REKLAMA
stebiu

Nuo šunų augintojų:)


Trečiadienis, 2007-05-30 14:59        Uncategorized    |    130 komentarųkomentarai
Jums leidus, pasisakysiu :) 1. Augintojo registravimas. Na, pagaliau naujasis šeimos narys namuose. Kaip ir pridera padoriam piliečiui, neketini nusimuilinti nuo mokesčių. Užeini i šunų registravimo centrą….Pagailo ten dirbančiųjų, patalpos prašosi remonto, vietos mažai, darbuotojai prie kompo tai vos apsisukt..na, pati kalta, kad laki vaizduotė leido įsivaizduoti, kad tai bus tvarkingos, pakankamai erdvios patalpos. skaičiuoji…už šuniuką 10 lt per men..per metus 120 lt…nėra daug žinoma (nors nelabai suprantu, kodėl auginant šuniuką kituose miestuose mokėjimas tik 5 lt, bet tiek to)Šunų augintojų tikrai daug, ir didžioji dalis mokesčius moka- tai negi negalima bent jau minimaliai pagerinti ten dirbančiųjų sąlygų? Bent tiek, kad neprimintų seno tarybinio filmo..Antras nusivylimas – ne, pinigai kuriuos mokate tenka ne augintiniu prieglaudom, ir tt, o savivaldybei, o vėliau jau paskirstymas per ją…na ką gi, vėl gi – tokia tvarka… 2. Maišiukas šuniuko „reikaliukams“. Būtent – šuniuko.man iškilo klausimas, ar maišelių gamintojai matė kaip atrodo didelio šuns kakalas? Atsiprašau už liaudišką išsireiškimą:) tiksliau, ne kaip jis atrodo, o KIEK jo yra…man asmeniškai, tam, kad surinkti 6 mėn šuniuko- reikia gerokai paplušėti , galvoju gal prie maišiuko dar gumines pirštines pasiimti, patogiau bus – sumaigai viska, supresuoji, ir pagaliau sugrudi i maišiuka, fantastika))) beje..maišiuko kaina..na ji tokia, kad dideliu maišiuku pardavimu gamintojai nepasipuikuos – bent jau aš po savaitės pradėjau naudoti neperšviečiamus maišus šiukšlėm, su kuriais, beje, labai patogu viską susirinkti:) Tiesa, patarimas šunų augintojams – kol šuo kakoja, demonstratyviai mojuokit maišeliu, visaip kaip parodydami, kad viską surinksit, kol moterėlės nespejo prakeikti ir Jūsų, iršuns.. tiesa, ne karta teko įrodinėt, kas šuo, neprikakojo:):) o maišeliai-švirksteliai sisiukams dar neišrasti:)) 3. Maišiukas rankoj, kakos maiše. Susirenki., apsidairai ar visi matė kokia tu šaunuolė, ir….Ir ką daryt toliau??? Namai toli. Hm…dairaisi…maišeliu mojuoji…maišiukas žinoma „kvepiantis“..ką gi, užtraukiam Radži „ką daryyyyt „ ir bandom tęsti pasivaikščiojimą..po 10 min galvoju, kad pievoj visas tas turinys jau būtų seniai išsivėdinęs, po mėnesio sudžiuvęs…o vat ką su maišiuku daryt? Pagaliau randam šiukšliadėžę, šuns šeimininkė laiminga išmeta savo nešulį, šeimininkės sūnus džiaugiasi pagaliau radęs kur išmesti banano žievę taip ir vaikščiojome..po savaitės prie tos šiukšliadėžės prieiti galėjau tik aš, nes man būtinai juk reikia  joje – daug daug mūsų paliktų maišeliu…nesvarbu juk kad šalia suolelis, ant kurio noretų prisėsti močiutės, ar vaikai..norėtų, bet negalėtų:) tiesa, gavau pasiūlymą neštis maišelį namo, ir ten išmesti:) Dieve dieve, laki mano vaizduotė greit susuko filmą – einu išdidžiai, vienoj rankoj šuns pavadis, kitoj – atsiprašant, šūdas:) ateinu namo…du variantai…pirmas – iškratyti viską į klozetą, tada į šiuksliu vamzdi nešti maišeli, kažin po kiek laiko prasmirs laiptinė, ,kurioje gyvena minimum 5 šunys? Antras variantas, - didžiuotis, kad auginį šunį, jaustis taip, lyg namuose turėtum ne augintinį, bet visuomenei pavojingą branduolinį ginklą, ir didvyriškai mesti maišelius į šiuiksliadezę savo virtuvėj.. kurią neišvengiamai ištuštinsi tam pačiam vamzdy laiptinėj:)))) 4. Šunų aikštelės. Nuoširdžiai dėkoju visų augintojų vardu – jų vis daugėja, ačiū. Tik vėlgi, aš kai ko nesuprantu…kartą prisiskambinau į laidą radijuje, kurioje vedėjas man parekomendavo kad šuniukas kakotų būtent tuose aištelėse.Atsiprašau?? jos skirtos šunims vedžioti, ar kakoti?? Beje, ta kuri arčiausiai mūsų namų, turbūt antrajam reikalui, sprendžiant pagal jos dydį:) Galiausiai..jei ir iš tikrųjų jos būtų skirtos būtent tam, žiurim – arčiausia 2,5 km nuo namu:) kaip paaiškinti šuniui, kad kakinti galima tik ten, ir visai nesvarbu, kad jis labai labai nori visa diena prabuvęs namuose, kad reikie eiti ten…o jei visdėlto šuniukas neiškenčia, ir, o varge, pradeda kakot??? Pirštu užkimsti?:) beje, dresūros aikštelė, kuria rekomendavo šunų registracijos centre – labiausiai apleista ir nesutvarkyta..gal todėl kad už dresūra susimokame? Nes nemokamose aištelėse viskas tikrai puiku:) 5. Laisvalaikis. Graži diena, kodėl gi neišsiruošus vakare po darbų, kad ir…į Vingio parką? Ar kur kitur…Taip taip, žinau – būtinas antsnukis..pagal LR įstatymus net tiems šunims, kuriems užsieny uždejus antsnukį pati baudą gaučiau, na bet yra kaip yra…“piktam „ šuniui dedam antsnukį, priartėjam prie parko…- ar mano akys nemeluoja? Šunims „eismas“draudžiamas. Kodėl? Antsnukis yra…maišelį kakom turim…kame reikalas?:)) Kodėl negalima??:) 6. Ir šiaip… šiek tiek pasakojimų šiaip sau. Neseniai teko perskaityti straipsnį, apie aklą studentę, berods iš Vokietijos, kuri pagal mainų programą atvyko į LT su šuniu –vedliu…verkė mergina iš nuoskaudos, ne dėl aklumo, su aklumu jau susitaikė, dėl mūsų, lietuvių, požiūrio, nes buvo išprašyta iš visų kavinių, iš visų parduotuvių..nors šuo su visa vedliui būdinga amunicija, net ir pirmą kartą pamačius tampa aišku…apie tai, kad kontrolierius išvarė iš autobuso, net ranka nekyla rašyti… O jūs, gerosios bobutės, kurios žinoma šito visko neskaito, nes kaip visada, budi ant suolelio, ne ant to, šalia kurio mūsų maišeliai žinoma:)juk būnat ten kiekviena diena, ir matot, ir puikiai žinot, kad šeiminiai susitvarko…kam iki ašarų aprėkti vaiką, trumpam išvedus šunį, kuris „neplanuotai“ prikakojo ..nesvarbu, kad toli nuo žmonių, aukštoj žolėj… ką galima pasakyti vyrams, kurie kiekviena vakarą su alum ir saulėgražom vakaroja ant suolelio? Vis susitinkam vakarais..ir dažniausiai jie replikuoja, kad jei galėtų, iššaudytų visus šunis, katės, nes „tik smarvė nuo jų ir šiukšlės“..tai, kad vienas iš jų kartais ateina (ta prasme, bando eiti) atsiprašant, prisimyžęs iki kelių, smarve nepavadinsi…o to, kas lieka šalia suolelio – keliasdešimt nuorukų, daugybę saulėgražų lukštų, matomai, irgi ne šiukšlėm reiktų vadinti… galima būtų tęsti ir tęsti…tiesiog vieną gražų vakarą, vienoje puikiai įrengoje aištelėje, nutarėmė šitokį „laišką“ išplatinti, gal ir ne viska prisiminiau, ką aptarę paminėti buvome, bet jau tiek to:) beje..dar visgi mažų mažiausiai vienas klausimas kirba galvoje..už ką mes mokame už augintinius?? Ta prasme, į parką negalima…kakalus susirenkam.. dar įdomiau atrodo 5 lt mokestis už katiną, kuris niekada nebuvo lauke, kuris kakoja ir sisioja savo namuose, ir net negadina nervų suolelio „gyventojams“:)beje, reik pasidomėt…o gal kas žinote? Gal jau yra mokestis už žuvis? Ta prasme, noriu būti sąžininga piliete iki galo, o namuose ne tik šuo, bet ir 14 žuvų, kažin kokia suma gautusi..beje, šuo- be galo draugiškas, užtat žuvys – plėšrios, visa laime, nereikia antsnukių..:) Ačiū kad išklausėt:)
Anonimas

Ketvirtadienis
2007-05-31 13:36
Puikus straipsnis.Nėra ką pridurti! Galiu pasakyti tik tiek-gerbiami žmonės, nemėtykite pro langus panaudotų prezervatyvų,always įklotų bei prikakintų pampersų, tūkstančių griaužtukų, nuorūkų ir viso kito šlamšto ir bus gyventi gražu ir švaru.Šunų kakai- tai pats nekalčiausias dalykas šiandieniniame mūsų gyvenime.Geriau piktinkitės kur kas baisesniais dalykais-mamomis,kurios žudo ir skandina savo vaikus, tėvais,kurie geria ir tviekina savo nepilnamečius vaikus, įvairaus plauko sutenerius ir sukčius ,kurie veža mūsų vaikus į vergijas…Sąrašą galima tęsti be galo,…deja,…kaip bebūtų liūdna
Anonimas

Ketvirtadienis
2007-05-31 13:36
Puikus straipsnis.Nėra ką pridurti! Galiu pasakyti tik tiek-gerbiami žmonės, nemėtykite pro langus panaudotų prezervatyvų,always įklotų bei prikakintų pampersų, tūkstančių griaužtukų, nuorūkų ir viso kito šlamšto ir bus gyventi gražu ir švaru.Šunų kakai- tai pats nekalčiausias dalykas šiandieniniame mūsų gyvenime.Geriau piktinkitės kur kas baisesniais dalykais-mamomis,kurios žudo ir skandina savo vaikus, tėvais,kurie geria ir tviekina savo nepilnamečius vaikus, įvairaus plauko sutenerius ir sukčius ,kurie veža mūsų vaikus į vergijas…Sąrašą galima tęsti be galo,…deja,…kaip bebūtų liūdna
fgjfhsdf

Penktadienis
2007-06-01 00:36
imk permatoma nedideli maishlei ir sandariai mazgu uzrishk, tada galesi tamyptis ji kiek nori.
fgjfhsdf

Penktadienis
2007-06-01 00:36
imk permatoma nedideli maishlei ir sandariai mazgu uzrishk, tada galesi tamyptis ji kiek nori.
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 00:49
Respect straipsnio autoriui ! Jei dar pridurti,kad visos buitinės šiukšlės (plastikiniai ir stikliniai buteliai,tušti cigarečių pokeliai,poperėliai nuo ledų,saldainių,čipsų ir t.t ir pan.),kuriuos tenka matyti vedžiojant savo augintinį, daugelį metų terš gamtą,tai šuns kakas yra tiesiog nekaltas dalykėlis,kuris po pirmo stipresnio lietaus išnyks dar ir patręšdamas dirvą…… Apie antsnukius yra tik viena tiesa,bet koks šuo su ansnukiu laikui bėgant taps tik agresyvesnis,nes dantys yra vienintelis jo ginklas skirtas ginybai,tačiau valdininkai ir pareigūnai yra kitos nuomonės. Beje ,rytais netoli Seimo galima įrengti specialų postą ir bausti seimūnus ir kitus valdžios veikėjus,be antsnukių vedžiojančius savo augintinius netoli Neries upės.Apie maišelius jų rankose galime tik pasvajoti……
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 00:49
Respect straipsnio autoriui ! Jei dar pridurti,kad visos buitinės šiukšlės (plastikiniai ir stikliniai buteliai,tušti cigarečių pokeliai,poperėliai nuo ledų,saldainių,čipsų ir t.t ir pan.),kuriuos tenka matyti vedžiojant savo augintinį, daugelį metų terš gamtą,tai šuns kakas yra tiesiog nekaltas dalykėlis,kuris po pirmo stipresnio lietaus išnyks dar ir patręšdamas dirvą…… Apie antsnukius yra tik viena tiesa,bet koks šuo su ansnukiu laikui bėgant taps tik agresyvesnis,nes dantys yra vienintelis jo ginklas skirtas ginybai,tačiau valdininkai ir pareigūnai yra kitos nuomonės. Beje ,rytais netoli Seimo galima įrengti specialų postą ir bausti seimūnus ir kitus valdžios veikėjus,be antsnukių vedžiojančius savo augintinius netoli Neries upės.Apie maišelius jų rankose galime tik pasvajoti……
Neo

Penktadienis
2007-06-01 08:42
Gerai parasyta! Ypac man patiko "branduolinio ginklo" savoka. I maniski daznai taip ziurima :)
Neo

Penktadienis
2007-06-01 08:42
Gerai parasyta! Ypac man patiko "branduolinio ginklo" savoka. I maniski daznai taip ziurima :)
vika

Penktadienis
2007-06-01 09:11
Nuostabus straisnis,viskas gryna tiesa! Sunys musu draugai, ne priesai! Mes uz sunis!!!!! :) *
vika

Penktadienis
2007-06-01 09:11
Nuostabus straisnis,viskas gryna tiesa! Sunys musu draugai, ne priesai! Mes uz sunis!!!!! :) *
Krabas

Penktadienis
2007-06-01 09:13
Mokestis yra mokamas tam, kad šunų ir kačių priglaudos galėtų išlaikyti visus išmestus šunelius ir katytes.
Krabas

Penktadienis
2007-06-01 09:13
Mokestis yra mokamas tam, kad šunų ir kačių priglaudos galėtų išlaikyti visus išmestus šunelius ir katytes.
kauniete

Penktadienis
2007-06-01 09:29
Labai geras straipsnis. As turiu namuose katyte. Kol neturejau, tai i kiemo kates ziurejau abejingai. Dabar jas retkarciais pamaitinu, numetu is balkono vistu kakliuku. niekad niekam nei ant palanges uzmeciau, nei liko ju nesuestu. tai vistiek pensininke is apatinio auksto iskoliojo, isvadino nesveika ir pareiske, kad pas ja musiu pilna nuo nesuesto maisto. as tiek tikrai to maisto nenumetu, kad jo liktu. o kad kaimynai meto tuscius maiselius nuo produktu, tuscias alaus ir degtines bonkas, tai neuzkliuva. zinoma, jei ka pasakytu gautu i galva ir viskas. be to salia stovi siuksliu konteineris, kuri isveza gal karta per savaite. tai gal isten tos muses.
kauniete

Penktadienis
2007-06-01 09:29
Labai geras straipsnis. As turiu namuose katyte. Kol neturejau, tai i kiemo kates ziurejau abejingai. Dabar jas retkarciais pamaitinu, numetu is balkono vistu kakliuku. niekad niekam nei ant palanges uzmeciau, nei liko ju nesuestu. tai vistiek pensininke is apatinio auksto iskoliojo, isvadino nesveika ir pareiske, kad pas ja musiu pilna nuo nesuesto maisto. as tiek tikrai to maisto nenumetu, kad jo liktu. o kad kaimynai meto tuscius maiselius nuo produktu, tuscias alaus ir degtines bonkas, tai neuzkliuva. zinoma, jei ka pasakytu gautu i galva ir viskas. be to salia stovi siuksliu konteineris, kuri isveza gal karta per savaite. tai gal isten tos muses.
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 09:45
Geras straipsnis! Linkiu, kad nors viena kiemo davatka ji parskaitytu :) . Bijoti reikia ne šunu o žmoniu. Aš irgi už šunis!
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 09:45
Geras straipsnis! Linkiu, kad nors viena kiemo davatka ji parskaitytu :) . Bijoti reikia ne šunu o žmoniu. Aš irgi už šunis!
Retriveriene

Penktadienis
2007-06-01 10:00
Puiku. Pritariu visomis keturiomis. Jausmas, lyg aš būčiau visa tai parašiusi. Gal tai reikėtų apiforminti kaip oficialų raštą ir įteikti savivaldybės valdininkams? Sutinku pasirašyti. (beje , kažkada bandžiau panašiu klausimu susirašinėti su valdininkais, na, jie atsakymus rašo, bet kad kažkaip… viskas lieka makaronų kabinimas)
Retriveriene

Penktadienis
2007-06-01 10:00
Puiku. Pritariu visomis keturiomis. Jausmas, lyg aš būčiau visa tai parašiusi. Gal tai reikėtų apiforminti kaip oficialų raštą ir įteikti savivaldybės valdininkams? Sutinku pasirašyti. (beje , kažkada bandžiau panašiu klausimu susirašinėti su valdininkais, na, jie atsakymus rašo, bet kad kažkaip… viskas lieka makaronų kabinimas)
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 10:01
bbd
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 10:01
bbd
spaikutis

Penktadienis
2007-06-01 10:20
esu mazas, sveriu nedaug, mano kakas nedidelis, antsnukis man nepatinka, nes ir kandziotis nemegstu, ir loju jei seimininkai papraso ir skanesta duoda… bet kaip smagu lauke lakstyti ir kiek ten visko yra! kol visas siuksles isuostau ir kaku pamirstu padaryt.
spaikutis

Penktadienis
2007-06-01 10:20
esu mazas, sveriu nedaug, mano kakas nedidelis, antsnukis man nepatinka, nes ir kandziotis nemegstu, ir loju jei seimininkai papraso ir skanesta duoda… bet kaip smagu lauke lakstyti ir kiek ten visko yra! kol visas siuksles isuostau ir kaku pamirstu padaryt.
mukis

Penktadienis
2007-06-01 10:42
Saunus straipsniukas :) Apie pavyzdine suns turetoja ! Respect. Kad visi tokie butumet, tai butu pasaka :) Beja gal tas suo kuri auginate yra Retriveris ? :)
mukis

Penktadienis
2007-06-01 10:42
Saunus straipsniukas :) Apie pavyzdine suns turetoja ! Respect. Kad visi tokie butumet, tai butu pasaka :) Beja gal tas suo kuri auginate yra Retriveris ? :)
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 10:51
Sunkumai- tiesa, bet rašinio tislas persišviečia- pasiskųsti neteisybe. Nereikia inkšti, tvarkos laikytis teks, ir tai yra teisinga.
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 10:51
Sunkumai- tiesa, bet rašinio tislas persišviečia- pasiskųsti neteisybe. Nereikia inkšti, tvarkos laikytis teks, ir tai yra teisinga.
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 10:53
bet kad tokiu samoningu pilieciu oi kaip mazai kai pasivaiksciot iseini ir bijai per zole eiti, nes sviecia s*dai, tai pasidarai toks piktas, kad ojojojojoi jei visi taip elgtusi tai nebutu ir problemu ir piktumu
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 10:53
bet kad tokiu samoningu pilieciu oi kaip mazai kai pasivaiksciot iseini ir bijai per zole eiti, nes sviecia s*dai, tai pasidarai toks piktas, kad ojojojojoi jei visi taip elgtusi tai nebutu ir problemu ir piktumu
Aha

Penktadienis
2007-06-01 10:55
Visu sunys yra labai draugiski, myli vaikus. Neturiu nieko pries sunis, gyvunai kaip gyvunai, visokiu yra. Bet laikyti juos bute - nusikaltimas! Kaip gali koks vilksunis buti sveikas fiziskai ir psichiskai, gaunantis pabegioti max 1h per para, o visa kita laika besisukiodamas tarp baldu 60kv.m.? Gyvenu salia daugiabuciu ir misko - mano nelaimei. Jau 7 metus. Ne karto nemaciau zmogaus, kuris surinktu savo sunelio kakaliukus. Juk gamtoje galima, o ypac prie tvoros :) As nesuprantu zmoniu…apsitvere mes savo kiema, ne tik savo siuksles sutvarkom, bet ir uz tvoros priziurim. Buvo toks bruzgynas, iskirtom krumus, slyvas, grazus dabar, smilgas karts nuo karto nupjaunam, vis erkiu maziau bus. Kai ta vieta apleista buvo, buvo ramiau. Dabar visi ten leidzia savo suniukus kakoti. Ateinu i virtuve, darausi valgyt ir pro langa matau, kaip suniukai kakoja. O jau pavasari koks kvapelis kieme buna…Negi sunku paeiti 300m gilyn i miska, o ne sikti zmonem panosej? Suprantu, kad patogu ten, kur zole nupjauta ir bruzgynu ner… O ne duok die masinos i garaza neisivarau, palieku gatvej. Butinai kas nors apmysh rata. O seimininkas stovi, ziuri i savo augintini ir sako: 'fu, mielasis, kaip negrazu, ka cia darai' vietoj to, kad imtu ir trukteltu ta gyvuna uz pavadzio, kad svetimo turto nedergtu. Isvaziuoju i miska pasivazineti su dviraciu - bijau. Vaziuoju negreit - sunys palaidi mane vejasi. Tie mazieji dar ir i koja kanda. O seimininkai jiems pavymiui reikia : 'oj nedoreli, sugrizk!' Nesakau, kad visi sunu augintojai yra tokie. Bet kaip bebutu gaila, ju - dauguma. Kita mano gyvenamoji vieta bus ten, kur aplink 5km spinduliu nebus daugiabuciu.
Aha

Penktadienis
2007-06-01 10:55
Visu sunys yra labai draugiski, myli vaikus. Neturiu nieko pries sunis, gyvunai kaip gyvunai, visokiu yra. Bet laikyti juos bute - nusikaltimas! Kaip gali koks vilksunis buti sveikas fiziskai ir psichiskai, gaunantis pabegioti max 1h per para, o visa kita laika besisukiodamas tarp baldu 60kv.m.? Gyvenu salia daugiabuciu ir misko - mano nelaimei. Jau 7 metus. Ne karto nemaciau zmogaus, kuris surinktu savo sunelio kakaliukus. Juk gamtoje galima, o ypac prie tvoros :) As nesuprantu zmoniu…apsitvere mes savo kiema, ne tik savo siuksles sutvarkom, bet ir uz tvoros priziurim. Buvo toks bruzgynas, iskirtom krumus, slyvas, grazus dabar, smilgas karts nuo karto nupjaunam, vis erkiu maziau bus. Kai ta vieta apleista buvo, buvo ramiau. Dabar visi ten leidzia savo suniukus kakoti. Ateinu i virtuve, darausi valgyt ir pro langa matau, kaip suniukai kakoja. O jau pavasari koks kvapelis kieme buna…Negi sunku paeiti 300m gilyn i miska, o ne sikti zmonem panosej? Suprantu, kad patogu ten, kur zole nupjauta ir bruzgynu ner… O ne duok die masinos i garaza neisivarau, palieku gatvej. Butinai kas nors apmysh rata. O seimininkas stovi, ziuri i savo augintini ir sako: 'fu, mielasis, kaip negrazu, ka cia darai' vietoj to, kad imtu ir trukteltu ta gyvuna uz pavadzio, kad svetimo turto nedergtu. Isvaziuoju i miska pasivazineti su dviraciu - bijau. Vaziuoju negreit - sunys palaidi mane vejasi. Tie mazieji dar ir i koja kanda. O seimininkai jiems pavymiui reikia : 'oj nedoreli, sugrizk!' Nesakau, kad visi sunu augintojai yra tokie. Bet kaip bebutu gaila, ju - dauguma. Kita mano gyvenamoji vieta bus ten, kur aplink 5km spinduliu nebus daugiabuciu.
puiku

Penktadienis
2007-06-01 11:14
pritariau viskam kas parasyta, ypac del tu motereliu, kurios ne tik ant suoleliu budi, bet pamaciusios pareinant su suneliu, per balkona persisveria, kad tik galetu komentara pasakyti- na ir kas ,kad saukia is penkto auksto balkono:) and viso kiemo. As nieko pries maiselius, pati visus kakius saziningai renku, bet tie pikti zvilgsniai ir babuliu kandzios replikos, nematatant, kad rankoj maiselis, tik matant sunio "Isdaigas" mane zudo.Labai gaila, kad kaip buvo pamineta straipsnyje, joms neprieinamos greitos komunikacijos priemones ir kad jos tik apsiriboja "tarpbalkoniniu" ir "laiptines suoleliu" komunikacijomis tarpusavyje, visiskai negirdedamos sunu augintoju nuomones, tik girdedamos save ir kaimyne, kurios visa gyvenima paskyrusios sau, pliotkams ir valgio darymui ir ne duok dieve kokiam mazam, labai meiliam ir geriausia drauga ir pasnekova atstojanciam padareliui, vadinamu suneliu:)
puiku

Penktadienis
2007-06-01 11:14
pritariau viskam kas parasyta, ypac del tu motereliu, kurios ne tik ant suoleliu budi, bet pamaciusios pareinant su suneliu, per balkona persisveria, kad tik galetu komentara pasakyti- na ir kas ,kad saukia is penkto auksto balkono:) and viso kiemo. As nieko pries maiselius, pati visus kakius saziningai renku, bet tie pikti zvilgsniai ir babuliu kandzios replikos, nematatant, kad rankoj maiselis, tik matant sunio "Isdaigas" mane zudo.Labai gaila, kad kaip buvo pamineta straipsnyje, joms neprieinamos greitos komunikacijos priemones ir kad jos tik apsiriboja "tarpbalkoniniu" ir "laiptines suoleliu" komunikacijomis tarpusavyje, visiskai negirdedamos sunu augintoju nuomones, tik girdedamos save ir kaimyne, kurios visa gyvenima paskyrusios sau, pliotkams ir valgio darymui ir ne duok dieve kokiam mazam, labai meiliam ir geriausia drauga ir pasnekova atstojanciam padareliui, vadinamu suneliu:)
Flyman

Penktadienis
2007-06-01 11:16
liux :) taip ir yra is tiesu :) sauniai parashyta
Flyman

Penktadienis
2007-06-01 11:16
liux :) taip ir yra is tiesu :) sauniai parashyta
NESUO

Penktadienis
2007-06-01 11:17
Man dar nera 30, o jau su nostalgija prisimenu laikus, kai daugiabučio kieme vos vienas kitas suo pasirodydavo. Ir mes, tada dar pypliai, galėjom drasiai žaisti pievelėse futbolą, karą, slėpynes, imtynes ir t.t. Dabar baisu net pereiti per pievelę. Vaiko pažaisti pievelėje prie namų tikrai negalima išleisti. Ir čia visiems tai yra normalu??? Kažkieno mintis buvo, kad po pirmo lietaus tas kakutis pradings… O jei nelis dar pora savaičių? Ir jei toje pievelėje "vedžiojama" minimum 10 augintinių, o ne tik jūsų vienintelis? Jeigu tie mieli augintiniai ne bolonkės ar pudeliukai, o dobermanai, rotveileriai ir kiti sveriantys kaip dešimtmetis vaikas? Ir tai normalu? Taip turi būti? Man dabartinės pievelės panašesnės į minų laukus, negu į poilsio ir žaidimų vietas.
NESUO

Penktadienis
2007-06-01 11:17
Man dar nera 30, o jau su nostalgija prisimenu laikus, kai daugiabučio kieme vos vienas kitas suo pasirodydavo. Ir mes, tada dar pypliai, galėjom drasiai žaisti pievelėse futbolą, karą, slėpynes, imtynes ir t.t. Dabar baisu net pereiti per pievelę. Vaiko pažaisti pievelėje prie namų tikrai negalima išleisti. Ir čia visiems tai yra normalu??? Kažkieno mintis buvo, kad po pirmo lietaus tas kakutis pradings… O jei nelis dar pora savaičių? Ir jei toje pievelėje "vedžiojama" minimum 10 augintinių, o ne tik jūsų vienintelis? Jeigu tie mieli augintiniai ne bolonkės ar pudeliukai, o dobermanai, rotveileriai ir kiti sveriantys kaip dešimtmetis vaikas? Ir tai normalu? Taip turi būti? Man dabartinės pievelės panašesnės į minų laukus, negu į poilsio ir žaidimų vietas.
Bitė

Penktadienis
2007-06-01 11:28
O Jūs, be jokio abejonės, visada susirenkate savo kakučius ir šiukšles? Kaip ne kartą jau buvo pastebėta, šuns išmatų žala gamtai (o dar miškui) nėra tikrai tokia, kokią daro žmogaus paliktos buitinės šiukšlės
Bitė

Penktadienis
2007-06-01 11:28
O Jūs, be jokio abejonės, visada susirenkate savo kakučius ir šiukšles? Kaip ne kartą jau buvo pastebėta, šuns išmatų žala gamtai (o dar miškui) nėra tikrai tokia, kokią daro žmogaus paliktos buitinės šiukšlės
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 11:30
Tai jau tikrai koliojanti moteriškė perlenkė, kad tik benamės katės nepaliktų maisto musėms:))
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 11:30
Tai jau tikrai koliojanti moteriškė perlenkė, kad tik benamės katės nepaliktų maisto musėms:))
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 11:33
O nebijote, kad tose pievelėse Jūsų vaikas susižalos stiklo šukėmis, įsidurs numestu narkomanų švirkštu?
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 11:33
O nebijote, kad tose pievelėse Jūsų vaikas susižalos stiklo šukėmis, įsidurs numestu narkomanų švirkštu?
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 12:07
Mano suo tai megsta rinkti "bikus"… Zioplas dar… Niekad negalvojau, kad ju tiek daug. Bet sunelis kiekviename zingsnyje sugeba isikasti po nauja nuoruka…. Negi sunku parukius ismesti cigarete i siuksliu deze?
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 12:07
Mano suo tai megsta rinkti "bikus"… Zioplas dar… Niekad negalvojau, kad ju tiek daug. Bet sunelis kiekviename zingsnyje sugeba isikasti po nauja nuoruka…. Negi sunku parukius ismesti cigarete i siuksliu deze?
Baimes akys

Penktadienis
2007-06-01 12:23
irgi baisu, bet tai dar nereiskia, kad jei baisu stiklo sukes, tai jau suns kaku visai nebaisu. irgi bjauru, bjauru kaip reta. ir nepasiteisinimas, nerenku suns kakuciu, nes ir taip visur siuksles. pagarba autoriui, kuris vis tik renka.
Baimes akys

Penktadienis
2007-06-01 12:23
irgi baisu, bet tai dar nereiskia, kad jei baisu stiklo sukes, tai jau suns kaku visai nebaisu. irgi bjauru, bjauru kaip reta. ir nepasiteisinimas, nerenku suns kakuciu, nes ir taip visur siuksles. pagarba autoriui, kuris vis tik renka.
marija

Penktadienis
2007-06-01 12:39
jei zmones myletu sunelius,tai pasaulis butu geresnis.Jei sunkaus elgesio paaugliai nuo mazens glostytu sunis,kates,tai nesmurtautu pries bendraamzius su peiliais ir kumsciais.
marija

Penktadienis
2007-06-01 12:39
jei zmones myletu sunelius,tai pasaulis butu geresnis.Jei sunkaus elgesio paaugliai nuo mazens glostytu sunis,kates,tai nesmurtautu pries bendraamzius su peiliais ir kumsciais.
susidurusi

Penktadienis
2007-06-01 12:50
Tokioms mergoms nezinau ka padaryciau. Myletoja atsirado, jei jau taip myli tai pasiimk namo. Arba surask kitus zmones kas pasiims jas namo. Man teko nelaime gyventi kazkuri laikotarpi pirmam aukste. Buvo sereju ne viena, ir kalbejau ir piktai ir logiskai-nieko. o kad tos kates pas mane i namus lindo (iprate prie maisto salia), po virtuve smirinejo niekam neidomu. Laukines, nezinia kuo sergancios. Aciu dievui issikeliau, jau norejau nuodu ieskotis, nes tarnybos nevaziuoja. Ziema kai langai uzdari tai nieko, tik laiptinej trinasi tie nusmurgeliai, bet vasarai atejus neimanoma. Myletoja…. Pamastyk kokioms gyvenimo salygoms tu pasmerki tuos vargsus katinus ir ju palikuonis. Gerai gyvent nesuradai kur tai bent nuvezei bent viena pas veterinara, paskiepijai, sterelizavai? Liekanas meto ir atseit didvyre. pfu nuo tokiu "gamtos myletoju". Isivaizduok kiek nuo tavo pastangu prisiveise nepriziurimu kaciu. surinkciau ir tau asmeniskai atnesciau ir kates ir ju prieaugli-rupinkis iki galo jie jau taip rupi. Beje man 25 metai ir as UZ gyvunus, bet laikomus padoriomis salygomis. Kazkodel uz neprieziura ir ziauru elgesi su gyvunais baudziama istatymu, tokius serejus kaip tu irgi reiektu bausti. Nes tokia "prieziura"=neprieziura ir kankinimas gyvuno pratesiant jo vargana egzistencija.
susidurusi

Penktadienis
2007-06-01 12:50
Tokioms mergoms nezinau ka padaryciau. Myletoja atsirado, jei jau taip myli tai pasiimk namo. Arba surask kitus zmones kas pasiims jas namo. Man teko nelaime gyventi kazkuri laikotarpi pirmam aukste. Buvo sereju ne viena, ir kalbejau ir piktai ir logiskai-nieko. o kad tos kates pas mane i namus lindo (iprate prie maisto salia), po virtuve smirinejo niekam neidomu. Laukines, nezinia kuo sergancios. Aciu dievui issikeliau, jau norejau nuodu ieskotis, nes tarnybos nevaziuoja. Ziema kai langai uzdari tai nieko, tik laiptinej trinasi tie nusmurgeliai, bet vasarai atejus neimanoma. Myletoja…. Pamastyk kokioms gyvenimo salygoms tu pasmerki tuos vargsus katinus ir ju palikuonis. Gerai gyvent nesuradai kur tai bent nuvezei bent viena pas veterinara, paskiepijai, sterelizavai? Liekanas meto ir atseit didvyre. pfu nuo tokiu "gamtos myletoju". Isivaizduok kiek nuo tavo pastangu prisiveise nepriziurimu kaciu. surinkciau ir tau asmeniskai atnesciau ir kates ir ju prieaugli-rupinkis iki galo jie jau taip rupi. Beje man 25 metai ir as UZ gyvunus, bet laikomus padoriomis salygomis. Kazkodel uz neprieziura ir ziauru elgesi su gyvunais baudziama istatymu, tokius serejus kaip tu irgi reiektu bausti. Nes tokia "prieziura"=neprieziura ir kankinimas gyvuno pratesiant jo vargana egzistencija.
nelabz

Penktadienis
2007-06-01 13:17
Nejaudina nei šunistų nei katinistų problemos - jų privatus reikalas, tegu netrukdo kitiems su savo įgeidžiais ir visks yr gerai.
nelabz

Penktadienis
2007-06-01 13:17
Nejaudina nei šunistų nei katinistų problemos - jų privatus reikalas, tegu netrukdo kitiems su savo įgeidžiais ir visks yr gerai.
turiu šunį

Penktadienis
2007-06-01 14:09
Viskas būtų kaip ir teisinga, bet apie šunį - vedlį iš Vokietijos tai jau perlenkei. Ką gali veikti šuo - vedlys nepažystamam mieste? Vedlys pirmiausia išmoksta reikalingus šeimininkui maršrutus (parduotuvė, parkas, autobusų stotelė ir t.t.), o tik po to jais saugiai vedžioja šeimininką.O šiaip viskas labai taikliai pastebėta. Pabandykit numaudyt šunį kur nors prie ežeriuko matant aplinkiniams - užmėtys akmenimis, nors šuo skirtingai nuo homo sapiens niekada į vandenį neprisisios.
turiu šunį

Penktadienis
2007-06-01 14:09
Viskas būtų kaip ir teisinga, bet apie šunį - vedlį iš Vokietijos tai jau perlenkei. Ką gali veikti šuo - vedlys nepažystamam mieste? Vedlys pirmiausia išmoksta reikalingus šeimininkui maršrutus (parduotuvė, parkas, autobusų stotelė ir t.t.), o tik po to jais saugiai vedžioja šeimininką.O šiaip viskas labai taikliai pastebėta. Pabandykit numaudyt šunį kur nors prie ežeriuko matant aplinkiniams - užmėtys akmenimis, nors šuo skirtingai nuo homo sapiens niekada į vandenį neprisisios.
sunininke vilniete

Penktadienis
2007-06-01 14:10
Su sunu kakomis lyg ir aisku - padorus sunininkai viesose vietose susirenka tas kakas. Bet zmoniu kakos? Jo, atsprasau, labai dideles ir kazkaip vilioja suniukus (sako, kad tai lyg is jiems saldainis?…hm…) Tokiu kaku buna ir miskelyje, ir mieste… Na, o jei suniukas issivolioja toje kakoje? Tai kvapelis … Na, atleiskit, gal ir ne tokia tema, tokiai graziai pirmosios vasaros dienos popietei…
sunininke vilniete

Penktadienis
2007-06-01 14:10
Su sunu kakomis lyg ir aisku - padorus sunininkai viesose vietose susirenka tas kakas. Bet zmoniu kakos? Jo, atsprasau, labai dideles ir kazkaip vilioja suniukus (sako, kad tai lyg is jiems saldainis?…hm…) Tokiu kaku buna ir miskelyje, ir mieste… Na, o jei suniukas issivolioja toje kakoje? Tai kvapelis … Na, atleiskit, gal ir ne tokia tema, tokiai graziai pirmosios vasaros dienos popietei…
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 14:46
Mes su savo augintiniu einam pasivaikscioti po pieva netoli kiosku. Labai reikia atidziai ziureti, kad neimintum i tai ka palieka ne sunys, bet tie kiosku klijentai: prikakota, pridauzyta bonku sukiu, primetyta celofaniniu maiseliu, maisto atlieku, panaudotu prezervatyvu ir dar daug visokio meslo. suo, palyginus su tais tersejais yra kaip naujagimis. Tiktai musu valdziai viskas kitaip atrodo. Ju devizas- bausti tuos ,kuriuos gali nubausti ir kurie dar gali ta bauda simoketi. O ka jie paims is bomzu?
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 14:46
Mes su savo augintiniu einam pasivaikscioti po pieva netoli kiosku. Labai reikia atidziai ziureti, kad neimintum i tai ka palieka ne sunys, bet tie kiosku klijentai: prikakota, pridauzyta bonku sukiu, primetyta celofaniniu maiseliu, maisto atlieku, panaudotu prezervatyvu ir dar daug visokio meslo. suo, palyginus su tais tersejais yra kaip naujagimis. Tiktai musu valdziai viskas kitaip atrodo. Ju devizas- bausti tuos ,kuriuos gali nubausti ir kurie dar gali ta bauda simoketi. O ka jie paims is bomzu?
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 14:56
Lieuva idijotu krastas ! Turi susirinkti suns sh, bet pagal istatymus negali jo mesti i buitiniu atlieku konteineri. Tai kur deti ? I saldytuva ? Apie parkus atskira kalba. Kodel negaliu vesti priristo sunio parku ? Kodel negalima vezti sunio autobusu jei ji tarkim laikau ant ranku ???? o apsishikes dvokiantis girtuoklis gali vaziuoti.
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 14:56
Lieuva idijotu krastas ! Turi susirinkti suns sh, bet pagal istatymus negali jo mesti i buitiniu atlieku konteineri. Tai kur deti ? I saldytuva ? Apie parkus atskira kalba. Kodel negaliu vesti priristo sunio parku ? Kodel negalima vezti sunio autobusu jei ji tarkim laikau ant ranku ???? o apsishikes dvokiantis girtuoklis gali vaziuoti.
AG

Penktadienis
2007-06-01 15:36
Mirtina logika:( Jei kaimynai siukslina pro langa kasdien, tai jie baisus blogis. O as - labai geriete - tik karta per savaite? Ir kas nutiks, jei as savo siukslyte 1 numesiu - ten jau 25 numestos guli, nieko nepasikeis:(
AG

Penktadienis
2007-06-01 15:36
Mirtina logika:( Jei kaimynai siukslina pro langa kasdien, tai jie baisus blogis. O as - labai geriete - tik karta per savaite? Ir kas nutiks, jei as savo siukslyte 1 numesiu - ten jau 25 numestos guli, nieko nepasikeis:(
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 15:46
Dar ir labai į temą. Tik kažkodėl visuomenė nemato tame problemos. Tie, kurie piktinasi šunų kakiais, tepavaikšto paupiais ir patikrina krūmus - žmonių kakių nemažiau. Bet matyt homo sapiens galima kakoti kur papuola. Ir jau nekalbu apie šiukšlių konteinerius ir aplink juos triskart didesnes dvokiančias šiukšlių krūvas - tenka matyti mamytes su vaikučiais ramiai besiganančias šalia tų šiukšynų, ir - nieko, šiukšlės gerai (juk tai mūsų pačių), o jau šuns kakis blogis. Fu!
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 15:46
Dar ir labai į temą. Tik kažkodėl visuomenė nemato tame problemos. Tie, kurie piktinasi šunų kakiais, tepavaikšto paupiais ir patikrina krūmus - žmonių kakių nemažiau. Bet matyt homo sapiens galima kakoti kur papuola. Ir jau nekalbu apie šiukšlių konteinerius ir aplink juos triskart didesnes dvokiančias šiukšlių krūvas - tenka matyti mamytes su vaikučiais ramiai besiganančias šalia tų šiukšynų, ir - nieko, šiukšlės gerai (juk tai mūsų pačių), o jau šuns kakis blogis. Fu!
Pashka

Penktadienis
2007-06-01 16:06
Pasirinkot suns auginima, prisiimkite ir su tuo susijusias pareigas. Jei manote, kad suo yra Jusu dziaugsmas malonumas, kodel manote, kad to malonumo pasekmemis turi kvepuoti/minti kazkas kitas? Problemos aikshtelese? Tai burkites augintojai i asociacijas, reikalauki is valdzios, o ne TURI buti… Kazkaip keista yra supratimas ir problemu ieshkojimas kazkur - jei as nuo kazko jauciu malonuma, tai turiu ir su tuo susijusius nemalonumus prisiimti. =
Pashka

Penktadienis
2007-06-01 16:06
Pasirinkot suns auginima, prisiimkite ir su tuo susijusias pareigas. Jei manote, kad suo yra Jusu dziaugsmas malonumas, kodel manote, kad to malonumo pasekmemis turi kvepuoti/minti kazkas kitas? Problemos aikshtelese? Tai burkites augintojai i asociacijas, reikalauki is valdzios, o ne TURI buti… Kazkaip keista yra supratimas ir problemu ieshkojimas kazkur - jei as nuo kazko jauciu malonuma, tai turiu ir su tuo susijusius nemalonumus prisiimti. =
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 18:15
tai kodėl tą mokestį turi mokėti tie, kas šunelius prižiūri ir jų į gatvę neišmeta. Gal tada tegul moka visi arba tie, kurie šunų neturi, gal kaip tik jie kaip tik šunimsis atsikratė?
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 18:15
tai kodėl tą mokestį turi mokėti tie, kas šunelius prižiūri ir jų į gatvę neišmeta. Gal tada tegul moka visi arba tie, kurie šunų neturi, gal kaip tik jie kaip tik šunimsis atsikratė?
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 18:24
daug kas sako kad autore kazkuo skundzias, mano nuomone cia visai ne skundas ir ji nesako kad kazkas cia neteisinga, tiesiog is arti parodoka reiskia laikytis visu suniuko trejimo taisykliu. akivaizdu kodel dauguma ju nesilaiko - jos nelogiskos.
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 18:24
daug kas sako kad autore kazkuo skundzias, mano nuomone cia visai ne skundas ir ji nesako kad kazkas cia neteisinga, tiesiog is arti parodoka reiskia laikytis visu suniuko trejimo taisykliu. akivaizdu kodel dauguma ju nesilaiko - jos nelogiskos.
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 20:40
Respect!Daugumai smirdantys,besikeikentys,gerentys ir musu laiptynese tersiantys pabaisos labai mieli,o gyvunai - priesai is principo,nes logisko atsakymo neturi,mazdaug "geriau pasirupintum kieno tai vaikais".Gyvenau Vokietijoje - niekas nevedzioja sunu su antsnukiais,vazineja su jais autobusais ir t.t.As suns neturiu,bet laikau tiesiog debilizmu patalogiska neapykanta gyvunams,laikomiems zmoniu,ar vargsams benamiams - ismestiems tokiu isgamu.Ir dar pretenzijos - mes europieciai!Atrodo - nuo "europos" atsilikom visiems laikams,tereikia tik aplink pasidairyti - miskai pilni buitiniu atlieku,kiemai skendi siukslese,pijokai kur sedi,ten kakoja ir nieko nesurenka ir taip galima be galo,o istatymai labai palankus tiems pijokams - jiems niekas neliepia pvarkyti uzterstos aplinkos,surinkti buteliu,sukiu,prispjaudytu tuberkuliozes bacilu…
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 20:40
Respect!Daugumai smirdantys,besikeikentys,gerentys ir musu laiptynese tersiantys pabaisos labai mieli,o gyvunai - priesai is principo,nes logisko atsakymo neturi,mazdaug "geriau pasirupintum kieno tai vaikais".Gyvenau Vokietijoje - niekas nevedzioja sunu su antsnukiais,vazineja su jais autobusais ir t.t.As suns neturiu,bet laikau tiesiog debilizmu patalogiska neapykanta gyvunams,laikomiems zmoniu,ar vargsams benamiams - ismestiems tokiu isgamu.Ir dar pretenzijos - mes europieciai!Atrodo - nuo "europos" atsilikom visiems laikams,tereikia tik aplink pasidairyti - miskai pilni buitiniu atlieku,kiemai skendi siukslese,pijokai kur sedi,ten kakoja ir nieko nesurenka ir taip galima be galo,o istatymai labai palankus tiems pijokams - jiems niekas neliepia pvarkyti uzterstos aplinkos,surinkti buteliu,sukiu,prispjaudytu tuberkuliozes bacilu…
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 21:35
Puikus ir labai teisingas pasisakymas! Esu nemazai Europos ismaisiusi, tai negalejau savo akimis patiketi (puoliau fotografuoti), kai pamaciau, kad daugumoje vakaru valstybiu nieko nestebina ir nepiktina zmogus, atsivedes suni i rubu parduotuve, restorana… Ir as kalbu ne apie kiseninius sunelius (nors Lietuvoj ir tikiu i kavine neileidzia). Savo akim maciau viename Italijos restorane (viduje) gulinti didziuli neprirista vilksuni… Ir dar daugybe pavyzdziu… Tikrai toli mums iki Europos… O del demonstratyvaus mojavimo maiseliu, kol sunelis k… darau lygiai taip pat :) Ir visvien ne karta esu buvusi aprekta ir iskoneveikta.
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 21:35
Puikus ir labai teisingas pasisakymas! Esu nemazai Europos ismaisiusi, tai negalejau savo akimis patiketi (puoliau fotografuoti), kai pamaciau, kad daugumoje vakaru valstybiu nieko nestebina ir nepiktina zmogus, atsivedes suni i rubu parduotuve, restorana… Ir as kalbu ne apie kiseninius sunelius (nors Lietuvoj ir tikiu i kavine neileidzia). Savo akim maciau viename Italijos restorane (viduje) gulinti didziuli neprirista vilksuni… Ir dar daugybe pavyzdziu… Tikrai toli mums iki Europos… O del demonstratyvaus mojavimo maiseliu, kol sunelis k… darau lygiai taip pat :) Ir visvien ne karta esu buvusi aprekta ir iskoneveikta.
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 23:11
Ot geras straipsnis, reikėtu į koki laikraštį įdėt, nes bobutės internetu dažniausiai nesinaudoja, o laikraščius tikrai skaito. Tik įdomu, kodėl bobutės nesikabinėja prie jaunimėlio, kuris susėdęs ant suoliukų teršia aplinką ir žmones puldinėja??? Linkiu kiekvienai bobutei įsigyt šuniuką ar kačiuką, tada pačios pamatys, kaip nemalonu klausyt visokių kvailų komentarų.
Anonimas

Penktadienis
2007-06-01 23:11
Ot geras straipsnis, reikėtu į koki laikraštį įdėt, nes bobutės internetu dažniausiai nesinaudoja, o laikraščius tikrai skaito. Tik įdomu, kodėl bobutės nesikabinėja prie jaunimėlio, kuris susėdęs ant suoliukų teršia aplinką ir žmones puldinėja??? Linkiu kiekvienai bobutei įsigyt šuniuką ar kačiuką, tada pačios pamatys, kaip nemalonu klausyt visokių kvailų komentarų.
Retriveris

Šeštadienis
2007-06-02 01:19
Kas buvote Austrijoje, pvz. Zalcburge, turbut pritarsite, kad ten suo - zmogaus draugas: i parduotuves ileidzia, visuose viesbuciuose gali apsistoti kartu ir pan. Ir ne del to, kad kakius greiciausiai gyventojai visada susirenka, o del to, kad visa visuomene yra pozityvi, ir greiciausiai ne tik sunu, bet ir vieni kitu atzvilgiu. Tenka tik apgalestauti, kad Lietuvoje virsum visko yra neapykanta, kurios objektu tampa - sunys. Tiesiog juokinga, vaiku darzelis… Siulau visiems sunininkams neapsikesti ir emigruoti su savo augintiniais i Austrija. Palikime sia asaru pakalne "kulturingiems" zmonems :)
Retriveris

Šeštadienis
2007-06-02 01:19
Kas buvote Austrijoje, pvz. Zalcburge, turbut pritarsite, kad ten suo - zmogaus draugas: i parduotuves ileidzia, visuose viesbuciuose gali apsistoti kartu ir pan. Ir ne del to, kad kakius greiciausiai gyventojai visada susirenka, o del to, kad visa visuomene yra pozityvi, ir greiciausiai ne tik sunu, bet ir vieni kitu atzvilgiu. Tenka tik apgalestauti, kad Lietuvoje virsum visko yra neapykanta, kurios objektu tampa - sunys. Tiesiog juokinga, vaiku darzelis… Siulau visiems sunininkams neapsikesti ir emigruoti su savo augintiniais i Austrija. Palikime sia asaru pakalne "kulturingiems" zmonems :)
laiptinietis

Sekmadienis
2007-06-03 11:12
Man labai nuostabus pasakymas: aš už šunis. Atseit, gali būti už šunis arba už žmones, jei už šunis, tai prieš žmones (maža išlyga – žmonės, laikantys šunis šiuo atveju priskiriami prie šunų) ir atvirkščiai. O gal įmanoma rasti meilės ir šunims, ir žmonėms? Nė karto nemačiau renkančio šuns išmatas šeimininko. Bet tikiu, kad vienas iš tūkstančio tai daro. Jei pamatyčiau, būtinai prieičiau ir paspausčiau ranką. Spėju, kad jie patirtia nepelnytas pašaipas/replikas/spaudimą tiek iš turinčių šunis, tiek iš neturinčių…
laiptinietis

Sekmadienis
2007-06-03 11:12
Man labai nuostabus pasakymas: aš už šunis. Atseit, gali būti už šunis arba už žmones, jei už šunis, tai prieš žmones (maža išlyga – žmonės, laikantys šunis šiuo atveju priskiriami prie šunų) ir atvirkščiai. O gal įmanoma rasti meilės ir šunims, ir žmonėms? Nė karto nemačiau renkančio šuns išmatas šeimininko. Bet tikiu, kad vienas iš tūkstančio tai daro. Jei pamatyčiau, būtinai prieičiau ir paspausčiau ranką. Spėju, kad jie patirtia nepelnytas pašaipas/replikas/spaudimą tiek iš turinčių šunis, tiek iš neturinčių…
be pavadžio

Sekmadienis
2007-06-03 11:21
Man labai nuostabus pasakymas: aš už šunis. Atseit, gali būti už šunis arba už žmones, jei už šunis, tai prieš žmones (maža išlyga – žmonės, laikantys šunis, šiuo atveju priskiriami prie šunų) ir atvirkščiai. O gal įmanoma rasti meilės ir šunims, ir žmonėms? Nė karto nemačiau renkančio šuns išmatas šeimininko. Bet tikiu, kad vienas iš tūkstančio tai daro. Jei pamatyčiau, būtinai prieičiau ir paspausčiau ranką. Spėju, kad jie patirtia nepelnytas pašaipas/replikas/spaudimą tiek iš turinčių šunis, tiek iš neturinčių…
be pavadžio

Sekmadienis
2007-06-03 11:21
Man labai nuostabus pasakymas: aš už šunis. Atseit, gali būti už šunis arba už žmones, jei už šunis, tai prieš žmones (maža išlyga – žmonės, laikantys šunis, šiuo atveju priskiriami prie šunų) ir atvirkščiai. O gal įmanoma rasti meilės ir šunims, ir žmonėms? Nė karto nemačiau renkančio šuns išmatas šeimininko. Bet tikiu, kad vienas iš tūkstančio tai daro. Jei pamatyčiau, būtinai prieičiau ir paspausčiau ranką. Spėju, kad jie patirtia nepelnytas pašaipas/replikas/spaudimą tiek iš turinčių šunis, tiek iš neturinčių…
nusiminęs taksas

Sekmadienis
2007-06-03 13:21
geriau už tuos 10 litų per mėnesį man šeimininkai nupirktų pora papildomų kaulų, nes aš noriu į Vingio ir Sereikiškių parkus, o negaliu. Kodėl manęs neįleidžia, net su pavadžiu. Be to, aš nesikandžioju kaip koks pamišęs pitbulis, ir jei svetimas prieina prie manęs, iš karto atsigulu ir vizginuosi, kartais iš džiaugsmo net susisisioju. Kodėl man negalima į parką???
nusiminęs taksas

Sekmadienis
2007-06-03 13:21
geriau už tuos 10 litų per mėnesį man šeimininkai nupirktų pora papildomų kaulų, nes aš noriu į Vingio ir Sereikiškių parkus, o negaliu. Kodėl manęs neįleidžia, net su pavadžiu. Be to, aš nesikandžioju kaip koks pamišęs pitbulis, ir jei svetimas prieina prie manęs, iš karto atsigulu ir vizginuosi, kartais iš džiaugsmo net susisisioju. Kodėl man negalima į parką???
Anonis

Sekmadienis
2007-06-03 19:35
Kol wisi nesurinks po sawim tol ir mokesit mokeschius. Mane taip nervina tie pawasary ishlendantys kad net negaliu. Isvis, mano nuomone, tureti suni galima tik kai turi nama. Mieste, diaugiabutyje TAI YRA NEPATOGU IR NEPRAKTISHKA IR GADINA KITIEM GYVENIMA :)
Anonis

Sekmadienis
2007-06-03 19:35
Kol wisi nesurinks po sawim tol ir mokesit mokeschius. Mane taip nervina tie pawasary ishlendantys kad net negaliu. Isvis, mano nuomone, tureti suni galima tik kai turi nama. Mieste, diaugiabutyje TAI YRA NEPATOGU IR NEPRAKTISHKA IR GADINA KITIEM GYVENIMA :)
lurdze

Sekmadienis
2007-06-03 22:06
man jau seniai issivyste baime su savo suniu eiti prie namu esancios zoles, nes visada atsiranda kokia nors boba, kuri isivaizduoja, kad stovintis ir idemiai uostantis suo sika. ypac pikta, jei koks rotveileris su skustagalviu seimininku praeina ir palieka kaki, o bobelka aprekia ciau ciau vedziojancia mergaite, nes ji apsiginti negali. gerai, suprantu tuos zmones, kurie neturi sunu, jie pikti. bet blogiausia,(sis atvejis dazniausias) kad paprastai rekia zmones patys turintys sunis, atseit jei ju suo mazas tai jis nesika, arba pas juos i kiema uzeiti negalima, o patys vaiksto kur nori. neteisybe. arba eini su suniu ir koks rukantis diedas pranesa kad cia atseit negalima vesti suns, tai tada tik pagalvoji, uzsiciaupk tu su savo soske. cia galima butu testi ir testi, bet turbut patys zinote…
lurdze

Sekmadienis
2007-06-03 22:06
man jau seniai issivyste baime su savo suniu eiti prie namu esancios zoles, nes visada atsiranda kokia nors boba, kuri isivaizduoja, kad stovintis ir idemiai uostantis suo sika. ypac pikta, jei koks rotveileris su skustagalviu seimininku praeina ir palieka kaki, o bobelka aprekia ciau ciau vedziojancia mergaite, nes ji apsiginti negali. gerai, suprantu tuos zmones, kurie neturi sunu, jie pikti. bet blogiausia,(sis atvejis dazniausias) kad paprastai rekia zmones patys turintys sunis, atseit jei ju suo mazas tai jis nesika, arba pas juos i kiema uzeiti negalima, o patys vaiksto kur nori. neteisybe. arba eini su suniu ir koks rukantis diedas pranesa kad cia atseit negalima vesti suns, tai tada tik pagalvoji, uzsiciaupk tu su savo soske. cia galima butu testi ir testi, bet turbut patys zinote…
L

Sekmadienis
2007-06-03 23:31
Dar vienas klausimas - kodel jei suo loja diena, kai nera seimininku, pikta ir priekabi kaimyne mielai kviecia policija ir jauciasi be galo teisi. Tuo paciu jei visu garsu leisi metala, tuo paciu laiku - t.y. nuo 6 ryto iki 22 val. vakaro, policija nevaziuos, nes tada jau gali nors ir negyvai visus pribaigti. Suprantu, jog kai kurie zmones alergiski sunims, taciau kartais pirmiausia reikia ziureti i save. Aciu uz super straipsni, bet gaila, jog suns, o tuo paciu ir sunininku balsas auksciau neina :)
L

Sekmadienis
2007-06-03 23:31
Dar vienas klausimas - kodel jei suo loja diena, kai nera seimininku, pikta ir priekabi kaimyne mielai kviecia policija ir jauciasi be galo teisi. Tuo paciu jei visu garsu leisi metala, tuo paciu laiku - t.y. nuo 6 ryto iki 22 val. vakaro, policija nevaziuos, nes tada jau gali nors ir negyvai visus pribaigti. Suprantu, jog kai kurie zmones alergiski sunims, taciau kartais pirmiausia reikia ziureti i save. Aciu uz super straipsni, bet gaila, jog suns, o tuo paciu ir sunininku balsas auksciau neina :)
Anonimas

Pirmadienis
2007-06-04 08:16
labai tiesingas straipsnukas:) pati visada surenku kaka. bet buvo viena diena toks nutikimas: einu su maiseliu namo ir leidziu i vamzdi. pamate kaimyne, cypt pradejo. patingejau aiskintis - nuejau ir iskraciau prie lauko duru :) ) nuo to karto nebecypia… :) ))
Anonimas

Pirmadienis
2007-06-04 08:16
labai tiesingas straipsnukas:) pati visada surenku kaka. bet buvo viena diena toks nutikimas: einu su maiseliu namo ir leidziu i vamzdi. pamate kaimyne, cypt pradejo. patingejau aiskintis - nuejau ir iskraciau prie lauko duru :) ) nuo to karto nebecypia… :) ))
Anonimas

Pirmadienis
2007-06-04 09:12
Gal ir yra vienas kitas kuris vaiksto lauke su maiseliu. O dauguma? Dauguma palieka po saves ohoho kokias kruvas. Gal Jums ir smagu kasdien uostyt ta smarve ir braidyt iki keliu "kakuose", bet man tai ne. Neturiu suns, nors ir labai juos myliu. Priezastis paprasta - gyvenu daugiabuti. Jei jau neistveriat ir laikot daugiabuti, tai ir rinkit tuos "kakus" neburbedami. O del suns lojimo tai isvis tyliu. Negi Jus zmones tikrai nesuvokiat ka darot? Negi Jums dar mazai savo siuksliu ir smarves, tai dar bobiku pilnus butus reikia laikyt….
Anonimas

Pirmadienis
2007-06-04 09:12
Gal ir yra vienas kitas kuris vaiksto lauke su maiseliu. O dauguma? Dauguma palieka po saves ohoho kokias kruvas. Gal Jums ir smagu kasdien uostyt ta smarve ir braidyt iki keliu "kakuose", bet man tai ne. Neturiu suns, nors ir labai juos myliu. Priezastis paprasta - gyvenu daugiabuti. Jei jau neistveriat ir laikot daugiabuti, tai ir rinkit tuos "kakus" neburbedami. O del suns lojimo tai isvis tyliu. Negi Jus zmones tikrai nesuvokiat ka darot? Negi Jums dar mazai savo siuksliu ir smarves, tai dar bobiku pilnus butus reikia laikyt….
Rasa

Pirmadienis
2007-06-04 11:25
Straipsnis super!!!! Juokiausi is sirdies del siu dienu graudzios realybes :) )))
Rasa

Pirmadienis
2007-06-04 11:25
Straipsnis super!!!! Juokiausi is sirdies del siu dienu graudzios realybes :) )))
Anonimas

Pirmadienis
2007-06-04 12:46
Taip, būtent tokia situacija man pasitaikė Palangoje. Tiesiog neturime kur palikti šuns ir pasiėmėme kartu į Palangą. Susiradome kambarį pas moteriškę, kuri neprieštaravo, nes pati turėjo šunį, tai dar mūsiškį net maitindavo, nes jos buvo perlepintas ir ne viską ėsdavo. Vedžiodavomės šunį gatvėse, demonstratyviai rodydami, kad turime priemones ir susirinksime visus kakalus. Atsitiko taip, kad patvoryje ne visai planuotai, tikriausiai nuo gausių šeimininkės vaišių, šuo pakakojo. Greitai surinkau, vos tik baigus jam kakoti, kad tik niekas nepasipiktintų ir dairausi kokios šiukšlių dėžės ar konteineriuko. Gerbiamieji, nepatikėsite, gerą pusvalandį nešiojausi po Palangą tą maišelį, nes nebuvo nė vienos šiukšlių dėžės ir tai ne per toliausiai nuo centro. O gal kas žinote, kur pirkti specialias priemones kakams surinkti? Nes jeigu nepasirūpini iš anksto, tenka net į permatomus maišelius rinkti,nes ypač kurortuose, popieriniai būna išpirkti, o spec.priemonių tikrai niekus nemačiau. Kokioje aukštoje žolėje tas kakalas nuo lietaus suirsta ir sudžiūsta nuo karščio, bet va besipiktinančiųjų bambaliai, skardinės, saulėgrąžų lukštai, maišeliai niekur nedingsta, nebent vėjas plačiau išnešioja. O tos kupinos šiukšliadėžės ir konteineriai, kurių komunalininkai niekaip nepasirūpina laiku išvežti, skleidžia tokius puikius kvapus, kad miela praeiti pro šalį. Aš visada stengiuosi su savo šuniu niekam nesukelti problemų ir pasipiktinimo, bet kitus piktina vien tai, kad tu turi tą šunį. Beje, mano spanielius dažniausiai be antsnukio, nes nenoriu juokinti žmonių. Dar nėra užsipuolęs žmogaus ar bandęs kam nors kąsti, net priešiškiausi kaimynai nėra pasipiktinę. Bet visada su pavadėliu.
Anonimas

Pirmadienis
2007-06-04 12:46
Taip, būtent tokia situacija man pasitaikė Palangoje. Tiesiog neturime kur palikti šuns ir pasiėmėme kartu į Palangą. Susiradome kambarį pas moteriškę, kuri neprieštaravo, nes pati turėjo šunį, tai dar mūsiškį net maitindavo, nes jos buvo perlepintas ir ne viską ėsdavo. Vedžiodavomės šunį gatvėse, demonstratyviai rodydami, kad turime priemones ir susirinksime visus kakalus. Atsitiko taip, kad patvoryje ne visai planuotai, tikriausiai nuo gausių šeimininkės vaišių, šuo pakakojo. Greitai surinkau, vos tik baigus jam kakoti, kad tik niekas nepasipiktintų ir dairausi kokios šiukšlių dėžės ar konteineriuko. Gerbiamieji, nepatikėsite, gerą pusvalandį nešiojausi po Palangą tą maišelį, nes nebuvo nė vienos šiukšlių dėžės ir tai ne per toliausiai nuo centro. O gal kas žinote, kur pirkti specialias priemones kakams surinkti? Nes jeigu nepasirūpini iš anksto, tenka net į permatomus maišelius rinkti,nes ypač kurortuose, popieriniai būna išpirkti, o spec.priemonių tikrai niekus nemačiau. Kokioje aukštoje žolėje tas kakalas nuo lietaus suirsta ir sudžiūsta nuo karščio, bet va besipiktinančiųjų bambaliai, skardinės, saulėgrąžų lukštai, maišeliai niekur nedingsta, nebent vėjas plačiau išnešioja. O tos kupinos šiukšliadėžės ir konteineriai, kurių komunalininkai niekaip nepasirūpina laiku išvežti, skleidžia tokius puikius kvapus, kad miela praeiti pro šalį. Aš visada stengiuosi su savo šuniu niekam nesukelti problemų ir pasipiktinimo, bet kitus piktina vien tai, kad tu turi tą šunį. Beje, mano spanielius dažniausiai be antsnukio, nes nenoriu juokinti žmonių. Dar nėra užsipuolęs žmogaus ar bandęs kam nors kąsti, net priešiškiausi kaimynai nėra pasipiktinę. Bet visada su pavadėliu.
Anonimas

Pirmadienis
2007-06-04 13:32
Gal kas zinot, kur rasti info api visas Vilniaus vedziojimo aiksteles??
Anonimas

Pirmadienis
2007-06-04 13:32
Gal kas zinot, kur rasti info api visas Vilniaus vedziojimo aiksteles??
Mamytė

Pirmadienis
2007-06-04 15:38
Na, mano istorija visai kitokia. Nesislėpsiu, gyvename Mažeikiuose ir visai neseniai įsigijome šuniuką. Dar prieš įsigydami visa šeima nutarėme, kad kakučius reikės rinkti visiems. Gyvename dėkingoje vietoje-netoli konteinerių ir "kebabinės". Jau nuo pirmųjų dienų, kai pradėjome rinkti savo šunelio "turtą", susidūrėme su problema -visuomenės požiūriu. Iš praeivių ir "kebabinės" klientų išgirdome daugybę komentarų. Pradedant "gal neturite ko valgyti?" ir "žiūrėkit, žiūrėkit jinai šunų šūdus renka" (po to seka arkliškas juokas). Kantrybė baigėsi, kai parėjusi dešimtmetė dukra visa raudodama pasakė, kad daugiau kakučių ji neberinks, nes visi labai juokiasi. Tada ir nutarėme, kad Mažeikiai tam dar nepasiruošę. Daugiau kakučių nerenkame ir niekas prie mūsų nesikabinėja. Taigi, žmonės, jeigu tyčiojatės - nesiskųskite ir mindydami.
Mamytė

Pirmadienis
2007-06-04 15:38
Na, mano istorija visai kitokia. Nesislėpsiu, gyvename Mažeikiuose ir visai neseniai įsigijome šuniuką. Dar prieš įsigydami visa šeima nutarėme, kad kakučius reikės rinkti visiems. Gyvename dėkingoje vietoje-netoli konteinerių ir "kebabinės". Jau nuo pirmųjų dienų, kai pradėjome rinkti savo šunelio "turtą", susidūrėme su problema -visuomenės požiūriu. Iš praeivių ir "kebabinės" klientų išgirdome daugybę komentarų. Pradedant "gal neturite ko valgyti?" ir "žiūrėkit, žiūrėkit jinai šunų šūdus renka" (po to seka arkliškas juokas). Kantrybė baigėsi, kai parėjusi dešimtmetė dukra visa raudodama pasakė, kad daugiau kakučių ji neberinks, nes visi labai juokiasi. Tada ir nutarėme, kad Mažeikiai tam dar nepasiruošę. Daugiau kakučių nerenkame ir niekas prie mūsų nesikabinėja. Taigi, žmonės, jeigu tyčiojatės - nesiskųskite ir mindydami.
Anonimas

Pirmadienis
2007-06-04 16:43
Galvojau lygiai taip pat. Šuns vieta - ant lenciūgo, gink dieve, ne bute. Kol vyras neparsinešė namo šuns. Dabar visiškai pritariu straipsniui ir labai tą šunį myliu ir visi bute puikiai telpa. Ir su kaimynais pasisekė Kažkaip dar niekam tas mano šuva neužkliūva.
Anonimas

Pirmadienis
2007-06-04 16:43
Galvojau lygiai taip pat. Šuns vieta - ant lenciūgo, gink dieve, ne bute. Kol vyras neparsinešė namo šuns. Dabar visiškai pritariu straipsniui ir labai tą šunį myliu ir visi bute puikiai telpa. Ir su kaimynais pasisekė Kažkaip dar niekam tas mano šuva neužkliūva.
canis mayor

Pirmadienis
2007-06-04 19:59
Atvaziuokit jus visi i Danija su savo sunimis. Jei jie kulturingi (jei ne, suni, kaip ir zmogu, kulturos galima ismokyti.. kartais net greiciau uz zmogu). Cia retai kas sunis su antsnukiais vedzioja. Sunys prie nieko nekimba. Nueikit i Kristianija - didziuliai sunys laksto tarp zmoniu, gatviu, namu.. Ir nieko. Nera Danijoj piktu bobu, kurios ant sunu rektu. Kazkodel Lietuvoj - kosmaras. Tiesiog mentalitetas. Buna ir cia, pamatai zenkla, kad negalima suns vedzioti, ar tam tikroje vietoje kakinti. Bet dazniausias zenklas - suo uz pavadelio. Prasom suni uz pavadelio. Pvz, kapinese. Suo uz pavadelio. Kas sake, kad suniui negalima i kapines??? O va Lietuvoj — uuuu!!! Sunys turetu sukilt, as juos palaikyciau.
canis mayor

Pirmadienis
2007-06-04 19:59
Atvaziuokit jus visi i Danija su savo sunimis. Jei jie kulturingi (jei ne, suni, kaip ir zmogu, kulturos galima ismokyti.. kartais net greiciau uz zmogu). Cia retai kas sunis su antsnukiais vedzioja. Sunys prie nieko nekimba. Nueikit i Kristianija - didziuliai sunys laksto tarp zmoniu, gatviu, namu.. Ir nieko. Nera Danijoj piktu bobu, kurios ant sunu rektu. Kazkodel Lietuvoj - kosmaras. Tiesiog mentalitetas. Buna ir cia, pamatai zenkla, kad negalima suns vedzioti, ar tam tikroje vietoje kakinti. Bet dazniausias zenklas - suo uz pavadelio. Prasom suni uz pavadelio. Pvz, kapinese. Suo uz pavadelio. Kas sake, kad suniui negalima i kapines??? O va Lietuvoj — uuuu!!! Sunys turetu sukilt, as juos palaikyciau.
Anonimas

Pirmadienis
2007-06-04 21:20
Maciau maximoj maiseliai poperiniai kakams sudeti kainuoja 10 lt uz 10 Vnt. Bet akcija buvo po 6 Lt yra dar reklaminiam lankstynuke. Vos akys ant kaktos neislipo. Vienas kakas 1 litas, jei suo kakoja 3 kart i diena 3 lt, tai suo daugiau pinigu prakakoja, nei suvalgo desros < ar kokio Pedigripal.
Anonimas

Pirmadienis
2007-06-04 21:20
Maciau maximoj maiseliai poperiniai kakams sudeti kainuoja 10 lt uz 10 Vnt. Bet akcija buvo po 6 Lt yra dar reklaminiam lankstynuke. Vos akys ant kaktos neislipo. Vienas kakas 1 litas, jei suo kakoja 3 kart i diena 3 lt, tai suo daugiau pinigu prakakoja, nei suvalgo desros < ar kokio Pedigripal.
Anonimas

Antradienis
2007-06-05 00:16
yr tep… turiu suni. gyvenam daugiabutyje. niekas ant manes nerekia. gal manes bijo, nes as pakankamai didelis, o gal suniuko, kuris issiziojes agresyviai atrodo… nors siaip jis nepyktybinis… antsnukio mano suniui dar niekas nesugalvojo ir dar nei vieno ju veisles su antsnukiu nemaciau… maiseli nesiojuosi, bet sika mano suo nakti, kai babules jau miega ir niekas nemato…arba diena aukstoj zolej, kur irgi niekas nemato… ir isvis… faina… kaimynai draugiski… jiems patinka mano ciucikas :D kazkada kazkur viena isterike buvo aprekus… tai langa jos isdauziau… ir viskas :D
Anonimas

Antradienis
2007-06-05 00:16
yr tep… turiu suni. gyvenam daugiabutyje. niekas ant manes nerekia. gal manes bijo, nes as pakankamai didelis, o gal suniuko, kuris issiziojes agresyviai atrodo… nors siaip jis nepyktybinis… antsnukio mano suniui dar niekas nesugalvojo ir dar nei vieno ju veisles su antsnukiu nemaciau… maiseli nesiojuosi, bet sika mano suo nakti, kai babules jau miega ir niekas nemato…arba diena aukstoj zolej, kur irgi niekas nemato… ir isvis… faina… kaimynai draugiski… jiems patinka mano ciucikas :D kazkada kazkur viena isterike buvo aprekus… tai langa jos isdauziau… ir viskas :D
lata

Antradienis
2007-06-05 00:58
noreciau pasisakyt nors dar mano maze nevaiksto i lauka bet jau tam esu pasiruosusi ir maiseliu uzsipirkusi ;) juos rinksiu nes nenoreciau pati i juos ilipti nors gyvenu paciam miesto pakrastyje kur pievos ir auksta zole bet ten vaiksto visi :) bet isivaizduoju kokio kaimynu pasipiktinimo sulauksiu nes neivienas nevaiksto net su jokiu maiseliu su savi netik kad kiseniniais bet ir gigantais :( na bet paziuresim paziuresim tikiusi langai mano liks sveiki :(
lata

Antradienis
2007-06-05 00:58
noreciau pasisakyt nors dar mano maze nevaiksto i lauka bet jau tam esu pasiruosusi ir maiseliu uzsipirkusi ;) juos rinksiu nes nenoreciau pati i juos ilipti nors gyvenu paciam miesto pakrastyje kur pievos ir auksta zole bet ten vaiksto visi :) bet isivaizduoju kokio kaimynu pasipiktinimo sulauksiu nes neivienas nevaiksto net su jokiu maiseliu su savi netik kad kiseniniais bet ir gigantais :( na bet paziuresim paziuresim tikiusi langai mano liks sveiki :(
Omenas

Antradienis
2007-06-05 08:23
Ne šunų reikia bijot,o žmonių.Ne šunų išmatos problema,o žmonių elgesys…ir,kaip taisyklė tų,kuriems gyvūnai "alergiją" varo:nuvažiuo- kit į artimiausią miškelį-kojos nėra kur pastatyt nuo šiukšlių,į ežerą įbrist baisu,kad kojos nesusipjaustyt į kokį degtinės butelį,ar ant kokio žmogiško š…. neužplaukt.Gal susitvarkykim pirmiausia patys Homo SAPIENS,tada ir šunų problemėlė išnyks savaime.
Omenas

Antradienis
2007-06-05 08:23
Ne šunų reikia bijot,o žmonių.Ne šunų išmatos problema,o žmonių elgesys…ir,kaip taisyklė tų,kuriems gyvūnai "alergiją" varo:nuvažiuo- kit į artimiausią miškelį-kojos nėra kur pastatyt nuo šiukšlių,į ežerą įbrist baisu,kad kojos nesusipjaustyt į kokį degtinės butelį,ar ant kokio žmogiško š…. neužplaukt.Gal susitvarkykim pirmiausia patys Homo SAPIENS,tada ir šunų problemėlė išnyks savaime.
Anonimas

Antradienis
2007-06-05 10:52
Teisingai rasote, tegul i save pasiziuri ant kiekvieno kampo siksles. Stovo siuksliu deze tai nesugeba imesti, viskas salia metosi. Pro daugiabuciu langus meto ir tas pats, kad vaizdelis pskui nekoks. Zmogus yra pats bjauriausis ir ziauriausias padaras/ Ir tegul pirma po saves sutvarko visus sudus, o paskui kazka viauksi ant gyvunu.
Anonimas

Antradienis
2007-06-05 10:52
Teisingai rasote, tegul i save pasiziuri ant kiekvieno kampo siksles. Stovo siuksliu deze tai nesugeba imesti, viskas salia metosi. Pro daugiabuciu langus meto ir tas pats, kad vaizdelis pskui nekoks. Zmogus yra pats bjauriausis ir ziauriausias padaras/ Ir tegul pirma po saves sutvarko visus sudus, o paskui kazka viauksi ant gyvunu.
euforija

Antradienis
2007-06-05 13:41
Liux straipsnis :)
euforija

Antradienis
2007-06-05 13:41
Liux straipsnis :)
Anonimas

Trečiadienis
2007-06-06 00:33
O sventas naivume, nejuokinkit. Ant visos LT nera nei vienos valstybes remiamos prieglaudos tikraja prasme, yra tik karantinai kur dvi savaites ir perpjaunama gerkle.
Anonimas

Trečiadienis
2007-06-06 00:33
O sventas naivume, nejuokinkit. Ant visos LT nera nei vienos valstybes remiamos prieglaudos tikraja prasme, yra tik karantinai kur dvi savaites ir perpjaunama gerkle.
naturaliste

Trečiadienis
2007-06-06 16:36
Taigi, suns kakutis naturalus produktas. Ar kas nors miske renka kiskuciu, briedziu ir pauksciu kakucius? Jie supuva, sudziuva, zeme patresia. Suprantu, vaiku zaidimu aikstelese ar gatveje - cia jau blogai. Bet miske ar kokioj didelej pievoj - jokia tragedija. Pirkti plastikini maiseli, kad idetum s… tai dar blogiau, nei ji palikti sudziuti. Juk plastikas yra kur kas didesnis blogis, naturaliai nesuyrantis milijonus metu. Todel kai matau plastikinius butelius ir maiselius besivoliojancius paezerese ir miskuose - va tuomet sirdis uzverda. Ir meto juos daznai tie, kurie ant sunu seimininku burnoja. beje, del tvarkos uzsienyje. Aisku, ten tvarka gerene, bet pati savo akim MILANE(!) maciau, kaip suniukas gatveje pasitustino, seimininke ratu jo kruvele apejo ir… ramiai nuzingsniavo tolyn.
naturaliste

Trečiadienis
2007-06-06 16:36
Taigi, suns kakutis naturalus produktas. Ar kas nors miske renka kiskuciu, briedziu ir pauksciu kakucius? Jie supuva, sudziuva, zeme patresia. Suprantu, vaiku zaidimu aikstelese ar gatveje - cia jau blogai. Bet miske ar kokioj didelej pievoj - jokia tragedija. Pirkti plastikini maiseli, kad idetum s… tai dar blogiau, nei ji palikti sudziuti. Juk plastikas yra kur kas didesnis blogis, naturaliai nesuyrantis milijonus metu. Todel kai matau plastikinius butelius ir maiselius besivoliojancius paezerese ir miskuose - va tuomet sirdis uzverda. Ir meto juos daznai tie, kurie ant sunu seimininku burnoja. beje, del tvarkos uzsienyje. Aisku, ten tvarka gerene, bet pati savo akim MILANE(!) maciau, kaip suniukas gatveje pasitustino, seimininke ratu jo kruvele apejo ir… ramiai nuzingsniavo tolyn.
Anonimas

Trečiadienis
2007-06-06 19:52
priglaudžiau pamestą šunytį,auginau, visi labai mylėjom šuniuką ir už meilę mokėjom po 10lt mėn., o tie kas išmetė nemokėjo, įdomu kai pagalvoji…
Anonimas

Trečiadienis
2007-06-06 19:52
priglaudžiau pamestą šunytį,auginau, visi labai mylėjom šuniuką ir už meilę mokėjom po 10lt mėn., o tie kas išmetė nemokėjo, įdomu kai pagalvoji…
Anonimas

Trečiadienis
2007-06-06 20:52
o mes su vyru visada renkame. Dar niekada neesame palike nesurinktu kakuciu. Ir sesuo mano turi suniuka, kuri vedzioja arba ji pati, arba jos sesiu metuku dukryte, tai jos abi irgi renka kakucius. O tu sakai nematei renkant…
Anonimas

Trečiadienis
2007-06-06 20:52
o mes su vyru visada renkame. Dar niekada neesame palike nesurinktu kakuciu. Ir sesuo mano turi suniuka, kuri vedzioja arba ji pati, arba jos sesiu metuku dukryte, tai jos abi irgi renka kakucius. O tu sakai nematei renkant…
laura

Penktadienis
2007-06-22 16:55
na as sutink o dar ir uz maiselius moketi reik o jegu zmogus 10 sunu augina tai kiekvienam po atskira maiseli pirkt????taip ir i bankrota gali nuvarryt
laura

Penktadienis
2007-06-22 16:55
na as sutink o dar ir uz maiselius moketi reik o jegu zmogus 10 sunu augina tai kiekvienam po atskira maiseli pirkt????taip ir i bankrota gali nuvarryt
Greta

Šeštadienis
2008-07-19 13:30
Nuostabesnio straipsnio dar nesu skaicius :) Kandziai juokinga graudi realybe :)
wilsons
wilsons

Šeštadienis
2009-05-02 11:03
eina sau spaudziu ranka sio blogo autoriui visi sio autoriaus straipsniai unreal;)
Vardas (būtina):
El. paštas (neskelbiamas) (būtina)
Puslapis
Komentaras
neburnok.lt
 
PERŽIŪRĖTI ARCHYVĄ
Kovas 2010
P A T K P Š S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
DRAUGŲ BLOGAI