geriau kaupti.
SSG

Penktadienis
2008-02-01 09:59
Drauge 'fronto diktatura',as tikrai nieko nebijau,nebent priverstines emigracijos..nes kaip ir tamsta,gyvenu tik is plikos algos ir esu kvailai saziningas siems laikams.Bet matant raudonaji ir rudaji gaivala,bei visokias minedu partijas,nebenoris pasaulio akyse palikti kazkokia kloaka,laizancia visiems batus.Laikas butu S.Stomai telkt apie save, patriotiskumo dar nepraradusius zmones..
jj

Penktadienis
2008-02-01 11:21
geriausia buvo, kai buvome sajungine respublika penkiolikos basakoju seimoje. Tik tamsta del savo zalio amzelio dar tokiu laiku nepamenate, todel ir dziaugiates savo "atradimu", kaip trimetis surudijusi varzteli purvo baluteje rades.
jj

Penktadienis
2008-02-01 11:26
taip, deja nesate burzujus (ne ta prasme, kuria jus "burzujus" matote ir kitiems rodote). Va, kai tokie kaip jus jau igales tapti burzujais, paleckiai ir Co. turetu buti be sansu - apie brazauskus, bernatonius, kirkilus ir kt. (o juo labiau vesiolkas, razmas, grazulius etc.) jau nekalbu. Bet tai ne tik jusu problema. Tiksliau jusu problema, virstanti visuomenes beda del tokiu kaip jus gausumo. Nieko pikto nenorejau pasakyti, jei kas.
Žmogus be fantazijos

Penktadienis
2008-02-01 11:47
gal ir tavo tiesa. man nusispjaut.
kestutis

Penktadienis
2008-02-01 12:01
S. Stoma labai teisingai pastebi kad kuo toliau tuo maziau yra ziurima i tai KAIP I TAI VISUOMENE REAGUOS.nes visuomene jau atbukusi nuo visu tu politiku klykavimu ir nieko nedarys tol kol neatsiras zmoniu politikoje kurie butu nesusikompromitave.Jei tokiu atsirastu zinociau uz ka balsuoti ir palaikyciau, deja visi tik ziuri i kitus ir laukia
Vitalis

Penktadienis
2008-02-01 12:19
Toks ispudis,kad Lietuva - neismoktu pamoku salis.Praslydo salimais pramonine revoliucija ir neismoko zmogai kovoti uz save,save gerbti ir jausti savo zmogiskaja verte.Todel salis negali istrukti is istorijos rato,baksnojasi nosimi ties XIX amz viduriu.Nesu tikras ar "raudonasis frontas" Nemuno kraste nera istorinis neisvengiamumas.Gal ismokintu pajusti apacias "kaip reikia" ,o virsuneles "dalinkis" principo.Buvo toks perestroikinis filmas "Veidrodis didvyriui",kuriame du veikejai patenka is "brandaus socializmo" i 1949m.Gudziausius Stalino diktaturos metus.Ir ten laikas jiems sustoja,kiekviena ryta jie pabunda vakaryksteje dienoje ir ivykiai kartojasi.Grizta i savo laika jie tik po to,kai stoja ginti savo orumo pries siautejancius enkavedistus ir zuna.
+ingelrii+

Penktadienis
2008-02-01 12:26
"Žmonių akyse diskredituotas pats demokratijos funkcionavimas." Tai kad jos nė nebuvo. O oligarchija tai funkcionuoja puikiai. Kad ką nors pakeisti, reikia keisti visuomeninę santvarką. Kad greit ir emės pakeist visuomeninę santvarką, reikia revoliucijos. (demokratijos Lietuvoj praktiškai niekada nebuvo, o ir vakaruose ji vystėsi kelis šimtmečius). Kad įvyktų revoliucija, "apačios turi nebenorėti, o viršūnės nebegalėti". Nūnai viršūnės nori (labai)ir gali (akivaizdu). Apačios kenčia ir gali dar ilgai kentėti (kentėjo juk kadaise prie baudžiavos, ir akivaizdu, kad nors ir ryt paskelbus apie baudžiavos įvedimą jokio sukilimo neįvyktų). Taigi, pasikeitimams nėr jokių prielaidų. P.S. dėl baudžiavos. Dar ne visai supratau, kokia čia proga Maxima pakeitė "lojalumo" programos pavadinimą. Iš principo niekada neėmiau vasalo, t.y. parduotuvei lojalaus asmens pažymėjimo. Maniau ,kad lojaliu pilietis gali būti tik valstybei. Tik ilgainiui, žiūriu, skirtumo nebeliko - gal čia ir priežastis, ar tik taip sutapo?
raudonas frontas

Penktadienis
2008-02-01 12:43
na o tai ko jus norite sulaukti? mesijo? ir rytu ar vakaru krypties idomu?:) atseit toks mesijas graziai pasakys maximiniams "nu nu nu"…tada jie elegantishkai sukirs rankomis ir bulves vel zydes? :) hahahaha…patikejau..:) shiknas reikia spardyti maximiniams ir shakemis gasdinti, o ne mesiju laukti partijose. atsiranda murzilka-blogai. atsiranda paxius-negerai. atsiranda-paleckis, vel netinkamas:)) tai ko triedaliojate? duokite minetiems zmogeliams pasireikshti politikoje stipriai:) ax jie truputi xamai ir tiesmukishki? na zmogus su shautuvu baltuosiuose rumuose petrograde 1917 metais buvo irgi nelabai rashtingas ir ko gero smirdantis darbininkishku prakaitu…manau paleckiu pritaikymas ko gero yra nuversti galutinai ambalus,papunius ir visas kitas senienas. tada turetu arenoje pasirodyti naujoji politiku karta. todel balsuosiu uz fronta ir kitus paagituosiu:)tegul kiek raudonas, svarbu ne burzujus:)
Saulius Stoma
sauliusstoma

Penktadienis
2008-02-01 12:50
AČIŪ - geras pavadinimas, tik neaišku, kas kam dėkoja. Ar Maxima liaudžiai už atiduotą valstybės energetiką, ar liaudis Maximai, kad moka taip subtiliai pinigus surinkti?
Saulius Stoma
sauliusstoma

Penktadienis
2008-02-01 12:56
Esu siūlęs, man atrodo, geriausią variantą, kaip neutralizuoti partinių sąrašų nedemokratiškumą. Reikia įvesti ABSOLIUTŲ reitingavimą per pačius rinkimus. Tada ne partija, o jos rinkėjai lemtų, kas patenka į Seimą.
Saulius Stoma
sauliusstoma

Penktadienis
2008-02-01 13:03
Taigi, taigi, 1940 irgi buvo daug tokių kaip Tamsta, kurie džiaugėsi svieto lygintojų frontu iš Rytų, nes galvojo, kad jų tai jau tikrai niekur nepasodins. O pasodino. Jei ne į kalėjimą, tai bent jau nuogu užpakaliu ant šaltos žemės.
Saulius Stoma
sauliusstoma

Penktadienis
2008-02-01 13:06
Tada negerai, žmogau…
Saulius Stoma
sauliusstoma

Penktadienis
2008-02-01 13:09
Aš prieš abortus. Net jeigu apvaisinimas buvo ir dirbtinis.
Saulius Stoma
sauliusstoma

Penktadienis
2008-02-01 13:16
Apetitas auga bevalgant. O dėl riksmo - pasigirsiu. Aš rėkiau nuo pat birželio mėnesio. Šuns balsas į dangų neina? Bet pasižiūrėkim - prablaivėjusių dabar daug daugiau. Tad net jei oligarchinis projektas ir bus prastumtas, visuomenėje įvyks tam tikras nuskaidrėjimas. Politinis pasirinkimas taps lengvesnis.
Aurimas

Penktadienis
2008-02-01 13:49
Bijau, kad jeigu ir iškiltų jauni žmonės, kurie keltų daugumos piliečių pasitikėjimą, su jais būtų labai greitai susidorota. Visomis prasmėmis. Vien dėl to daugelis ir nebando eiti į politiką.
+ingelrii+

Penktadienis
2008-02-01 13:56
Jūs, gerbiamasis, tingit domėtis valstybei ir liaudžiai privalomais žinoti dalykais, tokiais, kaip maxima kortelių naudojimo taisyklės, kurių, skirtingai nei įstatymų, privalote laikytis. Gi MAXIMOS tinklalapyje (http://www.maxima.lt/aciu/aciu-kortele/), pačiam prieky didelėmis juodomis raidėmis aiškiai užrašyta: "AČIŪ programos bei AČIŪ kortelės naudojimo TAISYKLĖS Kaupkite MAXIMOS PINIGUS!" Akivaizdu, Jums dėkoja už…
marmlo

Penktadienis
2008-02-01 14:27
taigi va. reikia. kažko. mesijo… fronto raudono, arba paįvairinimui žalio (kaip damoms patiktų chidžabai?). Aš, turėdamas omenyje didesnę gerb. Sauliaus patirtį tuose sluoksniuose, noriu tiesiog paklausti vieno dalyko: kas gi ten yra tokio, kad lyg ir normalūs žmonės ten papuolę, pasijunta lyg kiaulės prie lovio ? Susidaro toks įspūdis, kad nesupuvęs ar bent nepradėjęs pūti iš vidaus partijos narys negali tikėtis būti įrašytas į bet kokį rinkiminį sąrašą (kad ir savivaldybės). Kaip taip atsitinka, kad asmeninės teisingumo ir padorumo ribų nuostatos išnyksta kai susiduriama su partiniu ar piniginiu interesu? Kažkaip mums reikėtų bent keleto sąžiningų politikų procesui pradėti, o kad jų atsirastų gali būti, kad reikės ir mesijo ir frontų ir ne tik raudonų, bet ir spalvotų.
Saulius Stoma
sauliusstoma

Penktadienis
2008-02-01 15:05
Na taip, BAIMĖ yra skiriamasis šiuolaikinių jaunų žmonių bruožas, ar ne? (beje, platesne prasme tai rodo ir sociologiniai tyrimai - baimė trukdo būti pilietiškiems)
Saulius Stoma
sauliusstoma

Penktadienis
2008-02-01 15:11
AČIŪ už patikslinimą. O aš galvojau, kad ten mano pinigai kaupiasi…
Saulius Stoma
sauliusstoma

Penktadienis
2008-02-01 15:25
Taigi procesą reikia pradėti. Ir kuo greičiau. Linkstu į tai, kad reikia sukviesti tokį STOMOS BLOGO KLUBĄ, kuris bandytų prisidėti prie visų bent šiek tiek vilčių teikiančių politinių jėgų atsinaujinimo. Kodėl? Nes nesinorėtų paversti šito blogo kokios nors vienos koalicijos palaikymo organu. Čia juk renkasi protingi įvairių pažiūrų žmonės ir čia turi vykti diskusija, idėjų kova. Kiek tokių neabejingų žmonių galėtų susirinkti, tarkime, dar kitą šeštadienį, vasario 9 d. Vilniuje?
+ingelrii+

Penktadienis
2008-02-01 15:36
Nieko nuostabaus. Neabejoju, kad tik pradėjus svarstyti atominės elektrinės projektą irgi buvo naivuolių, maniusių, kad nauja elektrinė bus kaip ir bendras Lietuvos žmonių turtas…
Saulius Stoma
sauliusstoma

Penktadienis
2008-02-01 16:11
Taigi - Leo.lt patvirtintas. Stambiausias nepriklausomybės laikų oligarchinis projektas virsta realybe. Už buvo 63 (vakar pataisoms pritarė 66). Artėjant rinkimams, manau, nepakenks žinoti oligarchijos klapčiukus. Balsavusiųjų už Atominės elektrinės įstatymo pataisas sąrašas: Pilietinės demokratijos frakcijos nariai (5): Petras Baguška, Andrius Baranauskas, Algirdas Ivanauskas, Juozas Jaruševičius, Viktoras Muntianas. Socialdemokratų frakcijos nariai (25): Zigmantas Balčytis, Vilija Blinkevičiūtė, Violeta Boreikienė, Bronius Bradauskas, Jonas Jagminas, Jonas Juozapaitis, Česlovas Juršėnas, Justinas Karosas, Gediminas Kirkilas, Jonas Lionginas, Gintautas Mikolaitis, Juozas Palionis, Bronius Pauža, Milda Petrauskienė, Algis Rimas, Julius Sabatauskas, Algimantas Salamakinas, Vytautas Saulis, Albertas Sereika, Irena Šiaulienė, Viačeslavas Škilis, Rimvydas Turčinskas, Vilija Vertelienė, Birutė Vėsaitė, Roma Žakaitienė. Darbo partijos frakcijos nariai (17): Virginija Baltraitienė, Rimantas Bašys, Antanas Bosas, Vytautas Draugelis, Vydas Gedvilas, Saulius Girdauskas, Etela Karpickienė, Romualda Kšanienė, Vilma Martinkaitienė, Dangutė Mikutienė, Zenonas Mikutis, Jonas Pinskus, Audronė Pitrėnienė, Pranas Vilkas, Ramunė Visockytė, Manfredas Žymantas, Zita Žvikienė. Naujosios sąjungos frakcijos nariai (7): Gediminas Jakavonis, Vaclovas Karbauskis, Artūras Paulauskas, Alvydas Ramanauskas, Alvydas Sadeckas, Valerijus Simulikas, Vaclavas Stankevičius. Valstiečių liaudininkų frakcijos nariai (8): Virginijus Domarkas, Vytas Navickas, Skirmantas Pabedinskas, Alfredas Pekeliūnas, Leokadija Počikovska, Kazimiera Prunskienė, Viktoras Rinkevičius, Irina Rozova. Liberalų sąjūdžio frakcijos nariai (1): Audrius Endzinas. (beje, apie tokį Endziną išgirdau pirmą kartą, nors ir stengiuosi domėtis…)
X-pertas

Penktadienis
2008-02-01 18:04
Bijant padaromi patys bjauriausi nusikaltimai.
X-pertas

Penktadienis
2008-02-01 18:09
Mes issirenkame savo ambasadorius verzimuisi prie lovio. Taigi, kol netapsime laisvi viduje…
X-pertas

Penktadienis
2008-02-01 18:13
Galetu susirinkti, deja jie senokai isstumti i parastes, o "partijos" auksas ten, kur reikia. Kitaip tariant be rimtos paramos niekas neiseis. Reikalingi rimti resursai. Del padoriu zmoniu Lietuvoje neabejoju.
X-pertas

Penktadienis
2008-02-01 18:18
MAXIMA…O jeigu jos nebutu? Yra Lietuvoje oligarchu, kurie is tikruju kraujasiurbiai.
tru

Penktadienis
2008-02-01 18:23
jus kalbat apie prablaivejusius..manau,jog neteisingai ivardijat juos. Jie yra nusivylusieji. Prablaivejimas butu demokratijos pergale, dabargi paziurekit kas populiarus ir ant ko zaidziama. I scena iseina Paleckis, kuris visa sita bruda dergs ir naujojo gelbetojo aureole tures. Kurlink toks socializmas/nacionalizavimas nuves, XXa jau parode. Ka dar turim? Tuos pacius darbiecius, kurie ne karta vadinti zlugusiu projektu, bet "stebuklingai" atsitiesia ir atsities. Galu gale turim apsitapsnojusi ir jo TT partija, kuri kelia sparnus. Negi nematot, jog taip vadinama prablaivejusi liaudis istiesu yra kamuojama "tradiciniu partiju" pagiriu, todel is iprocio greicau griebsis daryt pachmiela (t.y. balsuos uz Paleckio Darbo parcijos ir Pakso TT koalicija+valstieciai, neformalai) nei gert aspirina, arbatas ir pan. Tokia jau ta nugirdyta tauta. Pamatysit, per rinkimus "prablaivejusieji" virs runkeliu mase, kuri is kersto, nusivylimo ir tamsumo nubalsuos uz "Trigalve Koalicija", o apie naujaja desine galite isvis dabar pamirsti - nera laiko jai susiformuot, nera zmoniu, kurie pajegtu suformuot, visi tradiciniai prarade savo spalvas ir kryptis, juos retsykiais suvienija tik nezmoniskas valdzios godulys betkokia kaina. Ir vel matysim socdemu, soclibu, libcentristu, liberalu ir tevynes sajungos "derybas" del koalicijos, kai jie realiai tures mazuma, o kai ateis laikas visi gelbes savo kaili, socdemai ne karta jau parode savo veida - sliesis prie betko,kad ir prie naciu, nesvarbu ka bekalbetu is pradziu, kad tik gautu daugiau valdzios. Tokioje situacijoje,kai "tradicinis purvas" yra slykstus tiketis stebuklu praktiskai neimanoma, greiciau jau kersto ir atsidavimo pazadams, skambiems lozungams. Jus,deje,klystate…Ir nematyti mums Lenkijos scenarijaus.
Toliaregis

Penktadienis
2008-02-01 20:18
Tamsta tarėte "A", bet kažkodėl "B", t.y. esmė, liko už borto. Dalykas tame, kad kiekvienam mąstančiam darosi labiau negu aišku, jog XXI amžiuje partijos kaip tokios nebeturi jokios prasmės. Jos, tarsi amebiniai dariniai vartosi, jungiasi ir skaidosi priklausomai nuo į save "įsiurbiamų" maistingų medžiagų, vadinamų pinigais, kiekio. Tokios "partijos", o tiksliau chebrartijos, kaip jas pavadino vienas politikas, iš tikro tapo visuomenės normalaus vystymosi stabdžiu, netgi jos degradavimo katalizatoriumi. Kad tokias išvadas padaryti pakanka prisiminti chebrartijų vykdomos pražūtingus tautai "veiklos" rezultatus (pvz.: kad alkoholis lietųsi laisvai, kad bujotų žemgrobiai ir prichvatizatoriai, kad teisinė sistema virstų didžiausių finansinių aferų laidotoja ir t.t. ir pan.). Humanistiniai principai ir ideologija tokioms chebrartijoms - kaip šuniui penkta koja. O kai pinigai aukščiau elementaraus padorumo, aukščiau visko, tai toks kelias veda į niekur. Pusė bėdos, jei tai liestų tik chebrartijas, baisiausia yra tai, kad jos tokiu elgesiu tempia į niekur ir visą morališkai degraduojančią tautą.
jj

Penktadienis
2008-02-01 20:55
ar galite tiksliau paaiskinti susirinkimo tiksla?
Anonimas

Penktadienis
2008-02-01 20:58
Diskusijos, kaip Lietuvoje reikia pakeisti rinkimų sistemą, vyksta čia www.pilieciai.lt
Dainius_Neregistruotas

Penktadienis
2008-02-01 22:20
Pats laikas į fronto partiją. Kai "stūmė" Būtingės terminalą, irgi darėsi kažkas panašaus. Šleževičius atsilaikė, o dabar oponentai tyli. Dėl atominės - lenktynės, kas garsiau orą pagadins. Iš esmės nė vienas kritikas nepasakė, ką blogo atneš LEO - kažkokie nerišlūs purkštavimai. Primena Jedinstvo ir ne daugiau. Stoma vėl slysta paviršiumi, matyt, gilesnė analizė - tabu. Nors, jei norėtų, tai gal galėtų. Bet ne - ne tai auditorijai, ne tai rinkai dirbama. O gal šeimininkai neleidžia. Propaganda turi savo dėsnius. Ypač žavi nusidėjelių sąrašo paskelbimas - panaši akcija buvo lyg prieš antrojo ar tai trečiojo seimo rinkimus, kai konservatoriai išplatino suvestinę "Šitie Seimo nariai balsavo už Lietuvai naudingus, o šitie už nenaudingus įstatymus". Na kodėl konservatoriai tokie kietakakčiai? Kaip liberaldemokratai, darbiečiai ir Paleckis kartu sudėjus.
viktoras

Penktadienis
2008-02-01 23:29
Sveiki. Norėčiau ateiti, bet iš Rygos nepavyks. kodėl nepatikrinus ar visuomene subrendo labai paprastu testu. Užsikabinti kartoninę lentelę ant krutinės su užrašu "ieškau bendraminčiu įsteigti principingu ir sąžiningu žmonių partiją". Pereiti su ta lentele Gedimino prospektu ir viskas išaiškės. kas norės permainų tas ir užkalbins. Galiausiai partija reikia statyti iš apačios( nuo pamatu, žmonių.). Kas atsimena kaip sąjūdis prasidėjo? Aš buvau paauglys…
inž

Šeštadienis
2008-02-02 09:46
"Čia juk renkasi protingi įvairių pažiūrų žmonės"???——- Tas pats kaip Pensininkų partijoj. Ten man ir vieta.
Saulius Stoma
sauliusstoma

Šeštadienis
2008-02-02 12:09
Na štai - aš jau ir konservatorius, ir beveik jedinstvininkas. Koks skirtumas - visi jie teroristai, ar ne? O dėl Būtingės neklaidinkit - ne Šleževičiaus tai nuopelnas. Nebent labai norit pasveikinti jį 60-mečio proga. juk šiandien balius. Bet šiaip sugretinimas su Būtinge labai tinkamas ir viską paaiškinantis - IŠ ESMĖS, tačiau atvirkščiai nei Jūs manote. Prieš Būtingę visi šaukė: "Neatsiperkantis projektas, privatus kapitalas tokių nesąmonių niekada nedarytų - jis juk akcininkų naudos visų pirma žiūri." Tačiau VALSTYBĖ įgyvendino NUOSTOLINGĄ projektą. Nes visų pirma galvojo ne apie pelną, o apie energetinę nepriklausomybę. Dabar Būtingė - aukso vertės. O kam Maksimai energetinė nepriklausomybė, jeigu ji pasirodys nuostolinga? Dabar gal jau pagavot esmę?
Saulius Stoma
sauliusstoma

Šeštadienis
2008-02-02 12:22
Galbūt, nežinau kuo jie ten užsiima. Bet juk Jūs esate pats geriausias šito blogo diskutantas! Taip būtų smagu Jus pamatyti gyvą. Bet atsimenu, dar pernai prašėte naujo politinio judėjimo MANIFESTO. Jaučiu, kad norite įsijungti į veiklą. Žinau, kad duotumėte daug naudos. Tad gal pirmam užsikabinimui padės, kad ir netobula, naujo judėjimo deklaracija? DEKLARACIJA Lietuva turi tapti mūsų visų pasididžiavimo verta valstybe. Telkiamės, kad tai pasiektume. Lietuvai reikia šviežio ir stipraus postūmio, jai reikia ryžtingo proveržio, ir tai padaryti gali sutelkta atsakinga politika, grindžiama padorumu, išmintimi ir santarve. Nebegalime ilgiau pakęsti aiškios krypties neturinčio valstybės gyvenimo, stagnacijos ir korupcijos, valdžios negebėjimo vykdyti žmonių gerovei būtinų pertvarkų. Todėl, suprasdami atsakomybę už Lietuvos ateitį, būdami skirtingi, bet lygiai neabejingi tautos ir krašto likimui, mes visi, Lietuvos piliečiai, partijų ir visuomeninių organizacijų nariai, bendruomenininkai ir individualistai, konservatoriai ir liberalai, krikščionys demokratai ir tautininkai, jungiamės į platų veiklos frontą vardan Lietuvos. Mes sutariame, kad – laikas pabusti ir veikti, nes dabartinė stagnacija yra pražūtinga; – laikas korupciją rauti iš pašaknų, nes ji visus skandina; – laikas etiškai apsispręsti, sutartinai ir ryžtingai kurti savo ateitį, kad nebūtume atsiliekanti ir nykstanti tauta; – Lietuva gali ir turi pasiekti sėkmės globaliame pasaulyje: esame atviri iššūkiams, esame optimistai; – norime gyventi savarankiškoje, tapatybę ir istorinę atmintį išlaikančioje Lietuvoje: esame patriotai; – demokratija, Konstitucija ir savarankiškų piliečių visuomenė yra laisvos valstybės pagrindas, kurį reikia ginti kasdien; – politika turi būti švari ir skaidri, atvira ir garbinga – tik laikydamiesi padorumo, krikščioniškų principų ir siekdami bendrojo gėrio atkursime pasitikėjimą valstybe; – protą ir išmintį reikia sugrąžinti į politiką ir valstybės valdymą; – mylime savo artimą: tikime solidarumu, bendruomenės galia ir mūsų gebėjimu telktis. Sutarę dėl šių nuostatų, mes sieksime: – laiminčios Lietuvos, valingai savo gyvenimą kuriančios tautos, stiprios ir veržlios valstybės – mes prieš bejėgę, pralaiminčią valstybę, pasyvią valdžią, prieš visuomenės nusivylimą, tautos išsivaikščiojimą ir nykimą; – klestinčios galimybių visuomenės, kurioje ištiesiama ranka silpnam ir stokojančiam – mes prieš skurdą ir nelygybę, prieš dabartinės valdžios vykdomą pensininkų, mokytojų, medikų, kultūros ir mokslo žmonių skurdinimą; – tvarkos ir padorumo valstybėje: įstatymų laikymosi, teisingumo, viešumo – mes prieš korumpuotą oligarchinį ir nomenklatūrinį valdymą, prieš nebaudžiamumą ir savivalę, prieš paveldo ir gamtos niokojimą; – sveikos ir saugios Lietuvos, patrauklios gyventi, dirbti, kurti šeimas ir auginti vaikus – mes prieš sergančią ir išmirštančią valstybę, prasigėrimą, žudymąsi, nesaugumą; – išsilavinusios ir kuriančios tautos, visuomenės, kurioje gerbiamos žinios, mokslas ir mokytojai, – mes prieš nusikalstamą abejingumą švietimui ir ugdymui, prieš manipuliavimą neinformuota visuomene; – visus jungiančios Tėvynės, kurios nesinorėtų palikti, kuri telktų pasaulyje ir Lietuvoje gyvenančius lietuvius bendros ateities kūrimui – mes prieš emigruoti skatinančią politiką, prieš pilietybės atėmimą iš pasaulio lietuvių; – laisvos visuomenės, iš tiesų dalyvaujančios valstybės valdyme, prižiūrinčios valdžią, kuri tarnauja žmonėms, – mes prieš politinį susvetimėjimą, prieš pagiežos ir keršto politiką, prieš pilietinių teisių slopinimą, prieš „valdomą demokratiją“ ir politinį abejingumą. Telkiamės rimtam darbui ir į visus neabejingus piliečius kreipiamės: Kurkime valstybę kartu – vardan Lietuvos!
Saulius Stoma
sauliusstoma

Šeštadienis
2008-02-02 12:28
Svarbiausias tikslas - SKATINTI NEABEJINGŲ ŽMONIŲ VEIKIMĄ ne vien virtualioje erdvėje. (Ir žinoma, įtraukti tokius solidžius ir kritiškai mąstančius teisininkus, kaip Jūs.)
Saulius Stoma
sauliusstoma

Šeštadienis
2008-02-02 12:35
Tada buvo visko - ir iš viršaus, ir iš apačios. Atsimenu, ilgaplaukis Vaitiekūnas į susirinkimus su vėliava ateidavo ir scenos apačioje atsistodavo. Į viršų jo nepriimdavo. O štai dabar savu valstybininku tapo…
AnTonimas

Šeštadienis
2008-02-02 13:00
Kaip pirstu i aki, p. Sauliau. Tai yra zinomas sindromas, pastaruoju metu pastebimas post-komunistinese valstybese. Demokratija nera ideali santvarka, ir parlamentine lietuviska demokratija tuolab nera ideali. Korumpuotos valdanciosios partijos, ideologinis vakuumas, ciniski "issipardavinejimai" garantuoja gyventoju nusivylima ir nusisukima nuo demokratijos, savo rinktos valdzios atsakomybes reikalavimo ir savo interesu atstovavimo. Taip nusisukus, korumpuota valdzia dar laisviau pasijaucia, parlamentas tampa vos ne 90-uju "privatizavimo" aukcionu. Idomu jei nebutu geda. As lauksiu rinkimu kad galeciau uz ka tinkama balsuoti. Bet kas bus, kaip kad tiketina, jei nematysiu tinkamo kandidato?
AnTonimas

Šeštadienis
2008-02-02 13:36
Na taip, gan netobula deklaracija. Bet, esmeje, zodis 'virs kunu' ir siokia tokia politine jega, kai nebus [vientik] ilgos skambios deklaracijos, lozungai bus trumpesni ir skambesni, bus ideti politines programos elementai, t.y. elementarus atsakymai i kasdienius klausimus, kurie iskyla jau kita diena kai pagiriojamasi nuo skambiu vakaryksciu deklaraciju skelbimo, t.y.: - kokie bus mokesciai, kur jie keliaus, kiek turi buti isleidziama sveikatai ir svietimui; kiek remti ir apmokestinti bizni; kiek kainuos pienas ir socialines garantijos; ar reikia, ir kiek, remti emigracija ar imigracija; lietuvybe, katalikybe, ir t.t. Na taip, galima kurti Doroves ar Geroves partija, bet ju veikla bus tiek vertinama, ne tiek kiek doroves ar geroves padaugejo, nors tai lyg ir butu logiskas skelbtos politines programos pildymas, bet kiek buvo galutinai atsakyta i minetus klausimu. Bet kokios deklaracijos turi bent uzsiminti kiek sprendziami, ar nesprendziami, tie socialiniai-ekonominiai klausimai. Priesingu atveju, anksciau ar veliau, kazkas tuos atsakymus ims teikti, tik gal jau savo asmeninei naudai, jei aisku apie ka buvo kalbama.
inž

Šeštadienis
2008-02-02 13:57
Įdomu. Paskaitysiu. Atsakysiu.
Saulius Stoma
sauliusstoma

Šeštadienis
2008-02-02 14:55
Tie, kuriems ši netobula deklaracija tinka, jau gali pereiti prie detalizavimo. Diskutuojant turi atsirasti ATSAKYMAI Į KASDIENIUS KLAUSIMUS. Neabejoju, kad susitarti dėl mokesčių politikos bus yatingai sunku. Bet reikia pradėti - tartis.
Anonimas

Šeštadienis
2008-02-02 15:16
super
inž

Šeštadienis
2008-02-02 15:23
Gerai. Vasario 9 d. Vilniuje. Kur ir kurią val.? Atvyksiu.
Akela

Šeštadienis
2008-02-02 16:19
Neturiu iliuzijų dėl "kairės" ar "dešinės" gebėjimų "tvarkyti reikalus". Abejų socialinė kilmė "prastoi sovietskij čeloviek", kurio instinktas tempti sau viską, "čto ploho liežit".
Paadla Paarma

Šeštadienis
2008-02-02 17:17
ar tikrai tamsta toks naivus esi? Technologija atidirbta iki smulkmenu. Kada tarp verslo ir valstybes desi = zenkla, bet koks priestaravimas pries verslo automatiskai tampa antivalstybine veikla. Yra ir kitoks modelis, kuri pasirinko pvz. TeliaSonera. 1. Kontroliojancios valstybes institucijos likvidavimas (Rysio ir informatikos ministerija). 2. Slapta telekomo pirkimo sutartis. 3. Ex. Ministro ir ju pavaduotoju inkorporavimas i savo strukturas. 4. Inkorporoti zmones kuria investiciju apsaugos (secure investment) infrastruktura (RRT, seimas, teismai, ekspertai pinigu srauto strukturos kaip 'langas i ateiti' ir pan.) 5. Toliau gali daryti ko tik nori. Super pelnas garantuotas. ideja ta pati: kad verslas butu sekmingas, valstybe turi buti arba tiesogiai 'switched-off' (teliasonera modelis) arba sutapatintas su verslu (vp modelis)
Algis

Šeštadienis
2008-02-02 17:40
Tie parsidaveliai nori sau uzsitikrint shilta ateiti-MAXIMA ju nepamirsh net po kadencijos baigimosi.O perdavimas energetiniu (bet kokiu) resursu reguliavima i privacias rankas, reishkia , kad valstybe valdys ne prezidentas ir ne seimas, o saujele turtinguju .Va ir gausis shokimas pagal ju dudele, ir kas gales paneigt ar paprieshtaraut ar pareguliuot ju paslaugu kainu augima?????? Jau dabar neslepiama, kad norima pelno, tik nutylima, koki masta jis pasieks ir kieno saskaita.Butu idomu ishgirst: ar tie pasirashiusieji prisiims atsakomybe uz ,,saugikliu perdegima,, , tiesa sakant, tu saugikliu lyg ir nera.Pirmiausiai tada reiketu devynias skuras lupt nuo Kirkilo.Jis yra visos shitos aferos stumdytojas, na ir aishku, dar pazvelgsim i prezidento pozicija shiuo klausimu.
SSG

Šeštadienis
2008-02-02 20:23
Sivakar tapkinis dar tarsis su maximiniais del AE,o gal del atkato?..:)Sauliau,mes su tavim,kazkam, kazkada juk reikia pradet kovot pries despotus,ne tokios Lietuvos mes tikejomes,prasidejus Sajudziui,ne buve komunistai,kgb ir ju pakalikai turi vadovaut musu saliai..sekmes!!!!!!!!
DrMinius

Šeštadienis
2008-02-02 21:45
Ar Jus mylite savo mama? Va taip reiktu suprasti sita deklaracija. Mes visi mylime savo mamas, bet visi skirtinagai ta meile isivaizduojame. Nuo to priklauso ir priemones. Kolkas sita deklaracija - dar viena snargleta nosine.
Dainius_Neregistruotas

Šeštadienis
2008-02-02 22:45
Dar kartą pakartosiu, kad propaganda turi savo dėsnius - Jūs juos gerai įvaldęs. Aš apie miltus, Jūs apie tiltus. Nei jedinstvininkai, nei konservatoriai nėra teroristai, bet vienas bruožas juos sieja - kietakakčiai. Dėl ko rėkia, ko nori, nelabai aišku, bet girdisi toli. Vien ko vertas vaizdelis: Mazuronis ir Kubilius prie plakato su liūtais (gerai, kad dar ne su undinėmis arba gulbėmis ežere) - kažkas nutapė "kazokai rašo laišką turkų sultonui", tai šitie jau parašė. Iliustracija "Rusijos sutramdymo strategijai". Norėjosi išgirsti nors vieną rimtą argumentą prieš LEO, bet apart neskaidru, neaišku ir pan. rimtesnių argumentų nebuvo. Nebent, specialistų rate, bet, deja ten nepapuolu. Šleževičiaus vaidmens Būtingėje nurašyti nereikėtų - na nepadoru, kitų menkinimui turi būti ribos. O šurmulį dėl Būtingės vis tik verta prisiminti (netgi Leninas mokėsi iš Prancūzijos revoliucijos klaidų): "kas valdys Būtingę, tas valdys Lietuvą" ir pan. Bet noriu priminti, kad Lietuvoje ne vien tik MAXIMA. Dar yra pramonininkai, dar yra RUBIKONAS, dar yra D. Mockus, dar yra Avulis, dar yra … ir t.t. Niekam neužkliuvo, kai RUBIKONAS susišlavė beveik visų miestų TEC'us, tiesiogiai ar tai per susijusias bendroves. O jų visų suminė produkcija tur būt viršija būsimosios LEO planuojamą. Ir ką? Ogi nieko - niekam tai nerūpi. O kodėl? O todėl. Tai kokia esmė?
Kodėl

Sekmadienis
2008-02-03 00:13
pavojingi šitie žmonės - turiu omenyje "tipo" SSG. NE JIE NEPAVOJINGI - JIE ATVEDĖ Į LIETUVĄ Į KOLONĄ (tai truputį baisesnis žodis nei pavojingi). Jie patiki tuom, ko nėra ir būti negali - jie buvo patikėję SĄJŪDŽIU. Laisvę Lietuvai davė ne Sąjūdis - paradoksas, bet tie, kurie Lietuvą pripažino vos ne šimtieji (taip JAV). Taip. Laisvę gavo ir tie, kurie neturėjo Sjūdžio (pvz. Baltarusija). Sąjūdis (t.t. vadnasi ir aš) Lietuvos nelaimė - migdomieji (cituoju (1989 m.) Gedą Sporto rūmuose (mintį, ne žodžius): "…mums tereikia aerodromo tarp Vilniaus ir Kauno ir gėrybių neturėsime, kur dėti…". Lietuvai reikia šiandien Pilsudskio, kuris sužinojęs, kas darosi Lenkijos seime bei su naujaisiais buržujais - pasuko pulkus link Varšuvos. Paileidimas Lietuvoje, nebaudžiamumas… ir lietuviai neturės niekada pilsudskio, todėl ir išnyks, pagaliau… Pagaliau šito jau visi geidžia (pasamonėje) - liga nukamavo, nes mirtina, nes imuninės sistemos ligonis neturėjo, nors bacila buvo ir vaikiška. Va dėl to ir negaila lietuvių.
Aurimui

Sekmadienis
2008-02-03 00:22
bet piliečiai nori vieno - vogti, plėšti ir kaip dabar (po 7, 10, 14 kart teisti) toliau laisvai vogti, plėšti… pagaliau jie sulaukė 1990 m. laisvės, tad ja visa jėga ir naudojasi ir dar labiau nori naudotis… sekantis jų (t.y. ir Jūsų) seimas bus jų išrinktas toks, kad jie, piliečiai galė būti teisti, bet nei karto nesėdėję ir po 100 kartų, - nužudę ne po desėtką, bet desėtkus žmonių… juk jie rizikavo kovodami dėl laisvės, jie pasiekė… laisvę… vogti, žudyti…
AnTonimas

Sekmadienis
2008-02-03 00:41
Sutinku. Svarbu - pradeti, o pradzioje visada buna zodis, atsiprasau uz pajuokavima. Deklaracija yra … na tiek kiek deklaracija yra, … deklaratyvi. Reikia pradeti galvoti apie politinio memorandumo ar programos elementus. Praeities patirtys rodo kad skambus lozungai, patrauke minia, yra greitai, vos ne kaip naujas Audi TT Kaune, gan ciniskais tikslais nuvaromi politikieriu, net ne politiku. Tikslai, kurie, jei butu skelbti is pradziu, tikriausiai nebutu tu entuziastingu miniu suprasti ir palaikomi. Ciniska ar tai per atsargu? Jums spresti. Tik, pavartykite spauda, nuo 1989 iki 2007, kur buvo kalbama apie Ignalinos AE, pavyzdziui. Pozos ir politines pozicijos del AE buvo keiciamos daznai ir naturaliai, sakyciau, net paksiskai. Mazytis nuvaziavimas i sona. Praejusia savaite gan ironisku minciu kele mestas zvilgnis uz okeano, kad ir demokrato senatoriaus Obamos rinkimines kalbos, vel ir vel kartojant "change … change … change". Kai bandoma isklausyti apie ka tie pokyciai, taip nieko konkretesnio ir neisgirtama. Savotiski tie amerikieciai.
Ir dar...

Sekmadienis
2008-02-03 00:54
kuo pavojingi sąjūdžio "strategai" tuomet ir dabar - jie nurašė Lietuvos žmones, nes… jie bolševikų sugadinti… todėl normalu, atseit, kad Lietuvos žemę ir viską perėmė kelios šeimos (na tūkstantis, - o tai jau galima sakyti kelios). "strategai" sunaikino viską, kas per 50 m. buvo pasiekta būtent ti tarybiniame bloke (švietimas, kultūra, medicina) ir prisiėmė tai, kas per 50 m. kapitalo pasaulyje suvešėjo Velnio pergalėje prieš Dievą (piderastai, narkomanai, vagys, žudikai, kuriuos demokratija iš principonepajėgi sunaikinti, nes tai jos kūdikiai). Vakariečiai mūsų laukė, nes galvojo, kad mes moralųs, o jų moralė jau supuvusi, bet nusivylė, nes pamatė, kad ta blizgučių bacila mus ne tik susargdino per vieną naktį, bet pavertė beviltiškais amžiams, tad ir nebeįdomiais amžiams. O Lietuvoje yra protingų žmonių, kurie nėra sugadinti sąjūdžio (išfitruokime tuos, kurie jame nebuvo) - gal Lietuva prisikels.
jj

Sekmadienis
2008-02-03 09:54
kokie "kosminiai" apibendrinimai… kaip ten profesoriaus Preobrazenskio lupomis sake Bulgakovas - "kosmiceskoi ze gluposti"? beje, as manau, kad protingumo nepakanka. pvz. Bernatonis - protingas vyras.
rytas

Sekmadienis
2008-02-03 11:20
Manau pakankamai aiškūs argumentai išdėstyti čia w ww . peticijos. lt/visos/188/pasirasyti
KODĖLČIUS IR DAR DĖL DAR

Sekmadienis
2008-02-03 12:45
Bet jis netinka vien dėl to, kad neišvengė kelti intrigas, matyt. Tai ar negalėtų koks judėjimas užsakyti Lietuvos intrigantų, vagių, žudikų sąrašus, o taip pat sąjūdiečių sąrašus - žmonės va ir žinotų, kad šitie apsišė… Dar reiktų sąrašų, kurie neišlaikė egzamino pinigais ir valdžia dar pradinėje stadijoje 9dar kol mažas načialnikas ir mažus jam kyšius žmonės neša).
Saulius Stoma
sauliusstoma

Sekmadienis
2008-02-03 13:25
Kažkaip perskaičiau pilsudskį - pilstuku. Naujas pilstukas Lietuvai būtų.
Saulius Stoma
sauliusstoma

Sekmadienis
2008-02-03 13:32
Rubikonas niekam neužkliuvo? Bet Zuokui politinę karjerą sugadino. O esmė išlieka ta pati. Nes Jūs niekaip neatrėmėte net to vienintelio mano antimaksimiško argumento, kurį daviau paskutinėje pastraipoje. Tai kas čia per diskusija išeina? Greičiau jau propaganda, ar ne?
Saulius Stoma
sauliusstoma

Sekmadienis
2008-02-03 13:42
Tikslų laiką ir vietą dar patikslinsiu prie kitos savaitės str. Reikia dar rasti kokią jaukią vietelę susiėjimui. Nežinau, ar geriau 9, ar 16 dieną (gal būtų visai gražu, jei ne per daug pretenzinga)?
Saulius Stoma
sauliusstoma

Sekmadienis
2008-02-03 13:49
PERMAINOS geras dalykas. Ir politikas galintis ne tik pažadėti, bet ir įvykdyti geras permainas, yra aukso vertės. Negaliu žiūrėti į Hillary Clinton, Obama geriau. Bet šiaip tai man labiausiai patinka toks kietas vyrukas-seniukas John McCain.
Sauliui Stomai

Sekmadienis
2008-02-03 14:35
Gerb. Sauliau, labai nerimtai atrodo Jusu paskutiniai zodziai "Nežinau, nežinau…". Leiskit paklausti, o kas tada zino, jei nes Jus, arba as, arba MES patys lietuviai ? Taip sakydamas, darote ispudi kad kaip ir dauguma lietuviu vis dar niekaip neissivaduoja nuo sovietu valdzios primestos sistemos, kuomet jiems viska gatava ir sukramtyta ant lekstutes atnes "draugas Komunizmas-Socializmas" (sedintys nomenklaturininkai Seime kaip draugas Bradauskas) ir bus padaryta kaip "geriau", tik nezinia kam ? Turiu jums gerb. Sauliau konkretu pasiulyma, darbais o ne liezuviu prisideti, nes manau, kad turite geru ideju kurios laukia savo valandos. Yra adresas www.koalicijavardan.lt ir galima aktyviai reiksti savo nuomene - siulyti pasiulymus, ka reikia daryti kitaip. As pavyzdziui kad ir budamas nepartinis, siame portale nuo saves siulysiu ir remsiu idejas kas liecia: 1. Pervadinti judejima i "Tautos koalicija". 2. Surinkti nedelsiant parasus 36 Seimo nariu del referendumo IAE II bloko pratesimui. 3. Surinkti Seimo parasus del "Amziaus aferos" perdavimo Konstituciniam teismus ir prasyti ivertinimo skubos tvarka. Nelaukiant Teismo sprendimo susitikti su KTU ir kt. energetikos mokslininkais, kurie sako kad galima naudoti tam tikruose reaktoriuose isnaudoti urana panaudota dar 30 metu - bei uzsakyti studija koks butu optimalus variantas Lietuvai statant nauja AE kainos uz 1 kWh atzvilgiu (ar latviu, estu prisijungimas atpigintu/pabrangintu elektra lietuviams). Kokiu perspektyvu turi kuriami mazieji atominiai reaktoriai bei Kruonio HES modernizavimas. Per kiek greitai galima butu pastatyti nauja reaktoriu imant finansavima is ES "Atominiu statybos" fondo. 4. Nusileisti ant zemes - energetika opus klausimas, bet kas darosi ant zemes: su svietimu, medicina, gamybos inovacijomis bei eksporto didinimu, plyno lauko investicijomis Lietuvoje - "0 nulis" arba minusas. Reikia strategijos ir svarbiausia "apciuopiamu" darbu - pradedant nuo mazesniu darbu, einant vis prie didesniu bet veiksmingu darbu. 5. taip kad uztenka "Nežinau, nežinau…" ir toliau laukiame is Sauliaus Stomos konkreciu pasiulymu ir veiksmu plano ! :)
Saulius Stoma
sauliusstoma

Sekmadienis
2008-02-03 14:41
Geras komentaras. Priimu. Stengsiuosi atsižvelgti į visas pastabas.
Sauliui Stomai

Sekmadienis
2008-02-03 15:42
Jūs teisus. Prašiau superniekus. Bet tam, kad pamatytume kaip yra beviliška, ko nors pasiekti. Sapnai. Tas tiesa. Mes esame labiau okupuoti nei kada nors per 500 metų - galybė tarptautinių sutarčių. Tūkstančiai - mus paverčia niekais. Ne be reikalo paminėjau Baltarusiją - tikrai nepriklausomą valstybę (toli gražu, bet lyginant su Lietuva, jos okupacija, kuri po 1990 m. patrigubėjo… kaip ne kaip Rusija buvo mūsų kolonija jau nuo kokių 1986 m.). Išeitis tik Dievas. Tik. Pagarbiai.
Saulius Stoma
sauliusstoma

Sekmadienis
2008-02-03 16:10
Dievas saugo Lietuvą. Tikiuosi.
Anonimas

Sekmadienis
2008-02-03 16:36
Gerb Sauliau, Kas būtų padaryta, jei valdžioje būtų buvę konservatoriai?
Ne Saulius

Sekmadienis
2008-02-03 18:15
Tai buvo neįmanoma. Nes po veleniju kremlia - Lietuvos elitas (medalininkai, vėliau baigę KPI, LŽŪA ir pan.) buvo paskelbti Lietuvos priešais (tiksliau trečdalis Lietuvos). Tad visas Lietuvos protas, labai nesunkiai nubloškė sufašitavusią vadovybę.
Isparduotuve

Sekmadienis
2008-02-03 20:14
A.Paulausko zodziai is tiesu skamba komiskai: tam, kad garantuoti savo autoritetu, visu pirma ji reikia tureti. Sio susibankrutavusio (ir gana kvailoko, pasakyciau) politiko autoritetas senai visiems zinomas ir isreuiskiamas siais zodziais: "kas duos daugiau"? Paskutinis dabar duoda Vikce (V.Uspaskichas). Kas duos daugiau uz ji? Kirkilui duoda ir dar turbut duos Zilva (Zilvinas Marcinkevicius). Kauno parsui (A.Garbaraviciui) visa laika duodavo Barstys su Zilevicium. Beje, Paksius nera isimtis, jis tik gal ima maziau uz valanda…:) Zymiausi politikai yra ne kas kita, o politines prostitutes. Jau senai tapo verslu tokia schema: investuoju i rinkimu kampanija, tampu savivaldybes arba seimo nariu, o po to kas duoda daugiau - pardavineju savo balsa. Kiek jums dar reikia prostitutes? Sumestu Lietuvos zmones, kad dingtumete nuo musu gyvenimu!
jj

Sekmadienis
2008-02-03 21:05
p. S.Stoma, tai jus tikite horoskopais ir skaiciu magija? juk sakete - magija? gal juodaja ir baltaja? ech…. kam visos kalbos, galbut uztektu ka nors uzkalbeti ir Lietuvai bus geriau. O gal tiesiog ne po ta zvaigzde gime - bet tuomet kam gi beprasmiskai stengtis…
Dainius_Neregistruotas

Pirmadienis
2008-02-04 00:26
Išvardinkit kelis antimaksimiškus argumentus: 1. 2. 3.
Anonimas

Pirmadienis
2008-02-04 08:51
Kazkaip labai jau persmelkia konservatoriu kvapelis visas p. Stomos rasliavas. koktu net. Darykit politika, bet ne taip akivaizdziai… delfis labai desneja. But idomu paskaityti panasia rasliavele apie Williamso atejima, a?
Saulius Stoma
sauliusstoma

Pirmadienis
2008-02-04 13:37
Nesupratau. Apie ką Jūs čia?
jj

Antradienis
2008-02-05 10:29
apie TV laida, pas ta "burtininke" ,kokia tai ten "horoskopu valdove" Pamira
Saulius Stoma
sauliusstoma

Antradienis
2008-02-05 10:42
Taigi ten kaip tik ir pasakiau, kad netikiu tokiais burtais.
Saulius Stoma
sauliusstoma

Antradienis
2008-02-05 11:05
www.culture.lt/neparduok/ peticija išsamesnė. Dabar jau pasirašę apie 10 tūkst. piliečių. Pridedu: Lietuvos Respublikos Prezidentui V. Adamkui 2008 m. vasario 3 d. Reikalaujame nepasirašyti „Leo LT“ projektą įteisinančio įstatymo, kol nebus atsiklausta Lietuvos piliečių nuomonės. Vyriausybė, Seimas ir Prezidentas yra laikini. Gyventi pagal „Maximos“ savininkų diktuojamas sąlygas teks paprastiems Lietuvos žmonėms ir jų vaikams. „Leo LT“ projektą vertiname kaip Lietuvos nacionalinių interesų – piliečių gerovės ir valstybės saugumo – išdavystę. Sandėris, kurį Lietuvos Vyriausybė ir Seimo dauguma sudarė su vadinamuoju „VP dešimtuku“, yra nusikalstamas: 1. „VP dešimtukas“ nei žodžiu, nei raštu neįsipareigojo pastatyti naują atominę elektrinę. Priešingai - jie atvirai deklaravo, kad sieks tik naudos sau. Atominės elektrinės projektas, jeigu būtų orientuotas į visų Lietuvos žmonių interesą naudotis pigesne elektros energija, neatneštų akcininkams greitos naudos. Tai leidžia daryti logišką išvadą, kad „VP dešimtukui“ bus naudingiau, jei atominė jėgainė nebus statoma, o elektra bus gaminama deginant brangstančias „Gazpromo“ dujas. 2. Dėl „VP dešimtuko“ noro gauti greitos naudos kartą jau buvo paminti Lietuvos interesai. Prieš pat euro įvedimą padidinus elektros kainas, Lietuvos infliacijos rodikliai nebeatitiko Mastrichto kriterijų, ir Lietuvai nebuvo leista įsivesti euro. 3. Steigiant „Leo LT“ Lietuvos piliečiai yra apiplėšti, nes valstybės nenaudai buvo pakeistas valstybės turto ir privačios VST turto vertės santykis. Valstybės turtas nuvertintas dirbtiniu būdu, o ne lyginant realias investicijas – jų paprasčiausiai nebuvo. 4. Bendrovės, sudarančios nacionalinį investuotoją, neįnešė į jį nė lito – tik akcijas. Todėl elektrinės statybos išlaidos guls ant Lietuvos piliečių pečių. Elektros vartotojai bus priversti mokėti už elektrą kainą, kuri garantuos „Leo LT“ didžiulius viršpelnius - iš jų ir bus statoma (jei apskritai statoma) elektrinė. 5. Jei Lietuvos valstybė vis dėlto nepasiduos privataus investuotojo diktatui ir statys naują jėgainę, Atominės elektrinės įstatymas leidžia „Maximos“ savininkams pasitraukti iš projekto, atsiimant iš valstybės kelis milijardus litų, kurių jie neuždirbo. Tai gali įvykti kaip tik tuo metu, kai valstybei ir jos piliečiams tų lėšų reikės atominės jėgainės ir jungčių su Europa projektui vykdyti. 6. VP dešimtukas gali parduoti savo akcijas pirkėjui, kuris strateginiame objekte atstovaus Lietuvai nedraugiškų valstybių interesus. 7. Žodžiai „socialinė atsakomybė“, kaip „saugiklis“ įrašyti į Atominės elektrinės įstatymą, „Maxima.LT“ savininkams yra tuščias garsas. Tai liudija ne tik jau minėtas atvejis, kai elektros kainos didinimu buvo prisidėta prie euro neįvedimo, bet ir ankstesnė šios verslininkų grupės veikla. 2002 metais „Vilniaus Prekyba“ ištraukė iš kiekvieno Lietuvos piliečio kišenės po 23 litus – pasinaudodama invalidų draugija „Spindulys“ ir manipuliuodama įstatymų lengvatomis, susigrąžino iš valstybės biudžeto 76 milijonus litų pridėtinės vertės mokesčio. Pelno ši bendrovė siekia bet kuria kaina, nesibodėdama jokių priemonių. Pradėjusi diktuoti sąlygas mažmeninės prekybos rinkoje, ji prievartauja Lietuvos maisto gamintojus, versdama juos pasirašyti itin nenaudingas sutartis ir taip žlugdydama smulkųjį verslą. Žmonės „Maximose“ dirba vergiškomis sąlygomis už minimalius atlyginimus. Reikalaujame: 1. Nepasirašyti Atominės elektrinės įstatymo pataisų ir nepritarti „Leo LT“ projektui, kol nežinote Lietuvos piliečių nuomonės. 2. Surengti referendumą, kad Lietuvos piliečiai galėtų pasakyti, ar sutinka statyti atominę elektrinę tomis sąlygomis, kurias siekia įteisinti Vyriausybė, Seimo dauguma ir „Maximos“ savininkų bendrovė „NDX energija“. 3. Nedelsiant kreiptis į Europos Sąjungą, kad būtų leista pratęsti Ignalinos atominės elektrinės antrojo bloko darbą.
viktoras

Antradienis
2008-02-05 21:54
Deklaracija puikus dalykas. Kokie kiti žinksniai? siūlau šalia politinių tikslų pagalvoti apie praktinius veiksmus. tikslas aiškus - kitoks seimas.Kaip galetume aplošti populistus ir eks komunistus? Pvz galima sukurti nauja partija ir ja išpopuliarinti, arba stoti i sena partija ir ja atnaujinti.. o gal yra kitokiu idėju? pavizdziui galima sudaryti saraša esamų (buvusių) politikų, kurie, dar nesusikompromitave ir isteigti organizaciją jiems remti? koks skirtumas kuriai partijai priklauso, svarbu dirba žmonems o ne savo kišenei. gal senos partijos išsiseme? turiu ir pavadinimą: "nepriklausomų kandidatų partija".
AntTonimas

Trečiadienis
2008-02-06 12:30
Lietuvisko mastymo ypatumai. Paskutine apklausos duomenimis, 62% lietuviu iskazkur tai ZINO kad jiems sis brangus projektas, nauja atomine jegaine, yra reikalingas! Tuo tarpu trecdalis lietuviu mano kad igivendinus si projekta elektra PABRANGS, kitas trecdalis mano kad - ATPIGS, dar trecdalis - NEZINO. Taigi, susumavus, daugumas lietuviu zino kad nauja elektrine reikalinga bet neturi zalio supratimo ar po to elektra brangs ar ne. Tuo tarpu parlamentas, taip nieko ir neisaiskines tiems rinkejams, (iskyrus, aisku, kad AE REIKALINGA, zr 62%), nutaria STATYTI. Atsiprasau, gal kazko nesuprantu, gal per ilgai privaciose vakaru kompanijose dirbau, bet pastebetais faktais negaliu atsistebeti. Ar tik nebus siuzetas naujam Emir'o Kusturicos filmui salyginiu pavadinimu "Bananu Salies Durniu Laukas"?!
Bronius,JAV dirbes gaminant iranga tokiems objektams

Šeštadienis
2008-02-09 10:48
PAGALVOKITE! Nesutinkate?-paneikite. "MAXIMA"'os genge visai ne del elektrines Kirkila prireme. Jei ir bandytu analfabetai inzinerijoj ka projektuoti ar statyti (apie tai PREKEIVIAI ne negalvoja!), tai bent koks biznis projektuojant, statant butu tik pastacius. Koks neprotingas butu muitininkas jei investuotu pinigus i jam absoliuciai nepazistama, nepaprastai sudetinga, pavojinga bizni kokiai desimciai metu neturint is to pajamu!?! Jie numels jus visus ir jusu vaikus su anukais po 24 menesiu parduodami labai pelningai tuos 39%, ar kiek (kuo daugiau,tuo geriau) akciju Putin'ui (DUJOTEKANAI).
Bronius, JAV su branduoline energetika suristoj komp. dirbes

Šeštadienis
2008-02-09 16:35
Reiks pasauliniu ekspertu, jau tai dariusiu specialistu ir tik jau NEkazikokio kirkilino "Leo". Kirkilas mano kad jis vienas protuolis, o visi Lietuvoj, net VSD (o gal Pocius ta tebevaldo?), Prezidentas yra durni??? Cia pateikiu kazkokiam "DELFI" siandieniniam "liberastui" paaiskinima, pasvarstyma supaprastinta: Pilieti,tu pilietuk, 008 02 09 16:13 Labai reikalinga atomine, bet ne "Leo" grazuoleliu projektuojama ar statoma. Ne siu tai biznis ir tokie zulikeliai nieko panasaus nestatys. Tas naujadaras ir yra Kirkilo sukurptas tam kad atomines statyba palaidota butu! Tuomet siluminese elektrinese deginsime tik "DUJOTEKANOS" dujas. Va tau ir visas kirkilvesaitiskas xytrumas! Tik todel valdantieji ta linkme ilgai nieko nedare, o dabar stumdami nepaprastai skuba. Niekam verta istatyma Seimui pakiso tuomet kai seimunai savo rentomis buvo uzsieme ir to siulomo gal ne vienas neskaites prabalsavo. Negi nematete kaip tie zmogeliu isgamos ten dirba? Beje yra galimybe kompiuteriu matyti - smagu buna i ta zverinciu pasiziureti. O koks nemirtingo LKP CK instruktoriaus Jurseno meistriskumas! Nereikia kirkilams atomines! ir butent jiems rupi buti priklausomais nuo rusisku "Dujotekanos" duju. Cia ir yra saxmatisto Jurseno su politinstruktoriaus Kirkilo "ejimas zirgu". Ar kas manote kad kitaip yra?
Bronius

Šeštadienis
2008-02-09 16:49
Anonime, nustok kagebistine plokstele sukes - Mazeikiai siandien duoda biudzetan daugiau nei bet kas. Pasidomek!,vietoj ant Landsbergio vis spjaudes. Sekretorius Brazauskas rusams uz viena lita tuomet siule!- buvau toli bet atidziai stebejau. Kada gi jusu Lietuvele nusikratys? Reikia, oi reikia tikros jusu ir jus palikuoniu liustracijos. Rinkimais pagal sarasus - neiseina, laikas rodo. 18-ka metu praejo o komkagebistinis vezys tik bujoja.
Bronius (pratesdamas)

Šeštadienis
2008-02-09 17:22
Man ta teisingai zinovu ivardinta "amziaus afera" tikrai baisia matosi, bet dar baisesne afera yra kita: Is LTSR man teko emigruoti 1983 kagebistams spaudziant. 2 metus pries tai "otkazninku" teko pabuti. Nesigailiu, daug pamaciau. Pazistu ir ligi andropovinio prinokusi socializma, o ir normalu vakarietiska kapitalizma, Ju demokratija. Pamaciau Lietuva siandien - Ja tebevaldo siurbdami pensininku plazma, stumdami jaunima emigruoti tie patys susloviski komunistai. Brazausko kelissyk persikrikstintoje LKP ir priedangai prikurtose satelistinese "liberastinese". VYKSTA ZAIDIMAI. Kai komunistams, kad ir koki "Leo" prastumti - visi vel pas Mamyte (LKP) valdancion daugumon subega. 18-ka metu - zmogaus amziuj yra ilgas tarpas. Komunistai, kagebistai tebetriumfuoja. Tai yra, mano nuomone, didziausia afera. Ar daug kur Pasauly apie panasius dalykus esate girdeje? Gal, kad "SS" kapitonas butu Uzsienio reikalu ministru siandien Vokietijoj?, ar kitas Gestapo kapitonas - vadovautu siandien Vokietijos saugumui? Ar tai ne didziausia mus amziaus afera?
Vardas (būtina):
El. paštas (neskelbiamas) (būtina)
Puslapis
Komentaras
neburnok.lt
 
PERŽIŪRĖTI ARCHYVĄ
Gegužė 2012
P A T K P Š S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
DRAUGŲ BLOGAI